Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 62
 
csaban
Mesaje: 55
Membru din: 13 Mar 2013, 18:49
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 18:37

:D Nu stiu cum. Si mie mi se pare SF.
La dus, B-Bv, am avut consum 7.1 si am mers mult mai linistit.
2013 Seat Leon 1.4TSI, 122CP
 
Alexhsv
Mesaje: 89
Membru din: 13 Iun 2013, 14:13
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 19:17

Ovi, mașina e pe firma, o voi folosi constant pentru naveta in timpul saptamanii si in weekend pentru excursii de maxim 5-600 km (dus-intors) Am stat foarte mult sa mă gândesc ce varianta sa aleg (nou vs sh), ce marca, ce model etc, dar motorul știam de la început ca o sa fie pe motorina. După multe teste si documentare pe net si la service-uri am ajuns sa aleg între Seat Leon TDI si noua Honda Civic 1.6 120cp.

Cei drept am ales mai mult cu inima si am mers pe Leon pentru ca mi-a plăcut foarte mult cum arată noul model si farurile full-led au fost factorul decizional. Acum pasul de la 1.6 la 2.0 l-am facut in principiu din cauza dotării mai bune, dar si cauza surplusului de putere, cu o diferența de consum nu foarte mare, cel puțin pe hârtie. La drive-test mi s-a părut si mare diferența între 1.6 si 2.0 iar toate astea împreuna au creat "the perfect storm" si m-au ajutat sa fac alegerea. Inspirata zic eu.

Prețul final al mașinii cu tot cu discount-ul dealer-ului a ajuns la 20.600.

ovi_ice scrie:
Alexhsv scrie:
Nu am mai condus/intretinut pana acum un TDI, shimb masina de la un Sandoro 1.6 90cp benzina.


Aici m-ai facut K.O :). Ai condus vreun diesel pana acum, macar o zi - doua (nu neaparat TDI) ? Ai facut macar un drive-test cu modelul/motorizarea pe care ai comandat-o ? Nu te mai intreb daca ai luat in calcul nr de km. preconizati anual, raportul urban/extraurban, costuri de intretinere - adica "the basic stuff" cand vine vb de benzina vs diesel. Ma mira oarecum faptul ca multa lume se "suceste" in privinta motorizarii in ultima clipa, atunci cand da cu banu' de masa in curtea dealerului (si vad asta si pe alte forumuri de la noi, gen Mazda, Subaru, Volvo). Pana la urma motorizarea e cea care trebuie sa fie adecvata modului de exploatare al masinii si stilului de condus personal. Restul e cancan....

Acu daca deja ai luat 2.0 e probabil o alegere buna, versiunea 1.6 TDI mi s-a parut cam "moale" (prefer oricand 1.2Tsi 105 CP in detrimentul acesteia). Sunt putini care fac motoare diesel reusite de cilindree mica si, crede-ma, nu sunt nemtii (in general PSA-ul si Nissan-Renault sunt la putere pe acest segment). Dar am zis-o si mai sus, conteaza cum vei exploata masina; personal cred ca 1.6 TDI si 2.0 TDI au target-uri diferite, cel din urma nu l-as recomanda pt utilizare excesiva in oras (stiu de la octavia 1.9 TDI care consuma mult prea mult urban).

La ce pret a iesit configuratia finala ?
 
Alexhsv
Mesaje: 89
Membru din: 13 Iun 2013, 14:13
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 20:09

Foarte buna si pertinenta observatia, gamer. Ma bucur ca este activitate aici si un outsider poate sa citeasca foarte multe informatii utile. Pe mine cel putin m-a ajutat si de abia acum incep sa il rasfoiesc mai bine. De abia astept sa ajunga masina, stau ca pe ace :)

@csaban ai incercat sa o configurezi tu pe modul Custom? Cei de la showroom mi-au spus ca poti scoate performante mai bune daca renunti la altele in detrimentul sportivitatii. Acum probabil ca erau in stare sa imi spuna ca pot scoate si consum de 2.0l/100km si sa ajung si la 200cp, doar ca sa ma convinga sa o iau. De asta incerc sa aflu mai multe daca e chiar eficient.


gamer555 scrie:
@ alexhsv: felicitari pt masina, asteptam sa o prezinti dupa ce pui "mana pe ea" si sa ne impartasesti parerile. eu am facut test drive cu FR 2.0 150 si mi s-a parut ok, motorul mi s-a parut destul de iute. sfaturi despre cum se conduce un diesel gasesti aici pe forum, foloseste searchul.

* cat despre comparatia intre forumuri :lol: concluzia asta o poti trage singur. posteaza aceeasi intrebari in 2 locuri si vedem cate raspunsuri/ce raspunsuri/cand le primesti, si apoi mai vorbim. acolo sunt 2 oameni cu 200 de posturi in 5 ani, sunt cei mai "batrani" :roll: . sa nu se inteleaga ca am ceva cu ei, doar am scris repede ce am observat asa pe fuga.
 
csaban
Mesaje: 55
Membru din: 13 Mar 2013, 18:49
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 20:32

Pai nu prea vad cum ai putea customiza sa scoti cine stie ce la consum. Din ce am observat eu, singurul lucru care afecteaza in mod serios consumul este sistemul Start/Stop.

In Driver Profile, nu ai multe setari posibile pe individual, doar volanul si acceleratia si inca ceva, nu imi mai aduc aminte exact ce, nu am testat individualul, doar eco si sport.
2013 Seat Leon 1.4TSI, 122CP
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 20:38

csaban: B-BV esti in urcare, iar BV - B esti in coborare. de aici si diferenta la consum, si nu glumesc, pentru ca la fel aveam si eu diferente de 1.5 litri pe acelasi drum la mers in acelasi regim...

* setarile disponibile in driver profile:
- directie
- motor
- climatizare

deci nu e chiar un buton care sa iti schimbe masina ca in transformers. practic poti faci diverse setari sa mergi de toti caii, un pic mai putini, si mai putini :tongue iar sensitivitatea la volan se schimba si ea, dar asta se putea schimba de exemplu si la 1P din vcds pana prin 2008 daca nu ma insel. iar climatizarea o poti opri/porni si singur, zic eu. asadar, e mai mult o fita... sa nu uitam de ledurile rosii din usi in modul sport :lol:
 
csaban
Mesaje: 55
Membru din: 13 Mar 2013, 18:49
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 21:00

Nu ma pricep, deci e posibil sa fie o intrebare proasta :)). La urcare nu ar trebui sa consume mai mult?
2013 Seat Leon 1.4TSI, 122CP
 
csaban
Mesaje: 55
Membru din: 13 Mar 2013, 18:49
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 21:02

gamer555, legat de schimbarea modului in sport, tin sa precizez ca fita este doar modul "individual", diferenta intre eco/sport este foarte sesizabila, personal o consider o treaba foarte ok, nu doar o fita.
2013 Seat Leon 1.4TSI, 122CP

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 21:25

deci tu ai avut B-BV 7.1 = urcare, viteza medie X sa spunem
BV - V 5.9 = coborare, absolut logic. ca sa mentii aceeasi viteza medie X e clar ca te mai ajuta si coborarea, nu "tragi" de motor asa de mult

unde vezi greseala ?
 
csaban
Mesaje: 55
Membru din: 13 Mar 2013, 18:49
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

13 Iun 2013, 21:29

Am inteles, nu stiu de ce aveam impresia ca Bv-B este urcare si B-Bv coborare :oops:
Scuze :))
2013 Seat Leon 1.4TSI, 122CP
 
cata_tase
Mesaje: 63
Membru din: 19 Mai 2013, 16:01
Localitate: Bergamo-Italia

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

14 Iun 2013, 01:24

fratilor conduc masina doar de 2 zile si va spun ca este o splendoare, farurile full led si design-ul exterior sunt o splendoare, in masina cand conduci ai toata informatia necesara fara sa te distragi de la trafic(touchscreen-ul pozitionat mai sus este superb) ,o splendoare. prietenii si cei de unde muncesc eu mi-au spus ..............ce credeti? o splendoare de masina.cand o conduc noaptea vreau sa spun ca ma simt ca si cum am primit un OSCAR dar e valabil si pe timp de zi. despre performanta/putere nu va spun nimic deoarece sunt foarte precaut in a schimba vitezele pe la 2000-2200 turatii(asta o sa fac macar 1500-2000 km).voi reveni si cu fotografii poate saptamana viitoare, cum am promis. PS. imi cer scuze ca in acest comentariu am folosit un cuvant de multe ori dar ce sa fac ,masina e o SPLENDOARE!!!!!!!!!!!!!!!!! :yah
leon 2013 2,0 tdi fr 150 cp
 
cata_tase
Mesaje: 63
Membru din: 19 Mai 2013, 16:01
Localitate: Bergamo-Italia

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

14 Iun 2013, 01:54

am uitat de sound, se aude foarte bine cu acele 8 boxe. dar poate pe viitor daca se poate o sa-mi pun si un subwoofer. apropo stie cineva daca se poate pune subwoofer pe masina sau este complicat?
leon 2013 2,0 tdi fr 150 cp
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

14 Iun 2013, 02:40

Din cate stiu in pachetul Seat Sound este inclus si un subwoofer...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
danbenq
Mesaje: 43
Membru din: 14 Mar 2013, 11:15
Localitate: Heilbronn

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

14 Iun 2013, 08:45

LIFEPHORM scrie:
Din cate stiu in pachetul Seat Sound este inclus si un subwoofer...


el are 8 boxe, ca si mine, deci nu are Seat Sound-System.
Eu sunt super multumit de sunet cu sistemul standard de la FR (8 boxe) ... nu prea pot da volumul mai mult de jumatate, e prea tare pt. urechile mele :D
Seat Leon 5F FR
1.4 TSI 140PS
 
Alexhsv
Mesaje: 89
Membru din: 13 Iun 2013, 14:13
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

14 Iun 2013, 09:54

Diferenta dintre sistemul de sunet de pe FR si Seat Sound System este ca cel din urma are in plus:
- display-ul touchscreen de 14'' (vs cel de 12'' de pe cel standard) pentru ca are incorporat si o boxa centrala (a 9-a)
- roata de rezerva de dimensiuni reduse (sa ii faca loc subwoofer-ului)
- amplificatorul si subwoofer-ul din portbagaj.
- 3 difuzoare pentru inalte, medii si joase

Sunt convins ca exista clar o diferenta de putere si calitate intre cele doua, insa mie nu mi s-a parut rentabil sa platesc 603 euro (display+roata de rezerva+sistemul) pentru el. Dar asa cu 150 maxim 200 de euro iti poti pune un subwoofer si amplificator after-market (cu condensator si cabluri incluse) mai bune si de dimensiuni acceptabile astfel incat sa nu iti ocupe chiar tot portbagajul.

Daca era vorba doar de 274 de euro cat costa sistemul (subwoofer+amplificator+boxa centrala+cele 3 difuzoare) si nu te mai obligau sa iei si touch-ul mare si roata de rezerva, era ok daca stai sa te gandesti ca nu iti mai bati tu capul si totul vine deja setat si montat din fabrica.
Ultima oară modificat 14 Iun 2013, 10:01 de către Alexhsv, modificat 1 dată în total.
 
ovi_ice
Mesaje: 210
Membru din: 27 Iul 2012, 08:19

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

14 Iun 2013, 10:01

O intrebare scurta despre versiunile 1.4 140CP si 1.8 180CP. In brosura Leon de pe seat.co.uk apar acleasi cifre de cuplu pt cele doua motoare:

Maximum torque (Nm / lb.ft / rpm): 250/184/1500-3500. Singura diferenta pt 1.8TSI fiind plaja de 1500-3900.

Alta chestie ce mi-a sarit in ochi: 1.4 140CP este Euro5, iar 1.8-ul Euro6.

Sunt adevarate afirmatiile de mai sus sau e o greseala in brosura celor de la Seat ?
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 62

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator