Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

02 Oct 2012, 14:06

eu am scos bateria, am pus-o pe alta masina si apoi am bagat-o inapoi, nu-mi cere niciun cod playerul
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

04 Oct 2012, 22:57

Salutari, intradevar, singura "hiba" a fost ca, radioul mergea (era pe "silent" si nu mi-am dat seama) cand am scos bateria... :(
Am rezolvat la dealer pana la urma,cu taxa, ca nu am mai avut rabdare sa scriu la seat... acum e totul ok.

Bateria aleasa: Rombat premier de 65 Ah - cca. 280RON, proaspata, montaj si testare gratuita.
Am primit si un pret pt. un eleron custom iar acum trebuie sa aleg intre cel aero replica (cca. 350ron, nevopsit si fara accesorii de montaj) si unul custom la cca. 600ron la fel, nevopsit si fara montaj.

Cum credeti ca ar trebui sa il montez? Mi sa spus ca am 3 variante:
1. cu suruburi si lipit
2. cu suruburi si banda speciala dublu adeziva ( sa il mai pot da si jos )
3. doar lipit

Daca la un moment dat nu il mai vreau, sau vreau altul..... ce ziceti ??

Va multumesc frumos la toti!
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
dani_stefan23
Mesaje: 340
Membru din: 08 Mai 2012, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

05 Oct 2012, 10:30

Eu l-am lipit pe al meu si nu am avut niciun fel de probleme...
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

05 Oct 2012, 17:32

Si cu ce ai lipit? adica se mai poate da jos vreodata fara sa rupi hayonul ? eleronul nu-i problema daca se rupe ca nu e o avere dar restul....
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

08 Oct 2012, 07:52

Cel mai bun loc pentru a monta senzorul pentru boost este in galeria de admisie. Iti atasez o poza mai jos. Anulezi furtunul de PCV negru (colorat cu albastru in poza) si montezi un sistem de prindere pentru senzor in zona verde. De-acolo se citeste cel mai bine valoare de boost.
Nu vad totusi de ce pui ceas de boost daca nu ai soft pe masina si e stock. Nu o sa fie decat "ceva frumos", dar deloc util.

In legatura cu eroarea prezentata aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 193/012691 , e vorba de niste clapete din admisie (V157 din link) care redirectioneaza fluxul de aer si se intampla sa se strice motorasul care le actioneaza. Posibil ca atunci cand eroarea e activa, masina sa traga mai greu.
Sterge eroarea si alearga masina undeva vreo 10 minute, apoi rescaneaza si vezi daca apare din nou. Repeta alergarea la 2-3 zile si din nou scaneaza si vezi daca se pastreaza codul de eroare. Daca se pastreaza, poate ai noroc sa ii dai o re-adaptare si sa scrii din nou basic settings sa mearga bine apoi... Pentru basic settings ai aici toti pasii:
Intake Manifold Runner Basic Settings
Prerequisites:
Ignition ON
Engine OFF
System voltage at least 11.0 V.
[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]
Group 142
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.

Aici ai poza cu montajul pentru senzor de boost:

Imagine

Spor la treaba!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

09 Oct 2012, 22:40

LIFEPHORM - wow - multumesc! dar esti ceva mecanic sau te pricepi pur si simplu ?
Spune-mi si mie te rog frumos, unde ai pus freon ? (am citit in topicul tau, pe care l-am tot studiat :D ) - as vrea sa merg si eu dar nu stiu unde exact; daca nu se poate aici poate PM?

Multumesc pt. tot si pt. faptul ca ai avut rabdarea sa scrii, nu multa lume mai face asta!
O sa te mai deranjez daca se poate pt. schema de la ceasul de boost - am inteles cam 80% dar mai am una doua nelamuriri plus ca din ce am tot studiat pe GTI-uri cel putin, dar am vazut si la tine, e recomandat un fix pt. pcv...

Legat de eroare, nu am nici un fel de problema,nu trage mai greu sau ceva. A fost stearsa eroarea si a apurat din nou dupa cca. 500km...a mai sters-o odata si a aparut iar dupa 800 km. Nu gasesc niciunde despre ce piesa este vorba? ca "Intake Manifold Runner" nu exista. Daca ajung pe la un dealer vreodata, mi-e frica ca ma incalta cu altceva sau cine stie ce piese imi schimba, deh, ca pe la noi...

Ceasul de boost e doar de decor,stiu ca nu e necesar, dar e ceva ce mi-am dorit mereu din copilaria pe agitata traita prin cinema-uri :))
Multumesc :!: :!: :!:
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

10 Oct 2012, 00:05

Nu sunt mecanic, doar am acelasi motor ca si al tau si am tot studiat materiale despre el, in ce regim lucreaza si diferite "retete" pentru modificari...
Freon am pus la service la un amic, o sa iti fac rost de numarul de telefon si iti dau PM cu el.
Schema vine deobicei in pachet cu ceasul de boost, iti recomand sa iei ceas de la Stack, sunt cele mai bune raport calitate/pret. In orice caz, poti monta linistit unde ti-am indicat, si mai ales daca faci PCV Fix, o sa fie si mai usor pentru ca poti sa te folosesti de capacul care se monteaza in capatul galeriei de admisie (vezi la mine in topic poza cu PCV Fix).
Daca nu iei masuri si nu faci "output tests" imediat dupa ce apare eroarea, ca sa vezi exact unde e problema si sa identifici cauzele, e normal ca eroarea persista. Apare, o stergi si reapare la infinit daca tehnic exista o cauza pentru asta! Faptul ca o stergi din log nu inseamna ca e si rezolvata problema, desi in mod gresit, toata lumea crede ca asa e de fapt... :)
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc

 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

12 Oct 2012, 16:05

Pai iau masuri, ma agit si eu cum pot :) dar nu apare mereu eroarea... de cand a fost stearsa ultima data de amicul meu nu a mai aparut... in plus, nu-i problema sa schimb o piesa, dar nu stiu care, cred ca este vorba (din ce am googal-it) despre piesa TFSI INLET MANIFOLD FLAP MOTOR 06F133482 (gasit pe ebay la 100eur SH) dar nu sunt sigur!!!

Merita PCV fix-ul ala? adica ma "protejeaza" in timp?, ca pana acum nu am schimbat nimic si amicul meu care e mai priceput zice sa schimb si distributia, discuri, placute,mai multe......... si se aduna $$$ :)

Hai ca te bazai la cap acum, dar deh, m-am trezit si eu acum sa fac mentenanta mai mare, ca nu mai suntem la prima tinerete:)
poate nu ma uiti si cu nr. ala de tel sau site,ceva. A, apropo, am gasit pe net ca se poate face si la domiciliu, cu aparat special de incarcat cu freon si ulei, ce zici? or face treaba buna?

multu multu!
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

13 Oct 2012, 04:14

Da, sunt clapetele de care am amintit mai sus... Nu le comanda, se poate inca rezolva problema daca urmezi pasii de care ti-am spus.
PCV-ul e ok, il am si eu pe masina, anuleaza un circuit inutil pana la urma. Distributia se schimba la 120.000 Km din cate stiu la TFSI, sau la 5 ani. Probabil ai indeplinit cea de-a doua conditie...
Discuri si placute nu stiu, daca mergi fier pe fier o sa ai o problema, daca mai au cat-de-cat strat de uzura ramas, mai mergi cu ele asa... Vine iarna si nu o sa fie nevoie sa franezi asa de serios ca vara!
Nr. de telefon si site-ul ti-am dat pe PM. Nu ai primit?
Nu e bine la domiciliu, mergi in service si fa operatiunea corect! Lasa comoditatea cand vine vorba de facut masina bine si corect! ;)
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

15 Oct 2012, 19:44

Ai primit informatiile? Daca nu, anunta-ma ca sa iti trimit din nou sau sa ti le las aici...

Simt nevoia sa precizez, asa cum am mai spus-o aici in alte topicuri:
Evitati pe cat posibil sa faceti incarcarea cu freon clasic, "la butelie in parcare" asa cum se mai practica, si asta dintr-un singur motiv: Intr-adevar, efectul de aer rece care ramane in urma este acelasi ca la aparatele dedicate acestui proces si probabil pretul mult mai mic, ceea ce nu poate fi controlata insa este cantitatea de agent frigorific introdusa in sistemul de A/C.
La Seat Leon 2.0 TFSI aceasta cantitate este de 525 gr. Incarcarea la butelie se face "dupa ochi" iar in cazul in care cantitatea de agent este mai mare decat norma acceptata de fabricant, compresorul va fi supra-alimentat si va functiona cu intreruperi pe care pasagerii masinii nu le vor simti in interior, in schimb angrenajul sistemului de ventilatie va functiona cu intermitente, ceea ce ii va micsora timpul de functionare! Rezultatul unei reumpleri corecte face ca temperatura creata in interior la un anumit interval ales electronic pe climatronic de catre sofer sa fie cat mai aproape de o valoare reala atunci cand cantitatea de agent frigorific este aleasa la gramajul corect, comparativ cu o reumplere "in parcare". Mare grija deci cand faceti aceasta operatiune!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

16 Oct 2012, 14:25

Salut maestre, da, am primit si mari multumiri! (am tot citit si am mai facut cate ceva asa ca nu prea am intrat)
deci, aia de spuneau ca vin in parcare (se pot da link-uri?) ziceau ca au tot asa, un aparat si nu incarca dupa ochi. (au un fel de unitate mobila,vin oriunde).
nu m-am gandit niciodata ca AC are nevoie si de ulei! :D Credeam ca doar la motor se schimba (oops!).
acum sa te intrebam, tinand cont ca am 80k si merg spre 90, mai e pe undeva de schimbat ulei ?

Legat de eroarea mea, o sa incerc codarea respectiva ca prietenul meu a zis ca-i ok, stie cum se face dar daca nu tine trebuie piesa. Tu vorbesti despre niste clapete,dar noi intelegem ca este vorba de o singura piesa, "Intake manifold flap motor -V157- with intake manifold flap potentiometer -G336" (piesa 8 din imagina gasita care cred ca corespunde cu motorul meu)

Imagine


Ce sa mai zic, sa ne mai dai sfaturi si sa lasi si un cont de paypal, ca sa faci si un friendly-profit :yh
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

16 Oct 2012, 19:06

Unitatea lucreaza la 220V, nu prea vad in ce parcare gasesc ei 220V la discretie... In fine, daca vrei neaparat sa faci acolo doar pentru ca vin ei unde esti tu, e alegerea ta...
Nu stiu daca e cazul sa dam link-uri public spre ceva care nu este recomandat ca fiind bine de facut! Ciclul cu verificat si schimbat uleiul, verificarea instalatiei si testele de presiune sunt foarte importante atunci cand umblii la instalatia de A/C a masinii!
Daca schimbi uleiul mergi pe recomandarile fabricantului, adica norme B4, indicativi 5W-30, Castrol sau Mobil 1. Daca alergi masina in fiecare zi peste 6.000 ture mergi pe un ulei care fierbe mai sus, gen Redline sau indicativi mai mari (0W-60 de exemplu). Alt ulei nu mai ai de schimbat decat in cutie, la 120.000 km.
Da, se strica motorasul (sau potentiometrul aferent lui), ma refeream la clapete pentru ca ele nu mai functioneaza din cauza motorasului. Oricum fa-i Basic Settings inainte sa schimbi ceva pentru ca le mai pierde si e posibil sa scapi fara cheluieli!
Fara Paypal ca de-asta e forum! :) Spor la treaba!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

17 Oct 2012, 09:00

Saluti, pai nu le luam apararea la astia "mobili", ziceam doar ce aflasem! - nu dam link:)
Auzi, vre-un motiv pt. care am vazut atat la tine cat si la altii cu motor similar cu al meu ca pun castrol 0w40? Adica e diferenta mare intre 5w30 cat pun pe la dealeri si 0w40? pe uleiurile care le cumpar nu prea mai scrie unde e fabricat, ma gandesc sa nu fie prin china :D
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
john.s
Subiect Autor
Mesaje: 288
Membru din: 24 Sep 2012, 14:28

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

17 Oct 2012, 11:18

Inca ceva ca uitasem, dimineata (pe la 15 grade) porneste cam greut la cheie, porneste cam la a 3a secunda, unde prima parca porneste,a doua se ineaca putin si a 3a vumvum. Bateria e noua, singura chestie ca la montaj mi-au dat pe borne cu vaselina siliconica (un spay). Poate sa fie vaselina asta cauza, sa nu mai faca contact bine din cauza ei? Sau e normal pt. motorul asta sa nu plece ca un 1.6TDI (cu care compar)... In cursul zilei porneste rapid.
Leon FR - benzinar frate :)

Folositi semnalul in trafic - nu platiti factura mare la electricitate!
Mergeti pe prima banda daca nu va grabiti - unii mergeam cu 35km/h cu bicla...
Asteptati 2sec dupa ce se pune verde pana sa claxonati - nu suntem la start de cursa!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Seat Leon FR - "RedLion" :D

17 Oct 2012, 14:16

0W-40 este un indice mai potrivit pentru sezonul rece, pentru ca uleiul este foarte subtire. Prin 2009 cand am luat eu masina uleiul recomandat de fabricant Seat era Castrol SLX Professional 10W-40.
Acum fabricantul a trecut pe Castrol EDGE Professional 5W-30. La fel ca si la bujii, unde au scazut cu o clasa mai rece in decursul a 2-3 ani... Deci tendinta este de coborare la ulei in ambii indici, avantaj iarna si vara, dezavantaj faptul ca este subtzire si se consuma mai repede.
Eu am mers pe indice si mai mic pentru ca masina mea alearga mult cand are ocazia si in general dintr-un consum mare de ulei rezulta si o ungere corecta! In plus de asta 0W-40 este un ulei EDGE Sport.
Eu completez aproximativ un litru la fiecare 3.000-5.000 km de exemplu...
Daca masina ta ramane stock, 200 CP si 280 Nm, atunci poti merge lejer pe uleiul recomandat de fabricant. Eu o sa trec la sfarsitul toamnei acum pe o setare de aprox. 280 CP si 460 Nm. ceea ce inseamna ca o sa renunt si la acest EDGE Sport si voi trece pe altceva care sa reziste mai bine la temperatura.
Cand pornesti masina pentru prima data dimineata dupa o noapte de stat, pune contactul si tine-l cam 5-6 secunde, scoate cutia in punctul mort, apoi apasa ambreiajul si tine-l jos pana porneste motorul.
In felul asta decuplezi cutia de pe motor la pornire si usurezi procesul...
Contactul trebuie tinut pentru ca benzina sa iti ajunga din rezervor in pompa de inalte din motor, de multe ori porneste mai greu pentru ca pornesti foarte scurt dupa ce pui contactul si atunci nu are destula benzina. Verifica si bujiile si schimba-le daca nu ai facut-o deja! Bateria nu ar trebui sa aiba nicio vina daca este noua, si nici vaselina de pe ea. Cand bagi degetele in priza te curentezi la o singura intensitate de fiecare data, nu merge mai putin daca esti murdar de magiun pe degete :)) Ca sa intelegi ideea...
Dupa ce porneste, TFSI are doua trepte de relanti, una pe la 1250 RPM, si cea finala pe la 800 RPM aprox. unde si ramane stabil.
Asteapta sa se faca aceste doua trepte si de-abia pe urma pune masina in miscare, mai ales in sezonul rece.
Mai este recomandat ca in primele 15-20 de minute sa nu treci peste 3.000 RPM pentru ca uleiul sa ajunga la temperatura corecta de functionare. Pe urma poti face orice vrei cu el! Bafta!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori