Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

MihaI^SpeDitioN
Subiect Autor

Apa sub presuri Seat Ibiza 1.4 60Cp / 2002

04 Ian 2013, 02:15

Salut nu demult mi-am cumparat un SEAT IBIZA 1.4 / 2002 si am observat ca imi sta apa in partea dreapta sub presuri ( si in fata si in spate )... Sunt incepator ca sofer si aceasta masina e si prima mea masina. Ma puteti ajuta ? Sa-mi spuneti din ce cauza vine apa acolo ? Ce sa fac ? Unde sa ma uit ... poate cu ajutorul vostru gasesc problema :D - MULTUMESC -

BALTAZAR2003
Moderator

Re: Apa sub presuri Seat Ibiza 1.4 60Cp / 2002

04 Ian 2013, 07:26

Uite ce returneaza functia cautare la o interogare dupa "apa sub presuri"

search.php?keywords=apa+sub+presuri&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Cautare

Lectura placuta.
Pe viitor cauta pana sa deschizi un topic nou.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Costinel

04 Ian 2013, 11:58

:))) bun raspuns dar totusi oricum apa sub pres in mare parte vine din uzura/ lipsa unui mastic dintre tabla usii si cea pe care sunt macaraua geamul parca si ce mai ai pe acolo, 99% de acolo este, eu am patit-o :)))
Costinel leon 1m 1.9 tdi arl 150 hp

silviu87

28 Ian 2013, 20:00

Intre motor si habitaclu este o tabla numita pasaj ignifug,acest pasaj are un capac de tabla(cel de la conductele de A.C) care este etansat cu un silicon sau un burete special(autoadeziv),datorita vechimii acest capac nu mai este etans....Sub platoul de plastic de la stergatoare se aduna cu timpul frunze care blocheaza canalele de scurgere iar apa neavand unde sa se mai duca se scurge prin acel capac care nu mai este bine etansat si asa apa ajunge in dreapta...prin spatele torpedoului...

1-dai jos scaune fata,bancheta,consola centrala(plasticul de la schimbatorul de viteze...si frana de mana) pt a putea scoate mocheta.

2-schoti mocheta care este formata din doua straturi,si anume(mocheta + vatelina pt izolare termica si fonica)