Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

10 Noi 2012, 18:17

Astazi i-am pus si un duralube tratament pentru motor. Vad ca totul este ok :D S-a mai redus din zgomotul normal al motorului si din bataile de tacheti.
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 799
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

11 Noi 2012, 12:04

In loc sa bagi castrol si duralube in motor, mai bine ii pui un ulei de calitate gen motul, liqui molly, repsol.
Parerea mea.
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

11 Noi 2012, 12:08

bgd_b92 scrie:
Astazi i-am pus si un duralube tratament pentru motor. Vad ca totul este ok :D S-a mai redus din zgomotul normal al motorului si din bataile de tacheti.

Ce meserias ti-a recomandat sa pui tratament duralube la cati km are masina? :shock: :roll:

Ai observat diferentele asa RAPID ? :roll: :shock:
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

11 Noi 2012, 13:14

Ce treaba are km masinii cu tratamentul? Tratamentul pentru motor se poate face si la o masina cu 1.000 km ( noua ) . Acesta se face ca sa previna eventualele probleme. Practic el formeaza un strat protector pentru a prelungi durata de viata a motorului precum si uzura prematura a pieselor.Majoritatea cred ca tratamentul pentru motor se face la o masina cu probleme sau care are deja 400.000km. De ce ? Care mai este rostul? daca motorul deja are probleme sau este uzat normal ca nu ai ce sa ii mai faci...De asta si multi apeleaza la duralube numai cand au probleme iar in 90% din cazuri li se pare frectie la picior de lemn.Este si normal, e doar un aditiv nu o minune. Multe uleiuri sunt facute pe te miri unde si imbuteliate in spatele casei apoi vandute ca originale. Daca citesti mai sus ai sa vezi ca eu am patito. Am zis sa cumpar castrol edge care este si mai scump si teoretic mai bun si generatie mai noua si a inceput sa imi bata motorul. Asta cum se explica? .... Nu am spus ca au disparut toate zgomotele posibile si ca masina consuma cu 20 % mai putin si merge impecabil...am spus doar ca s-a mai ameliorat o idee bataia tachetilor ( daca or fi tacheti sau cuzineti sau ce or fi ). A avut cineva probleme cu duralube pana acum ? Ma refer personal...nu exemple ca a auzit la Fane Tractoristu ca a bagat in dacia lui 1310 si a inceput sa ii consume ulei. Eu unul am mai avut o experienta extrem de placuta cu duralube, la care nu ma asteptam. Aveam probleme cu motorul la un opel corsa D (2008-60.000 km ) si eram pe cale sa il desfac. Dar pan la urma am zis si cu 100 lei in jos sau in sus macar sa stiu ca am incercat si cu un tratament ( duralube ) si am fost foarte surprins. Aveam compresia slaba pe 2 cilindri . Cifrele inainte de duralube erau asa : cilindru 1 : 10 , clindru 2 : 3, cilindru 3: 8, clindru 4 : 10,6 . Dupa 3 zile cu duralube in motor m-am dus sa masor compresia pentru ca masina numai facuse figuri, iar cifrele acum erau : cilindrul 1 : 10 , cilindrul 2 : 9 , cilindru 3: 9,5, cilindru 4 : 10,4. Acum nu stiu daca acel motor s-a vindecat complet , dar cert este ca nu a mai facut nicio problema cat timp am avut eu masina ; si din cate stiu nici dupa. Eu nu scriu aceste randuri ca sa fac reclama , doamne fereste. Doar va spun ce efecte a avut duralube asupra motoarelor in care eu l-am folosit.

Si da, efectele se vad imediat. E ceva gen, ori se vad imediat ( regim minim de functionare al motorului : 1 minut ) ori nu se mai vad deloc.

Acum repet, zgomotul inca se aude, nu stiu sigur 100% ce este, dar 90% cred ca este de la tacheti. Ideea este ca s-a mai ameliorat putin. PRoblema nu a disparut complet ca in cazul corsei, dar este mai ok. Acum voi vedea pe parcurs exact ce si cum.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

11 Noi 2012, 19:15

Ori sunt eu nebun ori masina mea nu are nicio problema....vad pe youtube ca toate motoarele 1.4 16v se aud putin ca un diesel la relanti... :shock: vreun coleg binevoitor ma lasa si pe mine sa ii ascult motorul va rog ? :)) dar sa fie 1.4 16v 75cp. Si de preferat in Bucuresti :))
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

11 Noi 2012, 19:26

Am eu 1.4 16v, cel de 101 cai.
Da, la rece are putin din sound-ul lui 1.4 Tdi pe gerurile astea. Nu iti face griji. :yh
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

11 Noi 2012, 19:50

M-am uitat la leon 1.4, polo 1.4, fabia 1.4,ibiza 1.4 si in special golf 1.4 si toate la relanti tacane putin...o sa pun maine un filmulet aicişa ca sa va dati si voi cu parere.

 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 799
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

12 Noi 2012, 17:04

Tacanitul acela este si de la canistra de carbon, in partea stanga a motorului.
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

12 Noi 2012, 19:20

bgd_b92 scrie:
Ce treaba are km masinii cu tratamentul? Tratamentul pentru motor se poate face si la o masina cu 1.000 km ( noua ) . Acesta se face ca sa previna eventualele probleme. Practic el formeaza un strat protector pentru a prelungi durata de viata a motorului precum si uzura prematura a pieselor.Majoritatea cred ca tratamentul pentru motor se face la o masina cu probleme sau care are deja 400.000km. De ce ? Care mai este rostul? daca motorul deja are probleme sau este uzat normal ca nu ai ce sa ii mai faci...De asta si multi apeleaza la duralube numai cand au probleme iar in 90% din cazuri li se pare frectie la picior de lemn.Este si normal, e doar un aditiv nu o minune. Multe uleiuri sunt facute pe te miri unde si imbuteliate in spatele casei apoi vandute ca originale. Daca citesti mai sus ai sa vezi ca eu am patito. Am zis sa cumpar castrol edge care este si mai scump si teoretic mai bun si generatie mai noua si a inceput sa imi bata motorul. Asta cum se explica? .... Nu am spus ca au disparut toate zgomotele posibile si ca masina consuma cu 20 % mai putin si merge impecabil...am spus doar ca s-a mai ameliorat o idee bataia tachetilor ( daca or fi tacheti sau cuzineti sau ce or fi ). A avut cineva probleme cu duralube pana acum ? Ma refer personal...nu exemple ca a auzit la Fane Tractoristu ca a bagat in dacia lui 1310 si a inceput sa ii consume ulei. Eu unul am mai avut o experienta extrem de placuta cu duralube, la care nu ma asteptam. Aveam probleme cu motorul la un opel corsa D (2008-60.000 km ) si eram pe cale sa il desfac. Dar pan la urma am zis si cu 100 lei in jos sau in sus macar sa stiu ca am incercat si cu un tratament ( duralube ) si am fost foarte surprins. Aveam compresia slaba pe 2 cilindri . Cifrele inainte de duralube erau asa : cilindru 1 : 10 , clindru 2 : 3, cilindru 3: 8, clindru 4 : 10,6 . Dupa 3 zile cu duralube in motor m-am dus sa masor compresia pentru ca masina numai facuse figuri, iar cifrele acum erau : cilindrul 1 : 10 , cilindrul 2 : 9 , cilindru 3: 9,5, cilindru 4 : 10,4. Acum nu stiu daca acel motor s-a vindecat complet , dar cert este ca nu a mai facut nicio problema cat timp am avut eu masina ; si din cate stiu nici dupa. Eu nu scriu aceste randuri ca sa fac reclama , doamne fereste. Doar va spun ce efecte a avut duralube asupra motoarelor in care eu l-am folosit.

Si da, efectele se vad imediat. E ceva gen, ori se vad imediat ( regim minim de functionare al motorului : 1 minut ) ori nu se mai vad deloc.

Acum repet, zgomotul inca se aude, nu stiu sigur 100% ce este, dar 90% cred ca este de la tacheti. Ideea este ca s-a mai ameliorat putin. PRoblema nu a disparut complet ca in cazul corsei, dar este mai ok. Acum voi vedea pe parcurs exact ce si cum.




Eu am intrebat cine ti-a recomandat sa pui si de ce ai ales aceasta varianta, in nici un manual nu gasesti ca recomandat sa pui aditivi facuti nu stiu unde ...

Problema cu testul tau de la compresie l-as face cu 2-3 aditivi si atunci se vede care face "minuni" si care nu.

Dar fiicare stie ce-i mai bine pentru el. :hi
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

12 Noi 2012, 20:39

A fost alegerea mea. treaba cu recomandatul e relativa.mereu vor fi trei categorii de oameni care vor sustine ca : 1. aditivul este bun . 2. efectul aditivului este 0, 3. aditivul distruge motorul. In fine, ideea este ca tot bate, nu stiu 100% ce, insa am facut o programare la servis pentru o diagnoza cu demontare, si voi remedia problema. voi posta aici care a fost problema si costurile reparatiei.

Iar pentru problema cu compresia, nu vad o minune in asta. aditivul pur si simplu si-a facut treaba, a egalizat compresia in cilindri. nu aveam de ce sa mai incerc altul odata ce problema s-a rezolvat. :hi
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

12 Noi 2012, 21:21

Eu am tot 1.4 , 16 v, o am de 3 ani jumate , pune un film sa vedem ce bate si cum bate :mrgreen:
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

13 Noi 2012, 20:23

O sa pun maine. Pana atunci, poze noi cu masina dupa tuning :))

http://s12.postimage.org/qisw7o9lp/IMG022.jpg
http://s13.postimage.org/vnlyz6uaf/IMG023.jpg

Pacat ca dupa tuning sta in servis :yh
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

13 Noi 2012, 20:25

si pe geamurile din fata?

cred ca era mai misto 50-50 :mrgreen:
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Subiect Autor
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

13 Noi 2012, 20:40

Cred ca e mai misto cu actele la mine decat la politie :mrgreen: Sincer...era 100% mai misto 5% spate 20% fata...dar..iau in calcul si vizibilitatea pe timp de noapte care in laterale e destul de importanta ( mai gasesti cate un lesinat cu farurile stinse noaptea ... ) precum si amenda care este intre 603 lei - 1.340 lei . :yh
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Seat Ibiza 1.4i 75hp Black B82XAN

13 Noi 2012, 21:46

Am eu 5% toata masina, folie Global. Stai linistit, vizibilitatea e excelenta. Cu politia mai greu. :yh
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator