Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

VW Golf VI - Pareri

16 Oct 2008, 09:19

A aparut Gol VI prin configuratoarele din Romania.
Ce parere aveti despre el, cum vi se pare in comparatie cu Golf V si cu mai vechiul Golf IV?
V-ati achizitiona unul? Da, nu...
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

16 Oct 2008, 09:37

Pare schimbat total fata de predecesorul sau ....nu stiu ce sa zic ,nu prea imi place !!! Prefer Leonul :D !
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

16 Oct 2008, 12:51

Intotdeauna mi-a placut VW...am citit si in presa de azi de Golf VI...daca ar fi sa aleg as alege insa si eu tot Leon. :)
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
a_ionut
Mesaje: 510
Membru din: 09 Mar 2008, 20:38
Localitate: Constanta
Contact:

16 Oct 2008, 13:23

Intre G6 si restul masinilor as alege asa:
1:civic
2:leon
3:golf VI
Seat Leon 1p
 
Avatar utilizator
Gabyucl
zuly
Mesaje: 443
Membru din: 03 Dec 2007, 17:53
Localitate: Bucuresti

16 Oct 2008, 14:16

mie imi place...mi se pare o masina f reusita
Seat Leon 1.9 TDI-under construction ;)

Nu lucrez in weekend, si nici in zilele care se termina in "i".
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

16 Oct 2008, 14:21

Nu-mi place...fara personalitate de la o vreme :(
Prefer Scirocco! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Puffy

16 Oct 2008, 23:33

Ace, sa sti ca pe mine Scirocco nu m-a impresionat...

Ce-i drept, "fata" e foarte agresiva, si o sa fie si mai agresiva cand o sa introduca si Xenonul.

Aer bordul si interiorul, o combinatie de Passat CC si Golf V...

Stopurile spate seamana cu Opel GT

Porbagajul este adanc.... si atat.

Pe bancheta din spate ajungi foarte greu (cel putin eu m-am chinuit)

Modelul pe care am pus mana a fost un 2.0 TSI 200 CP ( No comment, super) si are un pret de 30.000 E (ENORM!!!! dupa parerea mea)

In curand sper sa imi intre pe mana si G6 si atunci o sa va impartasesc parerea, la cald.

 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

17 Oct 2008, 08:15

Sunteti Off Topic.
Aici se discuta despre parerile noastre cu referire la Golf VI. Daca vreti sa discutam despre Scirroco, deschideti alt topic.
 
Puffy

17 Oct 2008, 08:58

Imi cer mii de scuze, rog un SuperModerator sa imi stearga postul.
 
a_ionut
Mesaje: 510
Membru din: 09 Mar 2008, 20:38
Localitate: Constanta
Contact:

17 Oct 2008, 09:21

Un g6 tredline 1.6 la care am adaugat roti pe 205/55/15 costa cam cu 1200 E mai mult decat leonul 1.6 care e la promotie. Si sunt aceleasi dotari.
Daca as fi la momentul unei achizitii noi nu as opta pentru g6 in primul rand datorita pretului si nu in ultimul rand datorita faptului ca e un model nou si bolile copilariei exista la orice masina.
Si ca design leonul ramane varful in concern.
Seat Leon 1p
 
Puffy

21 Oct 2008, 21:15

Acum ştim sigur: noul model se va numi Golf 6. Asta pentru că producătorul german consideră că numeroasele modificări realizate pe platforma vechiului model sunt suficiente pentru a considera că au lansat o nouă generaţie.

Noutăţile constau în blocurile optice preluate parcă de la Scirocco în partea din faţă şi de la Touareg în partea din spate. Aproximativ la fel precum vă prezentam acum mai bine de patru luni.

Lateralul aduce aminte puternic de actuala generaţie, iar interiorul este şi el destul de mult revizuit. Faţă de actuală generaţie, pentru că altfel, este în mare parte inspirat de la Scirocco. De altfel, modelul Golf 6 în 3 uşi pare un Scirocco umflat cu pompa. Dar Volkswagen Golf nu s-a vândut niciodată pentru design, astfel că soluţia estetică aleasă de germani poate se va dovedi câştigătoare.


Pasagerii ce pot bucura acum în interior de o nouă poziţionare a comenzilor pentru oglinzi şi geamuri electrice, un Climatronic împrumutat de la Passat CC şi materiale mai bune calitativ. Inginerii germani chiar au declarat că au preluat elemente de la fratele mai mare tocmai pentru a crea impresia unui automobil superior concurenţei. Nici siguranţa nu a fost uitată, cu airbaguri pentru genunchi sau indicatoare de purtare a centurii chiar şi pentru pasagerii din spate.

Standard este disponibil un nou sistem ESP, care intervine mai fin şi mai eficient asupra comportamentului maşinii, asemănător în parte parte cu cel regăsit şi la Golf 5, de la care este preluată platforma tehnică.

În ceea ce priveşte motorizările, la capitolul diesel (pentru că acesta prezintă cel mai mare interes) noul Volkswagen Golf 6 va fi disponibil pentru început cu două motoare de 2.0 litri TDI, ambele cu common-rail, de 110 şi 140 CP. Consumurile de 4,5, respectiv 4,9 litri/100 km reprezintă o îmbunătăţire cu 0,6 litri comparativ cu motorizările echivalente regăsite pe generaţia veche. De asemenea, mai sunt aştepate încă două versiuni diesel de 90 şi 170 CP.


La capitolul benzinare, sunt disponible două aspirate de 80 şi 102 CP, precum şi două versiuni turbo de 1,4 litri cu 122 şi 160 CP. Cu excepţia motorizărilor de intrare în gamă, toate celelalte vor fi disponibile cu o cutie de viteze cu ambreiaj dublu DSG, cu 6 sau 7 trepte, în funcţie de cuplul motorului.

Inginerii germani se laudă că, de exemplu, noul propulsor de 160 CP cuplat cu un DSG obţine o reducere a consumului mediu de 2,3 litri, care ajunge astfel la 6 litri/100 km comparativ cu vechiul Golf 2.0 FSI cuplat la o cutie de viteze automată clasică.

Vânzările vor începe în octombrie, preţul bază în Germania urmând a fi de 16.500 euro pentru versiunea Trendline cu motorul de 1,4 litri şi 80 CP. Se poate ajunge până la 27.125 de euro pentru HighLine cu 2.0 litri diesel.

Sursa: Promotor
 
Puffy

21 Oct 2008, 21:17

Deci, va fi un Touareg intrat la apa, cu fata de Scirocco, si interior de Passar CC :lol: :lol: :lol:

Cat despre motorizare.... nothing new!!!
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

22 Oct 2008, 09:38

motoarele astea creca o sa fie pe veci.....1.4 1.6 2.0......si apar astea "noi" 1.4 tsi si 1.8 tsi.......

dar ideea e ca la pret este identic cu leonul, unpic mai scump chiar....poate vom avea un oarecare avantaj....ca e mai scump golful....da stai ca apare ala cu facelift, si poate iarasi maresc preturile, mai ales ca mai baga niste sisteme noi si umbla la caroserie, si din cate stiu eu, s-ar parea ca se va umbla si unpic la ................interior........nu stiu ce dar asa se pare!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Soche
E L F
Mesaje: 436
Membru din: 14 Mai 2008, 00:32
Localitate: Baia Mare
Contact:

22 Oct 2008, 10:22

Bordul ala de Leon trebuie schimbat. e prea monoton, prea simplist. Neaparat trebuie schimbat ceva la el.
Seat Ibiza 1.4 TDI 70 cp, emocion red -> viewtopic.php?f=33&t=671&start=0
 
Puffy

23 Oct 2008, 14:05

Azi a venit primul Golf 6.

Interiorul este mai ergonomic ca modelul precedent.
Daca, cand am vazut pozele cu noua Ibiza, eram :shock: :shock:, cand am vazut Golful 6, eram :? :?
Trageti concluzia...

ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine ImagineImagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori