Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
dan.nistor
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 28 Apr 2013, 03:39

Ce intra in garantie si ce nu?

31 Iul 2013, 00:11

Incerc sa-mi fac o idee despre ce costuri majore, care nu sunt acoperite de garantie sau CASCO, ar putea sa apara prin surprindere pentru noul meu 5F.

La o trecere in revista (fara cunostinte specializate) as avea cam asa:

  • 1. Filtre, lichide, anvelope - toate sunt consumabile
  • 2. Jante - probabil e posibil sa se fisureze spontan dar nu cred ca e dovedibil ca e defect din fabrica, avand in vedere drumurile din .RO
  • 3. Elemente ale suspensiei - nu stiu cum se relationeaza amortizoarele, arcurile, bucsele, planetarele, barele antiroll, etc., daca stie cineva il rog sa sumarizeze sau sa dea un link
  • 4. Geamuri - am auzit de parbriz pretensionat prost din fabrica ce apoi a crapat destul de repede in uz normal dar cred ca e si acest gen de problema greu de dovedit ca e defect din fabrica

Daca mai are cineva ceva de adaugat, il rog sa o faca, in special cei ce au trecut cu 1P-uri prin probleme surprinzatoare ar avea un cuvant greu de zis.

P.S: Mi-a venit ideea sa intreb lucrul asta dupa ce am luat o groapa la Unirii fix in mijlocul intersectiei de la fantani de mi s-a rupt inima. Nu pare sa se fi lasat cu consecinte dar am injurat iar natia romana de la origini pana in prezent, alfabetic. In plus, cu suspensia mai tare de pe FR simt bine orice anomalie in asfalt (capacele de canal, crapaturi in asfalt, valuri in asfalt pe la diverse stopuri, etc. etc.) si de fiecare data am senzatia ca m-am mai apropiat un pic de prima problema pe la suspensii.
Iulie 2013: Leon 5F FR 140 CP
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Ce intra in garantie si ce nu?

31 Iul 2013, 09:48

Mda,accidentele ulterioare suferita din cauza gropilor sau a asfaltului deteriorat este cam cu dus intors,de ex:
Ai dat intr-o groapa si ti ai indoit janta,rupt fuzeta,rupt pivoti etc,nu misti masina din loc,faci poze din toate unghiurile posibile,apoi te adresezi primariei sau administratorului de drum ,cu o sesizare,apoi dai in judecata,procedura anevoiasa,in care ai sanse minime de castig,ca doar esti in Romania si doar nu vrei sa ai proceduri simple,mai departe tragi si tu concluzii
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator