Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
panteraroz
Subiect Autor
Mesaje: 166
Membru din: 15 Mar 2009, 23:33
Localitate: at home
Contact:

To clean or not to clean

24 Iun 2013, 18:55

O persoana apropiata are un Leon 1m din 2003, de ceva vreme imi spunea ca nu mai trage cum tragea odata, am fost la cineva care se ocupa de curatat turbine, nu a sesizat probleme in zona asta. Ok, mi-am zis ca o curatare a instalatiei n-are cei strica la 10 ani si 170.000 km mai ales ca n-a fost facuta niciodata. Merg la un service mai mare si scoate nenea mecanicul EGR-ul, am facut ochii cat ceapa de ce se poate aduna acolo, pe galeria de admisie avea strat gros de aproape 1 cm de mazga, iar inainte de valva se impactase serios, pe vag com nu dadea eroare (nu cred ca era blocata inca). A iesit frumos stralucitoare dupa curatare, dar vazand asta ma gandesc daca o astfel de interventie n-ar fi benefica si masinii mele, merg mult in oras, iar subturatiile sunt inerente in acest caz. Se justifica o astfel de interventie la o masina diesel din 2007, 92.000 km reali, aparent asimptomatica?
Seat Leon 1.9 TDI TCM Turbo
Ex-Seat Cordoba 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: To clean or not to clean

24 Iun 2013, 19:08

Se poate justifica si la o masina din 2010..desfal si uitete..dar mai mult ca sigur ai ce sa cureti la el in 100.000 km..cum spui si tu, subturarea e inevitabila in oras..si nu cred ca ai mers doar in forja, nu strica :hi turbina o cureti in mers, la un drum afara mers mai turat in treapta 3 sa zicem ( 20 km la 3500-4000 ture ), te poti uita si tu la turbina, important e sa nu dea cu ulei ; am schimbat si eu recent la un doblo egr-ul ( masina din 2007, 150.000 km ), dar avea eroare pe el, si pot sa spun ca abea daca puteai sa bagi un pix in el..avea depuneri de vreo 2 cm..aproape maxim imbaxit

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori