Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
GIG-ONE
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 04 Oct 2008, 18:34
Localitate: medgidia, ct

probleme cu blocul motor

04 Noi 2008, 12:31

am un toledo 1.9 td, si are o poblema....imi pierde apa pe la blocul motor...cred ca e spart(fisurat)....are cineva vreo idee ce sa ii fac??? sa il schimb sau sa il lipesc???
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

04 Noi 2008, 13:15

Daca gasesti unu la un pret rezonabil pe la dezmembrari preferabil sa il schimbi, dar merge si lipit, am vazut blocuri lipite cu rasina.
Cel mai in masura sa te sfatuiasca ce sa faci este un mecanic bun, dupa ce examineaza spartura. sunt zone ale motorului care merc lipite si zone unde nu se poate lipi.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

04 Noi 2008, 13:24

Este de cumparat pe undeva exopy metalic,cu care poti lipi blocul fara pobleme.
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

04 Noi 2008, 14:40

dar sigur este blocul motor???
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
GIG-ONE
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 04 Oct 2008, 18:34
Localitate: medgidia, ct

04 Noi 2008, 16:24

marian_iam scrie:
dar sigur este blocul motor???


da.....se vede cum musteste usor apa.....trebuie sa completez din cand in cand...(destul de des)....
 
GIG-ONE
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 04 Oct 2008, 18:34
Localitate: medgidia, ct

04 Noi 2008, 16:48

aaa....si inca o chestie....am lipit odata cu poxipol blocul unei dacii...si....inca functioneaza....m`as risca si acum!!!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

04 Noi 2008, 18:19

Am tastat gresit mai sus,am scris"exopy" in loc de "epoxy".Dar banuiesc ca ai inteles ce-am vrut sa scriu....Si cel pe care l-am lipit cu asa ceva merge de vreo 10 ani.

 
GIG-ONE
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 04 Oct 2008, 18:34
Localitate: medgidia, ct

04 Noi 2008, 20:14

am inteles despre ce era vb...si...m`am si documentat despre el....da...deocamdata nush daca are ceva daca mai merg putin cu el asa....ii completez mereu cu apa sa nu am vreo belea....pana in weekend cel mult....
 
Avatar utilizator
adi_lipici
Mesaje: 82
Membru din: 26 Ian 2009, 18:59
Localitate: Bacau
Contact:

Re: probleme cu blocul motor

14 Mar 2009, 14:58

poti cali motorul dac nu mai ai apa,oricum odata ce nu se mai formeaza anumite presiuni in motor pentru ca nu ai apa el se duce,imediat se indoaie tot in el si imediat il calesti si arzi garnitura de chiuloasa!
Seat Toledo 2003
ALH 1M 1.9 TDI - 90 CP
Imagine
BC 15 S E F
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme cu blocul motor

14 Mar 2009, 15:36

Motorul nu se "caleste" cand ramane fara lichid de racire, se supraincalzeste si se "blocheaza", datorita dilatarii pieselor si disparitiei ungerii. Termenul "calat"(folosit de obicei pentru a indica alinierea anumitor piese mobile ale unui motor, pentru a verifica corectitudinea montarii lor si a succesiunii miscarii lor ulterioare) nu este corect folosit.
Iar in cazul blocarii motorului, garnitura de "chiulasa" este cea mai ieftina piesa!.
:shock: :lol:
Parerea mea. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: probleme cu blocul motor

02 Sep 2009, 12:49

Lipirea cu diversi adezivi puternici este doar la suprafata. De obicei, o fisura ext. a blocului motor continua si la interior, iar trepidatiile de zi cu zi o prelungesc treptat, pana ce ajunge la circuitul de ulei, uleiul se amesteca in antigel si s-a distrus totul. Nici cu sudura iun argon nu se poate face mare scofala, deoarece este tot la suprafata, nu face decat sa opreasca scurgerile exterioare, in timp de fisura se agraveaza treptat, pana ce atinge alte sisteme ( pe cel de ungere sau pe cel de racire). Adezivii sunt ca sa ajungi acasa cat de cat, nu pt. o reparatie definitiva.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator