Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

27 Dec 2007, 15:00

Alecsm scrie:
stormbreaker scrie:
si nu mai trebuie sa spunem dar cupra rupe capatana la R32 si arata si mai bine ... ca sa nu mai zic de polo gti si de ibiza cupra aia noua ( o sa pun imediat poze sa vedeti ce restilizare au facut la ibiza ... fara cuvinte )



imi place ca ai pus drept rival de la vag ...r32 nu gti ...adik ala nu mai intra in discutie =))) tare rau asta
bravo


Pt GTI avem FR (benzina)
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI
 
Avatar utilizator
Cartman
Mesaje: 79
Membru din: 02 Aug 2008, 15:48
Localitate: Constanta

20 Aug 2008, 14:17

VAG nu a renuntat la Seat, nu renunta si nu va renunta niciodata!

Pentru simplu fapt ca seat merge mai bine ca vw pe anumite clase.

Ibiza > Polo
Leon > Golf
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Re: Grupul VAG renunta la SEAT!!

23 Iun 2009, 18:35

Din contra, Seat a fost tinut in grup nu de catre VW ci de catre Porsche, care prin reprezentantii lor au mentionat de mai multe ori ca Seat e o marca sportiva, pe placul lor. Daca Porsche va prelua controlul VAG, Skoda probabil va zbura. De fapt Skoda e deja pe picior de plecare; conform autoevolution skoda poate fi cumparata de niste coreeni; acelasi site mentioneaza faptul ca Seat e in picaj direct la vanzari; in opinia mea ar fi un mare pas inapoi pt constructorul ceh (fara platforme VAg, fara motorizari...nu o vor duce prea bine), dar sper ca ei sa fie "norocosii" si nu Seat:

http://www.autoevolution.com/news/skoda ... -8026.html
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Grupul VAG renunta la Seat!

25 Iun 2009, 17:48

eu nu inteleg panica unora...se elimina seat din ecuatia VAG ... asta e...la fel si-n cazul skoda

candva bmw a cumparat land roverul...si ce ,a fost un lucru rau? pasul celor de la bmw a fost pt a-si dezvolta platforme 4x4...ca sa apara X5.cine stie cine va cumpara seat-ul? deci DACA va fi asa in mod sigur vor fi progrese si nu regrese(cum vad unii)...
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Re: Grupul VAG renunta la Seat!

01 Iul 2009, 15:27

Nu prea vad cum ar putea fi un progres. Pentru ca platforma VAG de cls mica si compacta e superioara platformelor asiatice, fie ele japoneze sau coreene. Singurele platforme ce rivalizeaza sunt cele din grupul Ford (care se gasesc si pe mazda).

Si daca vreuna din marci pica, nu te astepta sa o cumpere GM, Ford sau alt concern cu experienta pe aria auto. De cumparat o vor cumpara rusi/chinezi/coreeni, care ori nu au experienta pe clasele astea doua, ori au experienta doar de segmentul de low cost/entry-level (vezi exemplul masinilor coreene). Poate dintre constructorii cu experienta, doar Fiat sa poata cumpara vreuna din marci (desi fiat a avut si are inca probleme tehnice pe platformele de cls mica si compacta; dar acelasi grup Fiat a colaborat cu Seat, ba chiar a ajutat la crearea brandului), avand in vedere ca vroiau sa cumpere Opel, marca ce a ajuns la Magna (concernul asta are destula experienta, insa pe segmentul mediu premium si Suv).

Totusi e insa o diferenta intre Opel si Seat & Skoda. Ultimele doua sunt paraziti in grupul VAG, marea majoritate a tehnicii au primit-o de la VW & Audi, nu au dezvoltat-o propriu asa cum au facut cei de la Opel in cadrul GM (unde parazitii sunt Saturn pe piata americana si Chevrolet/Daewoo pe cea europeana). Asa ca brusc, fara ajutor de nicaieri, le va fi foarte greu atat celor de la Skoda cat si celor de la Seat. Uita-te cum erau masinile lor inainte de apartenenta la grupul VAG. Uita-te cum sunt acum (pana si la design-ul interior se vad elemente foarte clare preluate de la VW, mai ales in cazul Skoda). Nu sunt grupuri mari si nu prea isi permit sume enorme in dezvoltare. Asta e realitatea din pacate; daca nu ajung in curtea unui grup de baza in lumea auto, vor scadea mult, atat ca imagine, dar si calitate.
Black Leon benzinar
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Re: Grupul VAG renunta la Seat!

01 Iul 2009, 15:41

Cat despre BMW si Land Rover, asa e, ai dreptate, dar si Land Rover a avut destule de castigat. Poti fi cumparat de chinezi si sa iti mentii imaginea (daca ai infrastructura, pt ca asiaticii nu prea se vor baga in treburile tale), dar foarte bine, daca nu esti destul de puternic, vei pica mult la categoria imagine si direct si la vanzari (vezi cazul Rover sau MG). Dar in cazul de fata ma tem ca problema e ca Skoda si Seat nu isi vor gasi un cumparator serios (nu isi mai permite mai nimeni sa achizitioneze o marca ce va rivaliza cu ei pe 2-3 segmente auto). Deci Seat & Skoda au mai multe sanse sa fie cumparate doar pt a oferi ceva, nu si pentru a primi ceva real in schimb, pt a progresa. O varianta viabila ar fi achizitionarea de catre un brand premium (gen Mercedes sau chiar BMW), pt a-si face intrarea pe alt segment de pret in cele 3 clase: mica, compacta si medie. Dar sanse de genul asta are mai mult Skoda, ca e marca mai de volum (lucru vital in categoria non-premium a fiecarei clase) fata de Seat, care inca sufera pt ca nu are o imagine clara a modelelor (vezi toledo, altea, altea xl etc). Ramane sa vedem ce se va intampla: pe moment Seat e pe placul celor de la Porsche iar skoda nu, in schimb Skoda e pe profit, iar Seat nu (sa vedem cum se va rezolva asta, avand in vedere ca seat are un alt lider, venit de la sefia Mazda Europe).
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
Krondet
Mesaje: 816
Membru din: 19 Oct 2008, 19:28
Localitate: Galati

Re: Grupul VAG renunta la Seat!

02 Iul 2009, 10:32

hm..ultimele postari sunt mai mult comentarii personale, decat "seat in mass media"
raspandaci pesimisti :twisted:
Seat Ibiza 1.4 85 Rojo Emocion
Daca ai vointa, poti sa muti si muntii din loc. Daca ai creier, ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Grupul VAG renunta la Seat!

03 Iul 2009, 08:11

Mie mi se pare foarte buna analiza lui Sylver, desi cred ca exista la mijloc si alte interese in cadrul Holdingului Porsche. Pentru cei care nu cunosc exact, in imagine e structura Porsche Holding.
In mod evident, austriecii au interesele si mandria lor si nu cred ca ar risca brandurile "mari" (vezi cazul negocierilor cu arabii din Qatar pt. infuzie de capital in brandul Porsche). Clar vor sacrifica brand-urile mai putin importante si Seat e unul dintre ele.


Imagine
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Grupul VAG renunta la Seat!

18 Aug 2009, 17:03

Comisia de supraveghere a firmei Volkswagen Aktiengesellschaft a aprobat ieri, in sedinta sa extraordinara acordul de baza pentru a constitui un concern integrat in domeniul automobilelor impreuna cu Porsche, structura care va fi condusa de firma Volkswagen.
A fost negociat un acord corespunzator intre Volkswagen AG si Porsche Automobil Holding SE, precum si asociatii reprezentanti ai familiilor Porsche si Piëch si reprezentantii angajatilor din cadrul acestor firme. Si comisia de supraveghere a Porsche Automobil Holding SE a aprobat astazi conceptul pentru cooperarea celor doua firme. Prin acordul de baza este initiata crearea unui concern comun cu zece marci puternice.
Conform conceptului convenit, pana la finalul anului 2009, Volkswagen va detine pentru inceput 42 procente la Porsche AG. Se prevede ca familiile de asociati sa vanda activitatea de distributie a Porsche Holding Salzburg catre Volkswagen. Ulterior este planificata o fuziune a Porsche SE cu Volkswagen. Aceasta va avea loc pe parcursul anului 2011 si necesita acordul actionarilor ambelor firme. In acest sens, Porsche va ramane o firma distincta cu sediul in Zuffenhausen. Pe parcursul saptamanii curente vor fi elaborate detaliile pentru transpunerea in practica a conceptului.
In paralel continua negocierile cu statul Qatar in sensul achizitionarii de actiuni la concernul Volkswagen, precum si discutiile cu bancile care finanteaza Porsche cu privire la conceptul de ansamblu. O finalizare cu succes a acestor discutii ar reprezenta un pas important pe drumul catre realizarea unui concern integrat. In plus, punerea in practica a acordului necesita, ca de obicei, obtinerea aprobarilor din partea autoritatilor.
Prof. dr. Martin Winterkorn, presedintele consiliului de administratie al firmei Volkswagen Aktiengesellschaft, a afirmat: „Volkswagen si Porsche au facut astazi pasul decisiv pe drumul catre un viitor comun. In calitate de concern, cu cele zece marci puternice independente, ne vom extinde la nivel mondial pozitia unica. In prezent dispunem mai mult ca niciodata de posibilitatea de a deveni numarul unu in industria de automobile. Prin integrarea Porsche, Volkswagen isi continua in mod consecvent strategia de succes care include mai multe marci. In cadrul concernului integrat, pentru Porsche se deschid noi posibilitati de dezvoltare. In urma discutiilor constructive, am ajuns la o concluzie in interesul tuturor structurilor implicate. Sunt sigur ca rezultatul acestui proces de integrare va fi reprezentat de cele mai bune autovehicule pentru clientii nostri, de locuri de munca stabile, precum si de crearea de valoare pe termen lung pentru actionarii nostri.“
Prin fuziunea dintre Volkswagen si Porsche este realizat un concern integrat in domeniul automobilistic cu vanzari de aproximativ 6,4 milioane autovehicule si peste 400.000 de angajati. Ca urmare a gradului ridicat de profitabilitate si a unei cresteri rapide preconizate a gamei de modele Porsche se va asigura imbunatatirea continua a indicatorilor financiari ai firmei combinate.
Crearea concernului integrat cu zece marci puternice, condus de firma Volkswagen, are la baza o logica foarte convingatoare din domeniul industrial: Volkswagen va continua sa isi extinda pozitia de concern care concentreaza mai multe marci, in calitate de lider mondial, prin fuziunea cu Porsche AG si preluarea activitatii de desfacere a concernului Porsche din Salzburg. Concernul integrat va ocupa o pozitie de top la capitolul prezentei pe piata mondiala, al acoperii segmentelor, al tehnologiei si inovatiilor, al fortei de achizitie pe plan mondial si al bazei de productie. Concernul dispune de perspective atractive de dezvoltare pe baza unor sisteme inteligente de componente comune, a soliditatii financiare, a conducerii corespunzatoare si a excelentei angajatilor.
Prin competenta tehnica remarcabila si mitul sau unic, Porsche contribuie la imbunatatirea valorii marcilor din familia Volkswagen. Gama de produse se completeaza foarte bine; integrarea firmei Porsche permite o extindere semnificativa a pozitiei concernului integrat la clasa premium. Calitatea de lider in domeniul inovatiilor a concernului este imbunatatita prin dezvoltarea centrului de dezvoltare din Weissach. Prin includerea activitatii rentabile de distributie a Porsche Holding din Salzburg, sunt imbunatatite semnificativ activitatile din domeniul vanzarilor ale concernului Volkswagen. Firma este prezenta in 13 state din Europa de Est si de Vest, precum si in China si, prin intermediul competentei remarcabile in sectorul de retail, este inca de pe acum un partener important pentru succesul de piata al firmei Volkswagen.
Independenta Porsche este garantata si in concernul integrat. Aceasta strategie corespunde modelului descentralizat de conducere aplicat de firma Volkswagen. Asa cum se intampla in prezent cu Audi si cu alte marci de succes, si Porsche isi va pastra identitatea si va profita in acelasi timp de integrarea in concern. Conform acordului de baza, Porsche va ramane o societate independenta cu sediul in Zuffenhausen. Se vor mentine structurile independente. Dupa fuziune, reprezentantii angajatilor societatii Porsche AG vor fi implicati la alegerea membrilor comisiei de supraveghere a firmei Volkswagen AG.
Sursa: Volkswagen
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator