Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

02 Iul 2012, 22:30

Cele mai frumoase jante OEM pe 17 sunt cele de FR FL.

viewtopic.php?f=157&t=12726&st=0&sk=t&sd=a&start=15

Te vei intelege cu baiatul care le-a scos la vanzare, aveti ceva in comun. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

02 Iul 2012, 23:27

Merci, e o optiune dar sincer (sper sa nu te superi :D) nu prea imi plac... le prefer pe cele pre-FL (mi se par mai ..deosebite!)
Apopo, credeti ca diferenta de STABILITATE (nu design) este mare intre 16" cu 205/55 si 17" cu 225/45 ?

thx!
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

03 Iul 2012, 15:59

Revin cu o informatie oficiala primita in scris de la un dealer din Bucuresti referitor la uleiul folosit daca fac revizia la ei si...
surpriza! este 0w40! Mobil1 Life si nu 0w30 sau 5w30 cum era inainte...

Deci nu prea mai inteleg...

-recomandare la un dealer si la unii dintre voi 0w30 sau 5w30
-recomandare la un alt dealer (tot din bucuresti) si pe alte forumuri 0w40

confuseddd! :)


PS: cu bujiile am abandonat si o sa pun OEM, sper sa fie ok si dupa resoftare.
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

03 Iul 2012, 16:56

Daca iei Mobil1 este 0w40, daca iei Castrol este 5w30, acum depinde cu ce marca lucreza dealerul respectiv...
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

03 Iul 2012, 18:00

@gamer: P7-ele pe care le-am avut s-au ovalizat extrem de repede, in mai putin de 15k km / 1 an (fara sa merg aiurea prin gropi, etc, 90% prin Bucuresti). Imi batea directia in draci, am zis ca trebuie echilibrate, le-am echilibrat in vreo 7 locuri diferite (inclusiv la dealer!) si tot faceau ca naiba. Cum le-am schimbat cu niste Yokohama s-au rezolvat toate problemele. Nu am mai avut niciodata asa experienta cu anvelopele, deci pentru mine sunt cele mai proaste cu putinta.

@nakano: Legat de ulei poti sa te uiti si la Golf GTI ce se pune, ca este acelasi motor (insa fiind o masina mai populara o sa gasesti probabil mai multe info). Nu uita sa precizezi si motorul pe care il ai, cel de 200 CP (pre-FL), la FL a venit alt motor de 211 CP (parca difera mai mult decat soft-ul).
Legat de jante, mie mi se par cele mai frumoase cele de 18 de pe FR pre-FL (Andromeda parca le zice). Totusi pentru .ro cred ca este suficient pe 17". Pe dimensiunea asta sunt superbe jantele ALHENA - http://www.oemvag.es/en/5p-2004-2009/67 ... izada.html
Nu am stiut ca nu esti din .ro, ca nu ma legam de tine :). No hard feelings sper :).
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

03 Iul 2012, 21:20

eu am 25 mii cu P7, cele pe care le-am avut pe fata s-au uzat un pic mai mult (deh, multe plecari in forta), dar nu pot sa le gasesc vreun defect. nu se pune problema de batai, joc in volan, etc. si am mers mare parte din acesti km tot in romania deci tot prin gropile noastre. per total au meritat cei 2000+ ron platiti pe ele, si nu am de gand sa le schimb prea repede.

deci sunt cazuri si cazuri, nu poti generaliza. singurul aspect negativ este aspectul "clasic", nu ceva aratos ca un dunlop sau bridgestone ori eagle f1, dar cu siguranta sunt cauciucuri CORECTE.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

04 Iul 2012, 17:04

Scuze, am fost plecat din tara cateva zile. Uite-te la mine in topic ce modele de bujii am schimbat. Cel mai sigur, modelul de pe masina ta este unul stock...
Da, curatarea supapelor e o operatiune destul de anevoioasa, trebuie facuta bine si undeva unde cunosti si ai incredere ca sa stai langa masina.
Nu e neaparata nevoie ca bujiile sa fie puse cu dinamometrica, au o marja destul de serioasa in care produc scanteie, deci nu e problema. Treaba cu puterea pe temperaturile care sunt acum afara e valabila la majoritatea masinilor cu ceva mai multi cai in grajd... Aerul care intra in admisie e la cel mai mic nivel al densitatii atunci cand e cald, deci automat exista o cantitate de oxigen mult mai redusa care urmeaza sa arda, deci arderi mai mici, putere mai mica... In plus de asta intercoolerele stock sunt toate subdimensionate ca si capacitate atunci cand sunt peste 30 de grade in mediul ambiant.
Pune jante de 17 pe masina, motivul pentru care masinile sport au dimensiuni de peste 17" diametru este unul tehnic si nu neaparat de design cum cred majoritatea... nu folosesti suspensia la adevarata ei valoare si nu profiti de ceea ce iti ofera ca si ajutor in stabilitatea masinii daca mergi cu talonul ala de 16"...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc

 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

04 Iul 2012, 21:58

Asa,pe rand:

Am montat astazi si pedalele de cupra prin amabilitatea lui screen36 care a trimis coletul si a ajuns a doua zi , totul ok, m-am descurcat (cam 15 min cu putina consultare a elsa inainte:D)
Footrestul nu stiu daca o sa-l pun,sincer nu prea imi place cum vine plus ca parca prefer sa tin piciorul care se odihneste pe ceva mai moale :)

Vineri sau luni merg la revizie. Renunt la partea cu curatarea supapelor si verificat tachet pompa din cauza costurilor FOARTE mari, adica... daca va arat devizul, puteti lua lejer o pereche de jante,mergeti un weekend la mare all-inclusive chiar si la femei, toate acestea in timp ce beti 1 bere buna/h :))

1. Nu stiu daca supapele murdare sunt singura cauza pt. care uleiul miroase a benzina...
- am mai "adulmecat" si pe la alti prieteni si miroase cam la 7din cei 10 la care am verificat.
2. O sa merg pe bujiile stoc care sunt in jur de 300RON la un dealer altul decat porsche
-LIFEPHORM, parca ai spus ca ar trebuie sa-mi puna bujii cu o clasa mai reci decat se puneau in 2007

3. Revizia o sa ma coste 1250RON (cam mult zic eu?) cu urmatoarele:
- filtre benzina,ulei,polen(carbon cica),aer + 5L ulei castrol 0w30 + lichid frana + bujii + test frana si verificari.
- o sa cer si o verificare legata de mirosul de benzina in ulei daca nu o sa-mi ceara prea mult...

4. Urmeaza: JANTE 17 + gume (sa vad ce gasesc sh,ok si la un pret decent)


PS:
Consuma foarte mult ulei cam 1L+ la 1500KM! (si nu sunt scurgeri nici macar vapori) in conditiile in care astazi la dus dimineata (ora 8) am facut 12 km prin centru si am avut consum de 15 cu clima on iar la intors (seara la 8) am venit to 12km, de pe chitila pana in centru cu un consum de 8.7 cu clima off,mers la cca. 2400-2600rmp si cu 2-3 accelerari la rosu - deci conduc moderat zic eu.

cosminidis - nu sunt suparacios :), mai omit si litere pt. ca nu apas corect pe taste mai ales de pe tel. pe care il folosesc intensiv. scuze anticipat.
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

04 Iul 2012, 23:28

Nu inteleg de ce schimbi la 2600..chiar nu inteleg..eu unul schimb peste 3000 indiferent de trafic, masina asta este facuta sa mearga la turatii nu la relanti, este turbo benzina, nu diesel...bafta la revizie :cheers
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

05 Iul 2012, 04:42

Adica ce pret ti-au cerut pentru verificarea tachetului? Inteleg ca treaba cu supapele e costisitoare, si ca pret si ca mecanica, insa nu te minti singur acuma ca nu e nicio problema ca psihologia inversa impusa nu e o rezolvare... ;) Intr-adevar, nu e ca si cum ai merge cu distributia peste limita de kilometri la care se schimba si risti ceva, insa pana la urma e vorba de cum functioneaza masina, in niciun caz de faptul ca functioneaza sau nu, ci de cum ar putea sa functioneze. Nu renunta la operatiune pentru ca e destul de importanta si de asta o sa iti dai seama numai cand desfaci si vezi ce mizerie e acolo... Nu merge pe principiul "se strica la vecinu, lasa ca are si el de suferit". Aici vorbim de TFSI care prin constructie este un motor predispus la asa ceva... Daca tu compari cu alte masini, atunci gasesc ca fiind inutil postul in care iti explicam tehnic cum functioneaza acest motor... Data viitoare o sa ma abtin de la a intra prea in amanunt cu tehnicul daca gasesti de cuviinta ca asta nu-ti foloseste!
Despre bujii am spus ca e bine sa iei cu o clasa mai reci decat erau de fabrica atunci, da. Asta ca sa ai o aprindere mai eficienta vara pe caldura, dar sa nu ai nici de suferit iarna. Intereseaza-te daca bujiile care se dau acum de dealer pentru masina ta sunt mai reci cu o clasa fata de ce se dadea in 2007-2008, si atunci vei stii ce sa pui.
Nu vad de ce iei filtrele si uleiul de la dealer. Doar ca sa platesti aproximativ 400-500 RON in plus?!?
TFSI consuma ulei prin natura lui, mai ales cand rastorni turometru si atunci cand pui ulei mai subtire.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

05 Iul 2012, 09:15

Din nou pe rand :)

BOGY26, nu merg "la consum", doar ca merg uneori relaxat. Merg cum vreau eu, nu cum vrea masina! ca am luat-o sa-mi faca viata mai usoara mie, nu invers! Nu sunt genul sa bibileasca masina toata ziua, sa nu stearga praful cu spalatorul la benzinarie ca e praf si poate zgaria geamul si etc....

LIFEPHORM, nu vad de ce te superi? Renunt din motive financiare, stii...hartiile alea care se numesc bani si pe care poate ca nu-i am? asa sunt multe de schimbat si inlocuit ca nu mai e nimic nou...si chiar vreau sa explici tehnic ca altfel nici nu ma prea intereseaza. Dar uite, sa-ti spun preturile (aceleasi la orice dealer am sunat chiar si la service-uri mai mici dar ok, gen autofit)

Doar pt. curatat supape + verifcat si inlocuit tachet:
(de exemplu la tachet nu se poate ajunge fara demontat/montat carcasa axe cu came,iar garniturile nu se mai pun tot cele vechi)

1. Demontat si montat chiulasa: 848,16
2. Dezasamblat si asamblat chiulasa: 624,89
3. Demontat si montat galerie admisie: 372
4. Curatat supape : 223
5. Demontat si montat pompa + verif. tachet: 133,92
- tachet: 618,45
6. Garnitura capac culbutori: 110,4
7. Garnitura pompa vacum: 25,84
8. Garnitura epurator gaze: 87,58
9. Surub chiulasa: 152
10. Surub capac port-axa: 96,4
11. Simering 47x10: 93,46
12. Garnitura chiulasa: 212,18
13. Pasta etansare: 233
14. Surub axa came x2: 15,4
15. Garnitura turbina: 21,2
16. Garnitura turbo: 28,72
17. Garnitura EGR x2: 14,28
18. Simering supapa: 370,96
19. Materiale mici: 52
----------------------------
TOTAL = 4323,84 RON

Dupa cum vezi, nu e prea ieftin, cel putin pt. mine! Deci nu neg ca nu ar fi ok, dar ...
Acum revenind, tu nu prea mergi pe la dealeri se pare.. pt. ca NU iti spune nimeni ce bujii ai sau ce placute de frana, raspunsul fiind acelasi in orice situatie si citez: "Sunt originale SEAT".

Deci as vrea tare mult sa stiu ce bujii mi se pun dar...daca tu afli in mod cert de la un dealer, iti dau o bere fara sa clipesc! Da un telefon de curiozitate si... poate ai noroc si imi esti si de ajutor pe deasupra.

Uleiul este la dealer cu 15ron/l mai scump decat ce se gaseste pe net, DAR daca nu il iei de la ei, nu mai ai reducere la manopera deci ajung tot pe acolo. La fel si in cazul filtrelor.

Merci,
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

05 Iul 2012, 09:18

LIFEPHORM scrie:
gasesc ca fiind inutil postul in care iti explicam tehnic cum functioneaza acest motor... Data viitoare o sa ma abtin de la a intra prea in amanunt cu tehnicul daca gasesti de cuviinta ca asta nu-ti foloseste!


Marian Scrie tot ce stii,pt altii poate fi utila informatia :wink:
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

05 Iul 2012, 11:54

nakano scrie:
Uleiul este la dealer cu 15ron/l mai scump decat ce se gaseste pe net, DAR daca nu il iei de la ei, nu mai ai reducere la manopera deci ajung tot pe acolo. La fel si in cazul filtrelor. Merci,

Pai atunci de ce mai vrei sa bagi bani in ea daca nu te intereseaza functionalitatea si aspectul masinii?
Uleiul este mai scump in general cu 20-25lei/l la dealer, dar daca mai pui si filtrele ajungi la ceea ce a zis si LPH-ul inainte, plus ca acel ulei poate fi din butoaie de 200L care cine stie de cand sunt pe acolo..
Mergi la un magazin care are oferta de genul: cumperi de la noi uleiul si filtrele si manopera gratis si o s aajungi la un pret foarte rezonabil cu aceleasi filtre dar uleiul ales de tine si ambalat corespunzator cu toate datele..
Marian spune tot ce stii :mrgreen: :drive
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

05 Iul 2012, 15:23

Tachetul se afla imediat dupa pompa de benzina (vezi poza, este piesa nr. 6 tachet + piesa nr. 2 garnitura, in partea superioara), nu e mare branza de desfacut, daca iei o cheie si un print screen in genul celui pe care ti l-am pus aici ti-l schimbi singur. Se desface doar pompa de benzina HPFP pe care o vezi acolo si care e vizibila si cand ridici capota.
Nu stiu cine ti-a spus ca trebuie desfacuta carcasa de la axele cu came, dar ori nu stie ce vorbeste, ori nu ai explicat tu despre ce piesa este vorba si cine-stie-ce a inteles...
Imagine
Intotdeauna o sa fie vorba de bani atunci cand e vorba de masina. Nu e nicio suparare, a fost doar o concluzie la care am ajuns in urma afirmatiei tale. Poti incerca si la alte service-uri, nu trebuie sa faci la dealer si nici nu trebuie sa renunti asa usor...
Culmea e ca merg la dealer chiar foarte des si am chiar o relatie speciala cu el. Uite tocmai ce am dat un telefon la un dealer Porsche si pentru bujiile mele, cod motor BWA, codul de producator este: 06H 905 611 - Bosch Long Life , part number FR6KPP332S (asta daca vrei sa cumperi din alta parte si nu de la un dealer). Daca nu stii sa il intrebi si cum sa il iei pe ocolite pe cel cu care discuti la telefon nu o sa afli niciodata pentru ca el nu are niciun interes sa iti spuna tie codurile din programul de piese.
Nu e nevoie sa dai o bere pentru asta, e un forum public si aici cam asta e ideea, sa ajuti daca vrei si poti...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

06 Iul 2012, 14:37

Legat de bujii, trebuie sa aleg intre 1.NGK iridium (BKR8EIX) si 2.NGK PFR7S8EG - prima este recomandata de diferite site-uri, ce-a de-a doua este recomandata oficial de NGK uk. Inclin sa le iau pe cele recomandate de producator (2) ?

Nu stiu daca modulul de cautare al NGK este actualizat si daca modelul recomandat de ei PFR7S8EG este cu o clasa mai rece decat ce am eu acum din fabrica.


Trebuie sa iau o decizie astazi, sfaturi ?
Multumesc,
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori