Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
lfcfan77
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 08 Mai 2010, 21:37

Martori aprinsi bord

10 Dec 2012, 16:46

Timp de aproximativ 2 saptamani am intampinat o problema cu martorul de bujii intermitent(probl.motor),in momentul cand se aprindea masina nu se mai tura decat greoi,dupa ce opream motorul isi revenea.Nu facea faza asta decat cand motorul era rece,la cald mergea ok in turatii .Mai nou mi s-a aprins si martorul de noxe,care a ramas aprins chiar daca masina merge ok dar la rece daca trec de 2500 turatii se aprinde si cel de motor. Un sfat ceva?
Am facut o testare cu vagul acum o saptamana ,nu stiu eroarea dar mi s-a spus ca e presiunea mica in turbina,eu banuiesc ca ar fi egr-ul...voi?
Multumesc anticipat.
Am uitat sa specific modelul:leon 2007.1.9tdi dpf cod bls
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Martori aprinsi bord

10 Dec 2012, 17:44

mai fa o alta scanare si listeaza exact erorile. nu poate presupune nimeni care e defectiunea "in orb"
 
Avatar utilizator
lfcfan77
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 08 Mai 2010, 21:37

Re: Martori aprinsi bord

10 Dec 2012, 23:19

gamer555 scrie:
mai fa o alta scanare si listeaza exact erorile. nu poate presupune nimeni care e defectiunea "in orb"

OK..asa o sa fac.
 
Avatar utilizator
lfcfan77
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 08 Mai 2010, 21:37

Re: Martori aprinsi bord

11 Dec 2012, 15:50

lfcfan77 scrie:
gamer555 scrie:
mai fa o alta scanare si
listeaza exact erorile. nu poate presupune nimeni care e defectiunea "in orb"

OK..asa o sa fac.

Revin cu codul de eroare:P0299-Turbocharger ,,A"Underboost condition-problema e ca nu se aprinde decat cand e motorul rece,dupa 90 de grade merge ok si la turatii mari,dupa ce mi s-a facut scanarea a mers ok
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Martori aprinsi bord

11 Dec 2012, 16:39

pare sa fie o problema mecanica, trebuie investigata mai serios cauza. eu zic ca niste loguri in mers ar descifra misterul... dar trebuie sa te duci la cineva care se pricepe

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Possible Symptoms
Reduced Power Output
Limp Mode
Possible Causes
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
Charger Pressure Control defective
Turbocharger faulty
Diverter Valve faulty
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check Turbocharger
Check Diverter Valve
Special Notes
When found in 2.0l TFSI:
Check Boost Pressure Control Valve (N249), for cracked rubber diaphragm. A new/optimized Valve is available under Part # 06H-145-710-D (or newer).
RoW vehicles see: TPI 2016331 for details.
NAR vehicles see: TSB 01-07-70 or 2013392 for details.
When stored in conjunction with misfire codes and/or fuel trim faults see the notes associated with the following faults regarding PCV failure: Crankcase Breather Valve
If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result.
When found in VW Golf/Jetta (1K): 2.0l CR-TDI (CBEA/CJAA):
Verify the mechanical part of the Exhaust Valve Control Module (J883) is not siezed or binding.
 
Avatar utilizator
lfcfan77
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 08 Mai 2010, 21:37

Re: Martori aprinsi bord

11 Dec 2012, 16:46

Multumesc de raspuns..am tot citit pe forumuri si din raspunsul tau vad ca pot fi.mai multe cauze..o sa verific si etanseitatea legaturilor spre turbo...revin cu rezolvarea...sper:)
 
Avatar utilizator
GabitZZu
Gypsy
Mesaje: 320
Membru din: 18 Sep 2012, 18:13
Localitate: Giurgiu/ Basel

Re: Martori aprinsi bord

11 Sep 2013, 10:48

Si n-ai mai revenit,acelasi motor BLS il am si eu, si problema a fost Turbo,tot turbo mi-a infundat si filtru de particule incat a trebuit sa-l gauresc.M-am dus frumos am reconditionat turbina, se pare ca paletele aveau un mic joc iar imediat la o luna dupa reconditionare,ce crezi? aceeasi problema,solutia pare a fi sa cumpar un turbo nou !
Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori