Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: The Black Mamba

13 Oct 2013, 17:09

Tudor Anghel scrie:
Multumim. Si eu sper sa nu-mi arate niciodata piesa din spatele plasticului. Mai avem acumulatorul si placute de frata si am terminat cu upgrade-ul pe anul asta.

ar merge si niste inele cromate in bord....asa frumos.....si nu sunt nici scumpe, deci mai incape o investitie pe anul asta :wink:
 
Avatar utilizator
vraduc
Mesaje: 244
Membru din: 18 Noi 2012, 22:26
Localitate: Ploiesti / Bucuresti

Re: The Black Mamba

13 Oct 2013, 17:43

Te invidiez pentru volan :tongue
Leon 1P 1.4 TSI

Leon 1.6 16v BCB-vRc- http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=134&t=14539" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Subiect Autor
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

13 Oct 2013, 18:08

@ Radu - Si mie imi place enorm, s-au potrivit la fix pana si la nuante.
@ Marius - Draci, stiam eu c-am uitat ceva :tongue . Un pont multumesc?

Multumesc de aprecieri baieti.
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: The Black Mamba

13 Oct 2013, 18:21

Tudor Anghel scrie:
@ Marius - Draci, stiam eu c-am uitat ceva :tongue . Un pont multumesc?

http://www.ceasuriplasma.ro/produse/ine ... -leon.html
de aici le-am luat eu.
si daca vrei, cand ai drum prin zona, le montam :cheers
 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Subiect Autor
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

13 Oct 2013, 21:18

I'm gonna take a look into it si vedem. :D
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Subiect Autor
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 11:39

N-am mai scris de mult pe aici si vin cu niste intrebari pentru cunoscatori.
Fiind sofer doar de cateva luni si Mamba fiind prima masina as dori niste recomandari in legatura cu tipurile de conducere pentru un benzinar:
1 - Care este pragul de mers subturat/supraturat?
2 - Care ar fi implicatiile/riscurile unui stil de condus subturat/supraturat?
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 13:16

Fara suparare, insa daca vei cauta pe forum vei gasi foarte multe informatii despre subiectul asta ; :hi

 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Subiect Autor
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 13:52

@ BGD - am cautat si n-am gasit ceva satisfacator, cel putin nu pentru motorizarea pe care o am eu. Majoritatea erau pentru TDI-uri si Leon 1P. Nici pe internet n-am gasit ceva specific. D-asta m-am adresat colegilor care stiu mai multe ca mine despre asta. :cheers
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 13:52

Tudor Anghel scrie:
N-am mai scris de mult pe aici si vin cu niste intrebari pentru cunoscatori.
Fiind sofer doar de cateva luni si Mamba fiind prima masina as dori niste recomandari in legatura cu tipurile de conducere pentru un benzinar:
1 - Care este pragul de mers subturat/supraturat?
2 - Care ar fi implicatiile/riscurile unui stil de condus subturat/supraturat?



Salut. Pentru motorul tau este indicat sa schimbi vitezele undeva la 3000 rpm.
Mers subturat la un benzinar aspirat, nu prea ai ce sa strici, la cele supraalimentate infunzi turbo daca mergi subturat.
Daca mergi supraturat, e logic, apare o uzura prematura a motorului, cat si consumul mult mai mare.

:drive
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Subiect Autor
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 14:36

Multumesc Vlad pentru raspuns.
Am citit ca pentru a obtine o rulare cat mai finuta si mai economica posibil, treapta de viteza trebuie schimbata in asa fel incat atunci cand schimbam intr-o treapta superioara, numarul de turatii sa fie in intervalul optim de cuplu (nu maxim). Dar nu-am gasit nicaieri asa ceva pentru motorizarea asta, doar cuplul maxim care e la 4500 rmp.
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 18:10

Ca idee, la toate motoarele aspirate este acelasi principiu ; daca vrei sa schimbi la cuplu maxim ( 4500 rpm ) vei avea cel mai bun raport PERFORMANTE/ CONSUM si nu CONSUM...daca vrei sa mergi economic ( normal de altfel ) schimbi treptele de viteza la 2500-2700 rpm, accelerezi usor, fara sa bagi piciorul in podea, pana ajungi la o viteza pe care sa o mentii ( spre exemplu 55 km/h in oras ) si rulezi intr`o treapta superioara in care masina sa nu fie subturata ( poti rula la 50-60 km/h in treapta 4 linistit , si la 65-70 km/h in 5 ), eviti cat mai mult posibil franarea ( folosesti frana de motor ) , anticipezi miscarile celor din trafic , etc ;

deci pe scurt, este ok sa schimbi intre 2500-3000 rpm pentru un stil normal spre economic de condus ; daca este cazul sa o calci, retrogradezi si urci in ture ; pragul de mers subturat il vei simti atunci cand masina incepe sa tremure si cere o treapta inferioara ( personal, masina mea ruleaza super ok la 60 km/h in treapta 5 ) iar cel supraturat...teoretic este red-line...un mers supraturat fata de unul normal / economic / subturat va duce la uzura prematura a motorului si a componentelor sale si la un consum foarte mare de combustibil ;
 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Subiect Autor
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 18:26

Multumesc mult pentru detalii. Asta cautam in principiu, eu schimbam in jurul a 2000 rmp si rulez in oras cu 55-57 km/h in treapta a 4 la 1800 rmp. Si mie imi place cum toarce de la 2500 rmp dar sincer credeam ca e prea mult si ca o forjez degeaba.
Inseamna ca ar trebui sa curat EGR-ul. :D
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: The Black Mamba

18 Noi 2013, 18:42

Egr si clapeta de acceleratie merita curatate macar o data la 2-3 ani. Poti schimba linistit la 2400-2500 rpm si apoi sa mentii o viteza constanta la 1600-1700 rpm. Insa nu la 2000 mereu fiindca iti va consuma mai mult si o vei si subtura ; cand e motorul cald, o poti pisca daca ai unde si in 5-6000 rpm ocazional ;
 
Avatar utilizator
raulraymond
Mesaje: 1313
Membru din: 11 Noi 2010, 12:41
Localitate: Tg Mures
Contact:

Re: The Black Mamba

15 Ian 2014, 09:32

Happt B-day dude :cheers .
Seat Leon 1M 1.6 16V 105 Hp FR Look
"Oricat de putine activitati as avea, mi-ar ocupa tot timpul"
"The greatest pleasure in life is doing what people say you CANNOT DO"
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: The Black Mamba

15 Ian 2014, 09:37

LA MULTI ANI :cheers :cheers
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori