Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: Bine v-am gasit.

08 Iun 2009, 19:17

Arata foarte bine cu folie!
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: Bine v-am gasit.

08 Iun 2009, 19:29

Te-ar aranja bine niste pleoape.
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Subiect Autor
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

26 Sep 2009, 05:28

Ieri masina mea a primit in sfarsit si un chiptuning ...totusi a fost greu sa aleg ceva. Vreau doar sa spun ca nu se primeste neaparat ceea ce se promite, incercati sa-i ""legati"" pe cei care ii alegeti in chiptuning de neobigatia in a platii acel serviciu daca nu se respecta cele promise SIMPLU!!!

Eu totusi cred ca sunt un client dificil, deoarece am spus clar din start : daca iese rau fum la esapament nu ma intereseaza...asa ca am primit un soft destul de interesant de origine Portugalia - de la www.carpowerimprovement.com - si instalat in romania la in privat dupa ce softul meu a fost trimis-modificat si apoi reinstalat inapoi in calculator peste cel original.

Am platit 190 Euro ( a cerut 200 , am oferit 190 !! )
Am primit: 1 test Dyno inainte >> chiptuning-ul >> 1 test Dyno dupa >> rezultatele
Nu am primit factura, bon, etc...doar garantie verbala ! Si pot revenii gratuit la softul meu.

Ce este de retinut : Nu acceptati decat softul original al masinii care a fost trimis la modificare, orice soft care nu pica exact pe versiunea de soft a masinii, care se potriveste de la alte masinii, poate duce la erori in functionarea altor accesorii ( climatronic, comfort modul, etc). Acestea apar in diagnoza Vagcom si nu toate mai pot fi sterse. De aceea trebuie sa ramaneti la versiunea voastra de soft , acestuia facanduise chiptuningul. Tineti minte: 2 masini la fel nu au neaparat acelasi soft in ECU, el difera si in functie de dotarile originale ale masinii.


Imagine
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

26 Sep 2009, 15:46

~17 caluti si 65 NM nu e rau deloc. felicitari pt pasul facut, banuiesc ca se simte foarte clar schimbarea...
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Subiect Autor
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

28 Sep 2009, 02:35

Nu sunt caluti sunt Kilowati :mrgreen:

Eu pot sa spun doar ca valorile sunt masurate la roata !! Ce inseamna asta?
Pierderile pentru diesel cu tractiune pe fata sunt de circa 12%- adica de la volanta pana la roata se pierde pe ""drum"" ( cutie viteza,planetare, roti ,etc)

Producatorul da valorile mereu la volanta , deoarece el masoara pe un stand.

Oricum masina avea inainte de cipuire mai mult decat cei 110 CP dati de fabricant,
mai exact: 79,6 x 1,12 = 89,152 KW = x 1,36 = 121,24 CP >>la motor!!
Acum sunt 92kw roata x1,12 =103,04 Kw x 1,36 =140,13 CP >>la motor !!...asta fiind puterea

la capitolul cuplu stam asa:
am avut 212,5 NM la roata x 1,12 = 238NM la motor >>>>>>> >>fabricantul promitea 235NM
acum am 277,6 NM la roata x 1,12 = 310,92 NM la motor .>>>>>>Tunerul promitea 295 NM !!

Ce pot sa spun dupa cateva zile? A iesit bine per total , am facut ~300KM.
Nu iese fum in evidenta ,decat poate foarte scurt la accelerare maxima, asa vad eu in oglinda stanga!
Aderenta la accelerare vrea sa se rupa in treapta 1, 2 , uneori chiar si cu ESP pus.
Consumul mai trebuie urmarit deoarece acum am tot exagerat :lol:

POT sa recomand celora care vor sa simta o schimbare la masina lor.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

28 Sep 2009, 20:02

si dyno-ul unde l-ai facut? cmva acolo unde ai zis?
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Subiect Autor
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

29 Sep 2009, 03:47

Bamse am fost cenzurat, pentru ca am scris unde l-am instalat. Nicidecum ca este softul lor. Doar ca acolo am facut si Dynotestul.

Sincer sa fiu eu nu vad rolul cenzurii intr-un forum , adica aici unde impartasim informatii despre diferiti si diferite firme!!

Bine ca nu l-am facut la Mercedes sau Ferari !!
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002

 
Avatar utilizator
Bogdan_wtb
Mesaje: 819
Membru din: 05 Mai 2008, 18:45
Localitate: IASI
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

15 Apr 2010, 10:54

foarte bine da folia pe masina , marfa :yah ai idee se poate face resoftare pentru 1,6 16v benzina ?
Ex-Leon 2002 1,6 16v 105cp[/size][/b]
viewtopic.php?f=134&t=4979
Opel Vectra C Y22DTR
Seat Ibiza 1.4 16v
 
Avatar utilizator
adi_lipici
Mesaje: 82
Membru din: 26 Ian 2009, 18:59
Localitate: Bacau
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

17 Apr 2010, 12:54

nmihai67 scrie:
Ieri masina mea a primit in sfarsit si un chiptuning ...totusi a fost greu sa aleg ceva. Vreau doar sa spun ca nu se primeste neaparat ceea ce se promite, incercati sa-i ""legati"" pe cei care ii alegeti in chiptuning de neobigatia in a platii acel serviciu daca nu se respecta cele promise SIMPLU!!!

Eu totusi cred ca sunt un client dificil, deoarece am spus clar din start : daca iese rau fum la esapament nu ma intereseaza...asa ca am primit un soft destul de interesant de origine Portugalia - de la www.carpowerimprovement.com - si instalat in romania la in privat dupa ce softul meu a fost trimis-modificat si apoi reinstalat inapoi in calculator peste cel original.

Am platit 190 Euro ( a cerut 200 , am oferit 190 !! )
Am primit: 1 test Dyno inainte >> chiptuning-ul >> 1 test Dyno dupa >> rezultatele
Nu am primit factura, bon, etc...doar garantie verbala ! Si pot revenii gratuit la softul meu.

Ce este de retinut : Nu acceptati decat softul original al masinii care a fost trimis la modificare, orice soft care nu pica exact pe versiunea de soft a masinii, care se potriveste de la alte masinii, poate duce la erori in functionarea altor accesorii ( climatronic, comfort modul, etc). Acestea apar in diagnoza Vagcom si nu toate mai pot fi sterse. De aceea trebuie sa ramaneti la versiunea voastra de soft , acestuia facanduise chiptuningul. Tineti minte: 2 masini la fel nu au neaparat acelasi soft in ECU, el difera si in functie de dotarile originale ale masinii.


Imagine




Cum iti dai seama daca softul pica exact pe versiunea de soft a masinii?iti spun ei sau cum?
Seat Toledo 2003
ALH 1M 1.9 TDI - 90 CP
Imagine
BC 15 S E F
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Subiect Autor
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

29 Apr 2010, 06:51

pai pentru mine a fost simplu, l-am trimis pe al meu , si l-am primit pe al meu modificat.
spun asta deoarece l-am lasat sa incerce alte softuri pentru masina mea, adica care erau exact pentru motorul meu ASV...si uite surpriza: nici nu a pornit macar.
S-a uitat el cam ciudat - cel care spunea ca sunt la fel measinile de la care avea acel soft - dar viata bate prostia !!!
Deci dupa ce a vazut ca nici macar mai porneste masina, mi-a pus la loc softul meu original ( inca necipuit ) , am pornit , am facut o diagnoza>> si surpriza : o groaza de erori stupide care nici nu aveau legatura cu motorul !! Am fost surprins , si am tras invataturile necesare.
Prin urmare : nu incerca sa faci economie ( destul de mica) folosind un soft pe care a fost facuta o modificare - si nu provine din masina ta - poate ai noroc, dar poate nici macar nu stii ce anume nu merge corect.

Faci cum vrei, dar eu observ , cum in Romania , toata lumea isi cam fura singuri caciula......toata lumea incearca sa "fure" cumva tunerul. sa-i dea lui special o reducere, sau mai nu stiu eu ce ...asa ca tunerul face compromisuri...dar le face pe masina ta , si pe banii tai !!! Mai gandeste-te !!

Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Subiect Autor
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

26 Aug 2010, 01:27

Schimbari majore ...si SCUMPE, facute la bordul masinii.
Mai precis este vorba de gurile de aerisire, cele superioare din bord. Cele doua laterale si cea mare centrala.
Au fost schimbate cu guri de aerisire de la Audi A3 S-Line.
Aceste a sunt iluminate pe scala de aerisire, bineinteles la culoarea originala a masinii.
Aspectul bordului pe timp de noapte este intr-adevar schimbat, parca nu mai este asa de "intuneric in laterale si mai ales la acea inaltime a bordului.

Lucrez la iluminarea manerelor pentru deschiderea usilor din interior...sa vedem ce imi iese.

Poze in curand.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

26 Aug 2010, 07:24

Ma bucur ca cineva a preluat ideea si a realizat asta !!! Dar de ce spui scumpe? Normal ca la noi sunt mai scumpe ca in Germania, dar 3 guri de aerisire nu ajung mai mult de 100 euro. In Germania, din ce am gasit pe net, toate trei sunt undeva la 85 de euro. Mie nu mi se pare mult , nici pretul total si nici diferenta.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

26 Aug 2010, 14:12

Intr-adevar, aspectul interior al masinii cu noile guri de aerisire este mult mai uniform iluminat si intregeste aspectul bordului cu o nota speciala si unica. Felicitari pentru modificare!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Subiect Autor
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

28 Aug 2010, 03:53

Dany , asa am zis si eu inainte sa incep...nu sunt mai scumpe de 100 euro...la final au fost 6,5 milioane lei>>> PBV cu factura si TVA 24% :(
Pe Ebay am gasit cu 100 Euro,+25 Euro transportul.... dar second hand, am preferat noi. Am plans ceva...dar dupa ce le-am pus mi-a trecut. Oricum cred ca este singurul seat cu iluminare la gurile de aerisire!!!
Cand ma gandesc cati bani costa un Leon Cupra si nu are asa ceva....no coment!!
Trasul firelor a fost mai greu, mai ales la cea din dreapta, unde am demontat torpedoul

Ps : Am reparat Senzorul de ESP de sub volan, merge pefect...mi-a luat 60- 70 minute cu totul !! Pe aia 5 milioane cat costa unul nou , m-am plimbat prin Franta :)
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: ""Salut,Toledo blond in actiune!""

28 Aug 2010, 11:28

Mai are cineva pe un Leon FR din 2005, dar nu stiu daca e activ pe forumul acesta. Tot din Bucuresti este. Banuiesc ca vor incepe sa puna baietii de acum.
Cu senzorul de ESP: ai vazut ca n-a fost prea greu? De aceea eu tin mereu 2 bucati mereu cu mine, doar schimb si gata.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator