Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 12:57

nakano scrie:
Vreau sa plec primul de la semafor pt. ca sunt 85%din timp in graba! iar alti idioti pleaca tare doar de fun sau pt. ca vor sa-mi demonstreze ca ei au masini mai slabe/ieftine da tunate si ma fac, ei bine, vreau sa ii las in spate sa imi vad de treaba mea. Si pt. asta, asa cum este masina acum, treapta 1 se termina foarte repede iar a 3-a trage mai slab ca 4.


Chestia asta mie imi suna putin a orgoliu ranit.. :) Fara suparare..

Exista si solutia sa montezi CAI si TB, soft stage 2 iar cand e vorba de ITP / RAR, remontezi la loc piesele originale.
Altfel, in opinia mea, alta solutie nu e. NU poti sa schimbi admisia si evacuarea si sa treci ITP. De omologare pt. admisie nici nu vreau sa ma gandesc..

Imi mentin parerea ca un set up potrivit pt. suspensie, stabilitate, tren de rulare (cu alte jante si anvelope de calitate) va face diferenta la plecarea de la semafor. Mai mult ca sigur nu "te vor mai face" toti aia cu masini ieftine si tunate. :) Evident, exista si exceptii.

Referitor la soft, eu unul nu m-as zgarci. Asta nu inseamna insa ca pretul reflecta in mod obiectiv calitatea. Insa eu as alege un tuner care are experienta pe motorizarea mea, un feedback ok, o atitudine orientata spre client, sa imi raspunda la toate tampeniile.

Referitor la discutia despre setarile performance, s-a mai discutat pe forum.
Norin (un om extrem de bine pregatit) a puncat cateva aspecte foarte interesante referitoare la transferul de mase, aderenta etc. Aici viewtopic.php?f=86&t=4869

Alte informatii despre subiect au fost sintetizate de Nicky si echipa Car Setup aici http://www.car-setup.com/Sectiune-Tehnica.php

Mai poti citi topicul lui Teo viewtopic.php?f=5&t=5592&start=0 , al lui Nicky viewtopic.php?f=5&t=1367&start=0 plus cele deja enumerate de colegii mei.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 13:26

Nakano tu stii de fapt ce vrei :?:
Are perfecta dreptate Cosmin cand a spus ca te vor face "carutele" tunate, dar acele masini ieftine si tunate nu au fiabilitatea masinii tale, nu au confortul masinii tale, nu au clima bi-zona, cele mai multe nu au siguranta masinii tale, intotdeauna te va face o pisica/urs de 200 cp cu o greutate de 1000kg, un astra F 2.0 LET cu masa de 1000kg si sunt multe masini de enumerat in aceasta categorie.
Pur si simplu acele masini sunt facute doar ptr. liniute, ceea ce tu ai spus ca nu vrei sa auzi de asa ceva.
Fa-i un soft stage1 la un tuner dedicat VAG (eu personal ma gandesc la RBN sau REVO) si de acolo vezi ce urmeaza, dar te asigur ca dupa stage1 vei dori sa schimbi IC, admisie si evacuare sa treci la stage2 sau stage2+, fiindca dupa un anumit timp te vei obisnui cu masina si ti se va parea ca nu mai trage si vrei mai mult..este o boala :mrgreen:
 
Avatar utilizator
tytelu1
Mesaje: 189
Membru din: 20 Ian 2012, 21:32
Localitate: Marghita - Bihor
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 13:30

Pai fa-ti resoftarea la tunerul care iti place si testul dyno il faci in alta parte,tot iesi mai bine.

PS: momentan cei de la revo au o reducere de 20% pretul final fiind 600, sa nu se inteleaga a reclama,chiar nu am absolut nimic cu ei.
Seat Exeo 1.8 TSI 120 HP
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 16:36

Multumesc de raspunsuri.

1. Eu daca intarzii unde trebuie sa ajung pierd bani. Deci ma doare in cot de orgoliu ca ala are masina de 10ron sau 100ron - Dar sa ne intelegem, daca nu ma satisface masina si nu pot pleca cum vreau sa-mi fac treaba, iau alta sau ii fac si stage15, ca daca ma enervez nu mai tin cont de nimic si de nimeni (foarte foarte aprig la manie, ce sa-i faci...:D)

Revenind, am citit deja topicurile, defapt toate! din sectiunea "leonul meu".
Nu as mai fi intrebat.. nu precizeaza nimeni de ce face anumite modificari si mai ales nici unde le face. "mi-am pus CAI"...bravo, dar eu nu am treaba cu mecanica deloc. Electronica e altceva.
(ca ex. am incercat 1ora sa dau jos capacul de la motor, si nu am reusit. nu toti avem abilitati in toate domeniile)

Vad deasemenea in toate posturile cu masini modificate ca toate (dar toate) au CAI, totusi, mie imi recomandati sa nu pun. Sunt in dilema!
Vad din nou multe masini pe forumuri cu cat-back. L-au pus doar sa fie frumos? dau banii doar pe zgomot???


Imi place ce scrie Norin, dar pana acum sunt date destul de greu de folosit de mine (inca citesc totusi) - Ca sa ma apuc sa masor temperatura la pneuri,in diferite conditii...



Chiar nu exista si pe la noi ateliere de tuning cu baieti pregatiti,informati si pasionati? Genul unde te duci si spui ce vrei, ti se explica, platesti consultatia, nu stiu, ceva de genul :)
DIY este ok, cand sti ce faci sau ti-a aratat cineva inainte practic cum se face; altfel poate fi extrem de costisitor... (cate nu am stricat...)



Legat de chiptuning, primul tuner unde vreau sa merg mi-a spus din start 245cp, revo spune 255cp (normal,la cat cer...) al 3-lea cu dyno si lucrari custom, cere cam cat primul + 50ron dyno.(ceea ce este ok). Acum mai am cateva intrebari legat de chip si anume:

se poate face cu buton? sau din pedala? (adica am vazut un evo la care se tinea pedala apasata x secunde si trecea pe modul "cu cip")
ce modalitate am sa schimb intre soft si custom EU (fara sa merg sa vizitez tuneri toata ziua) De ex, imi face x tuner o harta si Doamne fereste,moare omu... cum mai pun exact ce avem eu inainte??
daca vreau sa merg fara cip o perioada (o las in familie) iar cand revin in tara vreau sa merg iar cu cip - platesc tunerul de 3 ori ??!?
adica dau bani pe un soft dar devine al meu! sa il pun si sa il scot dupa bunul plac (normal, nu ai voie sa il vinzi sau sa il pui pe alta masina, dar si windowsul in spatele caruia e cu mult mai multa munca, te lasa sa il reinstalezi de cate ori vrei pe laptop)

Apropo, unde se mai face dyno de calitate in Bucuresti?

Din nou, vad ca tot recomanda lumea REVO... explicati-mi si mie, fac mai nou soft custom,pe benzina de 95, iar daca maxim in conditi normale se obine o crestere de 50cp si eu vreau doar 25 (mai eco) ei pot sa faca asta ?

THX!



PS: Un capac de motor de FR TFSI... de unde gasesc si eu la un pret decent?
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 16:51

Capacul de la FR TFSI se trage pur si simplu de el in sus, este fixat in 4 puncte cu niste cauciucuri, dar trebuie desfacuta inainte tubulatura aia prin care intra aerul, din partea dreapta cum stai cu fata la capac..
de ce ai nevoie de alt capac?
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 16:54

Pt ca se pare ca au fost rupte doua cleme (prinderi) si cand au dat capacul jos era APA in el! si destul de multa... probabil de la cele 3 spalari in decurs de 5zile din cauza unor chestii care au tot picat pe masina ...

mi sa spus ca daca intra o picatura pe tubulatura sau in filtru explodeaza tot motorul. Adevarat? exxagerat?
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 17:09

Clemele din spate? nasol...dar chiar nu vad rostul spalarii motorului de 3 ori in 5 zile...bine eu nu l-am spalat niciodata la spalatorii..ai mare grija...

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 17:23

despre soft: nu o sa gasesti niciun tuner dispus sa stea sa iti explice tie teoria chibritului, sau sa dea prea multe detalii. iti spune despre comportament, comparatii, sau chestii generale.
apoi, se pare ca tu vrei un soft custom 100%. nu cred ca revo iti va oferi asa ceva, si e oarecum logic. un tuner mare vine cu niste "retete" rezultate in urma unor multi pasi de dezvoltare, testare, etc, intinse pe perioade mari de timp. sa iti faca ceva 100% custom inseamna sa isi puna numele la bataie in cazul in care ceva nu e asa cum ar trebui. chiar daca tu vrei performante reduse, sa ajungi fix la cifra de +25 cai peste stock o sa le ia cateva ore bune, testari succesive pe dyno, etc. crezi ca sunt dispusi sa faca asa ceva ? :tongue si apropo, cand zici revo spui de RETAILERUL LOCAL REVO. baza pentru softul unui motor e dezvoltat in alta tara. valabil si pentru celelalte firme mari

-aia cu pornit/oprit softul cand vrei tu: e o fita pentru care se plateste. superchips vindeau bluefin, pentru care mai plateai niste bani in plus (pe langa pretul mare al softului). la ceilalti tuneri poti sa te interesezi singur.

-nu, tunerul nu iti va oferi hartile "originale" si "modificate" tie (cel putin nu usor), pentru ca exista riscul sa te duci la unu care are cat de cat habar, isi da seama exact ce a facut si se apuca si el de facut softuri => le strica piata. in fine, multi din tunerii nostri asa au lucrat si ei la inceput, asa ca e un pic de ironie in situatia asta :)

-da, daca moare tunerul s-ar putea sa ramai doar cu softul modificat :)

-ai zis ca nimeni nu da nume. uite eu am softul facut la powertech. si stage 1 tot la ei l-am avut facut. nu o sa stau sa explic de ce i-am ales pe ei, dar am stat si am analizat multa vreme si am ascultat si pareri pro si contra. motivul principal pt care i-am ales: 1. stiam masini facute de ei care "fug". 2. modificarile se fac pe dyno, nu pe incredere. si la primul soft si la al doilea am avut cam 4 testari pe dyno per sesiune in care am analizat, mi-am spus parerea, mi-a fost ascultata, s-au facut corecturi, etc. dar aveam idee despre tot ce se intampla acolo, nu ii stresam cu intrebari de genul "da' acum cat baga ?" :yh :lol:
recomandarea mea: SOFT CUSTOM si DYNO, obligatoriu. plus testari in mers si loguri (mai ales daca nu obisnuiesti sa iti faci singur loguri cu vag comul, sa poti sa stii ce se intampla exact). dar iti trebuie si cunostinte, pe care le poti dobandi prin studiu. nu uita ca te duci la un tuner sa iti faci soft, nu sa iei meditatii !

si cu datul de nume, practic nu reprezinta un secret, doar ca nu sunt platit sa fac reclama sau sa sustin frenetic. nu sunt PRul unui tuner ca sa ma dau peste cap pentru el. repet, fiecare decide pt el.
* ai zis ca toti au admisiile modificate. a mea e fix stock :) ce-i drept, am diesel nu benzinar
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 18:09

nakano, eu ti-as recomanda sa expui toate intrebarile pe care le ai, dar sa fie scurte/concise si sunt forma 1), 2), 3) etc. In felul asta poate colegul X stie sa-ti raspunda la intrebarile 2) si 4), iar colegul Y are raspunsuri pentru 1) si 3). La fiecare mesaj al tau impresia mea este ca apar noi si noi intrebari. :)

Spui ca pentru tine este important ca cineva sa-ti faca un soft custom. Eu ma intreb de ce ai alege aceasta varianta de soft (testata cateva ore pe masina ta), in detrimentul unui soft de la un tuner gen REVO (soft care a fost testat multe luni de zile pe masini special de dezvoltare, soft care ruleaza pe mii de masini din intreaba lume si in conditii climatice diferite - cu alte cuvinte, un soft care s-ar potrivi fara probleme si la tine). Soft-ul custom isi are sens atunci cand ai tu ceva modifici hardaware mai speciale.

Ciudat mi se pare ca un tuner care face soft-uri custom, iti poate face soft pentru absolut orice masina (conditionat doar de tool-urile necesare pentru a scrie soft-ul in ECU). Si iti poate face asta in cateva ore/zile, chiar daca nu a mai modificat nici o masina ca si a ta pana atunci. Nu inteleg de ce la firmele mari de tuning (cu o armata de ingineri in spate) dureaza minim cateva luni de zile ca sa faca release la un produs software. Foarte slaba trebuie sa fie productivitatea lor. Ti-ai pus intrebarea cati parametrii de configurare foloseste ECU-ul si cati sunt modificati de catre un tuner care in cateva ore ti-a facut un soft custom? Pentru ca motorul sa functioneze 100% corect, ar trebui ca toti parametrii de configurare sa fie modificati in urma tuning-ului. Intr-un fel, asta demonstreaza si cat de rezistente/inteligente sunt facute motoarele de catre fabricantii de masini, pentru ca nu se strica nici in aceste conditii.

Feature-ul de a schimba oricand doresti intre varianta stock si varianta performance il vei gasi doar la tunerii mari (gen REVO), care au dispozitive dezvoltate chiar de ei pentru a face acest lucru. La restul tunerilor va trebui mereu sa le faci cate o vizita de fiecare data cand doresti sa-ti schimbi setarile (bine, mai mult ca sigur ca este pe gratis operatiunea, doar drumul/timpul te costa). Cu SPS-ul de la REVO pentru 2.0 TFSI poti seta chiar tu anumiti parametrii. In felul acesta poti merge cu benzina de 95/98/100 si cu setari diferite in functie de cifra octanica. Acest SPS se cumpara separat, nu este inclus in pretul soft-ului.

Pretul este negociabil cam la toti tunerii, nu te lua dupa ce scrie pe site-uri. In loc sa te sperii de preturi, pune mana pe telefon si intreaba-i cat te costa.

Evacuari de calitate in Bucuresti fac baietii de la TopGear Romania. Ba sunt chiar si ieftine daca ne raportam la calitatea produsului final. Cat-back este pentru sunet mai sportiv, nu pentru performanta. Acesti baietii iti pot proiecta un cat-back care sa se auda exact asa cum iti doresti (mai tare, mai incet, mai gros etc).

Un CAI de calitate pentru 2.0 TFSI este cel de la APR. Cam la toate restul CAI-urilor pentru 2.0 TFSI va trebui sa renunti la capacul de motor.

Daca as fi in locul tau, mi-as face mai intai un stage 1 fara sa clipesc. Apoi m-as mai documenta, iar abia peste ceva timp m-as mai gandi sa schimb ceva la masina.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 21:22

O intrebare am si eu,merita atat de mult sa ii cresti puterea doar pt a pleca mai repede de la un semafor?Sa-i inmultesti ''mustangii'' si sa te limiteze magnificile noastre drumuri? La ce bun?
200 cp nu-ti sunt suficienti? :shock:
Ar fi bine sa-ti dotezi si ingerul pazitor cu mai multe aripi,ca sa-ti tina pasul si sa nu o sfarsesti prost :blackeye: .
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 22:44

Hmm..super detaliile voastre!

BOGY26, motorul NU a fost spalat niciodata (si nici nu o sa fie). Deci apa a intra la splatorie, banuiesc ca sa insistat pe la priza de aer care duce la filtru,altfel nu vad cum... (totusi filtrul nu era ud).

Revenind.

1. Chiptuning.
Hai sa spun mai direct, ca nu ma ascund de nimeni pe banii mei! Chipul inclin sa il fac la RBN, am un feedback bun,mai ales de pe acest forum. Daca stiti situatii esuate, va rog sa imi aratati. (ma gandesc ca eu as tine cu voi,nu cu o firma...)
Inclin putin si catre mastertuner, au multe motoare modificate, au dyno,mecanici cu care poti vorbii si cu care sa te mai sfatuiesti.

Volvol, am tot citit posturile tale si stiu ca esti pro firme "internationale" dar eu am mare incredere in inginerii Romani. :)
Eu merg cu masina doar in RO,deci ma intereseaza sa fie performanta si fiabila in conditiile de aici.
Acum spune-mi tu te rog ai chip REVO? ai avut si alt cip?
Am sunat la revo,am vorbit si sa-ti explic. Pt. atatia bani ma astept cand sun sa aud" Buna ziua, Revo Romania, cu ce va putem ajuta?" nu un "alo,da!". Ma astept totodata la un centru frumos si bine dotat, cu dyno si toate sculele necesare nu la un baiat care face SI modificari pe dyno (la cererea mea), da in alta parte, ca ei nu au. Pretul intradevar mai mic decat pe site, dar fara factura si garantie (chiar daca garantia e ...mai nimic). De unde ai tu informatiile ca softul a fost dezvoltat de zeci de ingineri, testat pe mii de masini si etc? din nou, ai fost la ei? ai informatiile din surse sigure? sau cum ? Ca pe wikipedia am scris si eu mai mult si la un moment dat chiar foarte prost/eronat pt. ca am gresit. Cati am indus in eroare timp de 3ani pana mi-am dat seama si am corectat...

2. Admisia/evacuare.
Are rolul, pe langa cresterea de putere, de a contribui la o racire mai buna a aerului ce ajunge la motor, iar un debit marit de aer corelat cu un chiptuning bun, poate sa obtine o crestere de X hp DAR stresand alte componente mai putin. (daca e mediu)
De asemenea, masina ar trebui sa urce mai bine in ture. Pe de alta parte, o admisie mai buna cu debit mai mare de aer necesita si o evacuare turbo-back completa altfel apar alte limitari(?)
Corectati-ma daca gresesc!

Gamer555, asa este ai mare dreptate. Exact asta vreau, Soft custom,dyno,loguri si testari in mers! ( nu "ia softu si mergi acasa,ca e bun,e testat ,e bla bla bla ) Pai trebuie sa fi cu capu sau disperat sa dai 500EUR si sa strici o masina de 15000! Probabil din cauza astora carora nu le pasa, fac si tunerii figuri (unii). Pai alo, daca moare ala eu nu mai vand masina de 15K sau cat a dat fiecare? :)) Ma doare in pix de tuningu' lui in cazul asta! Nu mai fac nimic pana o sa ma caute el ca eu am banu!!! Si banu in 30ani de experienta face ce vrea el cu ce vrea el si cu cine vrea el (legal sau mai putin legal).

Volvol,meric pt. info cu APR carbon,este super dar nu stiu daca merge la mine ca am capacul la motor altfel decat la audi/golf.
(e mai mare si prins pana in spate). Ce zici?

Multam!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

28 Iun 2012, 10:31

sa mentinem discutia strict ontopic ! nu vreau sa vad niciun fel de flame pt ca se duce totul de rapa. mai multi s-au straduit si au scris posturi lungi "cu continut", haideti sa nu ne batem joc !
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

28 Iun 2012, 12:56

Revenind, am studiat info de la volvol legate de admisia APR carbonio. Arata foarte bine, este acceptabila ca pret, dar din pacate nu vad cum se poate monta la FR din cauza capacului (in link-ul de mai jos este montata si pe un scirocco, dar sa renuntat la capac - la alte modele audi/ww cu tfsi/tsi merge ca au capacul mai mic)

http://www.goapr.com/products/intake_ca ... 20tsi.html

1. Poate este ceva ce imi scapa si se poate adapta altfel?
2. Am mai intrebat odata, credeti(defapt daca stiti!) ca se creaza un bottleneck daca nu exista si un turbo-back ?


3. CIP - nu as vrea sa fac un versus intre firmele de cip,va spun doar ca din motive personale (sa zicem) ma intereseaza opinia voastra legata doar de RBN (spre care inclin 65%) si MasterTuner (35%). Ma ajutati sa fac un "gap" mai mare sau mai mic?


Multam'

PS:
volvol, nu te supara,dar am niste principii care pt. mine primeaza. Deci daca nu imi place ceva renunt indiferent daca am de pierdut mult!
eu,desi nu te cunosc, daca as avea o informatie sigura ca o piesa,o masina,un om nu este bun, ti-as spune ca sa te feresti! :)

Peace and relax!
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

28 Iun 2012, 14:18

Acesta este CAI APR pentru 2.0 TFSI:
http://www.goapr.com/products/intake_ca ... 0tfsi.html
Din cate stiu eu, CAI merge cu stage 1 fara probleme, nu este nevoie sa fie schimbata si evacuarea. Bineinteles, nu vei avea aceleasi performante ca si cum ai avea CAI + TBE + stage 2. Adica CAI + stage 1, inseamna 4-5-6 CP in plus fata de un stage 1 simplu ... si un cuplu maxim disponibil pe o plaja de turatii cu cateva sute de ture mai mare decat la stage 1 simplu.

In link-ul tau este CAI-ul pentru 2.0 TSI, motorul meu.

Eu nu ma supar deloc. Fiecare alege exact ce crede el de cuvinta, sunt chiar foarte foarte intelegator si libertin din punctul asta de vedere (oamenii sunt diferiti). M-a distrat doar partea cu "raspunsul la telefon" si cu "banul face ce vrea el". Dar cum nu avem voie sa discutam despre asta ... si cum sunt prea satul de facut flame (chiar si eu ajung sa ma plictisesc la un moment dat) ... pastram discutia doar strict pe planul tehnic. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

28 Iun 2012, 14:35

Tuner local mai este si TCM-Turbo, sunt activi pe vwforum mai mult. Pe seful lor il cheama Dragos Voinea, este un tip pe care l-am cunoscut si mi-a palcut de el, pasionat si inteligent. Daca m-ar trage ata sa fac modificari la masina, as apela fie la el fie la Revo. Citeste si pe vwforum despre ei, sunt specializati in motoare VW.
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori