Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Bogdan18
Subiect Autor
Mesaje: 7
Membru din: 26 Feb 2009, 02:24

Informatii Xenon

10 Mai 2013, 16:18

Buna ziua. Am un Seat Ibiza 2008 1.2 12v. M-am hotarat sa-mi montez pe mica bestie un kit xenon pe faza scurta(h7). Bineinteles nu vreau sa cumpar un kit original, ci ce exista pe piata, chinezarii. As avea cateva nelamuriri, in privinta alegerii kit-ului. Sunt doua modele, cele clasice si cele cu can-bus. Din cate stiu eu nu am nici un fel de avertizare de bec ars, dar am auzit diverse pareri, cum ca kit-urile fara can-bus ar afecta functionarea calculatorului de confort. Intreb detinatorii de Seat Ibiza 6l care au montat xenon fara can-bus, au avut probleme? Mai am o nelamurire in privinta alegerii culorii, as opta pentru 6000k dupa cele auzite. Va multumesc!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 16:54

6000k sunt perfecte! :shock:
8000k am inteles ca se vad si mai bine.
Cred ca cel mai bine daca vrei sa montezi becuri simple h7 ar fi sa mergi noaptea putin si sa vezi pe sensul opus loganurile cu 6000k, cum ii vezi tu asa te vor vedea si ceilalti pe tine, la fel poti experimenta si cu cei ce se apropie din spate cu 6000k, daca dai de un matiz senzatia este totala,
Daca vrei sa nu te vezi la fel ci ca o masina normala alege becuri h7r 4300k. :hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
andreiberintan
Mesaje: 447
Membru din: 31 Ian 2013, 22:01
Localitate: Baia Mare / Maramures
Contact:

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 18:29

Go for Osram Cool Blue Hyper. :)
 
Bogdan18
Subiect Autor
Mesaje: 7
Membru din: 26 Feb 2009, 02:24

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 20:28

BALTAZAR2003 scrie:
6000k sunt perfecte! :shock:
8000k am inteles ca se vad si mai bine.
Cred ca cel mai bine daca vrei sa montezi becuri simple h7 ar fi sa mergi noaptea putin si sa vezi pe sensul opus loganurile cu 6000k, cum ii vezi tu asa te vor vedea si ceilalti pe tine, la fel poti experimenta si cu cei ce se apropie din spate cu 6000k, daca dai de un matiz senzatia este totala,
Daca vrei sa nu te vezi la fel ci ca o masina normala alege becuri h7r 4300k. :hi


Inteleg, atunci am sa raman la cele de 4300k. Nu am avut si nici nu stiu cum lumina cele de 6000k, sa imi dau seama. Care e diferenta dintre H7 si H7R? Iar in legatura cu problemele cauzate pe seat ibiza de kit-urile fara can-bus, ai putea sa imi spui mai multe? Mersi
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 21:33

uite diferenta de culoare:

Imagine

Si eu sustin montarea de xenon 4300K...am avut 6000 , si pe carosabil umed sau pe ploaie, nu vezi absolut nimic.
cele 4300K sunt perfecte pe orice conditii, si fac lumina foarte apropiata de lumina zilei.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
ovydyu4all
Mesaje: 406
Membru din: 07 Ian 2012, 16:28

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 22:14

H7 e bec normal cu lumina dispersata si H7R reda o lumina mai fixa, nu asa imprastiata ca cel normal, mai exact imita un far cu lupa.
 
Bogdan18
Subiect Autor
Mesaje: 7
Membru din: 26 Feb 2009, 02:24

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 23:03

Bamse scrie:
uite diferenta de culoare:

Imagine

Si eu sustin montarea de xenon 4300K...am avut 6000 , si pe carosabil umed sau pe ploaie, nu vezi absolut nimic.
cele 4300K sunt perfecte pe orice conditii, si fac lumina foarte apropiata de lumina zilei.


Mersi, acum am o imagine mai clara in ceea ce priveste alegerea culorilor. Totusi, ai idee daca exista vreo problema adusa calculatorului de confort sau altei piese prin montarea unui kit xenon fara can-bus?

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Informatii Xenon

10 Mai 2013, 23:59

Nu se intampla nimic.
Asa numitele can bus au in plus o rezistenta de putere ce simuleaza filamentul la rece al becului cu incandescenta.
Asta NU justifica diferenta de pret.
La ibiza cordoba merg si fara asa numitul can bus.
Esentiala este calitatea balasturilor, adic a convertoarelor.
Acestea trebuie sa aibe in interior montate toate elementele de decuplare a alimentarii, sa nu treaca in instalatia masinii componente alternative produse de oscilator.
Nu ai de unde sa stii ce contin mizeriile.
Ca idee, cele cu mufa de alimentare la orizontala si urechile de fixare turnate impreuna cu corpul carcasei par mai bine facute, ca sunt mai scumpe.
Toate sunt facute in china, daca ai un card cu care poti plati online cumpara direct de pe alibaba ori alt site de comert si alege ceva cat mai scump, asta va garanta si o calitate superioara.
NU exista ieftin si bun cand vine vorba de componente electronice.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator