Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

26 Apr 2013, 10:38

LPH, cu mare placere, numai ca este putin probabil pentru ca in zona noastra cam toate drumurile duc spre vest (joke).:)

eddy, ma bucur ca ti-a placut. Sper sa mai avem ocazia sa ne mai plimbam.

Cosmin, si sticker-ul din spate arata bine in "peisaj", este ca si eticheta "LEVI'S" de pe buzunarul dreapta/spate de la blugi, dar probabil ca nu am ales eu unghiul cel mai potrivit pentru poza. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

15 Mai 2013, 08:53

LEVI'S ?
Nu am auzit de asa ceva.. Acu' m-am uitat, pe toti blugii mei scrie LENI'S..
Cred ca LEVI'S e un fake, ai dat banii degeaba pe ei :tongue
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

07 Iun 2013, 00:04

Am comandat un set de jante Oz Racing Italia 150 Matt Dark Graphite Diamond Cut 18x8, ET35, 11 kg. Din cate am vazut, sunt un model mai putin raspandit. Sa vedem cum au sa arate pe masina.

ImagineImagine

Jantele OEM Interlagos 18x8, ET41, 12 kg, vor fi revopsite (din nou) in camp electrostatic (culoarea graphite/anthracite/gun metal) si le voi pastra pentru anvelopele de iarna. Cand sa cauti motiv sa-ti vopsesti jantele, nici o bordura nu-ti face surprize. :) Asa ca am gasit un motiv, plictiseala. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

05 Iul 2013, 12:55

Jantele OEM Interlagos au fost reconditionate de catre SRZ Powdercoating Customs. Culoarea aleasa a fost Gunmetal + lac. De data aceasta sunt complet multumit de calitatea lucrarii (jantele mai fusesera vopsite in camp electrostatic in luna martie a acestui an, insa in alta parte si nu fusesem complet multumit de rezultat).

Pozele posibil sa nu fie foarte edificatoare, dar este exact culoarea pe care mi-am forit-o si montate pe masina vor arata foarte bine (au un luciu foarte frumos in razele soarelui). Setul acesta de jante va fi folosit cu anvelopele de iarna.

Zilele acestea imi fac timp sa pun poze cu jantele OZ Racing Italia 150 montate pe masina (cu anvelopele de vara) si cu volanul reconditionat/imbracat in piele perforata + alcantara.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

05 Iul 2013, 14:37

volvol scrie:
Am comandat un set de jante Oz Racing Italia 150 Matt Dark Graphite Diamond Cut 18x8, ET35, 11 kg. Din cate am vazut, sunt un model mai putin raspandit. Sa vedem cum au sa arate pe masina.

ImagineImagine

Jantele OEM Interlagos 18x8, ET41, 12 kg, vor fi revopsite (din nou) in camp electrostatic (culoarea graphite/anthracite/gun metal) si le voi pastra pentru anvelopele de iarna. Cand sa cauti motiv sa-ti vopsesti jantele, nici o bordura nu-ti face surprize. :) Asa ca am gasit un motiv, plictiseala. :)

Frumoase rau..sa le alergi cu placere :drive
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

06 Iul 2013, 15:50

Mersi Bogy.

Poze cu jantele pe care le voi folosi de acuma inainte cu anvelopele de vara. Am spus mai sus ca sunt modelul Oz Racing Italia 150 Matt Dark Graphite Diamond Cut 18x8, ET35 (aceleasi dimensiuni cu jantele OEM, mai putin ET-ul care este 35 in loc de 41). Eu sunt foarte incantat de cum se simt in mers si de cum arata pe masina.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Si poze cu volanul imbracat in piele perforata + alcantara (materialele sunt de cea mai buna calitate pentru un aspect cat mai original). Dupa ce l-am studiat atent, eu am concluzionat ca a iesit mai bine decat din fabrica (fara exagerare). Multumiri baiatului care s-a ocupat de lucrare, coleg pe un alt forum.

ImagineImagineImagineImagine

Urmeaza IC + CAI + TBE + Revo Stage 2. Piesele au fost procurate, mai trebuie doar sa gasesc timp pentru montaj.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

06 Iul 2013, 20:16

Foarte frumoase jantele :hi

 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

07 Aug 2013, 01:16

Astazi s-a montat IC-ul de Golf R, achizitionat de la un coleg de pe alt forum. Cele doua furtunase ale IC-ului de Golf R s-au potrivit perfect la 2.0 TSI.

Cu aceasta ocazie s-a efectuat si o mica revizie, la 7 luni si 8.000 km de la ultima. S-au schimbat:
- ulei Liqui Moly 5W-40 Top Tec 4100 (5 bidoane de 1 litru) - consum de ulei, aproximativ 300 ml in 8.000 km
- filtru ulei Mann
- filtru polen Mann
- inlocuit lichid racire (antigel) complet - operatiune recomandata o data la 4-5 ani

Filtrul de combustibil il schimb de obicei la 2 ani sau 30.000 km, asa ca nu am facut asta astazi.

Filtrul de aer il schimb de obicei la 1 an sau 15.000 km si nu mi-am batut capul cu el pentru ca in curand voi monta CAI ITG Maxogen pentru 2.0 TSI, impreuna cu evacuarea turbo-back Milltek non-resonated si catalizator sport, plus Revo Stage 2.
Filtrul de aer ITG l-am curatat in prima faza de impuritatile mari (sub jet moale de apa) si acuma astept sa-mi ajunga kit-ul de curatare dedicat pentru filtrele de aer ITG Maxogen. Asa ca piesele pentru Stage 2 le voi monta dupa ce filtrul de aer sport va fi curatat/uleiat corespunzator.

Si cateva poze:

ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

28 Aug 2013, 14:28

Scirocco-ul s-a intors acasa dupa o plimbare de 3.000+ km, insotindu-l pe proprietar in concediu (Grecia - Lefkada). Masina s-a comportat ireprosabil, consumul mediu fiind de 9%. Mai exact, 1.100 km la dus cu un consum mediu de 8.5%, 1.100 km la intors cu un consum mediu de 9% si 800+ km plimbari pe insula cu un consum mediu de 10.5%.

In Serbia nu exista benzina de 95+. In Macedonia benzina este putin mai ieftina decat in Romania si au benzina de 98/100 la toate statiile. In Grecia benzina de 95 este aproximativ 1.7 Euro litrul si benzina de 100 este aproximativ 2 Euro litrul.
Mi-au placut autostraziile din Grecia (de dupa Salonic), cu un asfalt de buna calitate si cu un traseu spectaculos (viaducte, tuneluri etc), poate de aici si consumul putin mai ridicat, adica de peste 8%.:) De multe ori s-a rulat pe acest tronson atat cat a permis traseul, adica pana la viteze de la care masina incepea sa nu mai stea pe sosea cu suspensia setata in modul Sport.

Nu este prima oara cand vizitez Grecia si am remarcat aceleasi lucruri si de aceasta data. Peisajele sunt frumoase, oamenii sunt primitori, mancarea este de calitate si preturile sunt corecte la absolut tot (mai putin la benzina de 100).

Dupa ce am curatat masina, am constatat ca in urma plimbarii nu a suferit din punct de vedere estetic. Ce are nou este doar o zgarietura infima/minuscula pe bara fata, deci mai bine de atat nu se putea la traficul/parcarile care exista pe insulele micute ticsite de turisti. Ma gandeam chiar sa re-vopsesc barile fata/spate din cauza imperfectiunilor aparute din traficului de zi cu zi, insa nu cred ca se merita pentru ca nu vor rezista prea mult imaculate, eventual sa fac asta in cazul unor incidente care lasa urme mai mari. In schimb, cred ca am sa re-vopsesc cat de curand capota pentru ca am observat o zona de aproximativ 10 cm in diametru unde vopseaua s-a decolorat si arata urat/patat (ma gandesc la un binevoitor care a turnat ceva si nu am observat pe moment, iar acuma nu se mai curata cu nimic).

Am primit si kit-ul de curatare de la ITG, acuma trebuie sa ne facem timp pentru a monta admisia/evacuarea.

Si cateva poze.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Scirocco 2.0 TSI

28 Aug 2013, 15:59

Ar trebui sa iei in calcul si miscorarea (tu decizi in ce mod) garzii la sol.Arata ca un mic tanc :lol:
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

29 Aug 2013, 01:46

O greutate la jante cunosti?
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
adi_repulse
Mesaje: 587
Membru din: 06 Iun 2011, 17:35
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

11 Sep 2013, 13:29

volvol scrie:
Mi-au placut autostraziile din Grecia (de dupa Salonic), cu un asfalt de buna calitate si cu un traseu spectaculos (viaducte, tuneluri etc)]


auzi Ovi.. intreaba-l pe Cristi (DCR) cum i-au placut drumurile pe acolo si pe la sarbi :)))) :yh :yh
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

16 Sep 2013, 15:08

La suspensie nu cred ca am sa umblu prea curand pentru ca este parte integrata din DCC si in plus mi se pare masina cam prea joasa pentru majoritatea bordurilor.:)

Jantele OZ Italia au 11 kg in varianta 18x8 si fac parte din aceiasi colectie cu Oz Ultraleggera/Superturismo, dar se doresc a fi in principal stylish, nu light weight.

Pana la urma mi-am facut timp pentru a monta CAI ITG Maxogen si TBE non-resonated Milltek. Admisia scoate un sunet placut la inchiderea clapetei de acceleratie, sesizabil mai mult din exterior.:) Evacuarea se aude foarte frumos atunci cand motorul este in sarcina si la +4.000 ture.

Peste cateva zile s-a facut si update-ul software de la REVO Stage 1 la REVO Stage 2, prilej cu care s-a efectuat si o masuratoare pe dyno la sediul Revo din Oradea. Masina s-a comportat cel mai bine cu setarile pentru Performance 2 (benzina RON98+) si asa a ramas configurata. In aceasta varianta motorul dezvolta aproximativ 460 Nm si 300 CP, iar la roata sunt aproximativ 410Nm si 250 CP.
Multumesc baietilor de acolo pentru profesionalism (si aici includ tot).

In niste teste scurte facute pe un drum inchis circulatiei publice, am masurat aproximativ 13 secunde de la 100 km/h la 200 km/h (pe vitezometrul digital) si o viteza maxima de 255 km/h (pe vitezometrul digital).

Am reusit sa revopsesc si capota, a iesit bine, iar acuma nuanta este din nou uniforma pe intreaga suprafata. Ar mai fi mici imperfectiuni de retusat la barile fata/spate, insa am sa mai astept pentru ca daca esti prea exigent poti sa ajungi sa revopsesti aceste elemente chiar si de cateva ori pe an.

Si cateva poze.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

16 Sep 2013, 22:35

Elegant graficul, bravo! Destul de mare distanta de kilograme de la Ultraleggera (8.3 Kg.) pana la Italia cu aceleasi specificatii... Nu ai vrut ceva mai usor, sau ai mers doar pe aspect cand le-ai ales?

LPH
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

07 Oct 2013, 11:38

Pentru jante mi-am dorit un model mai putin intalnit de la un producator cunoscut. OZ considera modelul ca fiind un compromis intre stylish si sport. Sunt mai usoare decat cele stock cu 1 kg.

Excursie de weekend, Timisoara - Lugoj - Caransebes - Hateg - Petrosani - Lacul Vidra (si retur), in total 560 de km parcursi. S-a mers destul de alert, drumurile fiind foarte bune pana dupa Petrosani. De la Petrosani la Vidra drumul are zone de portiuni sparte si urca destul de mult, temperatura exterioara scazand pana la putin peste 0 grade. Cauciucurile de vara nu au dat semne de slabiciune pentru ca acolo s-a circulat incet, ocolind gropile. In masina am fost 4 persoane + ceva bagaje si am avut un consum mediu 9.3%.
Masina mi-a reamintit cat de usor accelereaza in depasiri, cat de stabila se simte pe viraje si cat de mult poti sa amani perioada de franare.
Nu am mai ajuns pe adevarata Transalpina (intre Obarsia Lotrului si Ranca), localnicii spunand ca a nins sus si ca drumul este blocat. Voi face traseul cu alta ocazie.:)

La plecarea in excurise am reusit sa fiu mai "destept" decat senzorii de parcare si sa ating usor bara spate de un stalp de metal. Amanasem vopsirea barilor fata/spate pana la primavara, insa acuma a aparut "oportunitatea" sa le rezolv mai repede.:)

Si cateva poze.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator