Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
d3hh7
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 25 Sep 2008, 20:53
Localitate: targoviste
Contact:

probleme servo directie

25 Sep 2008, 20:59

Salut. Am si eu o problema!..in perioada in care ste frig, la prima pornire a motorului, imi ramane aprins pe bord indicatorul galben de la servo. Daca opresc si repornesc motorul, dispare! Am fost la service si nu am stiut ce sa-mi spuna.. Repete, treaba asta se intampla numai cand este frig afara, si la prima pornire a motorului dupa ce a stat o perioada mai lunga ( ex : de seara pana dimineata). Are cineva vre-o idee? Multumesc frumos!
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

25 Sep 2008, 21:05

Sa fie oare din cauza lichidului de servo? De fapt intrebarea este, ok, ti se aprinde becul dar volanul cum se misca, normal, mai greu? Uite-te la recipientul de lichid de servo sa vezi daca nu cumva este sub limita.
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

25 Sep 2008, 21:46

prezinta-ti masina la sectiunea cordoba ta
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

26 Sep 2008, 07:44

mai multe detalii....volanul se invarte normal?
l-ai lasat mai mult timp?poate se stinge!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
d3hh7
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 25 Sep 2008, 20:53
Localitate: targoviste
Contact:

probleme servo directie

26 Sep 2008, 18:39

Volanul se misca normal. Si daca nu opresc motorul, becul ramane aprins. Referitor la lichidul de servo...era sub limita, am completat si in continuare face acelasi lucru!
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

26 Sep 2008, 18:59

Ceva asemanator a patit si tata (a fost un incident izolat) era in mijlocul verii, dupa un drum lung, si tata dadea cu spatele si fiind ca avea remorca avea nevoie de mai multe manevre. Dintr-o data se aprinde becul de servo si nu mai aveam servo deloc. Parcheaza tata si s-a dus sa descarce remorca cu ideea ca verifica mai tarziu. Cand a pornit motorul nu a mai fost nici o problema. Si de atunci totul a fost normal fara ca tata sa faca ceva. O parere?
Iar in legatura cu problema ta d3hht, sincer nu stiu ce sa zic. Sper numa ca ceilalti membri ai clubului sa te poata ajuta :)
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
Ciclistu
Rares
Mesaje: 675
Membru din: 28 Noi 2007, 18:17
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

26 Sep 2008, 19:16

d3hh7, cati km.are masina, daca are ceva km. incearca sa-i schimbi ulei-ul de servo, din moment ce ai fost la service si aia nu au stiut ce sa-ti zica, ma gandesc la un contact defect pe undeva, dar din moment ce spui ca la a 2 pornire nu se mai aprinde, hmm....
VW Bora 1.9 TDI 131 CP

 
d3hh7
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 25 Sep 2008, 20:53
Localitate: targoviste
Contact:

probleme servo directie

27 Sep 2008, 08:03

Masina are 95.000 km! Am luat-o din spania anul trecut la 63.000 km si pana acum nu am avut nici o problema!...si treaba este ca becul ala se aprind numai cand este frig.....si ciudat este ca nu de fiecare data!....ea stie ce draci are pe ea si ce nu-i convine! :D
 
manciux
Mesaje: 48
Membru din: 02 Oct 2008, 10:37
Localitate: tg.neamt
Contact:

becul de la servo!

02 Oct 2008, 11:14

Incearca sa pornesti motorul dupa ce pui contact si se sting toate becurile de pe bord
 
Avatar utilizator
mh_rms
Mesaje: 225
Membru din: 25 Sep 2008, 16:58
Localitate: Targoviste

22 Oct 2008, 15:21

d3hh7 si eu sunt tot din targoviste.. si am aceeasi problema la a mea :) nu stiu sa`i dau de cap :( am completat si eu ..
 
Brebenash
Mesaje: 10
Membru din: 27 Ian 2009, 17:00
Localitate: Ploiesti

probleme servo

30 Ian 2009, 18:39

sal..am si yo o mare problema..cel putin asha cred...cand misc de volan farurile se sting ushor....li se ia din tensiune...ce poa sa aiba urgent astept raspunsss :(((
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: probleme servo

30 Ian 2009, 18:45

viewtopic.php?f=32&t=1517&p=40422&hilit=servo#p40422

citeste aici ... vei gasi raspunsul!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Liviu85
Mesaje: 16
Membru din: 25 Dec 2008, 18:29
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re:

02 Feb 2009, 12:08

mh_rms scrie:
d3hh7 si eu sunt tot din targoviste.. si am aceeasi problema la a mea :) nu stiu sa`i dau de cap :( am completat si eu ..

Salut !! Si eu am exact aceeasi problema ca voi ..... ati reusit sa-i dati de cap ??
Audi A4 B7 2.0 TDI PD BLB 140 CP 2005
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: probleme servo directie

02 Feb 2009, 21:02

unde se gaseste amplasat borcanelul cu lichid servo la 1M?
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: probleme servo directie

02 Feb 2009, 21:06

Cehu scrie:
La 1M lichidul de servo se schimba f usor: e un rezervor negru in dr. a masini,se desface capacul ,scoti lichidul vechi cu seringa cuplata la un futunel ,desfaci surubul de prindere al rezervorului ,ridici rezervorul ,sub el are tur si retur ,desfaci ambele,scoti rezerv.,il speli bine cu alc. tehnic,lasi sa se usuce,dupa aceea furtunul de la tur il bagi la loc in rezervor iar gaura de retur din rezervor o astupi cu un dop ,furtunul de retur il bagi intro sticla de 2l ,legat bine de gura sticlei ,umpli rezervorul cu licid peoaspat si dupa aceea pornesti motorul pt 3-4 sec,treaba asta se face mai bine in doi ,unul pune lichid altul porneste si opreste mutorul Eu am cumparat 2l lichid dintre care 1l pt spalta in jur de 800ml pt schimb si restul sal am de rezerva. Dupa ce se termina schimbul se baga si returul la locul lui .Lichidul tre sa fie cel prescris de fabrica constructoare pt modelul de auto respectiv. Altfel riscul este de a strica caseta +pompa .


incearca te rog sa dai si o cautare inainte sa postezi!
multumesc!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator