Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Leonul meu cel nou

15 Noi 2013, 08:29

Poti sa treci si de 3000rpm, nu se intampla nimic daca vede rosu :tongue .
Si dieselul meu vede rosu de multe ori.
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
btoader22
Subiect Autor
Mesaje: 51
Membru din: 01 Ian 2013, 15:32
Localitate: PLOIESTI
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

16 Noi 2013, 10:52

@Tibi :
Mosule, a ta are 2.0 TDI. Cred c ai turbina tubla fata de a mea. Conteaza si asta foart mult. Este normal sa rezist la turatii mai mari.
Acum ca vede si a mea rosu o data in viata nu cred ca o sa moara.

@Pholm: Scuze ca nu am facut poze ieri dar am fost ocupat. Acum vreau sa cobor la masina si ii fac cateva poze la motor.
La Leonul meu , daca am 130 km/h si o calc sa stii ca se duce ca lumea. Am ramas si eu foarte surprins pe autostrada sa vad acest lucru. A ajuns imediat la 155 km/h. Dupa aceea m-am oprit eu . Cred ca se plafoneaza pe la 160 km/h. De acolo incepe sa accelereze greu.
Dar pana la 150 la ora e super rapida. Ma refer pentru un motoras de 1.2. M-a suprins foarte foarte placut.

@alexandru.rogozea:
A mea nu are nici un fel de zgomot la pornire. Dar nu uita ca eu am doar 10500 km. Pana la km tai mai am de mancat paine. :drive
Seat Leon 1.2 TSI
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

16 Noi 2013, 15:30

tin sa te contrazic. orice motor e facut din fabrica sa functioneze in parametri normali pana in limitele lui. in cazul tau, daca linia rosie o ai la 6200, atunci inseamna ca poti urca pana la respectiva turatie fara sa iti fie teama ca zboara pistoanele prin capota...

ok, nu spune nimeni sa urci la turatii mari pana nu ajunge motorul la temperatura de lucru (atentie, apa ajunge prima la 90, dar uleiul se incalzeste un pic mai greu). si foarte important dupa ce mergi in reprize de turatii mari sa faci o racire a turbinei inainte de oprire. garantat nu ai nicio problema daca respecti aceste doua reguli !

*ii poti face mai mult rau unui motor daca il tii subturat sau daca nu a vazut mersul pana in linia rosie niciodata. asadar te incurajez ca macar din cand in cand sa o mai tii si turata in reprize, pentru binele motorului.
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Leonul meu cel nou

16 Noi 2013, 17:55

Asta i-am zis si eu de multe ori Cristi.
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
btoader22
Subiect Autor
Mesaje: 51
Membru din: 01 Ian 2013, 15:32
Localitate: PLOIESTI
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

17 Noi 2013, 19:22

Masina mea vede mereu , dupa ce apa a ajuns la 90 de grade, numai 3000 rot/min la schimbarea oricarei trepte de viteza. Din cand in cand, la nevoie , vede si mai mult. Nu o menajez deloc. Doar este turbo .
Cand o sa fie cazul sa schimb la rosu am sa o fac. Nu ma tem. Pana acum nu a ajuns acolo pt ca nu a fost cazul. Cel mai mult a vazut 5000 rot/min.
Dar imi mentin parerea ca daca turometrul meu are rosul la 6000 rot/min si dc eu schimb mereu la turatia asta, cu apa si uleiul ma temperaturi optime, chiar daca las turbina sa se racesca dupa, viata ei nu va fi lunga. Este parerea mea. Mi se pare logic. Este o turbina de motor de 1200 cm cubi, totusi. Nu este de 2.0.
Daca faci asta din cand in cand nu cred ca o a aiba nimic.

@Phlom : cu scuzele de rigoare pt intarziere, atasez pozele promise cu motorul leoaicei mele

:hi


Imagine

Imagine
Seat Leon 1.2 TSI
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

17 Noi 2013, 19:56

Si daca nu faci "placerea sa fie a ta " atunci de ce mai e turbo, masina, etc :glasses
...dar stii cum este , unii se multumesc cu mai putin. Mediocritatea este cea care ne omoara si nu ne "scoate" la lumina, Eu ce sa mai zic? schimb la nevoie la Diesel !!! la 5000 rpm :hi
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
alexandru.rogozea
Mesaje: 100
Membru din: 18 Iul 2011, 18:27
Localitate: Ploiesti

Re: Leonul meu cel nou

17 Noi 2013, 20:11

"...dar stii cum este , unii se multumesc cu mai putin. Mediocritatea este cea care ne omoara si nu ne "scoate" la lumina"

nmihai67 a fi rezervat nu este un defect ci o virtute.:)
Ibiza 1.2/44KW/60CP/2011
Tip 6J59B41A
Motor CGPB

 
Avatar utilizator
btoader22
Subiect Autor
Mesaje: 51
Membru din: 01 Ian 2013, 15:32
Localitate: PLOIESTI
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

18 Noi 2013, 08:14

" Si daca nu faci "placerea sa fie a ta " atunci de ce mai e turbo, masina, etc :glasses
...dar stii cum este , unii se multumesc cu mai putin. Mediocritatea este cea care ne omoara si nu ne "scoate" la lumina "

@ nmihai67 : Habar nu am ce vrei sa spui !!!!
Seat Leon 1.2 TSI
 
Avatar utilizator
alexandru.rogozea
Mesaje: 100
Membru din: 18 Iul 2011, 18:27
Localitate: Ploiesti

Re: Leonul meu cel nou

18 Noi 2013, 09:22

Are un fetis cu schimbatul la rosu. :yh
Si in plus te-a bagat la categoria mediocrilor ca nu schimbi la rosu. :lol: Deci vezi ce faci... :idea:
Ibiza 1.2/44KW/60CP/2011
Tip 6J59B41A
Motor CGPB
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7203
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

18 Noi 2013, 11:43

mihai nu este genul care sa te impinga sa schimbi "doar" la rosu, incearca sa iti spuna acelasi lucru, ca nu se poate intampla nimic rau daca o faci.

comparatia ta cum ca turbina de pe motorul tau "nu e de 2.0" ca sa o forjezi e gresita, sau crezi cumva ca ai si acelasi debit pe evacuare ca un 2.0 (banuiesc ca stii cum functioneaza) ? si apoi, turbinele sunt controlate vacumatic / electronic ca atunci cand ajung la presiunea stabilita sa nu se mai incarce si sa dea drumul la presiune pe evacuare prin geometrie variabila / wastegate.

in orice caz, tu decizi cum o sa procedezi si de acum inainte, indiferent de ce spunem noi. doar ca am considerat necesar sa scriu cand am citit explicatia ta, poate o citeste si altcineva si isi formeaza aceeasi idee gresita.
 
Avatar utilizator
btoader22
Subiect Autor
Mesaje: 51
Membru din: 01 Ian 2013, 15:32
Localitate: PLOIESTI
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

18 Noi 2013, 15:10

Eu ma refeream ca turbina este mica. Mica la diametru.
Acum nu ma pricep la mecanica si nu stiu dc ii face rau sau bine dc schimb la rosu. Dupa cum am spus si eu daca schimbi odata, de 2 ori , de 1000 de ori, nu cred ca are ceva rau. Dar daca faci mereu asa cred ca este normal sa se duca si turbina aia odata si odata. Mi se pare logic.
In orice caz nu fac chestia asta decat dc am nevoie. Chiar dc as avea motor de 3.0 tdi nu as schimba la rosu, numai daca as avea nevoie. Asa este stilul meu de a conduce.
Seat Leon 1.2 TSI
 
Avatar utilizator
Phlom
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

22 Noi 2013, 00:08

@btoader22: eu am intrat rapid si am vazut pozele. Mersi frumos. Vroiam sa vad daca ai capac din acela care acopera fisele, model mai nou. Momentan am un eveniment important in familie si am rarit vizitele.
Pe motorul meu scrie ca a fost ansamblat undeva pe 15 Sep 2011 de aia tind sa cred ca doar modelele facute spre sfasitul lui 2011 si dupa au acel capac mai mare.

App azi am luat 213km/h in bord, pe un drum usor inclinat, in panta. Aveam cam 5000rpm. O sa postez si poze. Pana azi luasem maxim 210km/h. Pe drum drept nu trece de 205km/h.

Legat de turatii... fiecare cum considera. Eu unul o mai menajez masina, in special pentru ca stiu ca au fost belele la motorul asta si cum mi-a iesit din garantie, prefer sa am grija. Momentan am 54k km si masina merge bine. Sper sa nu am probleme. Sunt genul care conduc moderat, uneori economic. Foarte rar ma dau la ea. De cand m-am insurat mi s-au cam schimbat pasiunile, m-am mai calmat la volan, in sensul ca mersul rapid mai este o varianta doar daca sunt singur. Depasirile sunt mai cumpatate. La un drum mai lung de peste 1000km un mers moderat e mai potrivit decat unul repezit. Te tine mai multi km la volan. Cel putin pe mine.
Treaba cu scuturatul elicelor turbinei de funingine parca era valabila la diesel, ca motorina arde mai...murdar. In fine, poate habar nu am.
Motorul nu este un ansamblu echilibrat perfect. Daca era asa, la relanti se simtea ca un motor electric fara perii. Cu cat cresc turatiile, cu atat fortele care actioneaza asupra componentelor motorului sunt mai mari, deci a merge toata ziua in zona rosie... :| Limita rosie este limita. De acolo nu iti mai garanteaza producatorul ca nu iti cedeaza o supapa etc. Asta nu inseamna ca trebuie sa o conduc numai in zona aia. Acum sa nu ziceti ca o dau in extrema cealalta, sa conduc subturat. Dar pun o intrebare: benzinarul pe turbo (cu turbina mica in cazul de fata - adaptat sa funct de la turatii mici) se conduce in acelasi fel ca un diesel? Ca tind sa nu fiu de acord. In fine. Nu vreau sa umplu topicul colegului cu off-topic si scuze btoader22.

Drumuri bune!
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Leonul meu cel nou

22 Noi 2013, 07:41

Phlom scrie:
App azi am luat 213km/h in bord, pe un drum usor inclinat, in panta. Aveam cam 5000rpm. O sa postez si poze. Pana azi luasem maxim 210km/h. Pe drum drept nu trece de 205km/h.

Drumuri bune!


:!: Vezi ca se interzic discutiile privind vitezele peste limita maxim admisa :!:
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

22 Noi 2013, 10:21

Mai alea cu poze, o sa faci furori :(

WP by hTC opt ics
 
Avatar utilizator
Phlom
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Leonul meu cel nou

22 Noi 2013, 11:47

@Tibi: scuze, nu stiam. Poate edita un admin mesajul, nu e problema.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori