Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Sfat achizitie

15 Aug 2012, 22:55

Silviu999 scrie:
Daca tot a venit vorba de Germania, cum vi se par acestea :

http://www.viperautomobile.autovit.ro/s ... 94356.html

http://www.viperautomobile.autovit.ro/s ... 94452.html

Am inteles ca aduc si la comanda, dar sa stiu ce vreau...


pt ambele masini: volan sport si scaune sport sunt de fapt cele din echiparea normala. masina este stylance din ce vad. volan "sport" nu exista, poate doar la FR sau Cupra au o forma diferita. scaunele sport le gasesti pe echiparile sport si sport-up, nu pe stylance sau reference.
in rest, arata bine la o prima privire, trebuie vazute in amanunt.

preturile mi se par cam mici totusi. si despre km, ar fi bine sa existe un istoric verificabil (Carte service - si suni la dealerii respectivi sa afli daca sunt reali). in "afara" se merge mult, mai ales cu masini diesel care consuma putin. conteaza de fapt cum merge masina, dar nici sa te lasi pacalit (poate nu e cazul)
 
nakano
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat achizitie

16 Aug 2012, 02:40

Salut, motorul 1.6 102cp este foarte ok. Am mers aproape 6ani cu masina asta peste tot si nu am schimbat mai nimic (90000 km).
Am facut si cip pe la 15k si totul ok.

Am schimbat:
- placute frana (odata pe an :)
- un rulment roata dreapta fata (pe la 70k)
- 2bucsi bascula fata punte spate (tot la 70k)
- filtre si ulei la 15k (fara completare de ulei ever)

Consum:
Bucuresti-Mangalia (max 130/h) - 7.4
Bucuresti la ore de varf cu mers calculat - 9
Bucuresti la ore de varf si necalculat - 12.5
Bucuresti dupa 10 seara (traversat orasul calm) - 7.2

Am mers (fara intentie) des, pe niste drumuri unde nu ai intra degat cu masina de teren, in panta mare si cu ambreiajul... in fine,e mult de povestit. Motorul mi sa parut FOARTE vioi, conduc acum o masina mai puernica si la plecarile de pe loc, treapta 1 si a doua pana la 2800rpm, mi se par la fel fara o diferenta majora. (este,dar nu un wow...)

Totusi,daca consumul este un factor important, mergi pe motorina. Cel mai tare te doare la drumuri lungi, cand vezi ca dai 500ron sa mergi pana la Vatra Dornei si inapoi sau 300ron pana la mare si inapoi... cand alti cu motorina si motoare de 140cp platesc jumatate.

Spor!
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Sfat achizitie

16 Aug 2012, 10:11

Gandeste-te bine ce iti alegi...benzina sau motorina,eu acum regret un pic ca am luat benzina,pe atunci nu era benzina asa scumpa,ma gandeam ..ce drumuri lungi fac eu ca sa imi amortizez cu motorina,dar de multe ori ma''ars''la buzunar benzina,ma gandeam intretinere la motorina mai costisitoare,iarna probleme la pornire,si ma speriat oarecum motorina,dar cu timpul am inteles ca nu este chiar asa,nu zic ca nu-s multumit de benzina,dar cand o sa -mi schimb masina cu siguranta aleg motorina
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Sfat achizitie

16 Aug 2012, 10:29

Hai frate,cu cat sa fie scumpa intretinerea?Dau 360-400lei pe o revizie(ulei,filtre si manopera),chiar nu e mult.Nu trebuie sa faci o revizie la dealer.
E dacie de nu porneste iarna?N-am vazut vreun diesel sa fie pornit precum un camion vechi.Da,se incalzeste putin mai greu dar ai haine pe tine si nu faci degeraturi 5min pana e cald in ea.
La consum vs performante mai inteleg.
Sunt mentalitati gresite astea.
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Sfat achizitie

16 Aug 2012, 10:35

Eu asa credeam la vremea aia ,nu prea stiam asa multe despre masinile diesel,am avut dacie inainte ,ce vrei:))))dar auzeam si eu din zbor pe la unii care aveau diesel,ca face doape iarna ca nu stiu ce ,si daia ma speriat,dar acum sunt Pro diesel
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Silviu999
Subiect Autor
Mesaje: 13
Membru din: 15 Aug 2012, 12:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sfat achizitie

16 Aug 2012, 20:51

Multumesc pentru sfaturi.
Poate singurul motiv pentru care as alege un benzinar ar fi faptul ca se gasesc cu mai putini km decat un diesel in Germany si ca as scapa de turbine etc.
Dupa ce am citit parerile voastre, luand in calcul si consumul parca m-as orienta catre un diesel, daca merg ca la carte :drive poate nu pica nimic :) avand in vedere ca la banii astia gasesc un diesel din 2008 cu minim 12k km.
O sa revin cu rezultatul, poate si poze :)
2008 Seat Leon 1.6, 102 CP
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Sfat achizitie

19 Aug 2012, 21:05

Daca mergi pe premiza ca va cadea ceva vei fi stresat mereu ,la masina mea dupa 1 an de la cumparare ca noua mi s-au rupt suruburile in chiuloasa,deci cam la 35 de mii de km,asa ca ....
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))

 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat achizitie

22 Aug 2012, 20:36

Mare grija la TDI cu volanta (ca este dual mass..adica una problematica). Verifica atent treaba asta daca optezi pt. TDI. Volanta si turbina sunt 2 aspecte care trebuie verificate foarte atent! Mai departe un test de injectoare daca ai unde...
Intr-adevar dupa cum ziceau si colegii mai sus: chestia aia cu reviziile mi scumpe la diesel decat la benzina e deja mit. Da, devine mai scump dieselul la intretinere doar daca apar probleme (vezi cele 2 de mai sus de exemplu), dar altfel la capitolul revizii sunt tot acolo. Poate doar revizia care prespune inlocuirea distributiei sa fie mai scumpa, dar la TDI pe aia o faci 1 data la 90.000 sau chiar la 120.000km in anumite cazuri.
Important e sa gasesti o masina cat mai bine intretinuta si cu varsta cat mai frageda. La 15.000 km parcursi /an ...diesel-ul nu este tocmai o necesitate. Daca as parcurge doar 15.000km /an eu unul as opta pt benzina. Si asta dpdv al confortului...motor comod...silentios. 1.9TDI PD 105CP care exista pe Leon 1P este un motor galagios si lenes. Cu o resoftare, da, e alta treaba, insa in configuratia stock e puturos rau! Are acel zvac pe o zona foarte restransa de turatie, care iti da senzatia de forta, insa forta aia e doar pe moment, intr-un interval scurt, dupa care e lent rau. Totusi, pt cine cauta o masina cu un consum decent si fara vreo veleitate sportiva, este un motor corect; de aici si succesul inregistrat. Este un motor bun, fiabil, matur, insa 1.6 benzina e mai sprinten. Pe de alta parte, un 2.0TDI e cu totul altceva; incomparabil
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
cezar_1985
Mesaje: 10
Membru din: 23 Aug 2012, 10:20

Re: Sfat achizitie

23 Aug 2012, 10:54

Salutare, numele meu este Cezar si nu, nu sunt posesor de Seat dar ma bate gandul la achizitionarea unui Leon FR SH. Am zis sa nu mai deschid un alt topic pe aceeasi tema, sper ca nu-l deranjeaza pe initiatorul topicului.
Ma bate gandul sa achizitionez un Leon FR dupa 2007 dar nu sunt hotarat 100% daca sa iau benzina sau motorina. Balanta tiinde mai mult spre benzina. Stiu ca sunt mult mai problematice motoarele diesel din grupul VAG 2.0 TDi, probleme cu injectoarele, turbina, volanta...etc, anumite coduri de motoare din ce m-am documentat pe net. Nu stiu daca aceste probleme sunt si la 2.0 TDi de pe FR dar am zis sa ma documentez.
La motorul pe bezina 2.0 TFSI 200 cp ce probleme comune exista ? Sau la aceasta varianta FR ce probleme comune are? Stiu ca mai toate masinile din ziua de azi exista asa zise probleme comune. Ce trebuie sa verific in special la achizitionare?

Multumesc.

L.E: Mentionez ca as merge mai mult pe benzina pentru ca deja am un diesel cu care merg zi de zi prin oras. (Peugeot 206 1.4hdi din 2007).

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori