Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
marius7even
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 22 Mai 2009, 00:50
Localitate: Arad
Contact:

Problema cu martorul de ulei din bord

23 Dec 2012, 15:09

Am o problema cu Toledo-ul meu din 2003,1.9 tdi ASV,110 cp,de doua zile l-am dus la un service
pt ca trebuia sa schimb fulia de la alternator.Or desfacut ei in cateva ore...(mi se pare cam mult)
apoi mi-au zis ca am probleme si cu rulmentii din alternator.Ieri am fost la electrician si mi-a schimbat rulmentii in alternator,am pus noi si am dus inapoi la service alternatorul sa mi-l monteze pe masina pe la ora 1 dupamasa si m-au sunat abia pe la 6/7/8 seara(nu mai stiu exact cat a fost ora) sa merg dupa masina ca au terminat cu montatul si am mers...si masina era in curte la ei si cand m-am uitat sub capota...intinzatorul de la cureaua de la alternator era desfacut in partea de sus...noroc ca l-am vazut si l-am anuntat pe tipul care a lucrat la masina si a inceput sa se scuze cu motivul ca au fost mai multe masini si au lucrat in paralel la ele(ceea ce nu mi se pare normal,eu sunt de parere ca prima data iti termini treaba cu o masina apoi te poti apuca de urmatoarea...nu sa iei mai multe masini odata la desfacut si reparat pt ca te poti incurca cu piesele si nu mai stii care de unde sunt),am mers cu un amic sa conduca,pt ca am mers cu Fordul (cealalta masina a mea) si l-am lasat pe el sa conduca pana la mine acasa (cam 3 km)...si el nu e obisnuit cu masina mea si am ajuns acasa(din afara s-a vazut ca ruleaza ok) in timp ce l-a condus si pe la 2 aseara am vrut sa il duc pe amic la el acasa si am pornit masina,am facut 50 metrii cu ea(maxim) si mi s-a aprins becul rosu de la ulei intermitent si facea galagie...sunetu ala de avertizare,am oprit repede masina si m-am dus sa vad sub ea daca nu curge...si nu curgea nimic dar m-am uitat la ulei si abia se mai vedea pe fundul jojei putin ulei,masina a stat maxim 5 minute pornita dar numai cand am accelerat a facut asa....numai atunci s-a pornit becu de avertizare am dat-o cu spatele inapoi si am lasat-o acolo pana azi cand am mers cu tatal meu m-am uitat la ea si mai aveam ulei....dar sub nivel dar mai era putin si s-a uitat taicamio acolo unde bagi uleiu in motor a desfacut capacelu ala si a zis sa ma uit cand o accelereaza daca scuipa ulei in sus si nimic... si am cumparat 2 litrii de ulei si am bagat aproape 750 ml,l-am lasat putin sa se scurga si am pornit-o si am accelerat-o finut si iar s-a aprins becu.Am uitat sa zic,inainte sa bag ulei dupa ce s-a aprins becu rosu s-a stins dupa ce a avertizat de cateva ori,in schimb...acuma dupa ce am bagat a ramas pornit becu(intermitent) nu se mai oprea pana am oprit masina si am pornit-o iar si a disparut,doar daca o accelerez se aprinde iar.
Acum,uleiul parca are in el ceva "mizerie" m-am uitat si pe forum si n-am vazut sa mai pateasca cineva asa ceva,nu stiu ii banuieam pe aia sa nu-mi fi facut ceva la masina.N-am factura de la ei ca aseara pe cand sa mi-o dea mi-a bagat datele in computer si a zis ca nare tus la imprimanta...intr-adevar nu avea ca am vazut ca nu iesea bine pe factura si a zis ca imi face factura in 3 ianuarie.ce sa le fac fara dovada?ei pot sa zica ca n-or facut nimic.Oare daca ii fac un test cu testerul apare ceva?sau o fac degeaba?is curios pt ca inainte sa o duc mergea bine masina...taicamio zicea ca poate e infundat ceva pe acolo si nu mai urca uleiu in motor dar din senin?
Pietenu ala a meu care a condus mi-a zis ca de cand a plecat de la ei din curte cu Seatu s-a aprins becu rosu si el nu s-a uitat la bord ce martor e si credea ca avertizarea de la motorina se aude asa...intradevar si ala de la motorina era aprins ca nu mai aveam multa motorina dar....ala se aude doar cand o pornesc masina si atat...dar el a zis ca tot drumul se auzea cum piuie
deci era ala de la ulei...nu stiu ce sa ii mai fac....totusi stiu ca am trimis anu asta la bucuresti si turbina la refacut....inca am garantie la ea...si acum de cateva zile iar a intrat in limp mode...
si ma gandesc sa nu aibe vreo legatura si cu turbo...uleiul.
De aia as face un test sa vad daca apare ceva..
dar e foarte ciudat si daca ar avea cu turbo...inainte sa le-o duc mergea nu aveam probleme cu uleiul...era la nivel si dintr-o data cand o iau de la ei de la service din start porneste avertizarea uleiului...o parere ceva?a mai intalnit cineva problema asta?astept pareri.multumesc
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

23 Dec 2012, 15:55

Ai verificat sa vezi daca nu se vede pe baia de ulei ca ar fi mai curata decat restul motorului? suruburile cu urme pe ele?
Or fi schimbat pompa de ulei, ori motorul cu totu`
:hi
Cere o expertiza la un alt service, ori dealer, ca te costa putin si or sa-ti spuna daca sa intervenit la motor si unde.
De obicei la unitatile service de colt de bloc se lucreaza fara a respecta cuplurile de strangere si asa este extrem de simplu de verificat ce surub ss-a desfacut, ca nu corespunde la desfacere cu ce a dat fabricantul .
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
marius7even
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 22 Mai 2009, 00:50
Localitate: Arad
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

23 Dec 2012, 16:25

la baia de ulei nu am putut sa ma uit foarte atent deoarece am scut metalic sub ea si am vazut doar asa aproximativ ca mai era ceva ulei (mai vechi) uscat pe ea....si asa era si inainte sa o duc la ei si in plus de asta a mai fost sudata de vreo 3 ori...la motor nu se vede sa se fi umblat deoarece il cunosc destul de bine si nu se prea vad semne de modificari in ansamblu si legat de pompa de ulei asta mi-a mai spus si un amic ca e posibil sa o fi schimbat-o dar nu stiu cum pot sa aflu...oricum,cred ca asta voi face ,o voi duce la un alt service sa vad daca pot afla ce are...multumesc de raspuns!
 
lucianluce
Mesaje: 131
Membru din: 10 Iul 2011, 18:44
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

23 Dec 2012, 16:54

Spune-i la prietenul ala al tau ca nu se umbla cu martorul de ulei aprins, putea sa-ti caleze motorul. E posibil sa fie pompa de ulei.
Seat Toledo, 1.6 16V, 105CP AUS
Dacă eşti posedat de o idee, o vezi pretutindeni, chiar îi simţi mirosul
viewtopic.php?f=40&t=10697
Imagine
 
marius7even
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 22 Mai 2009, 00:50
Localitate: Arad
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

23 Dec 2012, 17:13

stiu dar noroc ca mai aveam ceva ulei in motor...sper sa aflu cat mai curand care e problema.
 
marius7even
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 22 Mai 2009, 00:50
Localitate: Arad
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

24 Dec 2012, 10:26

Aseara a venit un amic cu un tester si am incercat sa aflam daca apare ceva eroare...si nu apare nimic pe tester.Deci problema e ceva mecanica...cel mai probabil pompa de ulei.
 
Avatar utilizator
serious sam
Mesaje: 18
Membru din: 29 Iun 2011, 14:37
Localitate: Sfantu Gheorghe
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

12 Ian 2013, 13:59

marius7even scrie:
Aseara a venit un amic cu un tester si am incercat sa aflam daca apare ceva eroare...si nu apare nimic pe tester.Deci problema e ceva mecanica...cel mai probabil pompa de ulei.


Cablajul de la borne, slabit...la mine cel putin asta a fost problema... :cheers
daca nu ,s-ar putea sa ai o problema reala ..
Seat Toledo /2004/TDI 81kW ASV

 
marius7even
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 22 Mai 2009, 00:50
Localitate: Arad
Contact:

Re: Problema cu martorul de ulei din bord

12 Ian 2013, 15:13

Am rezolvat deja problema si am si vandut masina.Mecanicii cand au umblat la alternator au lovit din greseala senzorul de presiune de ulei si l-au rupt.L-am inlocuit si de atunci nu am mai avut probleme.O zi buna!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori