Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
93luc
Subiect Autor
Mesaje: 73
Membru din: 06 Oct 2010, 16:10

Probleme motor

05 Iun 2013, 15:43

Salut. Am un leon 1,9 dieseldin 2006 si pana acum nu am avut probleme. In urma cu 2 saptamani senzorul de la vasul de expansiune m-a avertizat ca nu mai am lichid in vas. Am verifiat si asa era. Am completat si m-am uitat pe jos, pesub masina, in zonele vizibile ale motorului, in interior pe la calorier si mocheta, pe la furtune si nu se vad scurgeri sau zone umede. In schimb am constatatca acum la 25 de grade dupa maxim 1 km apa ajunge la 90 grade. Este normal? Si ce problema poate fi. Pompa de apa am schimbat-o odata cu distributia si are 10.000 Km si nu se modifica nivelul uleiului si nu bolboroseste apa in vas cand masina este pornita.
Rog cunoscatorii sa-mi dea un sfat in afara de cel de a merge la un mecanic.
 
Avatar utilizator
b37buf
Mesaje: 778
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Probleme motor

05 Iun 2013, 21:02

sa nu cumva sa ai garnitura de chiuloasa arsa, iar apa din vas sa ajunga in uleiul motor.
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: Probleme motor

05 Iun 2013, 21:36

Daca nu ai scurgeri verifica garnitura de chiuloasa cum a zis b37buf.Uita-te si pe la pedale daca sunt umede,
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme motor

06 Iun 2013, 05:26

Am avut aceeasi problema ca si tine ca si tine la un corsa D..cel mai probabil o arunca pe esapament si tu nu ai cum sa vezi asta..-> garnitura chiuloasa..i-ai dat forja mult timp sau ceva de genu?
 
93luc
Subiect Autor
Mesaje: 73
Membru din: 06 Oct 2010, 16:10

Re: Probleme motor

06 Iun 2013, 22:10

Nu cred ca este de la garnitura de chiuloasa deoarece nivelul uleiului nu sa modificat, nu este umezeala in habitaclu(la pedale, la pasager sau mocheta umeda), iar termostatul a fost schimbat acum un an. Iar de forja nu este cazul, conduc clasic nu sport.
 
93luc
Subiect Autor
Mesaje: 73
Membru din: 06 Oct 2010, 16:10

Re: Probleme motor

13 Iul 2013, 07:27

Salut. Am rezolvat problema. Era de la radiator. Datorita faptului ca o parte din conductele din dotarea masini(nu stiu sa va spun care ptr. ca nu mi-a spus mecanicul, dar mi-a aratat) trec pe langa partea de aluminiu(posibil ceva de la aer) din trepidatii acestea au "frecat" de radiator pana sa fisurat. Schimbat unul nou(ptr cei interesati - 500 ron, atentie la modelul ca al meu trebuiesc cele doua tevi intrare-iesire sa fie lungi, nu scurte, sunt doua modele cu tevi lungi si scurte.) Ptr. cei care au probleme v-am spus deoarece am schimbat doua radiatoare la magazin.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme motor

13 Iul 2013, 07:38

Putea sa fie si chiuloasa fara sa se modifice nivelul uleiului sau umezeala in habitaclu..pur si simplu ti-o arunca pe esapament si tu nu constati decat ca iti scade lichidu de racire ; am crezut ca ai verificat radiator/pompa apa/conducte si eventuale scurgeri..ma bucur ca ai rezolvat :hi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori