Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Scirocco 2.0 TSI

18 Feb 2015, 10:37

Baieti, masina are DCC. Cel mai probabil era setata pe Confort.

Cat despre tips, cititi cateva pagini in urma si vedeti despre ce evacuare e vorba :wink:
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

19 Feb 2015, 02:26

Multumesc baieti.

Pentru ca impresiile personale sa fie macar ascultate ... este nevoie ca acestea sa fie prezentate intr-un mod mai diplomatic, iar asta necesita o oarecare indemanare.:) Mai ales atunci cand primele pareri exprimate in decursul a doi ani de zile te duc mai degraba cu gandul ... la ceva abominabil.:)

Ma simt dator sa le las o scurta explicatie celor care vor ajunge accidental sa rasfoiasca acest topic. Mi-am dorit un set de jante noi (care sa nu produca nici un disconfort la rulare) si care sa aiba o calitate mai buna decat cele OEM. Un factor important a fost ca jantele sa respecte dimensiunile omologate, mai putin offset-ul, intrucat aveam nevoie de o valoare mai mica (fara a folosi distantiere) pentru actualele modificari si pentru cele care imi doresc sa le mai fac pe viitor. Cum se poate vedea si in pozele de mai jos, modelele alese (atat pentru vara, cat si pentru iarna) respecta acelasi design, sunt in ton cat de cat cu trasaturile masinii (o combinatie intre linii drepte si curbate) si sunt de la producatori cunoscuti pentru calitate si bun gust. Doar finisajul difera, cele polisate nejustificandu-se iarna cand jantele sunt preponderent murdare, dar cand o culoare deschisa si uniforma inca mai ofera un aspect placut. Eu sunt pe deplin multumit de alegerile facute si le doresc tuturor sa simta aceiasi satisfactie (pentru alegerile lor).
ImagineImagine

Despre suspensie nu este nimic de explicat din punctul meu de vedere.

Nu pot sa spun ca sunt extaziat de aspectul evacuarii, insa nici nu m-as hazarda in a folosi adjective la care cu greu mai poti sa le pui grade de comparatie in fata. Evacuarea are in primul rand un rol functional. A fost achizitionata second-hand, iar la vremea respectiva pentru acest model de evacuare Milltek oferea doua variante la tips-uri (Cerakote 'Black Velvet' si Polished). Mai jos sunt doua poze cu Scirocco-ul din UK pe care a fost montata prima oara aceasta evacuare. Probabil ca la mine nu am ales cele mai potrivite unghiuri pentru poze si ca se putea aranja mai bine la montare. Chiar daca nu ar castiga vreun concurs de frumusete ... produsul este de calitate.
ImagineImagine

@Bogdan - Poza respectiva a fost prelucrata mai serios decat cele dintr-un numar aniversar al revistei Playboy.:) Jantele Interlagos, originale si cu finisaj "aluminium polished", se comercializeaza in Europa la peste 500 de Euro bucata. Cu transport si taxe ajung pe la acelasi pret daca sunt aduse de pe alt continent. La un astfel de buget ... :)

Pentru ca evacuarea este prea "sport" pentru nevoile mele actuale, urmeaza sa sufere niste modificari in perioada urmatoare.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 801
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Scirocco 2.0 TSI

19 Feb 2015, 17:39

Ai o masina superba pe care multi ar visa sa o aiba, unele pareri mi se par si mie cam exagerate si in necunostiinta de cauza, iar privitor la jante sa spui ca sunt din alt film mi se pare putin spus ciudat.
Sa o rulezi sanatos in continuare. :drive
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

15 Apr 2015, 00:18

Masina a ajuns la 129.xxx km si merge in continuare bine, doar cu benzina cu CO 98+. In 3.000 km se pregateste de urmatoarea revizie. Ce s-a mai intamplat de cand nu am mai postat.

Volanul a fost re-imbracat in piele. De data aceasta am ales sa pastrez aspectul original, fara alcantara, care este foarte placuta la atingere dar mai pretentioasa la intretinere (ideal ar trebui folosite niste manusi speciale pentru condus). De volan s-a ocupat un baiat care lucreaza bine si scump (volane, scaune, borduri, fete de usi etc), insa pielea folosita a fost de cea mai buna calitate, exact ce se foloseste si la masinile din gama premium. In final volanul a iesit ca din fabrica la aspect, dar cu o piele de calitate superioara. O sa vad cum va rezista la utilizare. Palmele mele sunt multumite de cum se simte.:)
Imagine
CAI-ul ITG pe care-l aveam era cumparat second-hand si desi era in stare buna, mi-am tot dorit un CAI nou, care foloseste de preferabil un filtru uscat (fara sa fie necesara aplicarea unor uleiuri speciale dupa spalare). Asa am ajuns la un CAI HF Series Carbonio, produs in Germania de HG Motorsport (seamana izbitor de mult cu un CAI APR). Materialele si finisajele par de foarte buna calitate. Filtrul folosit este un Pipercross dry foam filter, care conform indicatiilor producatorului se poate folosi atat uscat, cat si tratat cu o solutie de retinere a particulelor de praf (un ulei mai exact). Daca nu este uleiat, se spala usor doar cu apa si sapun. L-am montat asa cum a venit si o sa urmaresc cum se va comporta in timp.
ImagineImagine
Dupa 50.000 km parcursi cu cat-back Milltek non-resonated (diametrul de 2.75"), am simtit nevoia de mai multa liniste in masina la drumurile lungi de pe autostrada, mai ales atunci cand este aglomeratie si se franeaza/accelereaza des. Mi-am dorit si sa inlocuiesc downpipe-ul Milltek cu unul nou, ca sa am sanse mai mari sa iasa emisiile de noxe conform cu norma Euro 4 (catalizatorul fiind tot sport, dar nou). Solutia logica, fara sa afectez prea mult performanta si setarile de la Stage 2, a fost un downpipe de 3" nou in combinatie cu cat-back-ul stock. Asa am ajuns la un downpipe Bull X cu diametrul de 3" si catalizator sport cu 200 de celule, produs in Germania de HG Motorsport. Calitatea si finisajele mi s-au parut cu o clasa peste Milltek, urmeaza sa vad si cum va rezista in timp. S-a montat cu cat-back-ul stock (diametrul de 2.5") si pot spune ca a crescut cu mult confortul acustic (poate chiar prea mult dupa unele gusturi) la 3.000+ turatii. Drumurile lungi au devenit si mai placute.:) Nu am simtit vreo scadere in performanta, desi probabil ca s-au pierdut 4-5 CP. In aceasta combinatie, parca si suportii de motor THS sunt mai blanzi, pentru ca intrau in rezonanta cu evacuarea non-resonated (intre 2.000-2.500 de turatii la accelerare si intre 3.000-2.500 turatii la frana de motor). Si mirosul de gaze de pe evacuare s-a diminuat mult. Una peste alta, o modificare reusita pentru nevoile mele. Poate in viitor voi mai folosi cat-back sport de 2.75" ori 3", dar nu acuma si de preferabil in varianta cu valva de control. Ultima poza este special pentru zeusik.:)
ImagineImagine
Zilele urmatoare vreau sa trec la rotile de vara. Mi-au placut foarte mult jantele Etabeta, asa ca am tot lungit-o cu rotile de iarna, dar acuma mi s-a facut dor de jantele Oz si a venit si primavara cu adevarat.:)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2316
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Scirocco 2.0 TSI

15 Apr 2015, 08:57

Am citit ultima postare, imi place cum arata acum tips-ul si mai ales cu se aseara pe bara. Felicitari pentru modul in care ingrijesti masina.
P.S: Arata foarte bine volanul. :hi
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

30 Iun 2015, 23:53

Multumesc zeusik.:)

Masina a ajuns la 137.xxx km si merge in continuare bine.

Downpipe-ul de 3" in combinatie cu cat-back-ul stock a fost cea mai buna alegere pentru drumurile lungi de pe autostrada. Ma pot felicita singur.:)

Abia la inceputul lunii mai am avut timp sa schimb rotile de iarna cu cele de vara.
Anvelopele GY ASY2 au 2 sezoane si 40.000+ km, dar inca sunt in stare foarte buna si se comporta excelent pe sosea (uscat/umed). Dupa cum arata/simt, cred ca vor mai rezista cel putin sezonul acesta (15.000 - 20.000 km). Uaaaaau.:)
Si imi era dor de jantele de vara ... le ador.:)

La 134.000 km (la inceputul lunii iunie) s-a efectuat o noua revizie la masina, la 12.000km si 5 luni de la precedenta. Inspectie tehnica/mecanica + diagnoza + ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 (al 8-lea schimb cu el) + filtru ulei Mann + filtru polen cu carbon activ Mann + filtru carburant Mann (am mers cu precedentul 48.000 km si a rezistat bine).
Bujiile NGK Laser Platinum au ajuns la 46.000 km si inca nu a fost inregistrat nici un misfire. Am sa le schimb totusi la revizia urmatoare, cand vor avea in jur de 55.000 km. Tot atunci ma gandesc daca se merita sa schimb preventiv si bobinele actuale (Beru), care vor avea la momentul respectiv in jur de 70.000 km. Am gasit pe net unele OEM de Audi RS4/R8 (culoare rosie), comerciantul spune ca se potrivesc si la 2.0 TSI si ca sunt un upgrade fata de cele pe cod de original, dar am sa mai ma gandesc.

De cand este la mine, masina a primit cadou de 2 ori detailing interior/exterior. Singurul loc care ramasese necuratat la ultimul detailing a fost motorul. Asa ca weekend-ul acesta am lasat masina pentru detailing la motor si pentru o spalare amanuntita la exterior + decontaminare + ceara + tratament hidrofob. Sunt foarte multumit de cum a iesit "curatirea" si ii recomand pe baieti.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Scirocco 2.0 TSI

10 Oct 2015, 11:34

Masina a ajuns la 144.000 km si urmeaza in curand o revizie mai amanuntita (pregatirea de iarna).

De cand nu am mai scris in topic, am renuntat la suportii de motor THS (motor, cutie, semi-punte).
Dupa ce i-am folosit 50.000+ km si 18 luni, mi-am dorit ca masina sa fie din nou silentioasa si comfortabila, ca si inainte de a-i folosi. :)
Si am reusit asta, folosind suporti de motor noi produsi de Lemforder (motor, cutie, semi-punte si dogbone). Daca tot s-a umblat la suporti si la semi-punte, s-au inlocuit si toate suruburile cu unele noi, dupa codurile revizuite acolo unde a fost cazul (in total au fost 16 suruburi pentru suporti si 20 de suruburi + 2 saibe speciale pentru semi-punte).
Pot spune ca acuma diferenta la zgomot/vibratii este ca intre zi si noapte (fara exagerare). Asta inseamna ca eu m-am acomodat treptat cu zgomotul/vibratiile extra produse de suportii THS, dar ei nu au fost niciodata confortabili. :)
Exista si un dezavantaj cu suportii OEM, masina nu mai pare atat de lipita de asfalt la acceleratii, dar o sa pot sa traiesc cu ea asa.

Ce ar mai fi de spus despre suportii THS este ca l-a inlocuirea lor am constatat ca cel de cutie era stricat. Probabil de aici si zornaitul metalic pe care incepusem sa-l aud la accelerari. Mi se pare ca a tinut totusi cam putin, in comparatie cu unul OEM, deci calitatea THS nu m-a dat pe spate. Baietii au facut si un filmulet cu suportul cu pricina.
https://www.youtube.com/watch?v=Boqq3bcYYks
Una peste alta, pentru mine suportii de motor THS au fost un experiment mai mult nereusit decat reusit.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori