Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 62
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

19 Iul 2013, 05:04

Foarte tare tunninbox-ul. Dar "Up to 30% more real power" si "Up to 10% fuel saving" nu mi se par ca merg impreuna :). .

Ba merg chiar foarte bine impreuna, e normal ca un motor care a trecut printr-un stage de resoftare sa consume mai putin, si sa ofere mai multa putere...
Ti se par ca nu merg impreuna pentru ca le amesteci intr-o singura cratitza, atunci cand ele ar trebui privite ca aspecte separate!
Consumul redus este obtinut in aceleasi conditii de mers ca inaintea resoftarii. In cazul in care folosesti puterea in plus, categoric consumul va fi altul pentru ca si puterea obtinuta este alta!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
tibetan_afurisit
Mesaje: 923
Membru din: 10 Ian 2009, 16:53
Localitate: Braila

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

19 Iul 2013, 07:49

Este corect punctul tau de vedere cu cele doua luate separat.
Insa ,ele, tot la pachet iti sunt oferite iar tentatia de a folosi plusul de putere o sa fie intotdeauna prezenta.
E cumva ca un card oferit de banca.Iti da 10% cind depui bani pe el dar iti las la momeala si o linie de credit deschisa. Si te ard cu 30% cind o folosesti.
Si o s-o folosesti.Pentru ca toti ,sau aproape toti, avem situatii in care avem nevoie de mai multi bani.Sau de mai multi cai putere. :D
Acum,ca un punct de vedere personal,eu nu as face o resoftare ca sa merg exact in aceleasi conditii ca inaintea resoftarii.
Seat Cordoba 1,4/100CP
http://exmeislibris.blogspot.ro/
Psihologu' de serviciu.
 
Avatar utilizator
Rarazvan
Mesaje: 54
Membru din: 22 Mar 2011, 23:53
Localitate: Brasov

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

19 Iul 2013, 17:09

Salutare,

Stiti cumva, High Beam Assist-ul este dotare optionala cu Lane Assist? Nu ar trebui sa functioneze si pe dotarea FR? A incercat cineva?
Seat Leon 5F 2014
FR 1.4 TSI
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

19 Iul 2013, 19:26

parca era in acelasi pachet cu lane assist, adica nu poti lua una fara celalata. iar in romania nu stiu daca erau disponibile
 
dan.nistor
Mesaje: 165
Membru din: 28 Apr 2013, 03:39

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

20 Iul 2013, 00:02

LIFEPHORM scrie:
Foarte tare tunninbox-ul. Dar "Up to 30% more real power" si "Up to 10% fuel saving" nu mi se par ca merg impreuna :). .

Ba merg chiar foarte bine impreuna, e normal ca un motor care a trecut printr-un stage de resoftare sa consume mai putin, si sa ofere mai multa putere...
Ti se par ca nu merg impreuna pentru ca le amesteci intr-o singura cratitza, atunci cand ele ar trebui privite ca aspecte separate!
Consumul redus este obtinut in aceleasi conditii de mers ca inaintea resoftarii. In cazul in care folosesti puterea in plus, categoric consumul va fi altul pentru ca si puterea obtinuta este alta!


"Resoftarea" nu e magie. Primesti o putere mai mare dar stresezi motorul in afara normelor in care a fost validat. Asta ti-ar aduce un consum mai bun doar daca se intampla ca inginerii de la VW sa fie cretini si sa nu stie cum sa-si programeze motorul pentru consum optim. Mi se pare f. improbabil dar daca poti sa dai vreo sursa de informatii pe aceasta tema as fi curios sa citesc ceva credibil despre cum se ajunge la consum mai mic.
Iulie 2013: Leon 5F FR 140 CP
 
sandman
Mesaje: 1139
Membru din: 02 Ian 2010, 13:13
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

20 Iul 2013, 11:21

Audi A4 Avant B8 2.0TDI 170CP 2011 -AICI
ex: Seat Leon 1P Facelift 1.4TSI 125 CP 2010
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

20 Iul 2013, 11:42

dan.nistor scrie:
LIFEPHORM scrie:


"Resoftarea" nu e magie. Primesti o putere mai mare dar stresezi motorul in afara normelor in care a fost validat. Asta ti-ar aduce un consum mai bun doar daca se intampla ca inginerii de la VW sa fie cretini si sa nu stie cum sa-si programeze motorul pentru consum optim. Mi se pare f. improbabil dar daca poti sa dai vreo sursa de informatii pe aceasta tema as fi curios sa citesc ceva credibil despre cum se ajunge la consum mai mic.



Este normal sa scada usor consumul LA ACELASI STIL DE MERS ! adica economic..pentru ca este exact invers, motorul numai este asa stresat, intrucat are un cuplu mai mare, o presiune mai mare in turbina, o putere mai mare ; ( aici ma refer la masinile cu turbo..la benzionare aspirate creste clar consumul pentru ca sunt modificati timpii de injectie )

Uite ce spune RBN :
Ce inseamna Chip Tuning RBN?
Chiptuning RBN inseamna cel mai complet serviciu de optimizare software pentru motoare cu gestiune electronica, precum si cel mai elaborat serviciu de acest fel de pe piata din Romania:
Crestere de putere si cuplu intre 10 - 35% - ok
Elasticitate sporita a motorului - ok
Performante si acceleratii imbunatatite - ok
Regimuri de temperatura mai scazute in utilizarea motorului - ok
Niveluri de zgomot mai scazute ale motorului - ok
Niveluri de vibratii mai scazute ale motorului - ok
Niveluri de zgomot si vibratii atent studiate cu ajutorul osciloscopului - ok
Scaderea consumului de carburant - ok
Fiabilitate mai ridicata datorita unui regim de temperaturi mai scazut si dilatatiilor interne mai mici - aici eu sunt sceptic, intrucat nu s-a demonstrat ca un motor tine fara probleme 5-700.000 km cu soft
Niveluri de noxe mai scazute ca urmare a dezvoltarii softurilor cu ajutorul analizatorului de gaze - ok
Garantie nelimitata la software si manopera
Suport tehnic complet (Customer support)
Solutii tehnice complete inclusiv pentru modelele dotate cu Anti-Tuning

Eu nu vad nicio magie aici..tu ? oricum cred ca daca continuam va fi un off topic total..eu unu de 3-4 ani tot citesc pe forumuri despre softuri si etc..singurii care au probleme dupa chip tuning sunt cei care le fac in spatele blocului fara teste si masuratori apoi rup masina in doua ca deh domne..are mai multi cai ! cum sa moara sub capota...toate se fac cu cap si cu masuratori...nu dupa ureche...uitete spre exemplu la cei de la RBN..la majoritatea motoarelor scrie clar : ATENTIE!(putere limitata din motive de fiabilitate dupa chiptuning) !!!! Daca te vei uita pe forum sunt foarte multi colegi cu soft ( facut la firme serioase ) care nu au avut nicio problema in decursul anilor..

 
maverick1508
Mesaje: 978
Membru din: 28 Mai 2010, 12:07
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

22 Iul 2013, 18:54

Imagine
designed by Giorgetto Giugiaro
Seat Toledo '96 & Opel Astra '03
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

22 Iul 2013, 19:13

Seamana destul de tare cu ibiza break
 
cata_tase
Mesaje: 63
Membru din: 19 Mai 2013, 16:01
Localitate: Bergamo-Italia

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

23 Iul 2013, 01:12

apropo de sunete bizare eu am facut plinul la masina (sau aproape) si la miscari mici ale masinii adica de parcare se aude un clonc/tlonc din spate, cred ca este din rezervor. si cu zgomotul de la stergatoare cred ca il am si eu(spun cred, ca pana acum doar auzeam ceva dar din relatarile voastre mi-a venit dubiul acesta) o sa verific
leon 2013 2,0 tdi fr 150 cp
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

23 Iul 2013, 10:27

de miscatul carburantului in rezervor mai spuneau si unii din afara.
 
Avatar utilizator
Rarazvan
Mesaje: 54
Membru din: 22 Mar 2011, 23:53
Localitate: Brasov

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

23 Iul 2013, 10:55

Da, asa e, partea cu rezervorul plin se intampla si in cazul meu. Am inteles de la dealer ca ar fi o comunicare de la producator (ca raspuns al altor intrebari pe aceasta tema) ca este normal zgomotul.
Seat Leon 5F 2014
FR 1.4 TSI
 
cata_tase
Mesaje: 63
Membru din: 19 Mai 2013, 16:01
Localitate: Bergamo-Italia

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

24 Iul 2013, 00:20

"enigma" stergatoarelor care fac sus jos exista si la mine. dar cred ca este normala, adica fenomenul se intampla tot timpul(pornesti masina si faci cam 10 m. stergatoarele coboara 1-2 cm apoi cand opresti masina stergatoarele se urca 1-2 cm)
leon 2013 2,0 tdi fr 150 cp
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

24 Iul 2013, 01:01

dan.nistor scrie:
"Resoftarea" nu e magie. Primesti o putere mai mare dar stresezi motorul in afara normelor in care a fost validat. Asta ti-ar aduce un consum mai bun doar daca se intampla ca inginerii de la VW sa fie cretini si sa nu stie cum sa-si programeze motorul pentru consum optim. Mi se pare f. improbabil dar daca poti sa dai vreo sursa de informatii pe aceasta tema as fi curios sa citesc ceva credibil despre cum se ajunge la consum mai mic.


Nu stiu de ce crezi ca motoarele sunt impinse maxim de catre fabricant.
Daca iti pui intrebarea asta poate ar fi normal sa te intrebi si de ce tunerul MTM face resoftari in Germania pentru grupul VAG, FARA A FI AFECTATA GARANTIA DE FABRICA!
Eu cred ca asta iti raspunde cu succes in proportie de 99% la dilema ta cu "inginerii cretini de la VW".
Nu e nevoie sa citesti nimic credibil daca urmaresti exemplul de mai jos:
Inainte de soft: Treapta 3, viteza 60 km/h, 2350 RPM
Dupa resofare: Treapta 3, viteza 60 km/h, 2100 RPM.

Q.E.D.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
dan.nistor
Mesaje: 165
Membru din: 28 Apr 2013, 03:39

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

24 Iul 2013, 01:35

@LIFEPHORM, in 2 fraze scrise mai moderat, pozitia mea se reduce la faptul ca nu am nici destula incredere in beneficiul net (adica unul care nu se anuleaza din cauza unor costuri ascunse mai tarziu) obtinut prin utilizarea amatoriceasca a unor kit-uri cumparate de pe net pentru remaparea motorului, chiar daca vin de la firme de renume din zona tuning-ului, nici destul timp pentru a ma documenta si a obtine increderea necesara. Daca mi-as permite sa renunt la garantie si sa merg la un tuner reputabil care sa-mi recomande, vanda, instaleze si garanteze un asemenea kit, atunci as privi cu alti ochi problema. In absenta unui asemenea lux, kit-urile disponibile pe net mi se pare ca vand beneficii prea bune ca sa fie adevarate. Daca vrei si avem unde, putem continua discutia pe alt thread pt ca suntem cam off-topic.
Iulie 2013: Leon 5F FR 140 CP
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 62

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori