Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

06 Iul 2012, 18:10

Asa, sa revin cu detaliile pt. ca nu am avut timp.

1. Am ales pana la urma bujiile NGK, cele 'standard' recomandate,dupa o scurta consultare si cu unul din tunerii de pe la noi.
- bujii mai reci decat acestea,se recomanda in cazul in care as merge de la stage2+ in sus, in cazul meu, tinand cont si de faptul ca merg "lejer" poate putin subturat pt. unii (schimb cel mai des pe la 2800-3000) si numai in anumite zile merg la maxim dar pe distante/timp scurt nu ar aduce un avantaj, din contra, bujiile nu ar atinge mereu temperatura maxima necesara "auto-curatarii" depunerilor.

2. Am tinut cont de sfaturile voastre si anume:
- benzina 101 aproape tot timpul
- ulei,filtre,bujii,placute frana brembo - achizitionate de pe un site de accesorii la preturi mai bune decat la dealer.
- o sa verific tachetul, la un mecanic care lucreaza cu masini din grupul vag

3. Schimburile (nu toate,cred ca doar lichidul de frane) o sa le fac totusi la un dealer, preturile nu sunt foarte mari comparativ cu ce mi sa oferit "pe sub mana" sau la alte centre + ca am si o stampila in cartea service.

4. Se pare ca trebuie sa schimb si bateria, o sa merg tot pe rombat premier ca si la leonul vechi, se instaleaza fara oprire alimentare (deci fara sa am nevoie de cod pt. mp3) si am fost multumit 2ani de ea. As pune si varta, dar nu am gasit un centru cum e cel de la rombat + ca ma enerveaza la culme ca mai nou varta/bosh nu mai au "ochi magic" care mi se pare destul de util.

Va multumesc.
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

12 Iul 2012, 23:57

Salutare, mai vin cu un "update" :

Am facut toate schimburile, acum merg pe ulei Castrol EDGE 0w30 si buji NGK, cele recomandate, laser platinum.
Observ ca la relanti cel putin consumul constant este putin mai mare fata de ce aveam;

inainte 0.8/09 constant si acum 09-1L /100km - este o consecinta a uleiului?a bujiilor?

LIFEPHORM, tu ce ulei folosesti? am citit cateva topicuri interesante despre motorul meu,depunerile care se acumuleaza datorita arderilor incomplete precum si de infiltrarea de combustibil in ulei care in timp isi pierde proprietatile si se recomandau cateva firme de ulei (de care nu am prea auzit) care ar avea o rezistenta marita la acest fenomen (un aport marit de zinc)

In alta ordine de idei, ce parere aveti despre niste jante originale FR (pre fl) pe care le-am gasit pe ebay la cca. 140 lire setul + 100 lire transportul din pacate :(( ... Jantele vin si cu gume bridgestone potenza 225/45 R17 91Y care mai au 1.6 mm

Multumesc!
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

13 Iul 2012, 00:11

O aprindere mai buna deobicei arde mai bine si mai multa benzina. La fel ca la sortimentele de benzina, o benzina de 100 va arde mai bine decat una de 99, care va arde mai bine decat una de 98 de exemplu... Din acest caz se recomanda sa se foloseasca o benzina cu cifra octanica mai mare, pentru ca arderea se efectueaza intr-un procentaj mai mare => mai putine reziduuri lasate in urma de acest proces si un motor mai curat. La pompele OMV in dreptul sortimentului de benzina de 100 este un afis pe care scrie: "Consum redus". Probabil cel mai prost exemplu de marketing pe care l-am vazut vreodata in Romania... Deci consumul usor ridicat de la relanti poate fi rezultatul unei aprinderi mai bune, da!
Eu merg pe Castrol Edge Sport, 0W40, ulei care mi se pare cel mai ok pana acum per total. O sa urc usor indicele de grosime anul viitor (daca mai tin masina) ca sa vad cat de mult pot economisi cantitativ.
Alioth mie sincer nu-mi place, iar Andromeda este o janta grea, si nu prea rezistenta din pacate...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7196
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

13 Iul 2012, 00:15

nici mie nu-mi plac asa mult alioth, dar totusi 140 lire pe set e pret de "nimic". cauciucurile alea sunt doar ca sa te traga in jos la pretul transportului, poti sa ii spui sa le arunce singur.
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

13 Iul 2012, 00:22

Da, ai dreptate, asta cu arderi mai bune, consum mai mic .. e cam trasa de par.
Fostul proprietar punea 0w40 dar mi sa tot recomandat (dealer,mecanic,acici pe forum) sa merg pe 0w30. Chiar si dealer-ul mi-a spus ca faptul ca imi consuma 1l de ulei/1500km in conditiile in care perg lejer si foarte rar ajung pe rosu este consecianta uleiului 40... acum o sa vad cum sta asta, dar sincer cred ca faptul ca se ducea atat de repede era mai de graba din cauza pierderii proprietatilor si subtierii datorate infiltratiilor de benzina specifice 2.0tfsi.

Legat de jante.. mi-ar placea si unele "non-originale" si care sa fie usoare dar... mai usoare inseamna de obicei si mai putin rezistente la gropi, gropi peste care din pace nu pot sa "zbor" mereu :D

Nu zic daca iti plac sau nu cele mentionate de mine, dar pretul? ti se pare fair?
Merci de raspuns.
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

13 Iul 2012, 00:26

gamer555 scrie:
nici mie nu-mi plac asa mult alioth, dar totusi 140 lire pe set e pret de "nimic". cauciucurile alea sunt doar ca sa te traga in jos la pretul transportului, poti sa ii spui sa le arunce singur.


Da, este un pret "civilizat" si normal pe afara, am cumparat brat stergator pt. leonul vechi cu 8lire, la noi la dezmembrari era 200ron! cu 18ron mai ieftin decat la reprezentanta:))

Asa ma gandeam si eu, sa arunce cauciucurile, poate iese mai ieftin la shipping ca 1.6 mm mi se pare prea putin, nu?
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

13 Iul 2012, 00:30

1.6 mm sunt maxim 5 plecari de la semafor mai legate! Nu are rost sa cumperi asa ceva, parerea mea...
Daca i-a mai masurat si de langa indice, si nu de pe el asa cum e normal, considera ca ti le da ca sa arunci bani pe drum si sa le trimiti la reciclat la noi...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc

 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

13 Iul 2012, 17:23

Mie imi plac foarte mult Allioth. Daca nu le vrei pentru tine zi-mi si mie de unde le iei, ca ma cam intereseaza :).
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

14 Iul 2012, 13:32

Deci,dupa cum am mai spus, am schimbat toate filtrele,bujiile, ulei castrol 0w30 -> Problema:
Consuma foarte mult dupa parerea mea.. am mers circa 500km si s-au dus deja 0.5L! si merg normal,lejer, nu am facut sprinturi decat de 2-3ori pe distante foarte scurte.

Masina a fost verificata atat de un mecanic ce lucreaza la un dealer seat cat si de un mecanic de la porsche si nu au vazut nimic in neregula (si s-au uitat,nu doar asa pe deasupra). Nu se pierde ulei pe nicaieri, mers regulat, diagnoza ok, testat compresie motor...tot.

Idei ?? ca deja mi se pare ca pun ulei odata cu benzina :(


Multam!
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

16 Iul 2012, 23:24

Acorzi cam multa atentie unor detalii :tongue .
Cum ti s-a ma zis,tfsi mananca ulei si aici nu prea ai ce face,din pacate.
Si a mea consuma ulei,sunt convins ca si a lui Marian consuma.
Trebuie sa te obisnuiesti din pacate.
Sunt destui cu TFSI care la 5-6000km fac schimbul de ulei,asta ca un info pt tine sa nu te sperii ca de ce iti mananca asa mult ulei :P
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

24 Iul 2012, 23:56

Ciosmi scrie:
Acorzi cam multa atentie unor detalii :tongue .
Cum ti s-a ma zis,tfsi mananca ulei si aici nu prea ai ce face,din pacate.
Si a mea consuma ulei,sunt convins ca si a lui Marian consuma.
Trebuie sa te obisnuiesti din pacate.
Sunt destui cu TFSI care la 5-6000km fac schimbul de ulei,asta ca un info pt tine sa nu te sperii ca de ce iti mananca asa mult ulei :P


Da, asa este, doar ca am citit numeroase pagini prin afara si in unele cazuri sa rezolvat cu ceva update-uri de piese ,gen PVC (nu stiu ce este..) + update-uri de soft, sau lucruri de genul. Se pare ca cel putin audi, considera ca "in limitele tolerate de producator" un consum pe 2.0 TFSI de cca. 500ml/1000km! ceea ce mi se pare cam mult.

Acum sa revin la treburi serioase si o serie de intrebari (deh,am mai studiat una alta si mi-au venit idei mai ambitioase,indraznete sau stupide)

1. Vopsire capitonaj plafon interior in negru-gri (ca pe cupra)
-sa mai auzit, se poate face, unde, costuri dar mai ales se poate da jos si scote din masina!? etc.
2. Capota din fibra carbon/sticla/aluminiu..alte materiale usoare (dar cu tot cu prinderi) si eventual cu prize de aer ca se cam incinge treaba la 40c +
3. Display auxiliar, care sa arate informatii utile predefinite preluate din OBD (gen cantitate benzina in litrii,temperatura ambientala,alte temperaturi...etc)
- am vazut pe undeva dar era la o masina foarte preparata.Exista si o mufa obd pe bluetooth si apoi cu Revo pe smartphone, dar... sunt inconveniente.

4. Momentan, doar un multumesc! :)


PS: pentru LIFEPHORM, legat de bunele relatii cu dealerii... am cerut inca odata un pret pt. tachet+garnitura+manopera,specificand ca poate a fost o neintelegere,ca nu este necesara demontarea carcasei axe-came si am furnizat exact schema tehnica cu piesele. Am mai trimis 2 mail-uri la intervale de 1saptamana si nu sa mai raspuns deloc, or fi zis,stie asta si ne freaca pe bani putini acuma. Iti multumesc ,poate daca aveam banii la momentul ala si nu-mi spuneai imi desfaceau jumate de masina :))
O sa trimit inca un mail la porsche romania si seat international cu intentiile mele de anti-reclama la firmele de 2lei pe care le autorizeaza dar si lor ca dupa ce vand nu le mai pasa. (ca deh,dispun de posibilitatile tehnice,perseverenta majora si de nebunie cat cuprinde)....timp nu am momentan. Astia trebuie lasati sa moara de foame,sa ne caute pe acasa si la revizie sa ne faca si pantofii. Am o boala cronica pe "baietii destepti de romania" si prostii umili din jurul lor...
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

25 Iul 2012, 07:30

1. Probabil se poate face,doar daca te deranjeaza vizual cel de FR.
2.Nu stiu cate kg are actuala,insa se poate reduce dramatic greutatea! insa sunt oarecum convins ca tot se va incinge treaba.Am vazut asta la focus RS,cu toate prizele lui de aer,se incingea destul de tare.
Daca tot ai nevoie de aer rece,treci pe ruta FMIC.
Iarasi,depinde si ce doresti de la masina.Oricum trebuie sa iei in calcul ca respectiva capota nu va veni chiar la linie,precum OEM-ul,din pacate :)!nici cea la 700e din carbon nu vine perfect.

3.De asta ai nevoie http://www.sorensen-performance.com/wp/ ... 150.Destul de utila jucaria.
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

25 Iul 2012, 15:13

Multumesc Ciosmi, punctul 3 ma facut fericit pe ziua de azi :D

2. Capota.
- ai vazut sau cunosti pe cineva care a facut asa ceva? (nu neaparat pe leon).
- desigur ca as vrea ceva cat mai aproape de oem...ceva "well done" nu cum am mai vazut prinsa aiurea,se misca,intra apa pe langa la spalatorie etc...

3. SUPER! x3 :D - ma documentez acum ca nu-mi dau seama ce trebuie modificat pt. conectare.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

25 Iul 2012, 21:52

nakano: PCV fix gasesti la mine in topic, am facut modificarea de rigoare, insa aceasta are alt scop, nu micsorarea cantitatii de ulei consumate!
Vopsirea de capitonaj este un moft care mie sincer mi se pare exagerat (si asta putin spus...). Oricum sa iei in considerare ca negrul in interior, si mai ales pe plafon, diminueaza din ideea de spatiu in masina. Nu spun ca Leon-ul este o masina incapatoare pentru ca am cu ce compara (vezi semnatura) si nu am cum sa fiu obiectiv la capitolul asta, insa ia in seama si acest aspect! E chestie de gusturi si nu ma bag mai mult in treaba asta... Plafonul il prefer si o sa il prefer mereu asa cum este acum, adica gri deschis.
Capota din fibra de carbon 100% este foarte scumpa, undeva la 1.000 EUR, facuta cu simt de raspundere. Restul pe care le gasesti pe la 400-500 E sunt fibra de sticla pe dedesubt si un strat subtire de fibra de carbon pe exterior.
Se merita facuta treaba, insa carbonul si fibra la temperaturi mari se deformeaza, mai ales combinat cu viteze mari. E posibil ca in timp sa afara lufturi la imbinarea cu aripile si bara si sa nu-ti placa treaba asta. E o modificare interesanta, insa doar la pachet cu priza care scoate aer afara, de la WTCC, dar care iar este cateva sute de euro. Ca sa faci aceste modificari consider ca trebuie sa ai deja 350+ CP si sa mai vrei cativa pe care sa nu ai cum sa ii scoti decat din genul asta de modificari...
Display-ul mi se pare cea mai buna idee din ce ai enumerat mai sus, vezi ca il vand baietii de la Sorensen Performance, e plug & play si e ce trebuie, desi daca e sa comparam cu ceasurile auxiliare, acestea sunt ceva mai exacte daca stii unde sa le conectezi!
Legat de tachet, consider ca ar fi cazul sa incerci sa intri pe sub pielea unui dealer/mecanic, etc ca sa nu mai dai de tot felul de versiuni si sa nu stii o treaba clar!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iul 2012, 08:51

Salut, poti te rog sa detaliezi putin partea cu PCV-ul? Am citit si la tine dar... din ce am vazut rezolva probleme (nu se specifica de care la BSH) la motoarele 2.0TFSI tunate, in rest nu-mi dau seama deloc cu ce se mananca. Am vazut in schimb pe mai multe forumuri ca anumite persoane la recomandarea dealer-ului au updatat pcv-ul asta in incercarea de a rezolva consumul de ulei. Citatul ar fi cam asa:

" There is an UPDATE (used to be called RVU, Required Vehicle Update) that replaces the PCV breather assy AND the turbo connecting pipe with revised pieces"

Sursa:
http://www.audiforums.com/forum/audi-a5 ... 662/page7/



Legat de capota, multumesc, nu ma gandisem la aspectele mentionate de voi, nu era vb. de cash, ci mai mult ca la banii aia ma asteptam sa tina mai mult decat o capota stock (ca doar nu schimba la supercaruri capota la x km...)
Deci renunt.

Plafonul...da,poate "minimizeaza spatiul" dar imi placea cum arata cel de cupra + ca la mine este si un factor practic, si anume ca fiind fumator, in timp, plafonul isi cam schimba culoare si pe cremul ala foarte deschis se cam vede...

Sorensen da da da :D - imi place mult ideea si pretul mi se pare acceptabil. Parca nu as umple masina de ceasuri. Adica un ceas de boost/egr poate sunt ok, dar sa pun ceas pt. temp ambientala,oil level,benzina in litrii,km/h si alte mici detalii (care mie imi plac) nu prea merge.

Multumesc!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator