Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18
 
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4620
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: Leon Spirit 1.6 16v

07 Apr 2013, 19:44

Nu trebuie desfacut nimic ca sa ajungi la el,daca te bagi sub masina sau o ridici pe un elevator il vei vedea, la fel si la mine este in partea stanga a barei.
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Alexandrel
Subiect Autor
Mesaje: 359
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: Leon Spirit 1.6 16v

14 Apr 2013, 16:26

Mici update-uri.
Imagine

Imagine
Astazi am avut ocazia sa stau intr-un Leon 5F . Nu am condus, nici macar ca pasager, doar m-am urcat in el si l-am butonat. Mi-a placut calitatea interiorului, sistemul audio e super ( playerul era cu touch screen ) . Imi pare rau ca au renuntat la manerele ascunse de pe portierele spate. Modelul era un 1.6 TDI, destul de dotat, avea si faruri cu led si beneficia de o reducere consistenta de vreo 3500 euro, asa ca pretul modelului expus era de aprox 16 mii EURO. :cheers
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Leon Spirit 1.6 16v

14 Apr 2013, 16:35

nICEEE :mrgreen:
 
Alexandrel
Subiect Autor
Mesaje: 359
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: Leon Spirit 1.6 16v

21 Apr 2013, 22:17

Am rezolvat pana la urma cu claxonul, am luat unul de la dezmembrari care functioneaza dar se aude mai incet decat precedentul.
O intrebare am : pe sistemul de franare FS III care este cel mai mare disc( in diametru) care se poate monta?
 
Avatar utilizator
CristianACS
Mesaje: 1181
Membru din: 17 Apr 2012, 11:09
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 10:02

Alexandrel scrie:
O intrebare am : pe sistemul de franare FS III care este cel mai mare disc( in diametru) care se poate monta?

cred ca asta http://postimg.org/image/6vjqo5mmv/
Seat Leon 1M Top Sport , ARL - 133kw
Ex: Seat Leon 1M Sport, ASV - 81kw
 
Alexandrel
Subiect Autor
Mesaje: 359
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 14:25

Ala nu e etrierul de pe cupra R?
Eu incercam sa aflu ce disc intra pe FS III, adica la noi astia cu 1.6 16v, si cateva TDI-uri. Un diametru ceva m-ar interesa.
:hi
:cheers

 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 15:34

la FS3-ul de pe benzinare, diametrul e de 256mm, fie ca e 1.4 fie 1.6. la diesel eu cred ca s-au pus discuri mai mari, de la 288 in sus.
ca sa faci upgrade la discuri, si sa pui mai mari, trebuiesc schimbati si etrierii, si daca nu ma insel si fuzeta.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 15:44

Hunter, le cam incurci un pic.
Eu am la 1.9TDI 101 CP discuri de 280 (etrier FS III), iar un ARL de 150 CP are 288, adica maxim pe diesel 1M.
O sa caut niste date tehnice sa vad daca gasesc pentru toate motorizaile
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 16:04

Roger: am inteles.
nu stiam ca si pe diesel s-au pus FS III. inseamna ca sistemul e la fel, difera doar dimensiunile.
totusi, FS III-ul de pe benzinar e mai mic decat cel de pe diesel. deci, nu cred sa mearga upgrade la discuri mai mari fara sa se schimbe si etrierul odata cu el.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 16:09

Tot ce stiu este ca eu pot pune disc de 288 fara sa schimb etrierul.
Nu stiu cum e la benzina.
Chiar daca pe toate scrie FS III, sigur difera cate ceva intre un 256 si 288, de exemplu
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Leon Spirit 1.6 16v

22 Apr 2013, 16:18

asa ma gandeam si eu.
m-am uitat la un etrier FS III de benzinar de 1.6, cand s-au schimbat placutele. e clar ca acolo nu intra alte placute mai mari, si implicit nici pe un disc mai mare nu ar prinde placuta in totalitate, ci doar un pic mai mult de jumatate.
la tine, cum spui tu, merg discuri de 288 mm, pe aceasi etrieri, insa la benzinar de 1.6, e mare diferenta de la 256 la 280, si trebuiesc schimbati si etrierii, si cu siguranta si fuzetele......si daca nu ma insel, si capetele de planetara sunt mai groase la masinile care folosesc discuri asa mari de frana.
 
Alexandrel
Subiect Autor
Mesaje: 359
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: Leon Spirit 1.6 16v

23 Apr 2013, 14:49

Cred ca pana la urma are Hunter dreptate, nu se pot pune discuri mai mari pe 1.6 16v decat cu modificari serioase. :hi

Acum, sa va spun ce am patit azi : dau cheie, masina da sa porneasca dar nu a putut. Dau din nou, porneste la sfert ( din start nu poate fi vorba de baterie,cred ) . Am mai patit si in trecut de cateva ori, pur si simplu refuza sa porneasca la prima cheie dar apoi isi revine ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Si dupa ce porneste am observat ca relantiu e instabil, osciland intre 500 si 1000 RPM si masina tremura . Faza cu relanti-ul se intamplat doar cand e cald afara. ( ca azi , peste 20 grade C) . Am auzit ceva de vreun senzor de temperatura, ceva mai concret? :cheers
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: Leon Spirit 1.6 16v

23 Apr 2013, 14:56

Posibil senzorul de temperatura G62 sau chiar pompa de benzina :)
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Leon Spirit 1.6 16v

23 Apr 2013, 15:03

sfat: la prima pornire, dimineata, pune contactul si asteapta pana se amorseaza pompa din rezervor, adica pana nu mai bazaie. apoi,da-i cheie. la urmatoarele porniri,poti sa-i dai cheie direct, fara sa mai astepti sa-si termine pompa treaba,pt ca sistemul e amorsat.
asa e bine, pt ca peste noapte, instalatia isi pierde din presiune, iar dand la cheie direct, e cam greu sa si porneasca sa se si amorseze.
poate nu are legatura cu problema ta, da na, m-am gandit ca poate e bine de stiut.
oscilatiile la relanti pot fi din cauze multiple: fise, bujii, bobine, clapeta de acceleratie, poate si senzorul de care spunea Andrei. cred ca o diagnoza, macar pt o verificare ar fi indicata. :hi
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator