Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

thewanderer
Subiect Autor

buson cutie de viteze cordoba 94'

01 Aug 2012, 20:23

am mare nevoie de un buson de cutie de viteze (cu hexagon de 17 pe interior).
masina mea este o cordoba din 94 asa cum scrie si in subiect, cu motor ABU 1.6. am schimbat acum 2 ani uleiul in cutie si pentru ca nu reusea nimeni sa scoata busonul de dedesubt un mecanic l-a luat usor cu o dalta subtire, a "ros" aproape jumatate din diametrul busonului si pe o adancime considerabila. pana la urma a reusit. cutia mea mai pierde ulei (putin) pe la schimbator(nu sunt mecanic si nu stiu sa va spun in termeni tehnici) si cand plec la drum lung ma asigur singur ca este suficient ulei si in cutie sau completez daca este cazul. anul acesta am schimbat ambreiajul, iar mecanicul respectiv a schimbat busoanele intre ele, si l-a pus pe cel "ros" sus, la nivel, pe unde se pune uleiul, iar eu acum, pe deasupra, cu imbusul meu de 17 nu mai pot sa-l desfac si daca l-as desface tare mi-e teama ca nu-l mai pot strange. am patit-o odata cand am ramas cu putin ulei in cutie (nu-l verificasem niciodata pana atunci) iar acum din cauza unui buson ma simt condamnat sa nu parasesc judetul.
daca exista cineva care are o cutie defecta de la acest tip de motor/masina, schimbata, sau stie pe cineva care a schimbat o astfel de cutie, il rog sa ma ajute cu un buson pe care il voi plati cu draga inima la suprapret.
toti cei de la dezmembrari pe unde am fost si sunat mi-au spus ca au doar cutii bune pe care nu le pot descompleta.

sunt disperat, e vara, fie-va mila !

BALTAZAR2003
Moderator

Re: buson cutie de viteze cordoba 94'

01 Aug 2012, 21:02

este piesa separata, se poate comanda la dealer, probabil mai mult de 5 lei nu este, intrucat atat este si cel de ulei.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

thewanderer
Subiect Autor

Re: buson cutie de viteze cordoba 94'

01 Aug 2012, 22:33