Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

Care model de bari dau mai bine pe Seat Leon 1P?

Bari FR/CUPRA
22 (58%)
Bari kit aerodinamic
16 (42%)
 
Voturi totale: 38
 
Avatar utilizator
GabitZZu
Gypsy
Mesaje: 320
Membru din: 18 Sep 2012, 18:13
Localitate: Giurgiu/ Basel

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 05:41

BOGY26 scrie:
Daca ai avea bara Aero nu te-ar mai provoca? :mrgreen:



Sa speram ca nu :tongue asa macar stiu ca nu ii duc in eroare :))
Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.
 
Titix88
Mesaje: 95
Membru din: 20 Oct 2010, 19:20
Localitate: Cluj
Contact:

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 15:45

Parerea mea este kit-ul cupra/fr sa fie montate doar pe cele cupra/fr ORIGINALE. Eu sincer la 2.0 TDI nu mi-as pune cupra/fr.. mi-as pune aero ABT JE design etc

Si in legatura cu provocat la liniute.. eu sa am de exemplu Audi S3 de 300 cp( care este masina pe care o sa mi-o cumpar cand o sa am bugetul necesar) as da jos tot ce ar scoate in evidenta ca ii S3 si as lipi pe spate 1.9 TDI.. Doar sa ma distrez la liniute :yh :yah
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Seat Leon 2.0 TDI 140 cp 2007
 
Avatar utilizator
GabitZZu
Gypsy
Mesaje: 320
Membru din: 18 Sep 2012, 18:13
Localitate: Giurgiu/ Basel

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 16:12

Off: Au luat amploare aceste provocari ce-i drept,prietenu meu cel mai bun are un audi A5 3.0 TDI,suta o ia in 5.5 ,iar cand circul si eu cu el ,sincer va spun, ca nu exista semafor in care 1-2 tipi/tipe sa ma provoace ,sa se "ambaleze" pe langa mine :o

On: Ambele kituri sunt foarte frumoase,dar diferenta cea mai mare dintre ele este pretul,asa ca Fr/Cupra kit este mai la indemna zic eu si asta e avantaju
Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 16:14

Nu-ti inteleg punctul de vedere.
De ce as da sume enorme pe niste plastice de la JD, ABT ,cand am alternativa mai rentabila?
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
b37buf
Subiect Autor
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 16:58

50% 50% . Like Like :))

catre GabitZZu am mers si eu o perioada cu a5 tdi 3.0 cu dsg si sub 6,7 sec nu am scos niciodata 100km/h.
Ultima oară modificat 06 Feb 2013, 17:06 de către b37buf, modificat 1 dată în total.
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 17:01

Pt ca 80% din posesori au bari de cupra/fr. Nu conteaza motorizarea,ci mai degraba trend-ul care a fost lansat de diversi.Ca sa nu mai zic de eleron...
Iar o bara de la abt sau je (in unele cazuri,prelungiri) sunt cam la acelasi pret cu bara de cupra.Iar unele dintre ele sunt chiar frumoase. Va dau dreptate in partea din spate a leonului,unde cea mai frumoasa este bara de Cupra/fr, dupa Aero :tongue (dar este dubla ca pret si iti sustin parerea,Tibi)
 
Avatar utilizator
GabitZZu
Gypsy
Mesaje: 320
Membru din: 18 Sep 2012, 18:13
Localitate: Giurgiu/ Basel

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 17:15

b37buf scrie:
50% 50% . Like Like :))

catre GabitZZu am mers si eu o perioada cu a5 tdi 3.0 cu dsg si sub 6,7 sec nu am scos niciodata 100km/h.


In nici-un caz nam stat eu sa vad daca face suta in 5.5 ,asa scria pe acele fise cand l-a cumparat.

Scuze de off-topic
Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.

 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 17:34

Gabi, nu am gasit pe nici un site vreun Audi A5 3.0 TDI(stock) care scada sub 5.9 suta....mai taie din ele :yh
 
Avatar utilizator
GabitZZu
Gypsy
Mesaje: 320
Membru din: 18 Sep 2012, 18:13
Localitate: Giurgiu/ Basel

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

06 Feb 2013, 17:50

Ne intindem cu off topic dar na, l-a cumparat cu mine in 2010 si scria pe fisa clar 5.5,probabil unde a avut si pe lista de optiuni acel pachet sport(numai stiu exact cum se numea) de 3 mi de euro .In fine,important era ca desi scria mare 3.0 tot eram provocat la liniute,nicidecum sa nu se inteleaga ca am vrut sa scot in evidenta altceva.
Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

07 Feb 2013, 15:57

Aero pt mine.. consider ca fr/cupra trebuie sa ramana la cele pur sange. Aero chiar imi place mai mult :)
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

07 Feb 2013, 16:57

intr-adevar e mai buna solutia cu un kit aero de rahat, care nu se compara nici macar putin cu cel de cupra/fr la rezistenta, doar pe motiv ca cel de cupra/fr trebuie sa ramana la cupra/fr... mi se pare aberant. si daca vezi de ex o masina 2.0 TDI cu un simplu soft ? stiti ca bate fr-ul din orice pozitie, nu?adica aia dc sa nu merite bara fr? ca sa nu mai zic ca, interpretant in linia directoare a discutiilor voastre, am putea trage concluzia ca pana si cei de la SEAT au fost neinspirati creand 2 bari aproape identice( pentru ca bara de cupra e aproape identica cu cea de fr, pt cei care stiu sa faca diferenta) si atunci ce sa spunem ca pana si aia au prost gust? pentru ca diferenta intre cupra si fr e destul de mare... in fine, raman la parerea ca bara de cupra/fr este cea mai potrivita fiind foarte fiabila, rezistenta si cu un aspect mult mai agresiv decat bara aero.eu cel putin asa am gandit atunci cand mi-am ales bara. aaaa da, nu sunt de acord sa scrie p spatele masinii mele, pe haion cupra sau fr, asa cum nu suport toti cocalarii care au o saracie de 3-ar si isi scriu pana si cu marker-ul daca e nevoie M3 p spate... dar totusi sa nu confundam situatiile ca sunt total diferite.
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

07 Feb 2013, 17:49

justliv: imi spui si mie care este diferenta intre barele: FR si Cupra?...si nu zic la misto..eu chiar nu am sesizat vreo diferenta :mrgreen:
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

07 Feb 2013, 19:27

BOGY26 scrie:
justliv: imi spui si mie care este diferenta intre barele: FR si Cupra?...si nu zic la misto..eu chiar nu am sesizat vreo diferenta :mrgreen:

diferenta e la culoarea barii. de exemplu, sper sa intelegi, bara fr e alba toata, inclusiv in zona in care trebuie sa pui placuta de inmatriculare, si bara aceea subtire de jos, de sub grila din bara. pe cand la cupra, o bara alba are zonele spuse mai sus negre. deci diferenta este fix de vopsea.iti caut 2 poze si asa vei observa cel mai bine diferenta
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

07 Feb 2013, 19:32

uite si pozele - Cupra
Imagine

Imagine


leon FR

Imagine

Imagine
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Bari Kit Aerodinamic vs Bari originale FR/CUPRA

07 Feb 2013, 19:45

Asta nu cred ca este o diferenta...doar de vopsea..eu credeam ca zici ca este vreo diferenta fizica...multumesc oricum :)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori