Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
florin R
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 05 Mai 2012, 13:53

Probleme injectoare cordoba 1,4

05 Mai 2012, 14:50

Saultare,
in 2008 am achizitionat de noua o cordoba de1,4 85CP BXW cu care am rulat aproape 29000 km
La venerabila varsta de 4 ani a masinii si multitudinea de km am "reusit" sa schimb 2 injectoare, cel de pe cilindrul 2 in 2010 la aprox 20000km si cel de pe cil 3 luna trecuta, pentru ca asta au decis cei de la Todorut Int. (Timisoara) ca este problema. Simptome, relanti instabil care totusi nu afecta turatiile, lipsa putere, usoare rateuri in toba la decelerare, nici un martor pe bord aprins.
Inainte sa am aceste probleme in 2010 am schimbat toate filtrele pe masina iar dupa primul inj. mort am schimbat si bujiile
Acum dupa ce am schimbat si cel de al doilea injector, problema relantiului instabil s-a rezolvat, puterea e ok insa persista acele usoare rateuri in toba la decelerare a si prima pornire dupa o 10 ore de exmplu de stationare este mai greoaie.
La problemele cu injectorul de pe cil 3 de luna trecuta am fost la un alt service si mecanicul de acolo a masurat injectoarele si a constatat ca inj. de pe cil 3 are impedanta mai mica.
Acum intrebarea mea este daca stie cineva care ar fi cauza care determina "moartea d-lui injector" la atat de putini km, pentru ca benzina iese sigur din calcul (am alimentat numai de la moll si acum rompetrol) . Bobinele sau bobina ca nu stiu cate are motorul asta si fisele cica sunt in regula, dupa afirmatiile domnilor mecanici de la todorut. Nu mi se par in regula insa acele usoare rateuri in toba la decelerare (pe care le-ma sesizat stand cu usa deschisa la masina si acelerand putin si hop ca se aud in spate ceva sughituri)
Sa fie oare o probleme de "mentenanta controlata", sa treci din cand in cand pe la service?
Oricum ar fi sunt profund dezamagit de calitatea Seat, dar cum bani nu mai sunt de inlocuit masina va cer un sfat si un ajutor ca parca nu as mai avea de gand sa schimb si celelalte injectoare
Multumesc
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme injectoare cordoba 1,4

05 Mai 2012, 19:59

Salut , calitatea Seat nu tine de Seat ci de cei de la grupul Volkswagen
Rateurile , sau reaprinderea restului de carburant ( gaze) pe traseu tine de mai multe lucruri foarte complicate. Totusi trebuie sa incepem la carburant care in Romania lasa de dorit. Oricat de mult nu-ti place sa auzi asta. Datorita unui adaus de 5% biocombustibil - prin lege- deci obligatoriu, se schimba putin datele aprinderii.
Dar sa nu fim carcotasii, aprinderea arata clar ca ai mai mult decat probleme. Daca schimbi si ultimele 2 injectoare, ai putea avea surpriza ca totul sa mearga perfect - accent pe ""poate"".
E motor in 3 sau 4 cilindri?

Eu unul as dorii sa faci un test ""idiot", daci ai posibilitatea. Mai precis daca pleci in concediu afara , gen Austria , Germania, si ai consumat 1-2 rezervoare de acolo, daca mai persiste problema.
si a 2-a propunere, cand ai in rezervor cca. 20 litri, pune un intreg flacon Octanbooster (250ml) in rezervor, mergi ca 20-50 km si asculta.

Tine minte, oricat de mult ne asigura ei ca acel Bio-carburant este ""bun"" , tind sa cred ca doar cei cu Diesel il pot folosii cat de cat .

BAfta ! :hi :drive

PS. ar fi frumos sa-ti prezinti si tu masina intr-un topic propiu, sa adaugi localitatea din care esti, si cateva poze.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori