Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
93luc
Subiect Autor
Mesaje: 73
Membru din: 06 Oct 2010, 16:10

Probleme consum mare.

13 Iul 2013, 07:45

Salut. Am un Leon 1,9 TDI, 105 cp.cu filtru de particule. De doua saptamani a crescut consumul de 7-7,6 in oras fara aer, intre 9 si 11. Dupa o diagnoza(nu la reprezentanta) mi-a spus ca sunt probleme la EGR asa apare. EGR-ul este electric nu mecanic, deci nu se poate umbla in el ci numai curatat capatul care inchide supapa. In urma cu o luna am schimbat senzorul care este langa EGR deoarece imi dadea eroarein bord (statea aprins martorul care spune defectiune motor). Am comandat unul dupa datele masinii la magazin si martoul s-a stins. Nu am mai facut reverificare.
V-am spus acest lucru deoarece ma gandeam ca nu mi-a comandat ce trebuia. Care sa fie problema consumului mare. Rog parere deoarece ma inebuneste consumul. Sa fie si de la fitru infundat?
Imagine

Imagine
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme consum mare.

13 Iul 2013, 15:08

Consumul este foarte mare, daca stilul tau de condus este cel corect.
Cauta problema la debitmetru!
In rest masina a ramas la fel de agila la acceleratie?
Mergi pe un drum bun 20 min cu +4000 rpm , de ex in treapta 3 pe autostrada.
Asa se vor curata unele depuneri.
Filtru motorina??, Filtru aer? Acestea ridica consumul daca sunt "invechite" .
Cine nu alearga dieselul, se trezeste cu consumuri mai mari.....nu suna frumos, dar asta este la turbo diesel.
Cei mai multi merg cu un stil super lenes la schimbat trepte in oras, datorita cuplului mare.
Bafta :hi
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
93luc
Subiect Autor
Mesaje: 73
Membru din: 06 Oct 2010, 16:10

Re: Probleme consum mare.

13 Iul 2013, 20:47

Filtrele schimbate imediat dupa ce a inceput sa creasca consumul, are demaraj foarte bun, "se infige", insa la debitmetru nu m-am gandit. Am sa incerc si varianta spusa de tine. Curios este ca anul trecut si acum doi ani isi facea autoregenerarea filtrului de particule singura. Turata de 3500-4000 rot/min scotea un zgomot de ziceai ca tragi cu tunul si un nor negru in urma, dupa care se stingea martorul si talpa. Acum nu am niciun senzor aprins in bord dar consuma.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator