Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 62
 
Avatar utilizator
Artanis
Mesaje: 223
Membru din: 19 Oct 2009, 14:27
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Iul 2012, 10:24

Interiorul stil Audi, pare un progres.
Totusi exteriorul e departe de Seat IBE, si destul de dezamagitor dupa gusturile mele...poate varianta in 2 usi sa arate mai sportiva.
LEON ST 1.4 ACT
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Iul 2012, 18:07

mie imi place dar moderat asa, nu sunt extaziat. oricum nu l-as lua nou si cum sh la pret acce[ptabil o sa apara pe la inceput de 2015 cred ca o sa ma orientez pana atunci spre alta marca/model
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Iul 2012, 18:11

Bleoah, au pus clante la usile de spate, nu mai are linia aia frumoasa care coboara pe usile din spate (vezi logo clubseat), stergatoarele sunt jos ca la Golf... Interiorul pare ok, dar la exterior au pierdut identitatea de marca dupa parerea mea.
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Iul 2012, 20:52

Cea in 2usi poate se va vrea a fi concurent direct pt astra gtc si scirocco.Ar fi un pas inainte.
Astept sa o vad live,poate asa o sa-i gasesc si ceva atractiv...pana acum nu m-a impresionat :roll:
Bine ca nu are o aglomerare de butoane la interior precum noul focus si astra :lol: .
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
DiNO
Mesaje: 265
Membru din: 16 Ian 2010, 14:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

16 Iul 2012, 22:23

Au schimbat iar sigla, observ.

Cu fiecare generatie noua mai scot o liniuta din S.
SEAT LEON SPORT 1.4 TSi 125 CP 2010 Roşu Emocion Cupra2010looks
ImagineImagine
BEFORE & AFTER
 
Avatar utilizator
Artanis
Mesaje: 223
Membru din: 19 Oct 2009, 14:27
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 07:35

Au aparut mai multe detalii:
http://carscoop.blogspot.com/2012/07/al ... ially.html

Portbagaj mai mare, interior mai spatios si o mai larga gama de motoare...dar si o veste proasta, au renuntat la multilink pe spate pentru motoarele sub 150CP... :cry:
LEON ST 1.4 ACT
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 08:43

Am studiat si eu mai atent imaginile.. Cateva impresii:

- Exterior:
Personal nu m-a dat pe spate. Liniile sunt prea ascutite in opinia mea, prea multe colturi. Colturi la stopuri, colturi in bara spate, la proiectoare, etc etc. Mult discutata "dynamic line" a lui DeSilva nu s-a mai pastrat. Un minus, in opinia mea.
Diferentele dintre versiunea standard si FR (si probabil Cupra / R) sunt mici, in ce priveste exteriorul. Faptul ca pe bara spate nu mai exista difuzorul acela si ca au ales sa o vopseasca, la fel, mi se pare un minus.
Faptul ca acum masina are toate manerele vizibile pe mine nu ma deranjeaza. Oricum, mergand pe liniile colturoase ale masinii, trebuiau sa le faca la vedere.
Ce imi place la exterior sunt farurile si linia stopurilor, desi daca erau putin mai rotunjite cred ca aratau si mai bine, in opinia mea.

- Interior:
In mare mie imi place. E un lucru bun ca au schimbat pozitionarea pe consola centrala. Unitatea media e mult mai vizibila acum, iar comenzile pt. clima sunt unde ar trebui sa fie. Un mare minus e pt. spatiul ala care pare umplut cu un carton vopsit. Mie imi da impresia ca mai trebuia ceva pus acolo.. SI nu au stiut ce sa puna, asa ca l-au acoperit.
Nu imi place in schimb panoul de comanda al climatizarii. Seamana (daca nu e identic) cu cel de Beetle 2012 si altele. Ma enerveaza acele mici displayuri pe care e afisata temperatura. Asta in conditiile in care toate informatiile despre climatizare sunt afisate pe unitatea media.
Tabloul de bord.. Interesanta revenirea la doua ceasuri. Cum se zicea si mai sus, se pierde caracterul sportiv. Nu imi place ca indicatorul de nivel combustibil si temperatura a apei sunt incluse in vitezometru si respectiv turometru , insa crec ca m-as putea obisnui.
Sunt curios cum sunt materialele (plasticele si tapiseria), din poze nu pot sa ma pronunt.

Ca si concluzie generala:
Mie mi se pare ok, acceptabil, nu e nici frumos, nici urat. E ca un barbat pe la 50 de ani.. Si cu putina burta, si cu putini muschi ramasi din vremurile bune..Prin schimbarea asta de design probabil s-a urmarit extinderea categoriei de cumparatori.
Personal, daca as avea bani, nu l-as cumpara (si ma refer la variantele de top - FR / Cupra / R, celelalte modele nu prezinta interes pt. mine). Daca lista de optionale la Seat va fi la fel de saraca si la modelul asta fata de celelalte modele de pe platforma, eu, cu ochii inchisi as lua VWl.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
Dip01
Mesaje: 528
Membru din: 08 Feb 2010, 14:18
Localitate: Brasov
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 10:10

Ca sa aveti si informarea oficiala va postez comunicatul de presa:

Cea mai frumoasa cale de a conduce o masina functionala

Noul SEAT Leon:
unde design-ul intalneste tehnologia

/ Design unic si utilitate perfecta
/ Primul din segmetnul sau dotat cu faruri cu tehnologie full LED
/ Eficienta extraordinara, ajutata de o caroserie usoara
/ Tehnologii invoative pentru siguranta si conectivitate
/ Calitate rafinata, stil premium

Bucuresti, 16.07.2012 – Noul SEAT Leon este o personalitate puternica si emotionala, si cea mai frumoasa cale de a conduce o masina functionala. Noul Leon a fost complet redesenat de la primele linii si este echipat din plin cu tehnologii de ultima generatie – in sistemul de asistare la conducere, in infotainment, in sasiu si condus. Motoarele combina dinamica puternica si eficienta extraordinara.

Disponibilitatea tehnologiei full-LED pe Noul Leon este o miscare de pionierat pentru SEAT, fiind primul care ofera aceasta inovatie in segmentul compact. Aceasta tehnologie combina designul uimitor cu iluminarea exceptionala.

„Noul Leon condenseaza toate punctele forte ale brandului SEAT mai mult ca oricand pana acum. Este o masina cu un caracter sportiv si atuuri puternice. Aduce calitate si tehnologii din clasa mare in segmentul compact. Leon este un pas decisiv in strategia de crestere a brandului SEAT. La fi lansat spre sfarsitul acestui an, in varianta 5 usi si va creste prin variante viitoare dezvoltand o familie infloritoare“ a declarat James Muir, Presedintele SEAT S.A.

Noul Leon este de admirat de asemenea si pentru utilitatea sa excelenta. Combina un exterior mai compact cu unul interior mai mare decat pana acum. Materialele premium si
precizia finisarii plaseaza Leonul in fruntea competitiei.

Fiecare unitate de putere este printre cele mai bune din clasa sa in termeni de eficienta si emisii. Cel mai bun din acest punct de vedere este Leon 1.6 TDI cu sistem Start/Stop. Are un consum mediu de 3.8 l/100 km si emisii estimate de 99 g CO2.

„Noul Leon este o masina cu totul noua si deschide un nou capitol pentru SEAT. Combina noul limbaj de design dinamic de la SEAT cu cea mai noua tehnologie. Detalii fine si design precis, mai ales la interior, reflecta standardul inalt al finisarii din Noul Leon“ explica Dr. Matthias Rabe, Vice-Presedinte de Cercetare si Dezvoltare pentru SEAT S.A.

Dr Rabe a adaugat: „Construit pe arhitectura comuna a grupului Volkswagen care beneficiaza de o proiectare orientata catre reducerea greutatii, Noul Leon ofera o performanta impresionanta, cu emisii reduse de CO2 si consum de combustibil. Ca o concluzie, Noul Leon ofera o experienta de condus emotionala, eficienta excelenta, un design impresionant si un grad mare de utilitate. “

Design – pur si simplu emotionant

“Datorita caracterului sau dinamic, Noul Leon inspira incredere in sine. Are un aspect determinant,“ spune Alejandro Mesonero-Romanos, designer-ul sef de la SEAT. „Pastreaza un grad inalt de frumusete si sportivitate.“

Tot el adauga: „Are volume extrem de bine proportionate, cu o usoara deplasare a centrului optic catre rotile din spate, in timp ce mentine o tranzitie fluida intre bara fata si cabina. Suprafetele au fost sculptate drastic de jur imprejur pentru a creste aspectul tridimensional, multumita efectelor de lumina si umbra. Liniile sale de caracter arata pura asertivitate, ca de exemplu forma exterioara a farurilor si a blocurilor optice spate. In final, cred cu tarie ca Noul Leon este o masina plina de caracter.“

Cu 4.26 metri lungime, Noul leon este cu 5 centimetri mai scurt decat predecesorul sau, in timp ce ampatamentul este mai mare cu aproximativ 6 centimetri. Aceasta combinatie
permite console fata si spate mai scurte, scotand in evidenta prezenta vizuala puternica a rotilor, in timp de ofera un beneficiu practic cum ar fi spatiul interior, in mod special pentru scaunele pasagerilor din spate, precum si in compartimentul de bagaje.

Linia unghiulara a farurilor este o caracteristica specifica noului limbaj de design de la SEAT, perfect integrat in noua forma sculpturala a Leonului. Farurile cu tehnologie full LED sunt disponibile pentru prima data in clasa compacta. Noile faruri ofera un look de neconfundat fetei autovehiculului. Pe langa acestea, Noul Leon are acum o semnatura distincta datorita includerii farurilor de zi cu tehnologie LED.


Din profil, Noul SEAT Leon arata ca o sculptura pe roti. Linia dinamica, o caracteristica definitorie merge spre spate peste pasajele rotilor. Este o reminiscenta a tensiunii unui muschi bine instruit. Stalpii trapezoidali sunt o caracteristica a Leonului, precum si cel de-al treilea geam scurt.

Spatele Noului SEAT Leon a fost modelat drastic, logo-ul face parte in continuare din sistemul de deschidere a portbagajului. Blocurile optice spate modelate in forma de pana subliniaza amploarea si sunt de asemenea disponibile cu tehnologie LED.

Interiorul – confortabil si premium
Elegantul design exterior al Noului Leon continua la interior, care are un aspect curat,
luminos si ordonat. Bordul este neconventional si elegant, cu un design in doua nuante care pare ca ar pluti in aer. Detalii fine subliniaza standardele inalte de maiestrie ale Noului Leon – detalii ca guri de ventilatie largi, butoanele de control pentru aer conditionat si forma tridimensionala a decoratiunilor.
Portbagajul are un volum de 380 litri, in jur de 40 l mai mult decat modelul precedent.

Descriind interiorul, Alejandro Mesonero-Romanos, desinger-ul sef SEAT, a spus: „Ne-am setat obiectivul de a dezvolta un interior care sa ofere o ambianta expresiva, eleganta si primitoare. Calitatea materialului, imbinarile si finisarile, atentia la detalii sunt cel putin la fel de bune precum poti gasi in segmentul imediat urmator.“

„Designul bordului respecta noua noastra filozofie de interior, cu o puternica orientare catre sofer. Aceasta caracteristica accentueaza ergonomia, oferind in acelasi timp designe-ului o senzatie atractiva si sportiva. Interiorul a fost desenat astfel incat Noul Leon si soferul sa se simta ca un intreg.“

Caroseria – usoara si solida
Noul SEAT Leon foloseste o noua arhitectura ce permite inginerilor sa pozitioneze axul frontal cu 40 de milimetri mai in fata. Rezultatele se vad intr-un ampatament mai lung si o distributie echilibrata a sarcinii pe punti – factori care imbunatatesc considerabil confortul si manevrabilitatea sportiva.

Multumita unei tehnici de constructie avansate si utilizarii unor materiale usoare in construirea caroseriei, greutatea totala a fost redusa cu 90 de kilograme in comparatie cu versiunea anterioara.

Condusul – puternic si efficient
SEAT trimite Noul Leon in lupta cu o serie de motoare puternice si eficiente TDI si TSI, pornind de la 1,2 l pana la 2,0 l. Toate motoarele sunt dotate cu injectie directa si turbo supraalimentate; au fost proiectate pentru a reduce frecarile interne si pentru a atinge rapid regimul optim de functionare. In comparatie cu predecesorii lor, consumul de combustibil este redus cu pana la 22%.

Motorul de 1,6 TDI dezvolta 77 kW (105 CP) si un cuplu de 250 Nm. In versiunea Ecomotive cu sistemul Start/Stop si recuperare a energiei, consuma doar 3.8 litri de motorina la 100 km in sistemul NEDC, reprezentand 99 de grame de emisii de CO2/km. Motorul de 2.0 TDI reproiectat consuma in jur de 4.0 litri la 100 km in varianta Ecomotive. Cu 110 kW (150 CP) si un cuplu de 320 Nm, este cel mai puternic pentru Leon.

SEAT va extinde rapid lista de motoare. La inceputul lui 2013 vor fi disponibile 1,2 TSI in doua versiuni cu 63 kW (86 CP) si 77 kW (105 CP), motorul de 1,4 TSI cu 90 kW (122 CP) si, in fruntea motoarelor pe benzina, cel de 1,8 TSI cu 132 kW (180 CP), cu o combinatie de injectie directa si indirecta. Gama de motoare diesel va creste cu variantele 1,6 TDI cu 66 kW (90 CP) si noul 2,0 TDI cu 135 kW (184 CP). Acesta din urma cu un cuplu de 380 Nm.

In functie de motor, optiunile de transmisie sunt multiple: de la cea manuala in 5 sau 6 trepte pana de cutiile de viteze revizuite DSG in 6 si 7 trepte, cu dublu ambreiaj.

Sasiul – dinamica si confort
Sasiul noului SEAT Leon castiga prin sportivitatea si caracterul agil. Suspensia fata este in configuratie McPherson, in timp ce puntea spate este semi-independenta, pentru motoarele pana in 110 kW (150 CP). Versiunile mai puternice vor fi echipate cu punte spate multilink, pentru o mai buna manevrabilitate si o distributie superioara a sarcilnilor longitudinale si transversale.

Noua functie Drive Profile de la SEAT disponibila pe varianta FR permite soferului sa varieze caracteristicile servodirectiei, raspunsul acceleratiei si zgomotul motorului printr-un sistem de actionare a sunetului – in trei moduri: eco, confort si sport. Exista si o setare individuala pentru a personaliza toate aceste caracteristici dupa preferintele soferului. Lumina de interior ambientala cu tehnologie LED se schimba in functie de setarile selectate: alb pe modulele eco si confort si rosu pe modulul sport.


Infotainment – modern si flexibil
In Noul Leon, SEAT ofera o gama larga de solutii actualizate de infotainment. Baza este formata de sistemul de operare Easy Connect, care controleaza functiile de entertainment si comunicare SEAT Sound Systems, la fel ca si o multime de functii printr-un touch screen foarte sensibil.

Media System Touch este primul nivel disponibil – radio cu un slot de card si patru boxe pentru varianta Reference si un ecran de 5‘‘. Variantele de echipare Style si FR vin cu Media System Colour, cu si mai multe culori si o calitate ridicata, CD cu 6 boxe in standard (8 pentru FR); se conecteaza cu dispozitive externe prin Bluetooth, USB sau Aux-in. Functiile masinii pot fi controlate prin ecranul de 5“ cu touchscreen.

Media System Plus are un ecran cu touchscreen de 5.8“ cu grafica tridimensionala in high definition, conectivitate la iPod, un tuner DAB optional si recunoastere vocala. Sistemul vine cu 8 difuzoare. Solutia de top incorporeaza sistem de navigatie care permite afisarea informatiei pe display-ul dintre vitezometru si turometru si care poate fi controlat prin recunoastere vocala. Sistemul audio SEAT Sound System (dotare optionala) are o reproducere clara a sunetului multumita celor 10 boxe si sub-woofer-ului.

Sistemele de asistare a soferului - inovatoare
Noul Leon seteaza referinte cand e vorba despre sistemele de asistare a soferului. Functia de detectare a oboselii recunoaste momentul in care soferul isi pierde concentrarea si ii sugereaza sa ia o pauza. In plus, o camera montata in spatele oglinzii retrovizoare gestioneaza atat asistenta la faza lunga a farurilor, care comuta automat intre faza lunga si scurta, si asistenta la pastrarea directiei care face corectii fine la servodirectie pentru a preveni trecerea peste liniile de marcaj.

„Cu Noul Leon, am proiectat si dezvoltat o masina care capteaza perfect intelesul sloganului Enjoyneering. Acest mix interesant de design, tehnologie, performanta atletica si calitate premium seduce clientii existenti, si aduce de asemenea o noua generatie de cumparatori ai brandului,“ spune James Muir, presedintele SEAT S.A.

Noul logo SEAT
Un alt element cu totul nou al Leonului este logo-ul de pe grila frontala, spate si volan. Leon este primul model care va purta noua semnatura a companiei. Etaland un design pur, curat, noul logo SEAT reprezinta precizia si eleganta limbajului de design al brandului, reflectand in acelasi timp leadership-ul companiei in termeni de inginerie si calitate. Introducerea noului logo in toate materialele de comunicare si locatiile SEAT va incepe o data cu Salonul Auto de la Paris in septembrie.



SEAT este singurul producator auto care isi desfasoara activitatea de design, dezvoltare, productie si distributie in Spania. Membra a Grupului Volkswagen, multinationala are sediul la Martorell (Barcelona), exportând aproximativ 75% din productia sa in 72 de tari. SEAT este lider de piata in Spania, iar in 2010 a atins o cifra de afaceri care insumeaza 4,7 miliarde euro, cu un numar total de vânzari de 339.500 autovehicule.

Grupul SEAT are 13.000 de angajati de specialitate, la cele trei centre de productie din Barcelona: Zona Franca, El Prat de Llobregat si Martorell, unde produce, printre altele, si modelele de succes Ibiza si León. Unitatea de productie a Grupului Volkswagen de la Palmela, din Portugalia, produce Alhambra, iar uzina din Bratislava (Slovacia) produce modelul SEAT Mii.

Multinationala spaniola dispune, de asemenea, de un Centru pentru Dezvoltare Tehnica, care reuneste peste 900 de ingineri, a caror misiune este aceea de a fi forta motoare a inovatiilor celui mai mare investitor industrial in cercetare, dezvoltare si inovatie din Spania. In privinta angajamentului declarat de a proteja mediul, SEAT are la baza activitatilor sale, criterii de sustenabilitate, mai exact, reducerea emisiilor de CO2, eficienta energetica, precum si reciclarea si reutilizarea resurselor.


Materiale foto si video sunt disponibile pe website-ul SEAT Media Center (http://seat-mediacenter.com)
Cristian Tion
Dip Motors SEAT & Das WeltAuto: http://www.facebook.com/DipMotors
 
Avatar utilizator
Dip01
Mesaje: 528
Membru din: 08 Feb 2010, 14:18
Localitate: Brasov
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 10:26

Si acum si parerea personala.
In primul rand sunt surprins pe asemanarile pe care le-am vazut mai sus cu alte modele. Astfel de comparatii apar la absolut orice lansare de model nou indiferent de marca. Cu toate acestea marca SEAT va urma strategia grupului de particularizare a marcii si uniformizare a modelelor conform unei linii singulare de desing. In momentul de fata marca VW are aceeasi linie pentru toata gama. La SEAT se va intampla la fel ceea ce este un lucru foarte bun pentru ca se creeaza o identitate. Daca o sa aveti rabdare sa cititi comunicatul de presa, o sa vedeti ca noul Leon se mandreste cu premiere pentru segmentul sau. Personal apreciez foarte mult noul model si pot sa afirm ca deja am fost contactat de clienti care vor sa fie printre primii care au noul model.
Sigla intr-adevar se va schimba la fel cum s-a intamplat si cu sloganul. Era firesc avand in vedere linia de desing actuala. Fosta sigla avea forme rotunde, iar actuala este mai ascutita si sugereaza tehnologie, exact ca noul slogan.
Sunt totusi de acord cu intentia de extindere a targetului prin schimbarile aparute: manere usi vizibile si accesibile cu usurinta, design curat si echilibrat etc. Ca si vanzator ma bucur din nou, pentru ca probabil o sa am mai multi clienti :yah
Cristian Tion
Dip Motors SEAT & Das WeltAuto: http://www.facebook.com/DipMotors
 
Avatar utilizator
Artanis
Mesaje: 223
Membru din: 19 Oct 2009, 14:27
Localitate: Bucuresti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 11:33

Dip01 scrie:
Daca o sa aveti rabdare sa cititi comunicatul de presa, o sa vedeti ca noul Leon se mandreste cu premiere pentru segmentul sau.

Pesemne vorbesti de luminile full-LED. As fi preferat la orice ora sa ramana cu suspensia multilink pe toata gama, inlcusiv la modelele entry-level (unde se va lupta pe piata cu cei de la Kia sau Hyundai care nu au facut acest compromis la noile generatii de compacte).
LEON ST 1.4 ACT
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 11:33

Singurul lucru care mi se pare interesant sunt farurile cu led. .or fi cu matrice? Sau e vorba doar de drl cu led? In rest urmeaza tendinta grupului si mereu e criticat designul nou cum s-a facut(si inca se face) la trecerea de la 1m la 1p. Ulterior va fi acceptat :P
 
Avatar utilizator
MHL
Mihai
Mesaje: 705
Membru din: 26 Oct 2009, 15:58
Localitate: Craiova
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 15:24

Eu unul sunt dezamagit. Seamana prea mult cu noua Ibiza si noul Toledo. Speram tot la ceva spectaculos, cum a fost la 1P... :cry:
EX Seat Cordoba 1.4 16V 100CP
Red Emotion "Cupra look"
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=68&t=8192
Imagine
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Subiect Autor
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 15:36

Interesant faptul ca s-au redus aprox. 90 kg per total din masa masinii, in urma materialelor folosite. Asta e un lucru bun, greutatea este cel mai mare inamic al performantei la o masina care se doreste a fi cat mai sportiva. Imi pare rau ca au disparut elementele care faceau aceasta masina speciala: stergatoarele dispuse vertical, manerele usilor spate ascunse, protectia pentru pietoni de pe capota, deflectorul spate ca piesa individuala, etc... Astea sunt niste minusuri pentru impresia mea generala fata de acest nou model. Per total e un salt inainte, asta e clar insa din punctul meu de vedere, micile artificii de design si utilitate creeaza personalitatea unei masini, si vad ca la acest nou model, aceasta se cam pierde...

Dip01: Din pacate ceva nu mi-e clar, poate ne lamurest isi pe noi: "...si, in fruntea motoarelor pe benzina, cel de 1,8 TSI cu 132 kW (180 CP), cu o combinatie de injectie directa si indirecta".
Asadar, FR-ul benzina va avea doar 180 CP? Pentru ca asta suna cam ciudat...

Artanis: Pe langa tehnologia LED eu am avut rabdare sa citesc si: "Noua functie Drive Profile de la SEAT disponibila pe varianta FR permite soferului sa varieze caracteristicile servodirectiei, raspunsul acceleratiei si zgomotul motorului printr-un sistem de actionare a sunetului – in trei moduri: eco, confort si sport. Exista si o setare individuala pentru a personaliza toate aceste caracteristici dupa preferintele soferului. Lumina de interior ambientala cu tehnologie LED se schimba in functie de setarile selectate: alb pe modulele eco si confort si rosu pe modulul sport"
Si deasemenea: "Noul Leon seteaza referinte cand e vorba despre sistemele de asistare a soferului. Functia de detectare a oboselii recunoaste momentul in care soferul isi pierde concentrarea si ii sugereaza sa ia o pauza. In plus, o camera montata in spatele oglinzii retrovizoare gestioneaza atat asistenta la faza lunga a farurilor, care comuta automat intre faza lunga si scurta, si asistenta la pastrarea directiei care face corectii fine la servodirectie pentru a preveni trecerea peste liniile de marcaj".

boditza: E vorba de iluminarea pe faza scurta si faza lunga, nu mai DRL. Daca te uiti atent o sa vezi ca acest model de far nu mai are lupa!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 16:00

Pe la minutul 1;34 se poate observa ce spune Marian [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HMpBL7v7Igs[/youtube]
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
Dip01
Mesaje: 528
Membru din: 08 Feb 2010, 14:18
Localitate: Brasov
Contact:

Re: New Seat Leon 2013 - Mk3

17 Iul 2012, 16:03

Din pacate nici eu nu am mai multe detalii in momentul de fata legate de motorizari.
Totusi avand in vedere tendinta de downsizing a motorizarilor este posibil ca versiunea FR sa fie pe 1.8TSI. Pe Ibiza in 5 usi FR este pe motor 1.2TSI de 105CP, iar la 3 usi exista si 1.4TSI cu 150 CP. Oricum personal am fost extrem de placut suprins de motorizarea 1.4TSI/125CP la momentul lansarii pe Leon-ul 1P. Performantele sunt mult peste asteptarile pe care le aveam de la motorizare. Este foarte posibil ca si performantele motorului 1.8TSI sa ofere senzatii peste 2.0TFSI de 200 sau 211 CP din curba de putere si cuplu.
Pentru moment sunt doar speculatii. promit sa revin cu detalii atunci cand stiu mai multe despre caracteristicile motorizarilor si structura nivelelor de echipare.
Cristian Tion
Dip Motors SEAT & Das WeltAuto: http://www.facebook.com/DipMotors
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 62

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori