Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

26 Apr 2013, 16:42

volvol scrie:
Masuratorile 0 - 100 km/h nu sunt relevante pentru inainte/dupa remapare. Este ca si cum ai incerca sa bagi "lumina in casa cu banitza", sti povestea. :) Ma apropii de kg lui john si imi permit sa fac astfel de glumite. :)

Eu am masurat treapta 4 de la 80 - 170 si treapta 5 de la 100 - 200. In plus de asta am facut un 100 - 200 pornind in treapta 3 la 80 la ora si cu schimbari 3/4 si 4/5. Masuratori facute inainte si dupa remapare, pe drum inchis (in lucru). :)


Pai cu ce sa incep, nu ma intereseaza de la 130 in sus, treapta 5 si 6 pt mine sunt doar de decor. Merg odata pe an pe o autostrada (in rest ma deplasez cu altceva) ....99,9% in oras si imprejurimi + micul meu circuit privat dar unde 100 e maxim cat poti atinge.
Eu vreau tr2 si 3, sa traga mai de jos putin,un pic de boost, plecari de pe loc ca mai ma bag, chestii de genul. 200/h nu-mi permit sa raman fara permis iar daca fac odata o ilegalitate de dragul testului, nu fac cip doar pt. asta.

Nu stiu de ce spuneti ca nu e relevant, sunt zeci de filmulete cu oameni before and after cip, toti castiga clar la 0-100.
Aa, ca mult mai mare e castigul in treptele superioare, true true, dar nu ca

http://www.youtube.com/watch?v=n5Tb3avj29Y
http://www.youtube.com/watch?v=yVi3Mbb9DLc
http://www.youtube.com/watch?v=aPG_t-H7rTE
etc,etc

Revenind, am constatat ca acceleration test-ul ala din vag-com e pe langa total, la 110/h el inca nu se prinde ca a trecut de 100, daca pleci incet si dupa o calci am scos 5.9 :D si tot asa.... deci timpul ala de 8sec era pt. 0-115+
Asadar am folosit un alt device, cu GPS, cel mai bun timp din 3 fiind 7.23 (0-100) si 2.73 (0-50)
(am corelat rezultatele si cu timer de mana, se confirma)
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

27 Apr 2013, 01:27

Tu vrei sa fie tare,exact unde nu prea se poate.Adica,nu intelege gresit,dar doar pt treptele 2-3 sa vrei mai mult zvac.....personal ti-as recomanda softul 200cp. In momentul in care vei umbla prin "ecu",treapta 2 va fi cam degeaba.Fara esp masina va fugi din toate incheieturile,in cautarea aderentei.
Adevarat ca toate testele facute 0-100,aratau o imbunatatire a timpului dupa remapare. Dar gandeste-te la un lucru.Cate din masinile respective...aveau 350+ cuplu (cam cat vei castiga pt stage 1,sa zicem)?cate din ele mergeau cu anvelope din fabrica,uzate?cate din ele aveau un setup potrivit al suspensiei...?

Personal nu am reusit sa scad absolul deloc timpul 0-100 cat timp masina avea modificari doar la partea motor.Daca incercam mai mult cred ca rupeam schimbatorul...la propriu.Am reusit ceva...dar nu WOW...in momentul in care am umblat pe la suspensie si am pus niste cauciucuri potente.Chiar si asa pt,420nm,era foooorte greu,dar micile-mari chestii au contat :) .

Ca sa intelegi,cat timp vei merge cu 0.8 bari,va fi ok.Cand incepi sa urci dar pastrezi restul enumerate "stock",tot cam 7.23 vei scoate.Asta pe langa faptul ca trebuie sa ai o plecare ca la carte :P

Cand vei face stage 1,cel mai mare castig va fi pe reprizele 3-4
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 00:10

Ciosmi, nu e vorba de inteles gresit, dar daca ar fi asa cum spui tu, nu prea inteleg pe nimeni... zi si mie, unde se poate merge legal in tara asta cu peste 130km/h?
La ce bun mai multa putere daca te bucuri de ea numai in afara tarii sau daca participi la curse?

Unde apasi tu la maxim treapta a 4-a? Sunteti toti ilegalisti sau locuiti in DE? confused ... :)

La mine stock, cu a doua ajung pe la 95+ cu a 3-a trec de 140, mai departe e cancan daca ma intelegi. Asa ca faci un filmulet de youtube cum mergi pe autostrada si dai blana in toate treptele, da, cool, dar faci asta de cate ori pe an? Uni mai ies prin alte tari,dar rar si nici in germanica nu te poti da zilnic cu 200+ ca nu e legal decat in putine locuri. Deci explica-mi de ce soft? ce faci tu cu el? (pe bune, adica nu fac misto sau ceva)

E interesant ce spui ca fara alte suspensii & stuff probabil o sa ma rotesc in gol cu a 2a.
Recomandari ce pot imbunatatii treaba? Dar fara coilovers ca nu sunt in plan anul asta, defapt nu mai e nimic "major", la anul vorbim si de ele :D

Momentan dupa ce am pus gumele noi, nu mai dau scartz deloc, deca cu prima, dupa doar daca e umed sau rece.
:hi
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 01:15

Textul asta cu "nu fac soft ca nu am eu unde sa folosesc toti caii aia" e pentru mine unul de neinteles, pentru ca majoritatea asociaza total gresit caii rezultati in urma modificarilor, cu viteza maxima a autovehiculului! WTF? Care e legatura?!?
E adevarat ca dupa ce "pui mai multi cai" viteza maxima va creste, dar asta nu inseamna ca daca ai "pus caii" cauti ca disperatul sa o atingi :)
Treziti-va oameni, s-a dus copilaria si perioada in care citeai pe surprizele de la guma Turbo: Azami Sürat: 295 km/h si erati cei mai smecheri.
Acum vorbim despre timpi 0-100, despre comportamentul total diferit al masinii dupa modificarea performantei, si despre satisfactia pe care o ai cand alearga dupa tine in trafic un BMW 335i, 306 CP de fabrica, nu poate sa te prinda si la semafor se uita la tine luuuung si nu intelege nimic din ce s-a intamplat!
Despre asta e vorba, in nici un caz despre un ac in bord! ;)

Motto: Probabil ca nu toti suntem "ilegalisti", insa cu siguranta nu toti suntem "legalisti"... ;)
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 02:33

^ What sherifu intergalactic said :P

Eu unul nu te pot crede cand spui ca nu ai apasat mai mult decat trebuie pedala in tr 4,in nenumarate randuri.Pur si simplu refuz sa te cred.Unde mai pui ca ai 6 trepte :)).Nu vorbesc de ilegalitati,pt ca nu dau locatii,nu dau nr de inmatriculare."piste" private exista si vor exista.Nu despre asta vorbim.

Cum spune Marian....nu mai e vorba de top speed.Si crede-ne cand iti spunem,ca ne-a luat foarte mult timp sa ne facem soft la masini,atat eu cat si tovarashu.
Comportamentul masinii s-a schimbat radical in urma resoftarii.Si culmea....nu am testat top-speed,decat fara sa vreau :)))
Insa daca vrei senzatii 0-100,pai.... vinzi fr-ul si iti iei quattro :P

Tu ori trebuie sa conduci un fr cu soft sau alte modificari...ori trebuie sa resoftezi masina,ca sa poti intelege la ce ne referim.
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 09:40

Ciosmi, la cine ai avut softul facut :?: :mrgreen:
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 10:42

Am si am avut la Powertech

 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 10:52

In Bucuresti sau :?:
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 11:09

Buzau buzau :P
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 11:29

Sa inteleg ca ti-ai luat FR-ul ala din Craiova :?: :mrgreen:
Cat te-a ajuns softul si ce stage este :?: :tongue
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 14:09

LIFEPHORM scrie:
Acum vorbim despre timpi 0-100, despre comportamentul total diferit al masinii dupa modificarea performantei, si despre satisfactia pe care o ai cand alearga dupa tine in trafic un BMW 335i, 306 CP de fabrica, nu poate sa te prinda si la semafor se uita la tine luuuung si nu intelege nimic din ce s-a intamplat!
Despre asta e vorba, in nici un caz despre un ac in bord! ;)


Exact! Chiar nu ma intereseaza top-speed-ul, prefer de 1000ori sa ajung repede la 100 decat sa pot merge cu 300.


@Ciosmi, asa e, ai dreptate, am apasat apropate toate treptele la maxim, mai putin a 6-a, dar am facut asta de foooarte ptine ori!!! Poate nu ma crezi dar chiar nu am motiv sa te mint. Dupa cum spuneam, cel mai tare ma intereseaza ce zice LPH, 0-100, sau sa zicem 0-140. Dupa nu pot spune ca imi dispalce,dar nu beneficiez ca nu am unde!

Acum inteleg ce spui si tu, ca poti pune 1000cp pe FR ca nu o sa pot pune puterea pe asfalt,dar de asta te intreb ce se poate imbunatatii pt. treaba asta pe langa modificarile aduse motorului. Sunt cateva masini si mai ieftine care ajung mai repede ca mine la 100 si nu stiu sa aiba suspensii de lambo sau sa fie quatro....

Deci, la ce mai pot umbla pt. a-mi satisface nevoile mele,la stilul meu si fara sa implice schimbare masinii :)
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

28 Apr 2013, 19:38

@Bogy - Nu,nu am luat FR-ul din Craiova :P.Ti-am ascultat sfatul si nu am facut pasul catre achizitionare.
Pretul pt un soft este mai mult decat decent.
@John.
Poti incerca cu un set de coilover.Mai mult ca sigur o sa imi zici ca e scump si ca nu se merita,apoi ca mai bine iei un set de arcuri sport.Eu iti voi spune ca e corect ce zici,dar mai incolo vei face si pasul catre amortizoare reglabile :)). Trust me,we all do .
Acum mai in gluma mai in serios,daca bugetul nu se poate intinde catre un set coilover decent,recomand o pereche de arcuri....decente.Masina nu va mai face balansul stupid la plecare de pe loc.
Apoi,ceva minor (pt unii) si ieftin,este un dogbone.Din ce am citit (pt ca eu nu am apucat sa montez,de fraier ce sunt),reduce wheel-hop simtitor,masina fiind ceva mai inchegata.
In primul rand trebuia sa mentionez caiuciucuri,dar am observat ca ai deja.Sessanta cumva?(scuze dar nu am mai stat sa citesc in urma).Daca da,atunci sunt foarte ok.Am un set si sunt super ok,in afara de zgomot :P

Ce ti-am enumerat acum,nu e doar pt 0-100.Va fi mult mai inchegata dupa astfel de modificari.

Sunt destul de multe lucruri pe care le poti face,dar mai mult ca sigur ti-ar transforma masina intr-un kart si banuiesc ca nu iti place sa mergi ca pe sine :P
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

29 Apr 2013, 11:03

Ciosmi scrie:
@Bogy - Nu,nu am luat FR-ul din Craiova :P.Ti-am ascultat sfatul si nu am facut pasul catre achizitionare.
Pretul pt un soft este mai mult decat decent.
@John.
Poti incerca cu un set de coilover.Mai mult ca sigur o sa imi zici ca e scump si ca nu se merita,apoi ca mai bine iei un set de arcuri sport.Eu iti voi spune ca e corect ce zici,dar mai incolo vei face si pasul catre amortizoare reglabile :)). Trust me,we all do .
Acum mai in gluma mai in serios,daca bugetul nu se poate intinde catre un set coilover decent,recomand o pereche de arcuri....decente.Masina nu va mai face balansul stupid la plecare de pe loc.
Apoi,ceva minor (pt unii) si ieftin,este un dogbone.Din ce am citit (pt ca eu nu am apucat sa montez,de fraier ce sunt),reduce wheel-hop simtitor,masina fiind ceva mai inchegata.
In primul rand trebuia sa mentionez caiuciucuri,dar am observat ca ai deja.Sessanta cumva?(scuze dar nu am mai stat sa citesc in urma).Daca da,atunci sunt foarte ok.Am un set si sunt super ok,in afara de zgomot :P

Ce ti-am enumerat acum,nu e doar pt 0-100.Va fi mult mai inchegata dupa astfel de modificari.

Sunt destul de multe lucruri pe care le poti face,dar mai mult ca sigur ti-ar transforma masina intr-un kart si banuiesc ca nu iti place sa mergi ca pe sine :P



Da, wheel-hop ul asta vreau sa-l reduc. Stiu ca e bune coilover, trebuie sa schimb amortizoarele pe fata ca unul e dus si plange.
Ceva decent ce as putea sa iau? In principiu sa nu renunt total la confort ca merg mult in oras...."Za Oras, Bucigropi City"

Dogbone am deja, ECS, identic cu al lui LPH (furat ideea) :D
Anvelope sessanta, dupa cum spuneam, de cand le am nu mai dau scartz cu a 2-a.
Ansamblul Roata/Janta e nasol (foarte grele,se simte fata de jantele pe 16si mai usoare) dar buget de jante usoare nu este :(
Am mai usurat masina cu vre-o 30 KG (2motor,4mijloc si 24 spate), dar probabil inseamna nimic.

Orice pareri sunt binevenite, bah si terminati cu treaba asta ca eu iau numa daca e 1leu, multe chestii nu le-am scris dar in ultimul an am bagat fix 3000 EUR in masina, nu o fi mult dar totusi ...
Caut varianta optima pret-calitate-nevoie, asta nu ma face nici mana-larga dar parca nici chitros! :tongue
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

29 Apr 2013, 11:11

"Dogbone am deja, ECS, identic cu al lui LPH" how much :?: si de unde :?: :mrgreen:
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

29 Apr 2013, 12:16

Daca vrei si comfort,iti trebuie un set reglabil si pe duritate.
Ceva doar pe inaltime dar nu foarte dur(aici depinde si cat de comfortabil vrei sa stai) si destul de ok la bani,este v-maxx (in jur de 2000ron,depinde de furnizor).
Cele reglabile pe duritate....costa ceva mai mult de atat.Oricum nu sunt adeptul miilor de euro pt un coilover cu 70 de setup-uri pt circuit.Pur si simplu nu se justifica pt mine,ca nu am circuit :)))
Sau poti arunca un ochi dupa ceva sh si bun.
Weitec sunt iarasi f ok,fiind sub mana celor de la KW.

Ceva impresii dupa ce ai montat dogbone?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator