Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 498
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Tacanit la decelerare

25 Sep 2013, 19:59

Salut. Revin la problema tacanitului. Am observat ca motorul imi tacane de fiecare data cand fac frana de motor. Atunci cand accelerez nu tacane niciodata, insa cand iau piciorul de pe acceleratie si scade turometrul, apare tacanitul.

Am fost astazi la un mecanic si am plecat prost... Mi-a spus ca trebuie schimbate bielele motorului, cuzineti, pistoane, ceva garnituri... Total: 5000 lei + 1000 lei manopera. Nu mi-a venit sa cred!!! Voi ce parere aveti? Masina are 100.000 km. Cand am cumparat-o, la 72.000 avea carte service la zi. I-am verificat km pe tester si mi-au zis ca sunt reali + ca avea distributia originala (pe care am schimbat-o la 90.000). Cum sa investesc 6000 lei intr-un motor de 100.000 km?

L-am sunat pe prietenul de la care am cumparat masina si nu i-a venit sa creada ce i-am spus. Raspunsul lui prompt a fost: cuzinetii de la pistonul 1 sau 3. Aia bat si din cauza aia se aude zgomotul. Un set de cuzineti costa 100 de lei.

Voi ce parere aveti? Daca cineva se pricepe va rog sa ma ajutati cu un sfat... sunt in impas.
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Tacanit la decelerare

25 Sep 2013, 21:04

Cat poti de repede, da jos baia de ulei, si controleaza cuzinetii- schimba , nu 100 este problema...dar poate devenii mai scumpa problema daca doar asta este.
De inceput trebuie sa incepi undeva , :hi
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 498
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Tacanit la decelerare

10 Oct 2013, 11:47

Da ai avut dreptate am schimbat cuzinetii si s-a rezolvat problema. Am bagat si un ulei mai bun Liqui Moly 10W40 + Mos2. Inainte mergeam pe Mobil1 10W40.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Tacanit la decelerare

10 Oct 2013, 13:54

Eu nu inteleg de ce pui ulei 10w-40...
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Tacanit la decelerare

10 Oct 2013, 18:54

Uleiul nu este mai bun daca il pui de la alta firma !! viscozitatea este data de standardele internationale. Unii preferam aia altii alta. Totusi Mobil 1 nu este un ulei oarecare , dar poate nu suna asa de interesant ca altul.

Ce are 10w-40w ?
Este ok la uzura masinii de peste 100.000 km
Imporatant este daca il consuma sau nu , ca sa poti trage o concluzie.
Ca si idee : faci schimbul, pui la limita ulei si mergi . Daca pana la urmatorul schimb, adica dupa 15.000 km ( cei recomandati de producator ) nu ai adaugat si nu esti sub minim, asta este uleiul de care ai nevoie. Asta este o regula generala nu o certitudine !
Eu inca nu adaug ulei intre 2 schimburi , si merg cu 5w-40w sintetic Mobil 1. :drive

Ma bur ca s-a rezolvat cu acei cuzineti ! :yah
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Tacanit la decelerare

10 Oct 2013, 19:16

Pai da..tocmai..la km astia merg cu 5w-30, 5w-40 maxim...asta recomanda si cartea...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori