Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

04 Noi 2008, 13:23

Eu astept sa vad parerea lui Ace. Cred ca el chiar poate sa spuna daca este instabil sau nu. Mai ales ca are si puterea crescuta. :?
 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

04 Noi 2008, 13:45

deep scrie:
@florin .. e tot seat .. nu e nici dacie nici caruta :)


Nu am facut referire la SEAT. Imi inchipui ca sunt amandoua SEAT. Nu sunt nebun sa-mi fac propria masina caruta, uiti ca am tot un 1.4.
Am spus ca trecera de la 1.4 la 2.0 TFSI poate fi perceputa precum taranu' de la ... la ..., iar orasanu' de la ... la ... . (scrie mai sus)

Spui ca FR-ul este instabil la cei 170 CP.
Pai ce te faci cu cei 240 de pe CUPRA? Dupa cum spui, "masina in sine" va fi si mai instabila.
Mergi la DONA si urca intr-o CUPRA. Stiu ca aveau una pentru test, parca.
Pentru mine CUPRA este ... avion.
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

04 Noi 2008, 13:50

Florin&David scrie:
deep scrie:
@florin .. e tot seat .. nu e nici dacie nici caruta :)


Nu am facut referire la SEAT. Imi inchipui ca sunt amandoua SEAT. Nu sunt nebun sa-mi fac propria masina caruta, uiti ca am tot un 1.4.
Am spus ca trecera de la 1.4 la 2.0 TFSI poate fi perceputa precum taranu' de la ... la ..., iar orasanu' de la ... la ... . (scrie mai sus)

Spui ca FR-ul este instabil la cei 170 CP.
Pai ce te faci cu cei 240 de pe CUPRA? Dupa cum spui, "masina in sine" va fi si mai instabila.
Mergi la DONA si urca intr-o CUPRA. Stiu ca aveau una pentru test, parca.
Pentru mine CUPRA este ... avion.


Sau daca vreodata ai drum prin Bucuresti si ajungi la vreo intilnire saptaminala, iti pot arata eu cat de "instabila" este Cupra.
 
Avatar utilizator
deep
Subiect Autor
Mesaje: 1354
Membru din: 22 Aug 2008, 11:22
Localitate: Constanta
Contact:

04 Noi 2008, 13:52

Glumeaaaaaaaaaam cu caruta.

Test drive am sa fac, am facut o data prostia sa iau masina fara test drive exact pe model, tot la Dona

Momentan trebuie sa predau leasingul la 1.4 .. dupa care am sa aleg oferta, nu ma impiedica nimeni si nimic sa o cumpar de la orice dealer, ofera mai buna sa castige.

Nu sunt expert in automobile, nu stiam treaba cu Nm si cauciucuri, cuplul transmis direct in cauciucuri, am aflat, tot datorita topicului acesta ..

Deci, nu l-am pus degeaba :)
1.4 with strong personality & Cupra looks... called Dulfy
 
Avatar utilizator
deep
Subiect Autor
Mesaje: 1354
Membru din: 22 Aug 2008, 11:22
Localitate: Constanta
Contact:

04 Noi 2008, 13:54

Sau daca vreodata ai drum prin Bucuresti si ajungi la vreo intilnire saptaminala, iti pot arata eu cat de "instabila" este Cupra.


Cel mai sigur am sa am drum cu voi la munte, merci de invitatie Testosule
1.4 with strong personality & Cupra looks... called Dulfy
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

04 Noi 2008, 14:37

FR-ul este instabil unde ... in curbe? in accelerare? in decelerare (frana)?
oricum ... fata de ce ai tu ... ambele sunt super calificate (comparatie)
alte frane, alte suspensii alte ... tot ....
este alta masina practic!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

04 Noi 2008, 14:41

Cred ca ai simtit instabil din cauza cuplului mult mai mare decat cel pe benzina.
Al meu cu cei 220 cai si 450 Nm este chiar brutala, "cauta drumul" si ma lipesc de orice Cupra sau M3, pana la 160 km/h din cauza acestui cuplu enorm.De acolo insa benzina i-si spune cuvantul...

Referitor la acest versus:
- alta masina, diferente atat in interior cat si in exterior, nu foarte mari,dar sesizabile
- putere mai mare = consum mai mare, sa te astepti ca vei fi un client mai fidel ai benzinariilor
- suspensii mai tari = stabilitate in curbe, insa adio drumuri pietruite sau mai grele, daca i-ti pasa de masina
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
bebexman
Mesaje: 26
Membru din: 05 Oct 2008, 09:22
Contact:

04 Noi 2008, 19:51

ma bag si eu in discutie
din intamplare am un leon stylance si o cupra
si culmea pe aman2 le-am luat fara test drive
stylance l-am luat chiar fara sa merg cu el in schimb cupra am mers la un test drive dar aveam permisul suspendat asa ca m-a plimbat cineva
ca look-ul masini
exterior nu este chiar o mare diferenta, dar detaliile fac diferenta(bara fata esapament, jante ... plus eu am luat-o alba pt contarast)
interior e mai mare diferenta dar la cupra am navigatia care schimba multe si vorbesc de consola si bord (plus un display mai mare la comp de bord datorita bluetooth-ului)
volanul e super, priza e extraordinara, nuca de la schimbator e ok
scaunele nu vreau sa vorbesc ca sunt mortale
ca tinuta de drum
cupra e alta masina si o simti altfel si la un drum intins si pe un drum virajat (ca zicea ace ca m-a vazut pe valea prahovei)
da poate daca pleci de pe loc si polua in draci e instabila daca o calci
mi-e greu sa cred ca nu ai simtit nicio diferenta de la 85 la 170 de cai
eu am simtit de la 105 la 240 cu toate ca nu am calcat-o ca e in rodaj
cat de restul diferentelor
consum mai mare suspensi mai tari... eu cred ca in momentul in care te hotarasti sa iti iei o Cupra, un focus ST, o mazda 3MPS un civic type R... stii ce iti iei deci stii si ce te asteapta
acum fara rautate dar am mai vazut pe aici pe forum unii care nu stiau ce si cum dar asta e frumusetea unui forum
SEAT LEON CUPRA 177kW
 
Avatar utilizator
deep
Subiect Autor
Mesaje: 1354
Membru din: 22 Aug 2008, 11:22
Localitate: Constanta
Contact:

04 Noi 2008, 22:02

Tocmai pt ca este un forum am si deschis subiectul. Merci pt descriere. Nu am zis ca nu am simtit diferenta de la 85 la 170, am zis ca mi s-a parut ciudat cum face cand o calci (de pe loc). Intamplator mai am un 535i, care cand il calc, lasa urme de cauciuc si fuge cat sepoate de stabil, se lipeste de asfalt.

...
1.4 with strong personality & Cupra looks... called Dulfy
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

04 Noi 2008, 23:53

Nu stiu cum ai testat cu FR-ul respectiv de 170 cai...
Al meu trage de te sperii si daca vii dupa un 535! :wink:
Defapt, nu m-a putut "pierde" un M3 CSL, eram lipit de numarul lui din spate. :D
Nu i-a venit sa creada ca-i diesel! :lol:

Acum nu vreau sa zic ca FR-ul TDI e mai tare ca Cupra, in nici un caz (numai la cuplu :wink: ).
Insa sunt surprins :shock: de afirmatiile tale vis-a-vis de aceasta motorizare, care nu reflecta in nici un caz adevarul.
Dovada sta faptul si nedumerirea celorlalti posesori de FR TDI!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
deep
Subiect Autor
Mesaje: 1354
Membru din: 22 Aug 2008, 11:22
Localitate: Constanta
Contact:

05 Noi 2008, 08:14

ace117 scrie:
Nu stiu cum ai testat cu FR-ul respectiv de 170 cai...
Al meu trage de te sperii si daca vii dupa un 535! :wink:
Defapt, nu m-a putut "pierde" un M3 CSL, eram lipit de numarul lui din spate. :D
Nu i-a venit sa creada ca-i diesel! :lol:

Acum nu vreau sa zic ca FR-ul TDI e mai tare ca Cupra, in nici un caz (numai la cuplu :wink: ).
Insa sunt surprins :shock: de afirmatiile tale vis-a-vis de aceasta motorizare, care nu reflecta in nici un caz adevarul.
Dovada sta faptul si nedumerirea celorlalti posesori de FR TDI!


mai punem la mijloc si lipsa de experienta. Cand am avut FR-ul, m-am dat cu un 535 in mamaia, si l-am tinut in a`ntaia si`a doua dupa care l-am pierdut :)

Multi caluti inseamna si experienta, si schimbat vitezele cu cap, si asa mai departe :)
1.4 with strong personality & Cupra looks... called Dulfy
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

05 Noi 2008, 08:56

stai tu linistit, ca oricat de smecher ar fi fr-u nu te poti tine dupa un 535...are motor dublu cat al tau, ce e drept si mai greu, dar totusi.....ala iti zic eu nu a vrut sa se alerge!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

05 Noi 2008, 09:28

deep scrie:
Tocmai pt ca este un forum am si deschis subiectul. Merci pt descriere. Nu am zis ca nu am simtit diferenta de la 85 la 170, am zis ca mi s-a parut ciudat cum face cand o calci (de pe loc). Intamplator mai am un 535i, care cand il calc, lasa urme de cauciuc si fuge cat sepoate de stabil, se lipeste de asfalt.

...


Eu zic ca daca pleci de pe loc fara sa dezactivezi ESP-ul, in nici un caz nu pleaca aiurea....si daca exista un pic de experienta si cu ESP-ul scos, crede-ma ca nu are de ce sa plece aiurea.
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

05 Noi 2008, 09:35

si oricum orice masina de putere mare cu nici un sistem anti derapare in functiune se misca unpic stanga dreapta la plecare puternica de pe loc.
mai ales cele cu tractiune fata pt ca pierd aderenta si masina se misa atunci in funtie de cat de usor misto volanul stanga sau dreapta......la tractiune spate e ceva diferit, poate cel cu care ai mers tu, avea esp 0n!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

05 Noi 2008, 10:01

Pai e un pic mai dificila plecarea de pe loc. Adica timpul intre treapta I si II e foarte scurt, daca nu schimbi la timp se plafoneaza. Iar daca esti cu ESP off cuplul mare iti rupe aderenta imediat si ai impresia ca masina sare pe asfalt, poate de aici impresia de instabilitate. Pana acum nu mi-a plecat niciodata stanga-dreapta la plecarea de pe loc (asta nu inseamna ca nu se poate intampla).

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori