Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Alin Frujina
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 14 Oct 2012, 21:05
Localitate: Brasov
Contact:

probleme neidentificate

14 Oct 2012, 21:56

Salutare tuturor, detin de cateva luni o Ibiza 6L cu aproximativ 150.000 km si ma confrunt cu niste probleme carora nu le dau de cap , iar acestea sunt : am cumparat masina , am bagat-o pe tester si avea o singura eroare si aceasta fiind EGR defect , dupa o saptamana am plecat din Brasov spre Bucuresti iar la jumatatea drumul mi s-a aprins becul de la ulei iar turometrul a cazut pe zero . Pe drum am observant ca masina smucea sa zic asa , scadea turatie de la 3000 de turatii spre 1800 apoi isi revenea . Am ajuns in Bucuresti am mers la un service acolo , a pus laptop-ul pe masina si mi-a zis ca are probleme cu senzorul de pe arborele cotit . Bun , am ajuns in Brasov am dus masina la service la Skoda iar baiatul de acolo mi-a zis acelasi lucru . Am cumparat acel senzor , mi l-a inlocuit , nu a mai aparut problema cu uleiul +turometrul pe 0 dar masina mai smuceste uneori . Am fost la alt service iar baietii dupa ce au pus testerul pe masina mi-au dat aceeasi eroare aceasta fiind acel senzor de pe arborele cotit . Le-am spus ca l-am schimbat si mi-au zis ca nu este bun pentru ca nu este original , am luat unul original iar problema persista cu aceeasi eroare . Uneori la viteze mici de exemplu cand franez intr-un sens giratoriu mi se intampla sa-mi moara motorul in mers , asta doar la viteze mici . Acum cateva zile pe loc am invartit de volan si am observat ca farurile au o fluctuatie de tensiune cand misc de volan iar turatiile scad , uneori scad pana imi moare motorul . Cam asta ar fi problema mea . Daca cineva de pe forum a intampinat aceste probleme si a reusit sa le rezolve il rog sa ma ajute . Multumesc de rabdare si scuzati lungimea povestii . O zi buna!
Imagine
Ultima oară modificat 15 Oct 2012, 20:32 de către gamer555, modificat 1 dată în total.
Motiv: titlu
SEAT Ibiza 6L 1.4 cmc 101 cp , an 2002
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: probleme neindetificate

14 Oct 2012, 22:40

Problema cu fluctuatiile farurilor se datoreaza din cauza ca ai directie electro-hidraulica ,iar pompa de servo este ajutata electric,iar asta duce la scaderea in intensitate a farurilor,aici este normal,dar problema cu muritul motorului numai este normal
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Alin Frujina
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 14 Oct 2012, 21:05
Localitate: Brasov
Contact:

Re: probleme neindetificate

14 Oct 2012, 23:10

Da cu fluctuatiile am mai citit ca sunt din cauza servo directiei electrohidraulica.
SEAT Ibiza 6L 1.4 cmc 101 cp , an 2002
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 06:44

Daca zici ca daca dai de volan si uneori moare motorul, te poti gandi la o problema cu alternatorul - nu poate mentine tensiunea necesara. Bateria in ce stadiu este? Apoi zici ca ti-a dat EGR defect, dar nu mai spui ce ai facut cu problema asta. A doua chestie: posteaza exact faultul cu senzorul de turatie, sa vedem la ce sa ne gandim.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Alin Frujina
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 14 Oct 2012, 21:05
Localitate: Brasov
Contact:

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 13:40

La alternator am schimbat un releu iar bateria chiar nu stiu in ce stadiu este . Din pacate nici unul dintre cei la care am fost nu s-au uitat la baterie . Egr-ul este si acum defect ,l-am curatat si degeaba astept sa-mi zica baiatul de la Skoda cand ii vine o Ibiza dauna totala si sa -mi dea de acolo un EGR . O sa incerc sa vorbesc sa-mi puna testerul si va scriu exact eroarea de la senzor . Multumesc
SEAT Ibiza 6L 1.4 cmc 101 cp , an 2002
 
spartanj
Mesaje: 35
Membru din: 30 Mar 2011, 21:57
Localitate: Craiova
Contact:

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 15:54

cu aceasta problema m-am confruntat si eu la un ople astra. masina se opreste din mers din cauza EGR-ului. ca sa scapi de problema schimba EGR
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 16:12

Schimba neaparat EGR-ul, motorul nu se va mai ineca.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 16:23

probleme cu egr-ul am vazut la un audi A4. am mers cu el si indiferent cat o acceleram, nu se accelera. urca in viteza foarte greu..si isi mai revenea din cand in cand. problema s-a rezolvat in felul urmator, un mecanic a curatat egr-ul cu tot felu de solutii si l-a pus la loc si e ca nou. gandindu-ma la fluctuatii, in afara de egr, ma tem sa nu ai probleme si la injectoare, vreunul infundat...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 18:05

Din ce spui tu, Audi cu care ai mers era diesel. Din ce s-a descris pana acum am tras concluzia ca el are benzinara si EGR-ul e diagnosticabil. La benzinare se poate opri motorul din cauza EGR-ului, la cele diesel nu, doar nu trage motorul. Daca ne spunea si ce motor are pe masina era mai usor, nu?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Alin Frujina
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 14 Oct 2012, 21:05
Localitate: Brasov
Contact:

Re: probleme neindetificate

15 Oct 2012, 18:06

exact cum spune si justliv patesc si eu uneori , uneori am impresia ca am o masina noua ,uneori trebuie sa plec de pe loc mult mai turat altfel da sa imi moara motorul . am schimbat si cele 4 bujii si sper ca zilele urmatoare sa ajung iara la service sa vad ce trebuie sa fac.va multumesc pentru raspunsurile voastre.
SEAT Ibiza 6L 1.4 cmc 101 cp , an 2002
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: probleme neidentificate

15 Oct 2012, 22:22

da, uite n-am fost atent la detaliul asta. audi acela era diesel. la audi nu trebuia sa plec turat. pleca normal numai ca atunci cand o calcai, si mai ales undeva la 1800 RPM, cand ar fi trebuit sa intre turbina, nu tragea absolut deloc. urca in ture foarte greu. la service, pusa pe tester masina, ni s-a spus ca e de la EGR si da, era. cei de la service dadusera un pret de 12 mil cel putin insa un mecanic a lasat vreo 2 zile cred clapita aia la egr, care era plina de calamina( din cauza faptului ca proprietarul nu trecea de 2000 ture, ceea ce duce la asemenea probleme). la benzina trebuie sa recunosc ca nu ma pricep mai deloc pentru ca si leonul meu e diesel. am vrut sa explic cele intamplate cu audi in caz ca vor fi de folos explicatiile
 
Alin Frujina
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 14 Oct 2012, 21:05
Localitate: Brasov
Contact:

Re: probleme neidentificate

28 Noi 2012, 11:14

Va salut , revin dupa o perioada cu aceleasi probleme care nu le-am rezolvat, am mai mers si pe la Service Seat Dip Motors Brasov care au spus ca masina nu are defapt nimic .Au resoftat calculatorul iar dupa ce am iesit din service masina facea la fel . Azi am fost la service la Renault avand un prieten acolo am zis ca poate imi da mai multe informatii dar din pacate nimic concret .
Va scriu si erorile pe care mi le-au gasit cei de la Renault :
1. 16785 -EGR System :insufficient flow
P0401 - 35 - 00 - -
2. 17746 -Camshaft Position Senzor (G40) : Open or short to plus
P1338 - 35-00 - -
3. 16706 - Engine speed sensor (G28) : No signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent

Cam acestea sunt erorile . Mi-au mai spus sa schimb furtun epurator si garnitura epurator.Mi-au curatat si clapeta de acceleratie ,au zis ca din cauza ei face asa dar fara un rezultat pozitiv.
SEAT Ibiza 6L 1.4 cmc 101 cp , an 2002
 
Avatar utilizator
eugenBV
Mesaje: 40
Membru din: 09 Ian 2013, 23:35
Localitate: rasnov,BRASOV
Contact:

Re: probleme neidentificate

15 Apr 2013, 19:35

eu am rezolvat problema. uitate la topicul meu poate te ajuta. daca ai nevoie de un service"cel mai bun" trimite-mi un pm.a trebuit sa ajung tocmai in sacele.
 
danics
Mesaje: 46
Membru din: 04 Aug 2009, 23:37

Re: probleme neidentificate

05 Iun 2013, 12:32

Salut! am un ibiza din 2004 1.4 16 75 c,si saptamana trecuta am suferit un accident(mai pe scurt a dat unu in mine),lovitura a fost in partea spate stanga,mi-a sarit un airbag din scaunul meu(al soferului) si nu mai imi merge servodirectia deloc,am doi martori aprinsi in bord martorul volan si airbag,vreau sa stiu si eu cam ce ar trebui sa inlocuiesc..PS:am inlocuit puntea spatea si telescopul atat imi era dus de pe spate..din auzite mi-a zis ca e dus computeru-l de la airbag,si pompa servo.e posibil asa ceva?vreau si eu cateva sfaturi multumesc.



Caransebes.dani
 
danics
Mesaje: 46
Membru din: 04 Aug 2009, 23:37

Re: probleme neidentificate

05 Iun 2013, 12:33

am omis ceva mi sau blocat centurile cum le deblochez sau cum fac ?multumesc (am si un airbag sarit)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori