Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
darkguardian1
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 28 Iul 2012, 09:04

Consum mare

28 Iul 2012, 09:15

Salut. Am achizitiona un leon de 1.9 tdi 150cp din 2003 si am schimbat distridutia recent, adica dupa ce l-am cumparat. Dupa schimb a inceput sa scoata fum si consumul in oras sa fie de 14-15% si in fara de 7.5-8.5% la o viteza de 120km. Intrebarea mea este: oare au montat gresit cureaua de distributie sau ce s-a intimplat de am consumul asta asa de mare, pt ca inainte nu era asa. Voi ce consum aveti?
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Consum mare

30 Iul 2012, 03:16

Consumul este prea mare, cu siguranta....ca sa greseasca la distributie exista mereu sansa asta , mai ales intr-un atelier mic.
Da jos capacul distributie si cauta semne de marcaj mai vechi decat cele - sper !! - facute la ultima schimbare.

Eu recomand control la Seat direct , pentru linistea ta. O constatare nu o sa coste o avere.
Bafta.

PS. Fumul poate venii si de la neetansitatea traseului de Turbo ( plastic) , asa a fost si la mine, La un test vagcom pe presiune turbo o sa vezi realitatea.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
Costel93
Mesaje: 101
Membru din: 15 Iul 2012, 20:00
Localitate: Suceava

Re: Consum mare

11 Aug 2012, 19:45

Daca atunci cand ai schimbat distributia cei care au facut asta nu au controlat timpul de injectie in vagcom
(este ceva obisnuit la unele service-uri de cartier) majoritatea schimba distributia si atat
este foarte important acel timp de injectie el se schimba odata cu schimbarea distributiei chiar daca este pusa dupa marcaje
cei cu acest timp
in vagcom daca ne uitam la graficul de la TDI timing vedem trei linii paralele si un punct care se formeaza prin intersectia a doua linii galbene
prima este verde cea din mijloc albastra si a treia rosie
daca punctul se formeaza aproape de linia verde sau chiar trece de ea in sus inseamna ca motorina este injectata mai repede decat ar trebui de aici rezulta
-motorul se incalzeste mai repede
-se comporta un pic mai sportiv dar se si uzeaza mai repede
-motorul porneste foarte usor
daca punctul se formeaza aproape de linia rosie sau chiar trece de ea in jos inseamna ca motorina este injectata mai tarziu decat ar trebui de aici rezulta
- motorul porneste mai greu
- motorina nu este arsa in totalitate si poate aparea fum
- motorul nu reactioneaza cum ar trebui e un pic mai "lenes''
- apare un consum mai ridicat

ideal este ca intersectia sa fie la linia albastra astfel motorul functioneza perfect
se poate ajunge acolo daca se regleaza pompa de injectie in timp ce tragi cu ochiul la grafic sa vezi unde este punctul
e mai mult de lucru dar se face treaba buna dar e mai mult de lucru de aceea majoritate serviceurilor trec peste partea asta
daca si in cazul tau s-a trecut peste asta ar trebui sa faci o scanare sa vezi graficul
Imagine
Seat Toledo 1.9 TDI 130 HP

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori