Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Probleme faruri tuning

04 Oct 2008, 18:59

Am decis sa va semnalez o problema care poate aparea la oricine dintre noi.Am cumparat o pereche de faruri angel-eyes model Dectane de la OEM-plus.Farurile au venit,servirea a fost prompta,eu in al noualea cer.Azi am avut timp sa ma ocup de montarea lor.Am demontat pe cele vechi si am inceput sa le pun pe cele noi,normal.Prima surpriza:becurile H1 de xenon nu intra in socluri.A trebuit sa muncesc vreo 2 ore cu o freza si un biax mic sa maresc gaurile pana au intrat becurile in socluri.Fac proba la xenoane,totul OK,montez farurile,bara,ma rog -adun totul la loc.Aprind pozitiile-abia se vad inelele.OK zic,vad seara cum se vede.A venit si seara ,aprind pozitiile....hmm,aceasi lumina slaba la inele.Aprind si faza scurta,vad ca bat cam sus.Dau sa le reglez putin,din motorasele electrice.Orice as face din potentiometrul din interior ,nu se intampla nimic cu farurile:bat exact la fel.Am crezut ca iau foc.Motorasele sunt bune,doar ca banuiesc ca cei care au asamblat farul pe parte electrica au gresit la legaturi.Firele oricum,dupa culori,nu sunt in aceeasi ordine ca cele originale.Asta am sa masor maine,ca deja este seara si nu mai am niciun chef.Am reglat putin farurile din reglajele mecanice din spate(care,apropo -nu mai sunt la fel ca cele originale,pe care poti sa le reglezi cu un imbus de 6 parca.Au o rozeta metalica pentru care iti trebuie o cheie speciala,daca nu vrei sa-ti inghesui mana prin interior cu o surubelnita in cruce).Nici capacul din spate nu mai este usor demontabil ca la cele originale,cu cleme si...atat.Capacele actuale sunt prinse cu suruburi la toate colturile si daca ai vreun bec de schimbat....trebuie sa fii contorsionist,daca nu vrei sa demontezi bateria si vasul de apa pentru parbriz.Ultima problema:in urma operatiei de largire a gaurilor pentru becuri,mi-a intrat in interior pilitura de antimoniu,care,cum altfel,s-a lipit de sticla din fata si de lupa.Acum arata parca ar fi sudat cineva langa ele.Stie cineva cum se pot curata sau spala farurile?
Acum sunt in cautare de inele CCFL pentru ele,ca nu suport sa stau asa cu ele.Puteti sa ma ajutati cu o indicatie,unde pot sa le trimit sa mi se monteze inele CCFL pe ele?Cu ocazia asta poate imi curata si sticlele.
Multumesc pentru rabdarea necesara citirii postul meu lung !!!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

06 Oct 2008, 11:48

Update:am rezolvat cu motorasele.Asa cum am zis,erau firele incurcate intre ele la noile mufe cu trei pini pentru ele.Asta a fost usor.Azi am fost la un atelier de electrice si le-am reglat dupa aparat si bat destul de bine. Am intrat in legatura cu cineva din Bucuresti care monteaza inele CCFL in cam orice far.Astept confirmarea lui sa-i trimit farurile pentru modificare.Si dupa asta....prezint si eu masina in fata "juriului" :) . Wish me luck !!!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

06 Oct 2008, 20:58

Good luck! :wink: :lol:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

06 Oct 2008, 22:24

Thanks a lot,Ace !!!
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

13 Oct 2008, 05:26

dany19940, poti pune te rog aici ordinea in care se demonteaza bara din fata. vreau si eu sa dau farurile jos, si sincer nu am gasit niste suruburi "ascunse".

te rog cat mai detaliat ,

mersi mult in avans.. 8)
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

13 Oct 2008, 13:18

E relativ simplu.Mai intai scoti suruburile care tin bara in zona aparatorilor interioare ale rotilor fata..Sunt vreo 4 sau 5 bucati T15 sau T20 in fiecare pasaj,din care unul e vertical in buza interioara a aripilor.Apoi masca fata e fixata cu 4 cleme de plastic:mai intai se scoate pinul central prin tragere in sus si apoi clemele propriu-zise.Apoi urmeaza cele doua bandouri care se "preling"inspre aripi.Se incepe prin a baga o surubelnita intre bara si bandou ,incepand cu capatul dinspre placa de inmatriculare.Se aud mai multe zgomote care te pot speria,dar astea sunt normale.Sub aceste bandouri mai gasesti 2 suruburi cu torx mai mare,parca T30.Mai sunt inca 2 suruburi la fel sub cele 2 "mustati"(nu stiu cum sa le zic)care sunt vopsite in aceeasi culoare cu caroseria ,dintre grilele de jos.Si ele sunt fixate cu o clema de plastic la un capat,iar celalalt capat ramane agatat in bara printro plelungire de plastic.Scoti si acele 2 suruburi din spatele lor si bara e libera.Ca sa poti trage de ea,trebuie sa bagi o surubelnita la capatul farurilor,intre bara si far,ca sa tragi bara peste far,in acelasi timp cu tragerea inspre tine a barii.Si...gata.Ai scos bara.Atentie ca senzorul de temperatura e fixat in bara si are firul cam scurt.Cand pui bara la loc,trebuie pus la locul sau in bara.Daca ai si faruri de ceata,trebuie deconectate si ele ca sa dai bara complet deoparte.Apoi poti scoate farurile.Montarea e exact invers(dupa cum banuiesti). Succes.Nu am facut poze cand am "operat".
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

13 Oct 2008, 13:25

""Se incepe prin a baga o surubelnita intre bara si bandou ,incepand cu capatul dinspre placa de inmatriculare.Se aud mai multe zgomote care te pot speria,dar astea sunt normale""

Multumesc mult pentru descriere. Si exact sub acele bandouri nu am avut ""curaj"" sa bag surubelnita...Parea ca o sa se zgarie usor !!.
In fine o sa incerc...inca odata : multumesc !!! :wink:

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

13 Oct 2008, 13:27

Am scos bara de vreo 3-4 ori pan acum si n-am reusit sa zgarai nimic.Daca lucrezi cu atentie,nu se intampla nimic...rau.
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Probleme faruri tuning

02 Sep 2009, 12:09

Eu am incercat sa dau bara jos si am renuntat, deoarece bandourile de pe extremitati nici nu misca, am incercat sa apas de clemele lor de pe interior, dar degeaba. Sigur risc sa distrug bara sau bandourile. Cand am incercat sa introduc surubelnita pe ext. intre bara si bandou, acolo nu intra decat lama unui cutter, daca mai incercam mult cu surubelnita, bara se indoia si parca risca sa plesneasca toata vopseaua, nu doar sa se zgaraie. Am renuntat, nu am reusit. Am vrut sa stau la reprezentanta in atelier sa-i vad pe ei la alta masina, dar nu m-au lasat, cred ca trebuie niste spatule de plastic, nu surubelnita. Daca mai aflati, va rog sa anuntati aici. Eventual introdusa o tipla subtire de otel inainte de a introduce surubelnita, dar ceva sigur, nu experimente. Mersi anticipat.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori