Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
john.s
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 10:26

Ola amigo, sa-ti traiasca leul!

1. Zgomotul este mai mult ca sigur de la aeroterma, asta NUMAI daca aveai pornit ac-ul.
Face si la mine...daca te deranjeaza se poate schimba usor dar... e 600-900RON

2. Am patit-o si eu cu mirosul, miroase a ciorapi nespalati grav, corect?:D ... e putin legat si de partea cu ambreiajul, ca nu se intampla decat daca pleci forjat din rampa cu ambreiajul semicuplat!


:cheers
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 11:10

Hy John!
Mersi mult in primul rand.

1. Da , mergea caldura in masina.
2. Exact cum spui. Ciorap de aia nespalati de vreo 5 ani si purtati in toate conditiile meteo. "e putin legat si de partea cu ambreiajul" --> adica? Trebuie sa schimb ambreiaj ? Se poate remedia cumva treaba ?
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
john.s
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 12:18

Parerea mea e ca nu trebuie sa schimbi nimic, doar sa conduci! :)

1. e clar de la aeroterma, e in dreapta sub torpedou, si daca acum mai scoate cate un greieras, o sa mai scoata si alte sunete,dar zic ca nu merita sa dai banii pe alta, o schimbi cand crapa de tot.

2. sa mor de stiu, am mai avut si alta masina cu problema mirosului.. am urcat odata un deal cu denivelari numai cu ambreiajul cuplat si treapta 1 (fara clima on!) si acelasi miros de ciorapi de am zis ca lesin acolo ....totusi 2ani mai tarziu masina aia nu avea nici pe naiba la ambreiaj .... Cu alte cuvinte e legat intr-un fel de ambreiaj, dar nu-mi dau seama cum... se incinge ceva pe langa el,habar nu am... AC nu are nici o treaba,filtrele erau curate, masina era noua (1an) deci nush... daca aflii tu anunta-ma si pe mine dar in nici un caz nu schimba ambreiajul degeaba!

Poate e cineva mai experimentat sa lamureasca misterul?
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4620
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 20:36

Salut ,bun venit si din partea mea in club ,sa alergi leoaica cu placere si fara probleme. :hi :cheers
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 20:43

mersi vecine :D , suntem din acelasi judet, chiar oras? unde stai mai mult in baia mare ? cavnic ?
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4620
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 20:53

In Baia Mare stau mai mult boss,in Cavnic doar in weekend. :hi
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
andrei.27kim
Mesaje: 2488
Membru din: 27 Mai 2008, 20:06
Localitate: Iasi
Contact:

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 20:58

@ john.s & oLandeZu : voi va dati singuri raspunsurile la intrebari doar ca nu va dati seama. Acel miros de ciorapi, branza, varza, muraturi sau orice mai vreti apare pentru ca abuzati saracul ambreiaj. Materialul aderent din compozitia discului se incinge destul de tare atunci cand ambreiajul este patinat sau fortat pe o perioada mai mare de timp, mai mare decat o miscare de ambreiere sau debreiere. Spre exemplu cum ai spus tu mentionat john.s ca ai urcat un deal cu ambreiajul cuplat, atunci discul ambreiajului sa incins foarte tare emanand mirosul specific. Pe moment acesta nu se strica dar uzura este accentuata la astfel de figuri.
Actual: '16 LEON 5F X-Perience 1.8 tsi DSG Navada White
'04 Ibiza 6L1 Aqua Green 1.2 12V AZQ
Ex: '08 LEON 1P1 Chrono Yellow 2.0 Tdi FR
'07 Cordoba 6L2 Blue Mar 1.9 Tdi AXR – the auto emotion sedan

 
john.s
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 21:43

andrei.27kim scrie:
@ john.s & oLandeZu : voi va dati singuri raspunsurile la intrebari doar ca nu va dati seama. Acel miros de ciorapi, branza, varza, muraturi sau orice mai vreti apare pentru ca abuzati saracul ambreiaj. Materialul aderent din compozitia discului se incinge destul de tare atunci cand ambreiajul este patinat sau fortat pe o perioada mai mare de timp, mai mare decat o miscare de ambreiere sau debreiere. Spre exemplu cum ai spus tu mentionat john.s ca ai urcat un deal cu ambreiajul cuplat, atunci discul ambreiajului sa incins foarte tare emanand mirosul specific. Pe moment acesta nu se strica dar uzura este accentuata la astfel de figuri.


uite ca ne-a lamurit omu, speram ca stie ce vorbeste si nu ne vinde gogosi :P
crede-ma ca pe anumite portiuni de drum, esti obligat sa mergi cu el semicuplat, ca nu poti nici sa stai pe loc nici sa mergi cu prima treapta. Totusi, mirosul de care povestim...din ce e frate discul de ambreiaj de nu miroase a metal incins sau fum sau ceva ars ....chiar e din branza ? :D
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
andrei.27kim
Mesaje: 2488
Membru din: 27 Mai 2008, 20:06
Localitate: Iasi
Contact:

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 21:55

Nu e din branza discul dar nici din metal nu este. Meterialul din care este confectionat discul de ambreiaj are proprietari similare cu cel din placutele de frana. Este un material cu o aderenta sporita, iar prin fortarea lui se ajung la temeperaturi la care emana vapori specifici.

un citat dintr-un material despre kituri de ambreiaj : "Discul de ambreiaj este un disc din otel, acoperit pe ambele fete cu material de frictiune. Materialul de frictiune este un ferodou, la fel ca cel de pe placutele de frana.Ca si la placute, care pot fi mai mult sau mai putin performante, si ambreiajele sunt de strada, de curse sau speciale de anduranta. Un disc de ambreiaj este format din placa de baza centrala, in care sunt niste arcuri pentru a atenua socurile cand discul face contact cu volanta, si placa exterioara, nituita de cea centrala, pe care este materialul de frictiune."

si cam asa arata
Imagine
Actual: '16 LEON 5F X-Perience 1.8 tsi DSG Navada White
'04 Ibiza 6L1 Aqua Green 1.2 12V AZQ
Ex: '08 LEON 1P1 Chrono Yellow 2.0 Tdi FR
'07 Cordoba 6L2 Blue Mar 1.9 Tdi AXR – the auto emotion sedan
 
john.s
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 22:16

cool, multumim de lamurire! deci...vezi ce zice omu, sa o lasam mai moale cu ambreiajul,ca pe langa miros il mai si zapacim :)
unii pe forumuri zic ca la plecarea de pe loc il tin semicuplat 1sec. ceea ce mi se pare imposibil, adica la 1secunda plec brutal...dar in fine.
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: My 1st Love

06 Dec 2012, 23:02

Mirosul de "ciorapi" nu poate veni de la ambreiaj incins, care are mirosul sau specific. Acelasi miros de "ciorapi" apare si masinile care au cutie de viteza automata (cu sau fara ambreiaje). Se recomanda anual igienizarea instalatiei de aer conditionat din masina intrucat acest interval este suficient pentru ca bacteriile/ciupercile sa apara din nou. Filtrul de polen ar trebui de asemenea sa fie schimbat anual. Poate ca in panta se plimba mai bine bacteriile pe conducte si asa ajunge mirosul in habitaclu.:) Pana nu faci igienizarea, sa nu duci cu masina vreo fata la prima intalnire fara sa ai aerul conditionat pornit. :D

Mai multe detalii mai jos (explicatiile nu-mi apartin).

Mirosul din instalatia de aer conditionat

Aerul conditionat este un echipament care se gaseste in orice autovehicul modern si care contribuie semnificativ la confortul pasagerilor.
Se intampla insa frecvent ca pornirea instalatiei de aer conditionat sa fie insotita de raspandirea unui miros neplacut. Condusul masinii devine astfel o sursa de neplacere si chiar de probleme de sanatate in cazul persoanelor care sunt alergice sau au probleme cu respiratia sau in cazul copiilor mici care au in general un sistem respirator mai sensibil.

De unde apar mirosurile? Sistemul de aer conditionat functioneaza prin transformarea unui agent de racire din gaz in lichid, care este racit la trecerea lui printr-un radiator. Agentul de racire calatoreste printr-o valva de expansiune la un evaporator, care ii permite lichidului sa se dilate si sa se evapore, absorbind caldura din aerul inconjurator si scazand astfel temperatura din jurul vaporizatorului.
In evaporator, agentul de racire calatoreste printr-un sistem de tuburi subtiri, prevazute cu ventilatoare de racire, care ajuta in procesul schimbului de caldura. Pe masura ce ventilatorul sistemului de aer conditionat trimite aer prin vaporizator, aerul este racit si trimis prin fante in interiorul autovehiculului.
Datorita umiditatii aerului care intra in evaporator picaturi mici condenseaza pe eleroanele de racire si adera la ele din cauza tensiunii superficiale a apei.
Combinatia de umezeala, frig si intuneric furnizeaza un mediu ideal pentru bacterii si micro-organisme, care sunt antrenate in fluxul de aer circulat de instalatie ducand la aparitia de mirosuri deranjante si iritante pentru caile respiratorii.

Solutia? Pentru a elimina mirosurile neplacute care provin din sistemele de incalzire, ventilatie si aer conditionat se utilizeaza un sistem de curatare special care neutralizeaza sursa mirosurilor si curata aerul. Tratamentul foloseste o combinatie de uleiuri naturale pe care un aparat le transforma in abur uscat compus din molecule mai mici de 0.03 microni. Aceste molecule se fixeaza de sursa mirosurilor, neutralizand-o. Tratamentul este eficient pentru indepartarea bacteriilor si cupercilor din instalatia de aer conditionat, pentru reducerea sau eliminarea mirosului de fum de tigari si pentru curatarea interiorului din masina de microorganisme care pot produce alergii. Pentru rezultate optime si mentinerea calitatii aerului pe care il respiri in masina se recomanda repetarea anuala a tratamentului.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: My 1st Love

07 Dec 2012, 08:20

O sa incerc treaba cu igienizarea ca e mai simpla si la indemana , si o sa mai fac porniri dupa aia din rampa sa vad daca se va mai simti mirosul. Multumesc pt raspunsuri :cheers
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
john.s
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: My 1st Love

07 Dec 2012, 10:32

maestre volvol, m-ai bagat in ceata.
ce treaba are AC-ul, ca la mine mirosul ala (cand apare,foarte rar) se intampla FARA ac pornit!!!
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: My 1st Love

07 Dec 2012, 11:19

Pai nu mai mergeti cu A/C-ul oprit ca uite si saracul ambreiaj sufera de cald si se incinge. :D

Din cate am inteles traseul aerului in sistemul de ventilatie este putin diferit atunci cand butonul de A/C este apasat. Dar bacteriile respective se formeaza in sistemul de ventilatie si trebuiesc indepartate. Cauta pe google ca este un subiect foarte popular ... si apoi iti faci propria opinie.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
andrei.27kim
Mesaje: 2488
Membru din: 27 Mai 2008, 20:06
Localitate: Iasi
Contact:

Re: My 1st Love

07 Dec 2012, 16:19

volvol vreau sa cred ca citesti postari complet postarile colegilor si nu doar pe sarite, pentru ca ai cam incurcat merele cu perele.
olandezul a spus si citez : "2. Am facut o pornire din rampa, la iesire din parcarea mallului. O rampa de vreo 30 de grade. Am stat in rampa ca era un alt leon in fata mea . La pornire am accelerat , am lasat frana de mana si cand am urcat rampa , a venit un miros in masina de credeam ca imi scuip ficatii la cat de urat mirosea. De la ce putea sa fie acel miros si cum sa il remediez? Am mai simtit mirosul cand am dat drumul prima oara la incalzire ."

daca el a facut o pornire in rampa unui mall de care spune ca era foarte inclinata, iti dai seama ca a patinat ambreiajul mai mult decat trebuia si de acolo acel miros.

Daca ar avea legatura cu tubulatura instalatie de climatizare(si nu zic ca nu se poate, pentru ca si eu m-am confruntat in trecut cu problema asta) atunci mirosul ar trebuie sa vina incontinuu pe toata durata functionarii sistemului de climatizare/AC, si aici il intreb pe olandezul, dupa ce ai mai mers cu masina s-a mai simtit? sau acum daca dai drumul la incalzire/racire/AC/ orice manevra care implica antrenarea aerotermei mai simti acel miros?
Actual: '16 LEON 5F X-Perience 1.8 tsi DSG Navada White
'04 Ibiza 6L1 Aqua Green 1.2 12V AZQ
Ex: '08 LEON 1P1 Chrono Yellow 2.0 Tdi FR
'07 Cordoba 6L2 Blue Mar 1.9 Tdi AXR – the auto emotion sedan

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator