Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

25 Iun 2012, 16:38

Salutare clubseat,
Nu am avut ocazia sa ma prezint pana acum (scuze),am postat un singur topic in graba,asa ca, cu ocazia unor serii de intrebari la care sper sa ma ajutati si sa ma indrumati, o sa ma si prezint(defapt masina:)

Deci, am achizitionat (sh) un seat leon FR TFSI din 2007, cu 57000 km la bord. Am efectuat testele la porsche - verificare rampa,diagnoza,test turbo si compresie motor (cca. 300RON) si au iesit ok, asa ca odata cu recomandarea unui mecanic cat de cat priceput zic eu am decis sa o cumpar.

Acum vin si intrebarile pt. voi, cei mai tehnici si priceputi:


1. Vreau sa o inbunatatesc putin, si vreau sa incep cu partea de performance(moderat!). Nu merg la liniute, e masina de zi de zi la servici (trafic de ora 7-30.8 am) dar as mai vrea un +.
As vrea sa stiu daca urmatoarele modificari sunt "legale" sau la limita si daca o sa pot trece testele de la RAR (in cazul in care o vand) si de ITP care trebuie facut anul viitor.

2. Exista un loc (altul decat reprezentantele) pe care il recomandati unde se pot face aceste modificari? Gen oameni care se pricep,stiu unde trebuie o izolatie,au ceva cunostinte de fizica si materiale, pot sa imi recomande anumite lucruri,un sfat din EXPERIENTA, acces la manualul de service al masinii, pot face un reglaj fin sau o codare cu vag-com-ul...intelegeti voi.


Modificari:

a: admisie (CAI) dar ceva cu carcasa sau adaptata pt. ca lucrez intr-o zona de santier unde sunt tone de praf zilnic. Nu vreau filtre care trebuiesc unse nici daca imi dau 20 hp - pur si simplu nu-mi place ideea deci vreau un filtru uscat, care il pot schimba la 1000km daca e nevoie (am inteles citind pe aici ca asta ar fi limita pt. un filtru sport dar fara carcasa).
ceva de genul -> http://www.4tuning.ro/images/admisii-sp ... -0-0-0.jpg



b: evacuare cat-back (am inteles ca turbo-back este "the best" dar elimina catalizatorul = nu mai treci testele rar in veci = nu ma intereseaza)
- nu vreau sa fie zgomotoasa! - ceva decent, un sunet poate cu max. 25% peste sunetul de acum - posibil? aftermarket sau custom?

c: chiptuning normal. (o sa merg pe o firma care are un dyno) lucrez in it si deh, vreau sa vad cifre,date (inainte si dupa) + grafice lineare,nu sa traga tare dar aiurea si sa rup ambreiajul in doua ...

d: ceasuri pt. monitorizat cativa parametrii? Ce recomndati ca este mai important in cazul meu de monitorizat? ( egt,presiune ulei,turbo,apa..etc) - 2-3 maxim.
(imi place sa stiu mai in detalii cum "functionez":)

d: ce altceva, fara modificari majoare ale masinii si care sa fie legale mai recomandati pt. un + la capitolul performanta? Mici trucuri, upgradeuri?


Mentionez si ca, nu as vrea ca in conditii normale de mers cu benzina 95 (asta pun deoarece pt. asta am card free si ar fi cam stupid sa platesc eu doar ca sa pun altceva) sa cresc consumul.
Am mai avut chip pe alta masina, mai putin nervoasa si consumul la mers normal a scazut clar cu 0.5/1l. Cand ii dai talpa sa creasca cat o vrea.


Nu dispun de fonduri nelimitate, muncesc din greu pt. bani, prima masina a fost in leasing si vanzand-o mi-am permis-o pe aceasta. Deci faze cum am auzit cu "am mai marit putin presiunea in turbina dar sa spart - merg maine sa iau alta" este pt. mine extrem de grav = luat taxiul la munca (20km) + invoit de la sef (raman dator) + bani de care poate dispun sau nu la momentul respectiv.


Scuze, sunt incepator pe forumuri, sper ca nu am scris nimic gresit (corectati-ma! daca este asa) si sper sa aveti rabdare cu mine. Ma pot deplasa daca este cineva cu care pot discuta face-to-face si de fel nu raman dator.


Va multumesc anticipat!
Ultima oară modificat 25 Iun 2012, 18:48 de către Cosmin, modificat 1 dată în total.
Motiv: editare titlu
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 06:34

iteste ce a facut baiatul asa cu o masina identica cu a ta
viewtopic.php?f=5&t=2341
o sa aflii si raspunsuri la intrebari pe care inca nu le-ai pus :P
Citeste in liniste,masina a plecat intr-un fel si a ajuns de "invidiat".
Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 08:10

Multam, ma apuc de lectura! (oricum am citit jumatate din forum :D)
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 09:17

nakano scrie:
Multam, ma apuc de lectura! (oricum am citit jumatate din forum :D)



Da, citisem de mult (chiar la inceput) dar nu e ce ma intereseaza pe mine...
In primul rand as vrea sa pot discuta cu cineva priceput despre ce vreau eu de la masina, cum se poate obtine(sau nu), unde pot sa fac modificarile si cat de legale sunt.

Admisia lui este cu filtru fara carcasa,deci nu ma intereseaza.
Evacuarea este turbo-back, adio catalizator si mai trec RAR-ul/itp-ul cand vreau sa o vand din parti :)
IC de S3 nu stiu daca am nevoie pt. ce imi doresc eu ?...


Deci astept in continuare ceva sfaturi!!!
Multumesc!
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 09:45

Exista catalizatoare sport pe 200 celule/100 celule si nu o sa ai treaba cu ITP-ul..citeste tu cu atentie ce scrie acolo si ai ce invata..daca vrei filtru sport de carcasa, cumpara K&N de carcasa, daca vrei doar zgomot, fara performanta cumpara toba sport, orice resoftare este legala(nu exista o lege care sa interzica resoftarea masinilor)...cred ca o sa gasesti foarte multe lucruri utile pe acel topic, eu unul am gasit...
 
Avatar utilizator
tytelu1
Mesaje: 189
Membru din: 20 Ian 2012, 21:32
Localitate: Marghita - Bihor
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 09:57

Eu zic ca pt. ce vrei tu sa folosesti masina o resoftare la Stage1 este suficient.Mai poti sa-i pui un filtru sport in carcasa si daca iti doresti un sunet mai sportiv,sunt in Bucuresti firme foarte bune care iti fac evacuri custom.

Poti sa ii pui niste discuri de frana cu striatii,pt. o franare mai buna si un aspect mai placut, niste jante mai mari,eventual sa o lasi putin mai jos, castigi o stabilitate mai buna si un look mai frumos.

Asteptam parerile celor mai cu experienta in domeniu pt. o lamurire mai buna.Spor la modificari si sa ai noroc la ea.
Seat Exeo 1.8 TSI 120 HP
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 13:30

In primul rand as vrea sa spun ca nu exista o reteta pe care sa o aplici. Orice modificare a unei masini, pe langa faptul ca nu se poate face cu bani putini, ar trebui facuta cu un scop. Unii umbla la performantele motorului, altii doar la stabilitate, altii la look. Unele modificari exclud altele, asa ca daca as fi in locul tau m-as gandi ce vreau sa fac cu masina.

Personal, primele modificari eu le-as face pe partea de suspensie / tren de rulare: coilovers, bari stabilizatoare, eventual brate, jante si anvelope. Comportamentul masinii se va imbunatati semnificativ iar puterea stock a motorului e suficienta, mai ales ca ziceai ca nu mergi la "liniute".

In rest, conditiile pe care le enumerai pt. modificarile ce vrei sa le faci sunt destul de restrictive.
Personal, nu as umbla la admisie si nici la evacuare. Un filtru sport in carcasa originala (sau in orice alta carcasa) nu merita investitia, la fel si evacuarea.
In opinia mea, ori pui din prima CAI si evacuare TB (cu highflow cat sau fara), ori mai bine nu pui deloc si lasi piesele stock. NU spun ca nu ar exista o cale de mijloc (eu personal nu m-am documentat pt. ca nu imi plac jumatatile de masura), insa personal nu cred ca merita.

In concluzie, parerea mea e sa imbunatatesti suspensia si sa-i faci un stage 1. O sa fie cu totul alta masina.
Referitor la ceasuri pt. monitorizarea diversilor parametri, nu ma pronunt pt. ca le consider inutile, inestetice si distrag atentia.
Referitor la mici upgrade-uri, exista cateva, mai ales pe partea de stabilitate (suporti de motor, bucse etc)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

26 Iun 2012, 23:18

Am mai postat odata dar fie nu sa salvat postul fie am suparat pe cineva si sa sters desi nu cred.

Deci, mai scriu odata. (sper sa aveti rabdare la citit,daca scriu mult si prost, atentionati-ma sa sriu mai pe surt)
Va multumesc foarte mult, sfaturile voastre sunt foarte importante pt. mine, mai ales ale celor care mi le ofera din experienta (au,au avut,cunosc,au studiat..etc).

Sa clarific putin, am citit aproape tot forumul in sectiunea Leon 1P (au mai scapat detalii,desigur).
Am mai avut tot un leon 1p (102cp cu chiptuning ce a mers 6ani fara probleme) si momentan sunt interesat doar de modificari "performance" deci nu ma intereseaza grile,becuri,faruri,folii,pleope si alte lucruri de genul despre care intradevar se gasesc informatii mult mai multe si detaliate.

Legat de performance,multi au facut modificarile cu prieteni priceputi sau in locuri pe care nu le precizeaza (sau mai de mult,in locuri care nu mai exista). Deci foarte important unde gasesc meseriasii ?

Vreau mai multa putere cand am nevoie, in general conduc sportiv dimineata (ca ma grabesc,nu din alt motiv) iar seara destul de lejer dovada fiind si consumul in medie de 12,5 in Bucuresti si 8.2 cand merg la mare pe autostrada.


Chipul oscilez sa il fac unde l-am facut si la cel de 102 cp, desi nu dispune de dino si as vrea totusi un grafic de cuplu (inainte-dupa),care ma intereseaza in primul rand sa fie cat mai linear si NU cat mai mare si intre alt tuner care dispune si de dino dar unde in general se modifica masini japoneze desi au un portofoliu destul de bogat.

NU vreau filtru sport in carcasa stock! (cea care este defapt capacul motor la FR)
Vreau ceva custom, pt. ca fizica mea odata destul de buna imi spune ca tot ce vad (chiar si la masini de peste 500CP) este fara cap si chiar daca da performanta uzeaza motorul. De ex., ce cauta un filtru conic langa motor? asta nu mai e CAI (cold air intake) ci HAI (hot air intake) dar in fine.

Deci vreau o admisie cu filtru in carcasa custom, bine pozitionat, cu traseu izolat termic, carcasa in care aerul sa vina din afara, iar daca traseul e bine facut pana la fitru,aerul sa vina si cu presiune. (cum se intampla de ex. la leonul de 102cp)
Admisia la FR mi se pare o gluma inginereasca, sa pui filtru deasupra motorului si peste el o carcasa ca sa il mentina fierbinte atat pe el cat si o buna bucata din traseu.
Am vazut ceva,se mai poate adapta, dar nu stiu nici unde si nici nu am detalii despre firma care le produce(pot da link).
In plus, intrebare intrebatoare este legal? Daca nu, se poate omologa?.

Evacuarea,as vrea turbo-back cu catalizator sport (200cel) dar din nou, este legala? Atentie! NU vreau sunet, tolerez un maxim de 20% peste zgomotul stock deci... se monteaza un silencer? merita? unde? e diferenta atat de mare fata de un cat-back?


Rezumand, as vrea asa, in aceasta ordine: 1. CAI 2. Evac 3. Chip.


Cosmin, suspensie nu vreau mai dure, am jante pe 16, poate o sa trec la 17 dar sub nici o forma mai mult. Nu imi place sa opresc la fiecare linie de tramvai ca deh, am masina joasa. Masina trebuie sa fie ceva in primul rand util.

Coilovers,suporti motor ..aici m-ai pierdut, la fel si cu barile stabilizatoare si brate. Poti detalia putin daca ai timp? Merci!
Ceasurile mi se par utile, nu ma intereseaza nimic ca "da bine" sau "face zgomot". Eventual doar 2 ceasuri, in zona de langa scrumiera, in carcasa custom din fibra. (am vazut si arata ok, der din nou, la noi nu stiu unde se face,cine monteaza etc)

In final, vreau un plus de putere dar in acelasi timp si sa optimizez fiabilitatea pe cat posibil. Daca se poate o racire mai buna,chiar daca nu aduce CP/nm eu o sa o vreau.

Acum, cand aveti timp, mai ajutati-ma si voi.
Ar fi super sa pot vorbi face-to-face cu cineva priceput carui ii pot explica ce vreau si ma poate indruma chiar si contra cost, cu conditia sa o faca cu buna credinta si sa stie ce spune.


Va multumesc anticipat inca odata si sper sa ma ajutati sa fac modificarile (sau nu) cat mai curand iar atunci pun cate poze vreti,fac filme,desene..etc :)
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 01:12

inteleg punctul tau de vedere si cam ce ti-ai dori sa faci la masina (cred). totusi daca vrei performante crescute, ordinea ar fi 1. soft, 2. admisie. am pus astea doua pentru ca in primul rand putere si cuplu castigi foarte mult din softare, iar softul trebuie sa-l faci undeva unde au si dyno si stiu cu ce se mananca K03 (asta e turbina ta de pe FR benzina din ce stiu). despre recomandari pentru unde ai putea sa-ti faci softul, fiecare o sa-si sustina tunerul care i-a modificat lui masina, cred.
ca o paranteza, daca o sa discuti cu fiecare tuner in parte, o sa vezi ca daca intrebi de concurenta textele sunt asemanatoare "aaah, de ala imi zici ? pai ala .... haha, ras cu subinteles". e un fel de mancatorie si concurenta foarte mare in domeniul asta, si pana la urma trebuie sa apleci urechea in toate directiile inainte sa iti faci tu o opinie si sa iei o decizie. tocmai de asta nu o sa iti zic "du-te la tunerul meu", desi eu sunt multumit de cele 2 softuri diferite pe masina mea, stiu si alti leuti modificati cu succes acolo, si k03uri performante care au iesit de pe usa lor, etc. dar tu tre sa decizi pana la urma, nu sa lasi pe altii sa decida pt tine.

despre admisie las pe altii, tfsi nu imi este familiar, desi principiul este cam acelasi pentru un CAI. vrei sa traga aer de afara neaparat ? pai sunt oameni care si-au gaurit aripile, sau trag aer prin locul proiectorului, ori alte inventii :) acum problema e, ce iti trebuie tie in cazul tau particular. adica tu ai un k03 si vrei sa ramana acest turbo, si nici setupul nu vrei fie unul agresiv. un wild guess ar fi ca nu iti trebuie "aer prin aripi" in cazul tau :)

apoi evacuarea. am lasat-o la urma, pentru ca e mai delicat. ai tot spus de evitat probleme la RAR, ITP bla bla. bai din modificatul evacuarii vor rezulta acele probleme. vrei sa renunti la catalizator ? pai ai raspunsul la intrebare din start, pregateste blatul pentru ITP. vrei catalizator mai permisiv ? pe langa ca inseamna modificarea evacuarii (care probabil va fi cap coada cu ocazia asta), deci bani multi, noxele nu vor mai fi la acelasi nivel cu "stock". deci iarasi probleme la ITP / RAR. apoi zgomotul mai mare : pai asta rezulta din catalizator mai permisiv, diametru mai mare la evacuare si renuntarea la silencere sau inlocuirea lor cu unele mai "permisive" direct-flow. dar tu pornesti de la "fara probleme la rar" in schimb cu "performante marite". e cam greu sa obtii asta, si investitia o sa fie mare pentru un castig foarte mic.
ca idee, evacuarea o modifici ca sa nu ai probleme cu temperatura pe evacuare (EGT), asta e printre principalele motive daca te gandesti la fiabilitate. ori daca tu nu faci upgrade la turbo, mi-e greu sa cred ca o sa fie nevoie.

cel mai bine, iti recomand sa vii la intalniri si sa discuti cu oamenii. gasesti si k03 modificate, si admisii, si evacuari, si benzinari si diesel, etc.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 02:54

Salut! Bine-ai venit pe forum, felicitari pentru masina si pentru alegerea facuta!
Inteleg din ce ai spus pana acum ca simti nevoia unui "+" desi ai luat masina de putin timp si totusi deja ai ajuns la concluzia ca nu iti ofera indeajuns de mult :)
In primul rand, nu exista cadru LEGAL la o modificare tehnica, estetica sau de orice alt gen. Nu o sa te ia nimeni la intrebari atata timp cat nu deviezi de la ideea de baza de la care a fost construita masina, nu pui motoare de pe alte masini si nu amesteci serii de la alte sasiuri... Este recomandat ca aceste modificari sa le faci tu, si doar tu. Nu cred ca e cazul sa mergi la ateliere care se ocupa cu asa ceva atata timp cat modificarile pe care ai de gand sa le faci sunt minore. Cum le faci si in ce ordine?!? Urmezi retete deja folosite (cu cat mai multe exemple, cu atat mai bine) sau te adaptezi la ele in functie de nevoile pe care le vei simti pe parcurs. Omul este un mecanism nelimitat, la fel si masina, iar daca omul tinde mereu spre mai mult, mai bine si mai performant, atunci o sa vezi ca si masina te va urma si atunci o vei trage dupa tine intr-acolo. Asta doar daca tu esti acel om pentru ea, insa sa stii ca asa cum vei vrea mai mult de la ziua de maine, asa vei vrea si de la masina pe parcurs. E o boala care nu-si gaseste medicamentatia potrivita!
Incerc acum sa ma pun putin in pielea ta ca sa iti pot raspunde cat mai obiectiv cu putiinta. Mi-e cam greu avand in vedere ca sunt si eu un om cu un mecanism nelimitat, dar incerc:
Ceea ce iti trebuie tie momentan la aceasta masina este un soft stage I si nimic mai mult. Admisia e ceva care nu te ajuta intr-un stage I, fiind doar o modificare recomandata, nu una esentiala pentru acest pas. Admisia stock face treaba buna cu 35-40 cai in plus la motor. Daca nu mergi sa alergi masina pe autostrada ore intregi, nu ai nevoie de asa ceva si nu ai nevoie de intercooler aditional. IC-ul e deja ceva care se cere de la stage II in sus. Nu iti trebuie racire, si nu cred ca e nevoie sa iti explic ce se intampla cu aerul care trece de filtru, intra in admisie, unde ajunge, pe langa ce temperaturi se invarte in jurul turbinei si care e circuitul lui ca sa poti intelege cat mai bine ideea de CAI...
De evacuare chiar nu simt nevoia sa deschid subiectul, gamer555 ti-a raspuns mai complet decat o pot face eu. Simt doar nevoia sa fac o precizare: Atata timp cat te gandesti la ITP & RAR & alte cele, nu ai ce sa cauti la evacuare. Punct!
Pune Stage I acolo unde te indeamna feeling-ul si sufletul si vei beneficia de exact ceea ce cauti tu acum la masina asta. Mai ales ca masina e "city" si pleci de acasa la orele amintite, vei vedea ca ceea ce omoara TFSI-ul si ceea ii creste consumul este statul pe loc, alternanta treapta 1 - treapta 2 - liber - frana si din nou de la capat. Daca poti mentine TFSI-ul in mers, indiferent cu ce viteza, in orasul asta (banuiesc ca esti din Bucuresti - adauga orasul la profil), vei sta in media de 11-12 si nu cred ca asta te va deranja avand in vedere ca beneficiezi de o rezerva de putere pe care o poti folosi oricand daca este nevoie.
Cu un soft facut corect, vei castiga un usor consum micsorat la mersul normal si mai mult cuplu de jos, dupa 1.500 ture, cuplu de care simti acum nevoia probabil.
Concretizat: Incearca sa mai mergi cu masina asa cum este ea o luna-doua, sa prinzi management-ul motorului, sa simti mai bine cutia, etajarea treptelor si cum lucreaza totul pe masina. Pune un ulei bun, o benzina minim 99, si bucura-te de masina si de motor asa cum este el acum... Incet-incet o sa intelegi ideea de care aminteam mai sus, omul si nevoia sa de evolutie...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 10:02

Salutari,

Am fost sfatuit de 2 dintre chip-tunerii cu traditie pe la noi ca intai sa fac admisia si/sau evacuarea pt. a putea corela cipul cu noile modificari. De aici si ordinea mentionata de mine.
De ales e putin dificil, stiu prea bine de razboaiele lor care nu ma intereseaza, iar unul din cei mai recomandati mai ales pt. seat nu are dyno nici acum, contand mai mult testele "in strada". Nu spun ca nu sunt importante, dar nu sunt un asa bun cunoscator, astfel incat sa-mi dau seama daca, pe langa faptul ca trage mai tare, o face si in mod fiabil. Alta firma de tuning care face tot custom are si dyno, dar parerile pe forum sunt mai impartite fata de primul. Vreau un chip custom, pt. ca vreau ca de ex. daca se pot obtine 40 CP peste stock (tunerii au zis 45fix) eu o sa vreau doar 30, din motive de fiabilitate.

Am trecut intradevar de la 102cp (cu sip) la 200cp dar am condus si masini de 350cp+ deci nu sunt pe langa subiect. Ma intereseaza ca masina sa plece mai bine, in special pe 50m.

Spuneti ca admisia stock este ok si nu trebuie schimbata si ca un cat-back nu e ok pt. rar, corect ?
Conduc mult masina, o alerg destul de mult si oarecum haotic pt. ca asa este organizat timpul si treburile mele...trebuie sa merg des si cu opriri dese. Merg mai tare,mai incet,plec pe autostrada, ii dau mai tare, apoi incetinesc sa fumez, iar mai tare, intru in oras si tr.1 tr.2 si maxim 3. (are viata grea cu mine, nu? :P)

Vreau sa plec primul de la semafor pt. ca sunt 85%din timp in graba! iar alti idioti pleaca tare doar de fun sau pt. ca vor sa-mi demonstreze ca ei au masini mai slabe/ieftine da tunate si ma fac, ei bine, vreau sa ii las in spate sa imi vad de treaba mea. Si pt. asta, asa cum este masina acum, treapta 1 se termina foarte repede iar a 3-a trage mai slab ca 4. Deci admisia ar avea si rolul sa ajute sa urce in ture mai repede. Este gresit ?

Vad pe forum multi colegi care au doar cat-back. De ce l-au pus? este doar zgomot si nimic mai mult ? Cum mai vindeti masinile daca nu trec rar-ul ??? Si credeti-ma ca va spun din surse extrem de personale, foarte dar foarte greu mai merge in 2012 spaga la rar. (itp-ul e altceva)


Gamer555, nu stiu cum sa-ti explic cu CAI-ul, ce anume as vrea. Sti traseul de la leon 1p? Asa ceva as vrea! nu in far, in aripa si altele. Vedeti va rog link-ul cu ceva asemanator.
http://www.4tuning.ro/images/admisii-sp ... -0-0-0.jpg

Recomandati totusi si 2 tuneri (PM daca va e frica sa postati aici ca nu va mai primesc cu masinile:). Nu ma trimiteti la revo sau abt din start, ca pica din cauza pretului care este aberant.
In plus, pt. banii care ii cer trebuie sa faca custom, dar atat de custom incat sa ii pun eu punctele unde vreau sa fie cuplu pe grafic! in fine ...


Alte imbunatatiri mai "micute" sa zic asa? A piesa de fier in loc de plastic pt. o durata mai mare, o izolare care ajuta in timp sau protejeaza.
Defapt tot ce tine de racire sunt mare fan, mi se pare ca este un cuptor sub capota! iar eu sufar rau de tot cu caldura! Si acum transpir cand va scriu.


Multumesc si o sa vin si la intalniri.
Defapt am venit la inceput, (2007) dar erau 4-5 masini, Remus, Panterutza,Ice si Codrin parca. Asa ca de atunci nu am mai venit :)
 
Avatar utilizator
tytelu1
Mesaje: 189
Membru din: 20 Ian 2012, 21:32
Localitate: Marghita - Bihor
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 10:22

E putin funy felul in care spui lucurile :D
Spui ca nu vrei cele doua firme ca au preturi mari, dar la revo ai inclus testul dyno in pret, befor and after.
Seat Exeo 1.8 TSI 120 HP
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 10:29

pe scurt:
- admisie si evacuare modificate inainte de soft, pentru "corelare" ulterioara, mai ales in care tu vrei clar un soft stage 1 "linistit", mi se par exagerari.
- daca vrei sa modifici evacuarea doar cat-back, o faci cam pentru sunet. castigul la modificarea evacuarii il ai la downpipe facut cu cap si eliminarea catalizatorului !
- sustin ce a spus si LPH : consider ca este cel mai potrivit un simplu stage 1 pentru ce iti doresti.
- despre cum reusiti sa va vindeti masinile, eu unul nu am raspuns la intrebarea asta pentru ca nu m-am gandit la asta. dar daca e sa listez numarul de criterii pentru care as pica testarea lor, m-ar lua durerile de cap, asa ca ma abtin :)
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 10:46

Nu uita de ambreiaj daca cresti cuplul prea mult. Si eu sunt de parere ca nu ai de ce sa umbli la admisie acum, acolo te bagi pentru stage 1+ / stage 2, si o sa ai mai multe modificari de facut... Exista un coleg cu o Cupra alba care a facut multe modificari, cu un mecanic foarte priceput, intreaba-l si pe el - viewtopic.php?f=5&t=5592&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=cupra
In locul tau as lasa masina stoc si as pune soft stage 0 / stage 1, si schimb de ulei si filtre mai des (7500 - 8000 km). Pe evacuare nu ai ce sa cauti.
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
 
nakano
Subiect Autor
Mesaje: 83
Membru din: 19 Iun 2012, 12:31
Localitate: Bucuresti

Re: Leon FR 2.0 TFSI - Sfaturi pt. upgrade

27 Iun 2012, 12:54

Hmm..mai voi vreti sa am masina mai slaba, sa ma faceti la semafor, nu? :P Glumesc.

Din ce in ce mai multe pareri contra cai+evac. Interesant! ma asteptam invers :)

Legat de cip..la revo este 744 EUR cu tva inclus. gluma buna mi se pare ca pt. banii astia imi luam cupra dar nu am vrut din cauza consumului + scaune incomode + suspensii incomode +++
In plus, repet, nu fac custom deci inutil pt. mine sa-mi dea 255CP cat vor ei sa-mi puna ca eu nu vreau 55 CP peste. Imi dau si alt ambreaj ei? ca eu nu il schimb din 30in30mii....


Inca ceva ca sa mentionat, merg cu benzina 95 cam 85%din timp (aici am card free,deci nu am ce face la cap. asta)


Deci, cat-back = doar zgomot si in rest 0
Admisie custom = ziceti ca nu e nevoie pt un 40CP
Chip = nu sunt decis 100% unde (mare pacat ca nu investeste tunerul meu preferat intr-un dyno, nu-l inteleg :(

Alte upgrade-uri cum am mentionat...nimeni nimic?
Orice sfat e binevenit.

thx!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori