Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Raule
Subiect Autor
Mesaje: 241
Membru din: 23 Aug 2013, 07:50
Localitate: Arad
Contact:

Ajutor Coduri

26 Aug 2013, 20:07

Am fost la mecanic sa-mi faca o diagnoza si mi-a dat codurile astea: 17536, 16786, 16555

Prin urmare, erorile ar trebuie sa fie astea:
17536
P1128
Long Term Fuel Trim - System too Lean (Bank 1)

16786
P0402
Exhaust Gas Recirculation (EGR) - Flow Excessive

16555
P0171
Fuel Trim - System Lean (Bank 1

Mi-a sters erorile iar la relanti are fluctuatii. Mi-a decuplat egr-ul si masina functioneaza ok si a zis ca pot sa merg asa ca nu afecteaza cu nimic.
Intrebarea mea este, se poate sa fie infundat egr-ul si se poate curata? sau trebuie schimbat, din cate am inteles este destul de scump.
Multumesc anticipat.
Leon 1.6 16v 2004 BCB
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Ajutor Coduri

26 Aug 2013, 20:51

Mai degraba e calibrat gresit daca motorul merge cu el decuplat. Il poti spala, la fel si clapeta de acceleratie, apoi le calibrezi pe amandoua cu VCDS-ul, nu cu metoda bateriei decuplate.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Raziel
Mesaje: 16
Membru din: 21 Apr 2011, 22:25
Localitate: Arad
Contact:

Re: Ajutor Coduri

26 Aug 2013, 21:28

dupa parerea mea, suna a debitmetru.
If it's got tits or tyres... it's got problems!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Ajutor Coduri

27 Aug 2013, 07:27

Debitmetru daca are motor diesel, dar dupa faulturi, ar fi benzina...zic eu. Parerea mea ...hac... :drunken:
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Raule
Subiect Autor
Mesaje: 241
Membru din: 23 Aug 2013, 07:50
Localitate: Arad
Contact:

Re: Ajutor Coduri

29 Aug 2013, 12:45

dany19940 scrie:
Debitmetru daca are motor diesel, dar dupa faulturi, ar fi benzina...zic eu. Parerea mea ...hac... :drunken:

Am si in semnatura - Leon 1.6 16v 2004 BCB :hi
Leon 1.6 16v 2004 BCB
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Ajutor Coduri

29 Aug 2013, 19:20

N-am vazut semnatura, mi-au ajuns faulturile.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
naenero
Mesaje: 80
Membru din: 22 Aug 2013, 17:10
Localitate: brasov
Contact:

Re: Ajutor Coduri

31 Aug 2013, 00:53

dany19940 scrie:
Mai degraba e calibrat gresit daca motorul merge cu el decuplat. Il poti spala, la fel si clapeta de acceleratie, apoi le calibrezi pe amandoua cu VCDS-ul, nu cu metoda bateriei decuplate.


motorul merge cu egr ul decuplat doar ca aprinde martorul ''check engine''

ce a spus @dany19940 e forte corect
as mai adauga o stergere de adaptativi
:cheers
seat leon alias blonda cracanata
land rover discovery = toroapa
ex bmw 320 rechin 2 buc
ex dacia solenza 1.4mpi
ex renault scenic rx 4 privilege 1.9 dci 4x4
ex kawasaki zx 6r ninja 600 cmc 120+ hp
ex vw golf 3 cl 1.6
ex land rover discovery 2.5 tdi

 
Avatar utilizator
Raule
Subiect Autor
Mesaje: 241
Membru din: 23 Aug 2013, 07:50
Localitate: Arad
Contact:

Re: Ajutor Coduri

31 Aug 2013, 03:22

dany19940 scrie:
Mai degraba e calibrat gresit daca motorul merge cu el decuplat. Il poti spala, la fel si clapeta de acceleratie, apoi le calibrezi pe amandoua cu VCDS-ul, nu cu metoda bateriei decuplate.

Mi l-a testat, a zis ca e stricat senzorul ca nu ii indica ohm cum trebuie si trebuie sa-l schimb :(
Leon 1.6 16v 2004 BCB

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator