Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

29 Aug 2012, 17:52

Gamer, am xenon after pe faruri normale si pana acum nu m-a "blituit/flashuit" nimeni, daca sunt farurile bine reglate nu ai nici o treaba cu ceilalti participanti la trafic..cat despre xenon pe proiectoare mi se pare cel mai mare taranism, am vazut multe pe "benewee" de beharca sau ceangalia...
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Kit xenon aftermarket

29 Aug 2012, 17:57

intr-adevar, conteaza foarte mult cum le reglezi. si da, asa cum a zis si gamer, cand le reglezi incearca sa le reglezi sa nu cumva sa deranjeze pe ceilalti participanti la trafic pentru ca eu mereu ii injur p cei care au faruri de-ti scot ochii. si eu am xenon aftermarket dar am faruri cu lupa si e mai bine. insa daca te uiti, peste tot, indiferent de masini, oamenii isi pun xenon si clar majoritatea sunt aftermarket.
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

18 Noi 2012, 21:41

Nu si-a mai montat nimeni pe faruri cu oglinda? Ma bate si pe mine serios sa schimb lumanarile.. poate un H7R. Probleme cu stergatoarele ca la golf sunt? Alte probleme? Eu tin mereu comutatorul de lumini pe auto si cand pun contactul se aprind farurile, iar cand dau la automat scade intensitatea lor. Xenoanele ar fi afectate in vreun fel?

p.s. exista vreo codare cu vcds-ul sa se aprinda farurile numai dupa ce porneste motorul?
 
Avatar utilizator
ciprian83
Zorro
Mesaje: 4311
Membru din: 08 Noi 2011, 18:24
Localitate: Hunedoara

Re: Kit xenon aftermarket

18 Noi 2012, 21:50

Daca ai far cu oglinda nu pune xenon,sunt criminale in trafic si deranjaza doarte mult.
Daca ai lupe in far iti recomand chiar daca xenon-ul e after m. ajuta foarte mult si mareste de 3 ori vizibilitatea. :hi
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI
Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

18 Noi 2012, 22:06

Nu am lupe insa merg mult noaptea si o lumina mai buna imi ofera mai multa siguranta. Becurile cu R ar fi ca cele montate pe laguna 2 sau citroen c5 unde nu au avut lupa dar au fost de fabrica montate
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

18 Noi 2012, 22:10

Daca vei cumpara un kit ce are convertoare de proasta calitate care baga paraziti in instalatia electrica vei avea probleme nu numai cu stergatoarele.
Daca alegi un produs de calitate, adica ceva mai scump or sa functioneze bine.
Becurile h7r sunt ok pe farurile simple, daca le verifici reglajul dupa ce schimbi becurile nu ar trebui sa ai probleme.
La mine nu sunt diferent intre becurile cu filament si cele cu descarcare, deci nici la tine nu ar trebui sa fie chiar daca sunt sisteme optice diferite.
Sa ai grija cum montezi becurile, pot fi montate in doua pozitii dar doar una este cea corecta.
O sa-ti dai seama singur ce si cum, oricum fa o poza cu farurile aprinse in fata unui perete atat cu cele cu filament cat si la cele cu descarcare, forma razei date de fiecare far trebuie sa fie identica, adica o linie dreapta apoi colturile din dreapta ridicate.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

18 Noi 2012, 22:47

instalatia ar fi un Thunder HID201.. nu stiu nimic despre ea :(

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

18 Noi 2012, 23:14

Nu este buna pentru tine, alege convertoare care sa aibe rezistenta ce pacaleste verificarea becurilor arse incorporata, se numesc can-bus, in termenii comerciantilor, in realitate are in interior o rezistenta suplimentara pe care o sa dai ceva bani in plus chiar daca la magazin este ieftina, ori cumperi rezistente si le montezi dupa in paralel pe alimentare, asa numitele anulatoare de eroare.
:))
Niste rezistente ordinare vandute cu 4-5 ori pretul lor din magazin.
:))
Mufa acea de alimentare sa fie plasata orizontal pe corpul convertorului si sa aibe urechile de fixare turnate din fabrica, nu table.
De obicei acelea sunt mai ok si nu vei avea probleme.
Oricum sa stii ca toate sunt asamblate in china si poate sa scrie orice pe cutia lor, este o metoda aleasa de multe firme de a cere chinezilor sa inscriptioneze cutiile in fel si chip, mai ales sa le asocieze cu marci de renume din domeniul pieselor auto. :hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 10:02

Dupa ce am citit pe vwforum ce au patit cei cu g5 care au senzor de lumina dau serios inapoi cu instalatia mea. Cred ca o vand si iau una cu can bus incorporat sa nu am dureri de cap dupa. Pe gamamag spune la anulatoarele de eroare ca pt vw si mercedes sa se cumpere instalatie cu can bus incorporat in balast :(
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 19:35

Nu m-am abtinut si am montat provizoriu kitul.. palpaie, iar daca nu palpaie se aprinde doar unu. Am codat cu vcds xenon with shutter dar la fel face :(. Deci daca e cineva interesat de h7 cu 4300k pe o masina mai putin pretentioasa electric sa contacteze :P
 
Avatar utilizator
p1nking
Mesaje: 527
Membru din: 11 Iul 2012, 17:27
Localitate: Bucuresti

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 19:57

@boditza: Ca sa nu palpaie si sa nu ai probleme din cate stiam eu iti trebuie ori xenon cu balast care are si canbus (parca asta era) sau sa montezi pe xenoanele de acum in paralel canbus-uri(cumparate separat - asa zisele anulatoare de eroare bec ars). Daca gresesc sper sa ma corecteze cineva. ;) :hi
Seat Leon 1.9 SDI AQM - B 92 YGP
Leutzuu 1.9 SDI
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 20:05

bine ca tot s-a adus in discutie aceasta problema. si eu am aceeasi problema adica imi palpaie farul din stanga. si in plus sunt momente in care, atunci cand aprind farurile, acel far nu se aprinde si trebuie sa sting-aprind, de mai multe ori farurile ca sa porneasca, sau se mai stinge in momentul in care merg noaptea si dau faza lunga, dupa care, atunci cand revin la faza scurta, se stinge. asta ar fi solutia? ca am mai citit si in alte parti si la fel spun baietii ca trebuie sa iei anulatoare de erori pentru a nu mai avea probleme.
 
Avatar utilizator
p1nking
Mesaje: 527
Membru din: 11 Iul 2012, 17:27
Localitate: Bucuresti

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 20:12

Asa am auzit si eu .. Ca iti trebuie anulatoare de bec ars deoarece calculatorul si nu le lasa sa functioneze. :-? :hi
Asteptam si o parere la vreun coleg de pe forum care a rezolvat aceasta problema cu "CANBUS-uri" sau vreun coleg care se pricepe la electrica.
Seat Leon 1.9 SDI AQM - B 92 YGP
Leutzuu 1.9 SDI
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 20:18

eu am crezut ca numai mie mi se intampla asa si ma gandeam sa nu am o problema la partea electrica in sensul ca sa imi dea mai putin curent in faruri decat ar trebui si de aceea sa palpaie si sa se stinga. dar se pare ca nu. si cred ca, o data rezolvata problema respectiva, si intensitatea farurilor va fi mai mare pentru ca mie mi se pare ca farurile mele nu bat atat de puternic cat ar trebui. e posibil si lupa sa nu fie chiar atat de buna insa in orice caz... astept si eu rezolvari ceva, daca nu, cred ca ma voi incumeta si imi voi cumpara eu anulatoarele respective si vedem rezultatul. circul foarte mult noaptea si e foarte deranjant
 
Avatar utilizator
p1nking
Mesaje: 527
Membru din: 11 Iul 2012, 17:27
Localitate: Bucuresti

Re: Kit xenon aftermarket

19 Noi 2012, 20:22

Uite ce am gasit pe net:

Salutare!
M-am gandit sa va impartasesc din experienta mea cu instalarea de kit HID pe faza scurta la C-ul meu si cum sa o faceti corect, fara erori de bec ars si functionare intermitenta a xenonului, pe w203 si alte Mercedes-uri cu indicator de bec ars.
- Se da una bucata kit xenon (eu am de 1 an pe masina un kit ZTECH H7 6000k de 190 ron si, desi dupa pret par pocnitori, nu m-au lasat pana acum). Recomand sa luati un kit de maxim 6000k (din fabrica masinile vin cu 4300k) pentru a beneficia de o iluminare corecta. Kit-urile de 8000k sau mai mare pot fi tentante datorita culorii albastrui spre violet, dar acestea nu vor face lumina buna, mai ales pe carosabil umed. Obligat kit-ul sa fie de 35W si nu de 55w, altfel veti lua amenzi si injuraturi de la toata lumea pe care ati deranjat-o in trafic.
- Se instaleaza kitul in faruri (eu zic de test sa se instaleze numai pe un far). ATENTIE! grija mare la polaritatea alimentarii ballastului!.
- Se porneste motorul si se aprind farurile. Daca nu apar erori de bec ars (exista o sansa, destul de mica, ca unele kit-uri sa nu arunce erori in bord) si xenonul nu functioneaza intermitent (poate aparea aceasta problema si dupa 1-2 minute de functionare), se va finaliza instalarea (totusi atentie: functionarea intermitenta/erori tot pot aparea la temperaturi scazute). Daca apare eroare de bec ars si/sau functionare intermitenta atunci exista doua solutii:
1. Instalarea unor anulatoare de erori (practic a unor condensatori pe alimentarea cu 12 v a ballastului) - eu am testat metoda folosind pe rand condensatori 35v si 2200uf, 4700uf si in paralel => 6900 uf, si eroarea de bec ars tot aparea (ba pe o singura parte, ba pe ambele), in schimb xenonul functiona corect (cu toate ca dura putin mai mult sa porneasca). Folosind aceasta metoda se poate scapa si de eroare daca se aprind xenoanele inainte de punerea contactului si se asteapta 20 sec pana se incalzesc. Desi pare tentant, nu recomand aceasta metoda pentru ca presupune lipituri, fire in plus si cu toate astea, tot nu merge totul cum trebuie, si, la fel ca metoda 2, tot costa niste bani si timp in plus. Sa nu mai vorbesc si de posibilitatea topirii firelor de alimentare in timp daca se folosesc condensatori cu valori mai mari.
2. Codarea cu interfata de diagnoza STAR, metoda CORECTA. Se va seta xenon=present, si totul va functiona normal, fara erori, fara intermitente. Daca cumva veti vrea sa reveniti la halogene, nu va fi o problema, acestea vor functiona in continuare corect, nu va fi nevoie de recodare.
Problema acestei metode este gasirea unei persoane/service care sa dispuna de o interfata STAR si care sa vrea sa va ajute (deci nu va ganditi la reprezentanta ). Operatiunea dureaza 30 secunde daca urmariti pasii din PDF-ul cu printscreen-uri pe care l-am atasat (PDF-ul este preluat de pe mbworld.org).

In zona Moldova va recomand cu caldura pe user-ul grigorean de pe forum, care dispune de o interfata STAR si care m-a ajutat si pe mine. Poate fi gasit in Botosani sau Iasi.

Cam asta e. Sper sa fie de folos.

PS - Disclaimer: Desi pare tentant, nu recomand punerea kit-urilor xenon decat pe faruri CU lupa, altfel sigur veti orbi pe ceilalti participanti la trafic, oricat de bine veti regla farurile. Cu toate acestea, daca ai faruri cu lupa nu inseamna ca le poti tine ca badaranul ridicate la maxim, si nici nu poti pretinde ca esti in legalitate. O instalatie xenon LEGALA presupune: faruri cu lupa, sistem de reglaj automat a farurilor in functie de inclinatie si spalatoare faruri (nu degeaba costa peste 1000 euro optiunea xenon din fabrica).
Seat Leon 1.9 SDI AQM - B 92 YGP
Leutzuu 1.9 SDI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator