Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 62
 
cata_tase
Mesaje: 63
Membru din: 19 Mai 2013, 16:01
Localitate: Bergamo-Italia

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

25 Iun 2013, 23:42

danbenq ai dreptate ceea ce ai scris este corect, sper ca si eu eunt credibil sau daca se cere fac foto.
leon 2013 2,0 tdi fr 150 cp
 
foficris
Mesaje: 11
Membru din: 12 Apr 2013, 21:18
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

27 Iun 2013, 14:06

nu am stergator la faruri
 
sandman
Mesaje: 1134
Membru din: 02 Ian 2010, 13:13
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

27 Iun 2013, 14:59

nu trebuie sa ai stergator, ci spalator la faruri.
Audi A4 Avant B8 2.0TDI 170CP 2011 -AICI
ex: Seat Leon 1P Facelift 1.4TSI 125 CP 2010
 
foficris
Mesaje: 11
Membru din: 12 Apr 2013, 21:18
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

27 Iun 2013, 23:35

nu am spalator la faruri. A m citit azi cate ceva din carte si spune ca revizia se face la 30mii km sau la 2 ani
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

28 Iun 2013, 20:24

Astept, nerabdator, "aparitia" unui 5F 1.0T FR si a unui 1.6 TDI Cupra :idea: :mrgreen:
 
Avatar utilizator
farkas_levi
Mesaje: 85
Membru din: 20 Mai 2013, 19:55
Localitate: Brasov

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

28 Iun 2013, 20:47

Mda... :( Eu zic ca la greutatea masinii, un 798 cmc in 3 cilindrii aspirat ar fi ideal, motorul a facut cariera pe masinile coreene, deci este consacrat si testat bine! :yah Ma rog, daca asta se cere, probabil asta se fabrica... Pentru mine e un motiv de tristete si ma simt oarecum tradat de marele S, dar e parere personala...
 
dan.nistor
Mesaje: 165
Membru din: 28 Apr 2013, 03:39

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

29 Iun 2013, 02:00

Acum ca au trecut 8 ore de cand sunt oficial mandrul posesor al primului FR 140 CP din .RO pot sa va spun parerea mea:

Motorul era cel care speram sa ma incante si o face cu brio. Am avut momente cand mi-a cam scapat de sub control. In special in a 2-a la viteza mica daca apas acceleratia mai nervos cam jumatate de cursa, raspunde imediat si ferm dar conform asteptarilor pt cel mult o secunda dupa care intra turbina si vine un val de cuplu pe care viteza urca dubios de repede (cel putin pana la 100 km/h m-a lasat masca) dupa care il decuplez cu ambreiajul si invariabil ma injura cu un marait pana scade turatia. La un moment dat o sa controlez iesirile astea dar deocamdata vad ca trebuie sa cam am grija cu acceleratia. Nici nu am stiut cate spatii se pot gasi in trafic atunci cand ai cu ce sa le ocupi. Depasirile la viteze de oras sunt o formalitate.

140-ul cred ca este semnificativ mai bun decat 122. Nu am condus 122 decat vreo 10 + 10 min, in 2 teste. Mi-a lasat impresia ca incepe sa dea cuplu care chiar se simte doar peste 4000 rpm pe cand 140-ul se simte f. voios de pe la 2000 - 2500.

Imi place f. tare pedalierul, atat dpdv raspuns la comenzi (ofera control pe toata lungimea cursei) cat si dpdv confort (sunt excelent potrivite in rezistenta a.i. sa nu fie moi dar sa nu fie nici obositoare)

Volanul este ok dar cumva, in trafic mi se pare mic desi in showroom mi se parea mare. Oricum, e ok.

Schimbarea vitezelor nu prea mi-a placut initial. Mi se parea ca joaca prea tare schimbatorul in fiecare viteza si am avut senzatia ca m-am intors la Dacia 1300 pe care am facut scoala, la care nu era niciodata clar doar din schimbator in ce viteza se afla si avea capacitatea sa intre din orice viteza in orice viteza fara sa te mai deranjezi cu ambreiajul. Parerea era sustinuta si de calculatorul de bord care imi tot spunea sa trec din a 3-a in a 5-a din cauza ca am turat-o cam tare. Cert e ca dupa cateva ore de plimbare m-am obisnuit si acum e ok dar mergea sa fie schimbatorul un pic mai scurt si mai rigid atat cand sta in viteza cat si pe durata curselor (asa am vazut la GT86 si mi-a placut f. tare dar e la alta categorie de pret)

Suspensiile sunt ferme, clar se simte ca sunt mai tari dar nu sunt brutale. Pe sosea nu simt niciun disconfort iar pe drumuri de piatra e tolerabila situatia dar trebuie mers mai incet.

La 225/45, anvelopele arata masiv / de incredere iar jantele standard au talon f. potrivit pentru drumurile mele si spitele rare lasa f. bine sa se vada discurile / etrierii.

Farurile LED sunt misto, clar mai bune decat cele clasice dar nu pot sa zic ferm ca sunt magice de la volan. Arata insa fenomenal atunci cand te uiti din exterior la masina. Din pacate pot sa confirm ca nu includ spalator daca nu se pune si pachet iarna. Rusine.

Design-ul general mi se pare excelent. Totul arata modern si armonios. Notele sportive aduse FR-ului sunt placute dar mi-ar fi placut sa fie optionale stemele de FR. Nu pentru ca am ceva cu brand-ul ci pentru ca nu imi place sa scrie nimic pe masina, nici macar marca, motorizare, etc. la fel cum nu imi place sa am abtibilduri ramase lipite pe nicaieri dupa ce imi cumpar ceva.

Sistemul audio SEAT Sound System face toti banii. Subwoofer-ul se simte dar nu acopera restul boxelor care sunt f. bune si dau un sunet PUTERNIC, clar si fara distorsiuni. Dat aproape la volum maxim, nu flutura nimic, nu scartaie bordul, se aude pur si simplu f. bine si TARE.

Tapiteria este ok, arata bine in special din cauza partilor din piele.

Scaunele sunt mai bune decat duzina dar inferioare celor ergonomice de la Golf sau Astra. Imi pare tare rau pentru asta fiindca am avut ocazia si sa iau si sa incerc acele scaune si sunt net superioare. Oricum, ceva sustinere laterala au si sunt in general ok doar ca as fi vrut scaune exceptionale.

Calitativ mi se pare f. buna masina. Nu scartaie nimic, nu troncane nimic, antifonare f. f. buna, sunetul motorului si al evacuarii este f. placut (un marait care se aude prin antifonare si se si simte un pic in vibratie), motorul nu este incapsulat, totul e accesibil si e f. compact, toate panel-urile sunt din metal mai putin barele fata / spate (pot sa stau cu fundul pe capota fara nicio frica).

In concluzie, sunt multumit, este exact masina de care aveam nevoie, din toate punctele de vedere si o recomand oricui vrea la un pret decent o masina moderna, bine dotata si capabila de o performanta superioara tonelor de motoare obosite omniprezente pe piata.

P.S: Poze nu are rost sa pun pentru ca este un FR rosu standard, 90% identic cu cel din catalog si din toate materialele de marketing 5F.
Iulie 2013: Leon 5F FR 140 CP

 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

29 Iun 2013, 02:03

N-ai postat bine aici, vezi ca e topic separat de drive-test, roaga un moderator sa iti mute postul, sau scrie-l si acolo si roaga-l sa stearga aici. E mai relevanta prezenta lui acolo!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

29 Iun 2013, 02:46

On-T: Pentru cei care nu inteleg disparitia spalatoarelor la farurile cu LED in cazul lipsei pachetului de iarna, explicatia este foarte simpla, si cu cateva ore de chimie petrecute in scoala generala, extrem de logica!
Xenonul din faruri este un gaz rar, care se gaseste in in atmosfera Pamantului, cu precadere atunci cand cerul este noros, sau partial noros! Atunci cand majoritatea celor cu o privire normala observa ca imaginea este mult mai clara, din cauza cromaticii! Fotografii profesionisti stiu cu siguranta la ce ma refer!
Lampile (respectiv farurile auto) cu descarcare electrica in xenon au culoarea apropiata cu cea a soarelui la amiaza, prin urmare, calitatea si cantitatea spectrului de lumina oferit este una mai mult decat satisfacatoare si suficienta conducerii in regim de siguranta noaptea, motiv pentru care a fost ales sa fie folosit in industria auto. Fiind apropiat de temperatura luminii Soarelui, preia si din caracteristicile acesteia, una din ele formand un dezavantaj al lampilor cu descarcare in xenon, si anume: capacitatea mare de reflexie. Din acest motiv, fabricantul a decis dotarea farurilor cu spalatoare, pentru ca suprafata cu care intra in contact lumina de xenon sa nu fie perturbata de niciun element care ar putea influenta spectrul, si deci, reflexia. Prin farurile murdare, lumina emisa de xenon este distorsionata si imprastiata haotic, ceea ce o face sa fie neuniforma si sa isi piarda foarte mult din proprietati, devenind astfel de cele mai multe ori, ineficienta!
Lumina produsa de un led nu este insotita in aceeasi masura de capacitatea de reflexie intalnita la xenon, iluminarea este mult mai optima si mai uniforma, iar lumina produsa de un LED nu se imprastie haotic in momentul in care geamul farului este murdar!
Asadar, explicatia este tehnica, si extrem de logica! Puteti lua un exemplu similar din faptul ca in tarile care se respecta din UE (a se citi: evoluate), prezenta luminii produse de xenon pe un far fara spalator de faruri este considerata inadecvata, fiind o modificare neacreditata, ceea ce face ca conducatorul auto sa fie amendat drastic! Veti observa ca acolo unde exista faruri cu xenon de fabrica, masina vine si cu spalator!
Sunt cazuri (la Seat Toledo 1M de exemplu) in care farurile cu halogen impreuna cu pachetul de iarna, vin cu spalator! Aceeasi treaba este si la 5F, acolo unde este vorba de pachet de iarna, farurile vin si ele cu spalator! Urmatoarele tehnologii prezente pe iluminarea autoturismelor care vor fi produse in viitor, vor fi sistemele LED Matrix active, si in final, cele laser!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
GEOge
Mesaje: 15
Membru din: 28 Mai 2013, 20:38
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

29 Iun 2013, 11:46

dan.nistor care este pretul de baza al leonului fr cu motorul de 140 cp? Sa o stapanesti sanatos!
Seat Leon 1p 1.9 tdi 77kw style
 
dan.nistor
Mesaje: 165
Membru din: 28 Apr 2013, 03:39

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

29 Iun 2013, 23:49

GEOge scrie:
dan.nistor care este pretul de baza al leonului fr cu motorul de 140 cp? Sa o stapanesti sanatos!


pretul 122 cp + 720 EUR (TVA inclus). Mersi!
Iulie 2013: Leon 5F FR 140 CP
 
StefanV
Mesaje: 164
Membru din: 23 Mai 2013, 21:44
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

30 Iun 2013, 17:21

in Ro se poate pune high beam assist pe Leon?
 
Avatar utilizator
D_T_Z
Mesaje: 210
Membru din: 24 Iun 2009, 20:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

30 Iun 2013, 20:08

Momentan nu. Nici lane assist nu se poate pune. Dar din cate stiu configuratorul este in curs de update deci e posibil sa apara.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
2013 Seat Leon FR 2.0TDI Nevada White
 
StefanV
Mesaje: 164
Membru din: 23 Mai 2013, 21:44
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

30 Iun 2013, 20:12

Am inteles, multumesc. Ultimul update de configurator a introdus culorile noi (verdele si cealalata nuanta de albastru, mai scumpa)
 
StefanV
Mesaje: 164
Membru din: 23 Mai 2013, 21:44
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

01 Iul 2013, 00:01

La FR se inclina automat oglinda de pe partea pasagerului cand bagati in marsarier? Am vazut ca in UK este standard optiunea asta.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 62

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: zeusik și 1 vizitator