Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
tymy11
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 20 Noi 2012, 20:17

intrebare

20 Noi 2012, 20:32

salutare.sunt nou aici.
am un seat 1.4 din 2004.am observat de cateva zile ca in momentul in care il opresc undeva in rampa si il las in viteza coboara usor la vale.
Care poate sa fie cauza am inteles ca este ceva legat de presiune,de segmenti nuj exact.care ma poate ajuta cu niste explicatii.ms
 
Avatar utilizator
p1nking
Mesaje: 527
Membru din: 11 Iul 2012, 17:27
Localitate: Bucuresti

Re: intrebare

20 Noi 2012, 20:37

Probabil nu tine in compresia motorului. O segmentare cred ca te-ar ajuta.
Seat Leon 1.9 SDI AQM - B 92 YGP
Leutzuu 1.9 SDI
 
tymy11
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 20 Noi 2012, 20:17

Re: intrebare

20 Noi 2012, 20:57

p1nking scrie:
Probabil nu tine in compresia motorului. O segmentare cred ca te-ar ajuta.


si daca este de la compresie afecteaza cu ceva motorul are ceva daca merg asa cu dansa?cat dureaza pana se segmenteaza un motor.termina intr-o zi.trebuie sa dea jos motorul?eu nuj nik legat de mecanica
 
ovydyu4all
Mesaje: 406
Membru din: 07 Ian 2012, 16:28

Re: intrebare

20 Noi 2012, 21:01

Daca se apuca de dimineata ai noroc sa termine pana seara, dar graba strica treaba. Si asta in cazul in care gasesti toate piesele pe stoc, iti trebuiesc segmenti, garnitura chiuloasa, antigel, eventual curea distributie. Pana una alta recomand sa faci un test de compresie..nu te apuca sa bagi banii intr-o masina aiurea, plus ca piesele pe care le cumperi nu o sa fie mai fiabile decat cele originale de pe masina niciodata.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: intrebare

21 Noi 2012, 07:55

Dute la un servis sa-ti ia compresia. Este destul de munca. Se demonteaza tot,la chiuloasa se schimba garnitura,se rectifica apoi se planeaza, se rectifica scaunele la supape, se schimba garnituri multe, se recomanda sa se schimbe si distributia ddaca nu a fost schimbata de curand,etc .dar daca motorul nu scoate fum, nu consuma ulei, nu consuma antigel, nu tremura , etc, poate nu ai nevoie de segmentare. mergi intr-un servis bun si ezi ce zic baietii.
 
tymy11
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 20 Noi 2012, 20:17

Re: intrebare

21 Noi 2012, 09:50

cam cat mar ajunge testul asta de compresie nu stiti?motorul trage nu scoate fum,la ulei acum mam uitat sa vad daca consuma
 
tymy11
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 20 Noi 2012, 20:17

Re: intrebare

21 Noi 2012, 10:13

tymy11 scrie:
cam cat mar ajunge testul asta de compresie nu stiti?motorul trage nu scoate fum,la ulei acum mam uitat sa vad daca consuma

din experienta voastra daca nu trebuiesc schimbati segmenti ce poate fi alta problema,compresia asta poate fi reglata.nuj intreb pt ca sunt bata la asa ceva

 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: intrebare

21 Noi 2012, 10:28

tymy11 scrie:
tymy11 scrie:
cam cat mar ajunge testul asta de compresie nu stiti?motorul trage nu scoate fum,la ulei acum mam uitat sa vad daca consuma

din experienta voastra daca nu trebuiesc schimbati segmenti ce poate fi alta problema,compresia asta poate fi reglata.nuj intreb pt ca sunt bata la asa ceva

Nu nu se poate regla,cat poate sa coste 100 lei ,zic si eu
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
ovydyu4all
Mesaje: 406
Membru din: 07 Ian 2012, 16:28

Re: intrebare

21 Noi 2012, 14:33

nu te-am intrebat, in ce treapta de viteza lasi masina cand o ia la vale? daca e treapta superioara e normal sa se duca..oricum, la tine nu cred ca e vorba de compresie, mai degraba ceva pe la ambreaj.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: intrebare

21 Noi 2012, 16:31

Maxim 50lei un test de compresie.
 
sandman
Mesaje: 1139
Membru din: 02 Ian 2010, 13:13
Localitate: Bucuresti

Re: intrebare

21 Noi 2012, 16:51

a mea in a 2a o lua la vale. deci depinde in ce treapta o lasi.
Audi A4 Avant B8 2.0TDI 170CP 2011 -AICI
ex: Seat Leon 1P Facelift 1.4TSI 125 CP 2010
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: intrebare

21 Noi 2012, 18:11

Si eu cred lafel...uzura din ambreiaj sau cutie. Mergi la un servis colegu ca nu are nimeni cum sa iti dea un diagnostic pentru ce are masina ta...
 
tymy11
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 20 Noi 2012, 20:17

Re: intrebare

21 Noi 2012, 19:26

de fiecare data o las in viteza I.eu stiam ca nu ar trebui sa o ia la vale daca o lasi in viteza I indiferent de rampa
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: intrebare

21 Noi 2012, 19:51

Daca ai compresie buna nu trebuie sub nici o forma sa o ia la vale
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: intrebare

21 Noi 2012, 20:24

Fa-i test de compresie, fiindca de aici e problema cu plecatul la vale, n-are treaba cu ambreiajul sau cutia, decat daca o lasi intr-a doua sau a treia.
Din cauza uzurii din segmenti sau a altor parti de frictiune din motor (pistoane), se pierde compresia si masina are tendinta sa o ia din loc.
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator