Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 62
 
Avatar utilizator
Moldotrans Auto
Mesaje: 161
Membru din: 27 Apr 2010, 08:04
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Oct 2013, 13:09

Avem vesti bune in ceea ce priveste noul Leon, dar si restul gamei de modele. Pachete noi de optiuni si motorizari mult asteptate. Am scris un articol pe blogul nostru, in care am detaliat, in limita informatiilor disponibile, cam toate schimbarile.

Aici puteti citi articolul: http://goo.gl/bJG2d2 :drive

Speram sa avem fotografii in curand si, de ce nu, masini in showroom si pe strazi cu dotarile si motoarele noi.
Moldotrans Auto - dealer autorizat SEAT pe piata din Iasi
Urmareste-ne pe retelele sociale: Facebook | Twitter | YouTube
Avem si-un website aratos: MOLDOTRANS.RO
 
csaban
Mesaje: 55
Membru din: 13 Mar 2013, 18:49
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Oct 2013, 13:17

Presupun ca masinile deja cumparate nu se pot upgrada cu vreuna din optiunile venite intr-un final si la noi in tara, nu?
2013 Seat Leon 1.4TSI, 122CP
 
ovi_ice
Mesaje: 210
Membru din: 27 Iul 2012, 08:19

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Oct 2013, 13:54

Moldotrans Auto scrie:
Avem vesti bune in ceea ce priveste noul Leon, dar si restul gamei de modele. Pachete noi de optiuni si motorizari mult asteptate. Am scris un articol pe blogul nostru, in care am detaliat, in limita informatiilor disponibile, cam toate schimbarile.

Aici puteti citi articolul: http://goo.gl/bJG2d2 :drive

Speram sa avem fotografii in curand si, de ce nu, masini in showroom si pe strazi cu dotarile si motoarele noi.


Pachetul iTech e foarte interesant si complet. Cam de genul Copa pe 1P (defapt pe Altea contine chiar vechile jante Elio). Sa speram ca va fi disponibil si pe FR cu un pret decent.

Totusi, nimic despre 1.8 MT...

Dar e posibil ca la primavara sa avem 1.4 DSG. A fost un amic la drive-test cu FR-ul de 122 CP, i-a placut, dar vrea neaparat automata (iar 1.8-ul DSG iese din bugetul lui). A aflat ca de anul viitor motorizarile 1.4 vor fi disponibile si cu DSG. Nu e informatie oficiala, dar pentru cine asteapta asa ceva reprezinta o veste buna.
 
Avatar utilizator
Moldotrans Auto
Mesaje: 161
Membru din: 27 Apr 2010, 08:04
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Oct 2013, 15:16

@ovi_ice pachetul ITECH va fi disponibil doar pe Leon Style, lucru normal de altfel, pentru ca echiparea standard FR este din cateva puncte de vedere peste pachetul ITECH. Mai mult, un Leon cu sigle FR pe grila si capota portbagajului, alaturi de sigle ITECH pe montantul B ar arata foarte...gresit. Dar noi zicem ca este o veste buna oricum.
Moldotrans Auto - dealer autorizat SEAT pe piata din Iasi
Urmareste-ne pe retelele sociale: Facebook | Twitter | YouTube
Avem si-un website aratos: MOLDOTRANS.RO
 
Avatar utilizator
D_T_Z
Mesaje: 210
Membru din: 24 Iun 2009, 20:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Oct 2013, 15:29

@Moldotrans Auto : Ne puteti spune daca se pot pune : High Beam Assist si Active Cruise Control pe masinile deja comandate? Si daca da, ce ar implica acest lucru.Multumesc.
2013 Seat Leon FR 2.0TDI Nevada White
 
cata_tase
Mesaje: 63
Membru din: 19 Mai 2013, 16:01
Localitate: Bergamo-Italia

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Oct 2013, 00:52

D_T_Z scrie:
@Moldotrans Auto : Ne puteti spune daca se pot pune : High Beam Assist si Active Cruise Control pe masinile deja comandate? Si daca da, ce ar implica acest lucru.Multumesc.

sprijin si eu aceasta intrebare pusa de D_T_Z
leon 2013 2,0 tdi fr 150 cp
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Oct 2013, 08:26

:) Cu tot respectul pt. cei de la Moldotrans, intrebarea pusa e una la care ei nu pot da un raspuns.

Pe langa faptul ca userul ce posteaza aici mai mult ca sigur e cineva de la vanzari, asadar fara cunostinte tehnice, e stiut faptul ca politica importatorului nu sprijina retrofit-urile.

Pt. a afla concret ce piese sunt necesare pt. diverse retrofit-uri, ar trebui consultate ETKA / ELSA si sunt convins ca nici un dealer nu va face publice informatiile respective (avand in vedere ca platesc taxe destul de mari pt. licente), chiar daca ar avea bunavointa sa studieze problema..

Imi pare rau ca va spulber sperantele, insa intrebarea de mai sus nu a fost adresata cui trebuie :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
Moldotrans Auto
Mesaje: 161
Membru din: 27 Apr 2010, 08:04
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Oct 2013, 09:02

Ne-am consultat cu colegii de la service dar momentan inca studiaza problema. Oricum, chiar daca se poate este destul de complicat si mai ales scump. Pentru a adauga acea camera in zona de sus a parbrizului, se schimba si parbrizul si coloana oglinzii. Apoi, pentru a adauga radar ACC se schimba cel putin grila de pe spoilerul fata. Asadar, pe langa costul piesei in sine, mai exista si altele pe langa.

Oricum, ne documentam mai bine si revenim cu un raspuns cat de curand.
Moldotrans Auto - dealer autorizat SEAT pe piata din Iasi
Urmareste-ne pe retelele sociale: Facebook | Twitter | YouTube
Avem si-un website aratos: MOLDOTRANS.RO
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

19 Oct 2013, 02:32

Din proprie experienta, va asigur ca in componenta sistemului Active Cruise Control intra mai multe elemente decat v-ati putea imagina vreodata!
E ultima modificare pe care ar vrea cineva sa o faca, tehnic, financiar si ca volum de munca si cunostinte...

P.S: Mai bine puneti DSG cumparat ulterior, ca retrofit, iese undeva sub 50% din media tuturor eforturilor enumerate mai sus (pur ipotetic... :) )
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

25 Oct 2013, 21:56

Se pare ca retrofit-urile nu se mai pot face asa usor..

Fiecare activare a unui echipament hardware nou, nemontat in fabrica, necesita un cod, o licenta de activare. Spre exemplu, se poate face retrofit de cruise control. Insa daca nu cumperi piesele OEM si nu cumperi si licenta de activare - bye bye. Doar dealerii Seat, evident, pot face activarea. Decoamdata :)

Sunt unele site-uri care vand deja diverse accesorii / piese pt. MQB, inclusiv cu licente de activare. Pt. 5F, licenta de activare are chiar si PN :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Schumi
Mesaje: 167
Membru din: 27 Dec 2007, 18:20
Localitate: B/BZ
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

25 Oct 2013, 22:01

Aşa se întâmplă şi la BMW de ceva timp, însă au apărut deja băieţi care fac activarea prin diferite metode. Probabil că la fel se va întâmpla şi la SEAT....e doar o chestiune de timp. Aviz amatorilor de mici business-uri :)
ex SEAT LEON 1.9 TDI 110 CP - BZ 86 LUK
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

25 Oct 2013, 22:03

Am editat postul meu in timp ce tu scriai.. Exact aceeasi chestie am vrut sa o adaug, "deocamdata" doar dealerii SEAT activeaza si isi baga nasu'..

Pe viitor, om vedea :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
StefanV
Mesaje: 164
Membru din: 23 Mai 2013, 21:44
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

02 Noi 2013, 01:38

Ieri mi-a fost livrata si mie masina cu motorul corect. Se pare ca este "model year 2014" si am observat cateva mici diferente fata de masina livrata inainte cu motorul gresit:

- nivelul maxim al luminilor din usi si de la picioare este putin mai scazut;
- faza scurta pare putin mai ridicata (faruri LED);
- cele doua leduri/becuri (ca nu stiu ce sunt) rosii din plafoniera sunt mai puternice;
- flash-urile cu faza lunga ridica farurile (la cea veche se ridicau numai cand puneam permanent faza lunga);
- servodirectia e mai silentioasa (la cea veche se auzea un zgomot cand roteai de volan).

Si pentru ca pe asta am si ceva optiuni in plus, am mai observat ca:

- lane assist imi da o senzatie foarte ciudata si prefer sa-l tin dezactivat;
- daca ai lane assist, pilotul automat area o maneta separata si nu mai este integrat in maneta de semnalizare pentru ca in capul manetei este acum butonul de activare a optiunilor de asistenta. La inceput mi se parea ciudat, dar e mult mai misto cu maneta saparata;
- high beam assist-ul nu activeaza automat faza lunga la viteze mici, iar la viteze mari am vazut ca schimba destul de bine intre faza scurta si faza lunga in functie de trafic (dar am mers doar putin pe drumuri mai intunecate si s-a activat/dezactivat doar de trei ori, deci nu stiu cat de relevant e testul).

Daca mai observ ceva, revin.
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 509
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

02 Noi 2013, 02:59

este adevärat cä bi xenon este mai bun ca LED -urile Leonului ?
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
ovi_ice
Mesaje: 210
Membru din: 27 Iul 2012, 08:19

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

02 Noi 2013, 09:31

BrasovBogdan scrie:
este adevärat cä bi xenon este mai bun ca LED -urile Leonului ?


Pai in afara de treaba cu ridicarea fazei scurte de care s-au plans cateva persoane aici pe forum si care s-a rezolvat pana la urma in service, eu nu cunosc alta "defectiune" (sau mai bine zis greseala de implementare) a farurilor cu LED de pe Leon.

Un aspect pe care trebuie sa-l iei in seama e si faptul ca trecerea lumina-intuneric e foarte abrupta, lucru caracteristic tuturor surselor cu LED, indiferent ca vorbim de automotive sau de iluminat rezidential/arhitectural.

Am postat mai demult un filmulet gasit pe yt cu farurile Leon-ului in actiune. Poate te ajuta sa-ti faci o idee despre acest subiect.

p.s.: tot pe yt se gasesc comparatii intre faruri xenon si LED, acestea din urma fiind cele de pe Audi A7 (singurele disponibile pe piata la acea vreme).
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 62

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator