Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
christianb
Subiect Autor
Mesaje: 15
Membru din: 04 Iul 2013, 22:18

problema turbina, martor "Check Engine" aprins etc

04 Iul 2013, 22:55

Salutare ....

Am o problema cu un Seat Leon 1.6 tdi, 105cp, sub 30.0000 km... daca pot primi cateva raspunsuri v-as fi recunoscator.

De 2 luni conduc masina, cei drept cam subturata, motorina doar de la Omv.
Pana zilele acestea nu am avut nici o problema.
Am parcat masina, cand am pus in marsarier am turato putin si in timp ce scadeau turatiile se auzea un zgomot ciudat (gen se auzea cum iesea aerul in reprize nu fluent) in partea stanga a motorului iar in relanti se aude cam ciudat motorul cateodata ... * VIDEO 1 *

A 2-a zi am mers aprox 10 km, totul in regula. Ulterior dupa aprox 30 min am avut de facut alt drum de max 7 km, pornesc merg 1 km si imi apare aprins in bord martorul Check Engine, turbina nu mai mergea deloc (acceleram pana la fund si mergea ca un sdi) urca pana la 2400 rpm si apoi scadea pana la 2200 rpm, mai mult de 2400 rpm nu mergea turata.

Apoi am facut o pauza de 3-4h, am facut alt drum tot nu mergea masina. Pauza iar 30 min. Alt drum de facut a mers turbina martorul Engine ramanand aprins.

Am fost la un prieten pentru o diagnoza si iata eroarea :

Thursday,04,July,2013,18:10:29:55062
VCDS Version: Beta 912.0
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 03L 906 023 AB HW: 03L 906 023 GG
Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 6927
Software Coding: 00114014030400080000
Work Shop Code: WSC 99999 1023 2097151
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AB 003003 (SE35)
2 Faults Found

9867 - Coolant Pump 2: Open Circuit
P261A 00 [104] - Open Circuit
Freeze Frame
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 27919 km
Date: 2034.14.04
Time: 11:58:46

9870 - Coolant Pump 2: Implausible Signal
P261B 00 [232] - Defective
Freeze Frame
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 27922 km
Date: 2034.14.04
Time: 12:17:06
Readiness: 0000 0000

Daca imi puteti explica mai exact erorile din cb si dc nu a mers turbina.
Multumesc si astept ceva pareri !
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: problema turbina, martor "Check Engine" aprins etc

05 Iul 2013, 00:28

Sa nu fie cumva senzorul de presiune dus...o parere
 
christianb
Subiect Autor
Mesaje: 15
Membru din: 04 Iul 2013, 22:18

Re: problema turbina, martor "Check Engine" aprins etc

06 Iul 2013, 13:00

Am mai citit pe net ... poate sa fie si pompa de apa ?
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: problema turbina, martor "Check Engine" aprins etc

06 Iul 2013, 14:25

si video 1 unde este?
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
 
christianb
Subiect Autor
Mesaje: 15
Membru din: 04 Iul 2013, 22:18

Re: problema turbina, martor "Check Engine" aprins etc

14 Sep 2013, 16:24

Eroarea era de la o pompa electrica - Pompa de apa suplimentara.

Cod piesa : 5no 965 561 sau 5n0 965 561

O poza cu piesa :

Imagine

Cost piesa (nu la reprezentanta) : ~650 lei
Piesa se afla in partea din fata, trebuie dat jos scutul si se vede apoi piesa.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator