Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
yony_lzr
Subiect Autor
Mesaje: 261
Membru din: 04 Iul 2008, 11:59
Localitate: VASLUI
Contact:

Relantiu scazut

08 Oct 2008, 20:49

Buna seara!
Revin si eu cu o mica problema: fratele meu are un toledo din 2001, motor de 1.6 16 v si are relantiul mic, cam 600 rot/min, mentionez ca acceleratia nu este pe cablu, are ceva electronic...si vreau sa stiu daca se poate face ceva sa creasca...relantiul ca e foarte rau.Prin oras, vara dadea drumul la clima sa-i mai creasca un pic relantiul.

Multumesc si sanatate maxima!

Apropos! Cauta si pleoape, daca are cineva sau stie unde se gasesc...va rog sa ma anuntati!
Seat Toledo, 1.6 AKL. 2001
VS 26 VYO
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

08 Oct 2008, 20:50

stai asa.....ca la 1.6 asa sta relantiul!!!!din cate stiu eu cel putin.
tremura masina, deranjeaza acel relantiu scazut!?
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

08 Oct 2008, 20:50

despre pleoape ... incearca la bazar. erau ceva baieti care vindeau, confectionau asa ceva!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
yony_lzr
Subiect Autor
Mesaje: 261
Membru din: 04 Iul 2008, 11:59
Localitate: VASLUI
Contact:

08 Oct 2008, 20:56

nu stiam de relantiu, eu am pe cablu. dar nu se poate regla cu ajutorul unui tester? cat despre pleoape noi suntem din Vaslui si nu cred ca o sa avem drum prin Buc. Daca gaseste cineva , il rog sa ma anunte !
Seat Toledo, 1.6 AKL. 2001
VS 26 VYO
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

08 Oct 2008, 22:30

Atat trebuie sa fie relantiul la masina asta.In jur de 630 rpm.Daca nu ai vibratii ciudate,lasa-l asa.
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

09 Oct 2008, 06:07

yony_lzr ... poti sa faci comanda la firma ... si se trimit prin curier ... deci, nu este mare deranjul ...
ideea este sa vrei! :D
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

09 Oct 2008, 09:29

confirm asta cu relantiul, si la mine cu aerul oprit sta pe la ~650-700, deci nu e vorba de nicio problema.

 
yony_lzr
Subiect Autor
Mesaje: 261
Membru din: 04 Iul 2008, 11:59
Localitate: VASLUI
Contact:

15 Oct 2008, 21:29

multumesc mult pentru sfaturi, cat despre pleoape, m-ar interesa un pret.
Seat Toledo, 1.6 AKL. 2001
VS 26 VYO
 
yony_lzr
Subiect Autor
Mesaje: 261
Membru din: 04 Iul 2008, 11:59
Localitate: VASLUI
Contact:

relantiu instabil

15 Apr 2009, 20:17

Bine v-am gasit!
Sa incep cu inceputul!Am fost la colegul Dany19940 din Onesti si mi-a spus ca terbuie schimbata sonda lambda si de aici incepe balciul: luni am schimbat sonda si in drum spre casa a inceput sa-mi faca figuri relantiul asa ca mi-am facut din nou programare pentru miercuri, azi cand am ajuns la service, pune testerul pe ea si-mi zice ca sonda lucreaza normal dar trebuie curatat corpul de admisie. Zis si facut: scoate racordul de la filtrul de aer care duce la carburator(cred) si-i da cu un sprey in ,,carburator'' cu motorul pornit si putin accelerat, dupa asta mi-a recomandat un aditiv pentru benzina, l-am pus in rezervor si relantiul a luat-o mai razna decat inainte.
In timpul mersului nu am treaba, trage de rupe, dar la relantiu acul oscileaza intre 1000 si 1400 rot/min si apoi scade mai jos de 1000 si iar incepe balciul.

Inainte sa ma duc inapoi sau la alt service ce-mi recomandati?
Poate fi de la motorasul de mers in gol?

Orice sfat este binevenit!
Multumesc!
Seat Toledo, 1.6 AKL. 2001
VS 26 VYO
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Relantiu scazut

15 Apr 2009, 20:30

Salut, te rog sa nu deschizi topicuri aiurea, am unit cele doua topicuri, intrucat se refera la probleme de relantiu, si sunt deschise tot de tine.

In benzina si ulei NU se pun aditivi!
Faptul ca s-a folosit un spray nu inseamna ca s-a curatat clapeta, trebuie demontata, spalata si apoi remontata si recalibrata.recalibrarea se face automat cand pui contactul, in cazuri rare este nevoie sa umbli la reglaje din soft.
Mergi la acelasi service sa faca treaba corect, doar ai garantie la lucrare.
Este doar o intamplare, ca dupa schimbarea sondei lambda, sa mearga neregulat motorul, de obicei este invers, cand este defecta sonda merge aiurea si consuma mult.
Bafta. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
yony_lzr
Subiect Autor
Mesaje: 261
Membru din: 04 Iul 2008, 11:59
Localitate: VASLUI
Contact:

Re: Relantiu scazut

15 Apr 2009, 20:37

Imi cer mii de scuze!
Cat despre aditiv, omul era sigur de ce spune ca a lucrat in Germania asa ca am cedat.
Am sa merg vineri inapoi la el!
Multumesc mult!
Seat Toledo, 1.6 AKL. 2001
VS 26 VYO
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Relantiu scazut

15 Apr 2009, 21:44

Sonda trebuia schimbata, defectul la scanare a fost "semnal slab". La citire in grupurile de masura, valoarea citita in loc sa varieze in jurul lui 1 , era undeva la 0,06 parca. Deci semnal ioc de la ea. Cel la care ai fost a gresit cu curatarea clapetei. Trebuia data jos si spalata bine de depuneri si, dupa ce o montezi la loc, trebuie facuta adapterea ei cu Vag-Com. Cand ai fost la mine, am facut operatia asta. De aia te intrebam de EGR, ca am vrut sa fac si recalibrarea ei. Dar....nu are motorul tau, fiind Euro 2. Mai bine mai faceai o excursie iar pana la mine, ca acum e vacanta. Tine-ne la curent cu evolutia situatiei !
 
yony_lzr
Subiect Autor
Mesaje: 261
Membru din: 04 Iul 2008, 11:59
Localitate: VASLUI
Contact:

Re: Relantiu scazut

14 Mai 2009, 20:35

Dupa schimbarea clapetei(cu una sh) tot aveam probleme cu relantiul instabil dar in sfarsit am rezolvat problema relantiului, azi am efectuat resetarea adaptarilor, dupa care am trecut la adaptarea clapetei si surpriza...cand am pornit motorul, acul a ramas la 850 rot/min.
Resetarea si adaptarea s-a facut cu vag-com.
Multumesc inca odata domnului Dan(dany19940), un om de milioane! :D
Seat Toledo, 1.6 AKL. 2001
VS 26 VYO
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Relantiu scazut

04 Iun 2009, 20:24

si la mine relantiul sta tot la 650 rot/min si nu ma deranjeaza
tot cu vagcomul se poate mari turatia.........a explicat ghita_celofan intr-un post cum se poate face
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Relantiu scazut

03 Sep 2009, 11:28

Si la mine sta la fel ralantiul, mi-a zis un mecanic ca e foarte bine asa si ca daca vreau neaparat sa-l maresc o sa cresc si consumul de carburant. Sunt incantat de cum functioneaza masina, fiindca parca se odihneste in mers si la turatii mai mari, deoarece are ralantiul scazut. Nu cred ca e oportuna modificarea electronica a ralantiului.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator