pana la urma, am achizitionat kit LUK cu specificatii OEM. cand l-am dat jos pe cel vechi de pe masina, am vazut ca era fix la fel cu cel nou, desi ma asteptam sa am Sachs pe masina. Cat despre uzura kitului vechi, ambreiajul si placa erau in stare cel putin buna, poate la volanta sa fi avut ceva uzura. dar in orice caz nu erau "urgent de schimbat". in fine, eu am facut schimbul pt ca am profitat ca am ajuns in ro si am avut manopera cam degeaba, iar pretul la kit a fost mai mic decat in orice alt loc unde am cautat.
in plus, pe siteul SRE poti comanda placa presiune + disc ambreiaj sport care vin pe volanta stock care tine pana la 550+Nm, deci volanta stock duce valorile alea. cum eu nu ma apropii de aceste cifre, si cum pe aici merg tip pensionar pt ca doar asa se merge, am zis ca nu are rost sa arunc cu banii aiurea si sa imi stric comportamentul de daily driver (agatat brusc, pedala tare). si oricum am vazut uzura foarte ok a kitului original care are totusi 6 ani si destui km, plus multa joaca indurata...