Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 39
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

10 Iun 2014, 20:46

motiv sa te gandesti la una de CR decat sa te apuci sa bagi bani in asta.
 
Avatar utilizator
Undertacher
Subiect Autor
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

10 Iun 2014, 21:34

Cum adica teko sa-mi evalueze bara?Asta in afara de vopsea sarita 2 punctuletze si ceva zgarieturi nu are.

Sent by me.
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

10 Iun 2014, 23:09

Stai linistit ca aceasta combinatie desi suna bine in teorie e perdanta in practica daca serviceul nu e priceput la invarteli sau inspectorul de daune nu e dispus sa isi riste nitel pielea.
Explicatia e simpla, cand e vorba de inlocuit piese, masina se repara cu piese conforme celor originale existente in echiparea de fabrica a masinii, adica altfel spus ce ai avut pe masina aia primesti.
Daca mai pui la socoteala ca o bara originala simpla costa cam 1200-1300ron, una de fr cam 2300ron iar una de cupra r cam 2700ron, iti dai seama ca e cam delicata situatia pt cine inchide ochii deoarece are de justificat o suma considerabila in plus pe deviz.
Nu vreau sa te intristez dar acelasi risc exista si pt bara ta fata, daca ai ghinionul sa ti-o avarieze cineva si in pv de constatare se trece "de inlocuit" vei primi cu gratie o bara stock in loc, nu una de cupra r.
Singurul caz in care primesti exact ce ai avut pe masina este daca ai asigurare CASCO si suplimentar faci o anexa cu ce ai montat tu extra pe masina cu pret si poze care sa certifice respectivele piese.
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 946
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 08:05

Undertacher scrie:
Cum adica teko sa-mi evalueze bara?Asta in afara de vopsea sarita 2 punctuletze si ceva zgarieturi nu are.

Sent by me.


Nu mi-am dat seama din poze, daca e doar de vopsire nu poti face mare lucru. Singura sansa este sa vezi cat primesti in regim propriu, si in functie de asta sa-ti calculezi investitia. Spre ex, in service asiguratorul va plati 600 lei vopsirea + 8-900 ce ai mai sus, putin infundat si zgariat. Daca nu o faci in regim de asigurari, asta te costa cam 300 + 500 ( sesizabil mai putin , cel putin la minr in Craiova cam asa e ) . Iar asiguratorul in regim protriu iti va da exact atat, nu sunt fraieri . Insa, poti lua tu o bata spate si scutesti banii de vopsite, poate iti va da mai mult decat am zis mai sus. Sau, varianta cea mai simpla, daca il cunosti pe cel de la service , si vei avea nevoie de o bara ( a ta fiind avariata ) ii poti spune a comande una de CR si platesti diferenta, el nu va face nici o invarteala, doar platesti o mica difetenta iar asiguratorul/service-ul nu pierde nimic


Apropo de inlocuit, avem colegi cu bara CR care dupa incidente chiar nesemnificative au primit altele noi, tot de CR , fara interventii
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 08:09

Din poza nu e nimic de schimbat,doar revopsit......sau iese la polish :))
Bafta in remediere fara batai de cap :)

Sent from my HTC One using Tapatalk
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
Undertacher
Subiect Autor
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 09:53

Si ce credeti ca ziua s-a terminat asa?Nu,seara cand sa plec de la niste prieteni semnalizez si eu si ce sa vezi? Semnalizarea a luat-o razna,ticaie si se aprinde becul de 2 ori mai rpd.Pe avarii merge normal si nici un bec nu este ars.

Sent by me.
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 10:07

tekolinooo cat costa reparatia e relativ asa ca nu comentez, poate e mai mult poate e mai putin, insa treaba cu primit bara CR cand tu ai avut bara normala nu o sa se intample niciodata conform legii asigurarilor din Romania.

Ca unii au reusit sa isi faca in acest mod un upgrade e invarteala lor si nimic mai mult insa ar fi grozav daca te-ai abtine sa dai astfel de sfaturi ca fiind perfect valabile, nu de alta dar poate vreun credul ia de bun ce spui tu si isi aranjeaza un mic accident ca sa isi schimbe bara dupa care constata ca s-a scarpinat cand nu il manca.

Prin urmare fi mai moderat in a da sfaturi care se situeaza in afara cadrului legal conform legislatiei in vigoare.

 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 10:10

Undertacher - fa o proba rapida cu un buton de avarii al altcuiva daca ai cum. Butonul de avarii are si releul de semnal in el si deregula ala se cam duce.
 
Avatar utilizator
Tudor Anghel
Mesaje: 455
Membru din: 10 Iul 2013, 12:02
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 10:49

@Undertecher - am pățit și eu așa la un moment dat. Când am pus lichid de parbriz în vas, mi-a curs puțin pe lângă și a umezit dulia de la becul de semnalizare. O tot mișcam, până își revenea (probabil nu făcea bine contact) și când s-a uscat și-a revenit.
Seat Leon 1M, 1.6 l, 16V, 105 CP AUS - The Black Mamba
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 11:52

Ticaiatul ala este de la maneta de semnalizare si nu are lehgatura cu butonul de avarii.
S-a adunat pillitura (cupru cred) de la lamele din interior, care, combinata cu unsoare aia face un mic scurt.
Eu am rezolvat cu spray cu gaz sec, de contacte. Dany19940 spune ca ar merge si cu WD-40 sa dai pe la baza manetei.
Nu e cazul sa o schimbi. Chiar daca ai ticaitul ala enervant, in realitate nu semnalizeaza in exterior, nu se aprind becurile, ci doar ai un zgomot. Cel putin la mine asa a a fost.

Legat de bara spate. Daca nu e nimic spart pe acolo las-o asa, nu-ti lua probleme pe cap.
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 946
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 13:30

Poate ticai mai repede si din cauza becurilor, mie mi-a facut asa din cauza contactelor de la becuri, nu mai erau ok. Am frecat putin acolo cu o pila si acum e perfect. Poate fi si din maneta, nu stiu despre asta.

@vw_golf60 : nu vreau sa crezi ca am ceva cu tine, insa coteste cu atentie ca am spus ca doar daca dai o diferenta , si ca sa incheiem discutia, colegii vorbisera mai de mult de barile care vin in functie de VIN-ul masinii. Problema este ca nu sunt specificate barile in VIN, sau cel putin asa au gasit. Ideea este ca si daca ai alta bara, spre ex. o bara de cupra, si esti accidentat ( sa presupunem din spate ) , cum va pune asiguratorul o bara spate stock, peste toba de cupra r? Despre suporti nu putem vorbi, ei sunt usor de dat jos. Nu cred ca-ti taie nimeni toba, si peste ea cu atat mai pitin.
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 14:12

"... ii poti spune a comande una de CR si platesti diferenta, el nu va face nici o invarteala, doar platesti o mica difetenta ..." de minim 1200ron.

Ce bine ar fi daca ar fi asa usor cum spui tu. In baza VIN-ului se poate identifica exact ce dotari are masina din fabrica.

In cazul mentionat de tine, situatia e in felul urmator: service-ul comanda in baza VIN-ului bara spate care evident ca nu se va potrivi cu toba. Drept urmare serviceul te va contacta sa iti comunice situatia si optiunile care sunt cam urmatoarele:
1. daca este posibil iti decupeaza bara spate ca sa se potriveasca toba
2. iti comunica care sunt costurile suplimentare pentru a putea face montajul (manopera suplimentara + piese necesare) pe care le vei achita din buzunarul personal.

Asiguratorul si service-ul nu sunt interesati ce modificari ai facut tu, asta e fix problema ta, ei au obligativitatea sa repare masina conform specificatiilor originale nimic mai mult nimic mai putin.

Chiar nu am nici eu nimic cu tine, numai ca am lucrat in domeniul asta si smecherii din astea se incercau cu succes pana prin 2005-2007 (dar tot cu acceptul tacit al omului de la asigurari) dar intre timp lucrurile s-au schimbat societatile de asigurari sunt in gaura majora si prin urmare nimeni nu isi mai risca pielea pt 100-200 ron spaga sau pt ca esti tu baiat simpatic.
 
Avatar utilizator
Undertacher
Subiect Autor
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 16:43

Wv_g60 ,teko vorbeste de cazul lui Andrei care a avut o belea cu bara spate de FR, el neavand din fabrica asa ceva.Asiguratorul a fost deacord sa-i puna una de FR fara alte costuri.
Ma rog,nu e cazul meu a mea este mai mult zgariata,partial vopsea sarita.
Oricum va rog nu mai vorbiti fara a face referire la o lege,norma,etc.Toate problemele astea trebuie sa fie undeva specificate.
Asa tepuiau oamenii si atunci cand iti cumparai alta masina si iti dadeau clasa bonus B0 cand defapt fidelizarea nu are nici o treaba cu masina ci cu conducatorul.Eu am gasit scris asta in lege am facut plangere mi-au dat dif de bani si clasa de bonus care o aveam inainte si in jurul meu am avut o gramada de prieteni care au patit la fel i-am invatat ce sa faca si au recuperat si banii si clasa.
In alta ordine de idei cred ca Roger are dreptate cu maneta am tot bazaito cu juma de kilogram de spray si da ceva semne de revenire dar nimic concret(roger la mine pulseaza lumina la fel de des cum ticaie).
Cat despre ventilatorul mare am descoperit mufa care nu facea bine contact am impinso bine si acum pot confirma si eu:cand pornesti clima pornesc ambele ventilatoare.
Va multumesc pentru ajutorul acordat.

Sent by me.
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 946
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 18:01

Verifica si contactele, de afara merg semnalizarile?
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 801
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Leutza mea - 1.9 TDI , 74KW

11 Iun 2014, 21:56

Confirm si eu treaba cu wd40 la maneta, asa facea si a mea in iarna i-am dat cu spray si pana in ziua de azi functioneaza ok , am mai cumparat si un releu de semnalizare degeaba.
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 39

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Lyck82 și 4 vizitatori