Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

14 Iul 2012, 05:02

de ceva vreme tot caut variantele de kituri de ambreiaj + volant pentru masina mea (2.0 TDI - cutie manuala 6 trepte).
decizia importanta: DMF vs SMF.

Single Mass Flywheel
1.am vazut si "auzit" cum se comporta un Sachs Performance (SRE), si este enervant acel "chatter" la relanti. am inteles ca si in ture joase se aude, in sarcina. avantaj insa : urca mai usor in ture. apoi, fiind SMF este practic indestructibil si nu iti mai faci griji decat pentru ambreiaj (care si el tine de la 550NM+, deci mai mult decat suficient)...
2. despre varianta Helix iarasi nu am o parere buna, am vazut o gramada de filmulete pe net cu zgomote foarte enervante produse de ele.
3. SouthBend "Silent", cele mai recente, dar se pare ca nici ele nu sunt chiar silentioase... unde mai pui ca un Stage 1
(500 NM) pleaca de la 1400 euro kitul, iar la Stage 2 in sus preturile cresc... totusi se lauda ca sunt singurii care fac volant SMF dedicat TDI

Dual Mass Flywheel
aduce comfortul comportamentului normal, fara zgomote, fara vibratii. dar si posibilitatea de a se strica la tratament mai brutal...
1. Kit Sachs DMF + ambreiaj Sachs OEM ~600 euro. il trec pe lista mai mult pentru pretul cel mai "mic", si pentru ca vad ca in setupul actual cu ambreiaj + volant stock si originale ale masinii (deci cu destui km in spate si cu ceva agitatie indurate) inca nu au crapat. ce-i drept, nu am facut nici macar o plecare de pe loc in forta.
2. Sachs DMF + ambreiaj Darkside (UK), tine pana la 510 NM, pret aproape de 1000 euro. suna promitator, are si performanta dar se preteaza perfect si la daily driver. totusi nu stiu masini echipate cu un astfel de kit, sa am feedback.

astept pareri, sugestii, exemple de masini sau recomandari de kituri testate
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

14 Iul 2012, 16:44

Poti trece pe lista si un kit ambreiaj standard cu placa ranforsata.
Parca erau niste unguri care faceau ranforsari la placa sa reziste la cuplu mai mare, si am impresia ca si la racing nick se face asa ceva.

Am impresia ca si optiunea de la Darkside este doar o placa standard ranforsata pentru a rezista mai bine.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

14 Iul 2012, 16:51

probabil este o solutie similara. cand spui de unguri vorbesti de baiatul ala hexer sau cum il cheama, care avea thread pe clubaudi ?

intrebarile mele erau legate de DMF, daca poate duce niste plecari fara a lasa cicatrici :) nu e ca si cum as participa la curse de drag, dar macar din an in pasti tot as mai vrea o plecare in forta...
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

20 Iul 2012, 10:59

Vad ca nu mai spune nimeni nimic.

Am gasit asta: http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... 9-tdi.html

Este un kit standard sachs, care au discul si placa upgradate. Rezista cam cat un Sach Performance dar este cu 30% mai ieftin(cel putin la ei). Dar din cate am inteles exista si la noi oameni care se ocupa cu ranforsari de ambreiaje. Nu stiu daca este vorba de Hexer, probabil ca si el face asa ceva, de la adiMZV am auzit de cei din ungaria eventual ia legatura cu el si vezi daca te poate ajuta.
 
Avatar utilizator
dexter1973
Mesaje: 161
Membru din: 23 Mai 2011, 13:29
Localitate: Suceava
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

20 Iul 2012, 11:08

salut,
http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... _2102.html
se merita oare de schimbat kitul stock cu asta de mai sus ???
Seat Leon 1p, 1.6 MPI, 102 HP
- kit admisie K&N; - suspensie sport Weitec Haicon GT; - bari stabilizatoare KW
- resoftare RBN; - evacuare Remus; - faruri dectane dayline + stopuri CarDNA
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

20 Iul 2012, 11:11

Cred ca isi merita banii... :mrgreen:
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

20 Iul 2012, 11:21

@ puputavi : deja trecusem la varianta DMF punctul 2 kitul asta cu volant DMF stock + ambreiaj Darkside :D
si de hexer am auzit, doar ca el face in principal pt motorsport unde nu conteaza comfortul, zgomotele etc. la mine e un daily driver si aspectul asta e foarte important.

momentan favorit este DMF OEM + ambreiaj ZRE organic, comportament foarte apropiat de stock, tine pana la 510 NM, deci daca nu ma mai joc cu puterea ar trebui sa fie suficient.

@ dexter: 600 euro este doar placa de presiune + placa ambreiaj. daca vrei sa schimbi si volant + rulment presiune mai iei in calcul un minim de 400 euro... tu decizi daca merita. parerea mea e ca nu e cazul mai ales pentru un aspirat chiar si stage 1, unde diferentele la putere si cuplu sunt mici fata de stock. daca iei un kit OEM nou cu aceleasi specificatii, ar trebui sa te tina mult si bine indiferent de ce ii faci la masina

 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

01 Aug 2012, 13:11

Ai mai gasit ceva? Incerc si eu sa ma documentez, cand va fi sa schimb si turbina voi avea nevoie si de in ambreiaj nou.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

01 Aug 2012, 14:03

un lucru e sigur: nu trec la SMF. si daca tot am decis sa raman la DMF imi raman doua variante:
DMF Sachs OEM + disc si placa ZRE Sachs Performance + rulment Sachs, care tine 550 NM +
sau
Kit DMF + ambreiaj LUK, varianta low cost. aici nu mai poate fi vorba de cine stie ce performante, dar si la pret este la jumatate adica vreo ~2000 ron.
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

01 Aug 2012, 15:50

Sa inteleg ca varianta de la darkside nu te coafeaza?
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

01 Aug 2012, 16:13

pai la pretul de pe site adaugi TVA, si daca transformit in euro, ai sa vezi ca pretul total e cam la fel cu acel kit de la Sachs. in plus, abreiajul mi se pare cam agresiv cu designul lui, nu cred ca isi mai pastreaza calitatile de daily driver
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

02 Aug 2012, 09:55

Am inteles.

Vezi ca astia de la sachs au si un site de unde iti poti comanda, si cred ca iesi mai ieftin.O intrebare ca vad ca esti mai in tema ca mine:Cand faci upgrade-ul trebuie sa schimbi si volanta(si rulmentul), sau poti schimba doar kitul ambreiaj.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

02 Aug 2012, 11:29

eu schimb absolut tot, si volanta si rulment. daca o sa vad ca astea de pe masina "mai merg" o sa le pun la vanzare la pret mic, desi si-au "trait viata" dupa parerea mea.

astept sa ajung in romania sa obtin preturi de la diverse firme, se pare ca ar fi cea mai convenabila varianta. in plus, pot fi in contact direct cu ei, sa ii presez la comanda, la ridicat piesa, eventual daca sunt probleme sa mi le inlocuiasca... la comenzile pe net exista intotdeauna acel risc de evenimente neasteptate
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

02 Aug 2012, 12:25

Da asa este, da-mi te rog un reply cand ajungi in tara si ai gasit niste preturi sa ma orientez si eu...

Bafta!
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: DMF vs SMF : Upgrade kit ambreiaj

22 Aug 2012, 21:02

La achiztiile de la firmele de pe net, oricat de serioase ar fi, sunt niste conditii puse de ei in ce priveste garantia, de care trebuie tinut cont:
- montajul sa fie facut intr-un service autorizat RAR sa efectueze reparatii pt. marca respectiva de masina;
- sa se elibereze documente (factura si garantie pt manopera) de la service-ul unde se face interventia;
- sa se pastreze oligatoriu ambalajul original al produsului;
- o eventuala constatare a unei defectiuni sa fie facuta de un service autorizat conform primului punct de mai sus (cu semnatura si stampila)

Revenind la DMF vs. SMF...nu as alege never ever un SMF pt un diesel de daily drive! Da, volanta SMF nu mai are moarte insa "moartea" aia se va transmite tampoanelor si cutiei de viteze. Sa va povesteasca Rabanne cam ce cazuri de cutii duse pe apa sambetei din cauza unor volante SMF a intalnit si el..Mai ales in cazul masinilor modificate brutalitatea la care volanta SMF va expune cutia si tampoanele va fi mult amplificata.
Daca masina este exploatata corect si nu abuziv, un kit normal OEM sau AM similar OEM este arhisuficient. Pe parte de volante pt TDI eu unul sunt pro LUK. Nu spun ca Sachs nu ar fi bune, insa din experienta mea si a altora am constatat ca LUK sunt ceva mai solide.
Si eu am masina modificata (big turbo + soft custom) si merg inca pe kit ambreiaj LUK similar cu OEM si inca se prezinta bine (am peste 70.000km facuti cu el 100% cu masina modificata). Acum sincer sa fiu..daca ma tine in jur de 100.000km eu ma declar multumit. Schimb kitul 1 data la 3 ani, platesc cca 2500ron cu tot cu manopera dar stau linistit ca nu afectez cutia si am si un mers confortabil in comparatie cu un kit sport cu SMF..
Exista si o Octavia 1,9TDI, fosta 105CP actualmente dusa la 200CP si merge pe OEM si in momentul de fata. Totul tine de exploatare: fara plecari bruste, fara talpa grea sub 2000rpm, fara mers subturat sau supraturat (adica frecvent peste 4000rpm)
In cazul masinilor cu tuning motor peste Stage 1 e important ca softul sa fie facut cu cap..de cineva care se pricepe si sa aiba limitari de cuplu active in anumite puncte critice..
Seat Leon 1P 1.9TDI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator