Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
robert_andre187
Subiect Autor
Mesaje: 65
Membru din: 09 Mar 2009, 17:29
Localitate: Iasi
Contact:

Problema imobilizator

25 Mar 2012, 19:26

Salut,
Are cineva idee despre cum as putea dezactiva imobilizatorul?
Cred ca telecomanda nu mai comunica cu modulul, prin urmare nu mai pot porni masina.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri
Seat Leon 1M ASV 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema imobilizator

25 Mar 2012, 19:32

NU se poate.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
robert_andre187
Subiect Autor
Mesaje: 65
Membru din: 09 Mar 2009, 17:29
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Problema imobilizator

25 Mar 2012, 21:39

OK. Atunci daca nu se poate dezactiva, as putea sa repar ceva la el, nush.. sa rezolv problema? Sau pot sa dau foc la masina? :cry:
Seat Leon 1M ASV 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 09:39

Daca citesti pe aici despre problemele legate de imobilizator te vei lamuri singur.
Rezolvarea este simpla, doar ca te va costa ceva...
Suna la dealer si afli preturile.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
robert_andre187
Subiect Autor
Mesaje: 65
Membru din: 09 Mar 2009, 17:29
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 13:38

Am reusit pana la urma sa pornesc masina. Posibil sa fi fost un contact prost. Dupa ce am demontat jumatate de bord + panou de sigurante si am miscat putin modulul, a luat-o. O sa mai investighez... poate gasesc problema. Merci oricum pentru raspunsuri :hi
By the way, dupa ce am sapat adanc prin site-uri de prin tari straine cu limbi incalcite, am aflat ca se poate dezactiva imobilizatorul. Trebuie gasit releul de comanda si de acolo e simplu. 8)
Seat Leon 1M ASV 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 13:46

Ai intrebat cum sa dezactivezi functia, nu cum sa hacui masina.
Oricum este o informatie pe care nu o vei primi aici din motive lesne de inteles.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 17:43

Imobilizatorul se poate dezactiva, la diesel fiind mai usor. Nu este niciun releu separat de comanda si nici alt modul la 1M, imobilizatorul este inclus in bord si ECU. Nu recomand a se face operatiunea, din motive lesne de inteles. Mai mult ca sigur ca ai un contact imperfect la bobina de pe butucul cheii sau chiar in lipiturile bordului.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 18:15

DAca erai din Bucuresti, puteam sa testam odata si cu imobilizatorul oprit, asta ca sa te lamuresti sa cauti in alta parte. De altfel nu ai spus nimic de o diagnoza facuta !! unde ar putea aparea acest defect !
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
robert_andre187
Subiect Autor
Mesaje: 65
Membru din: 09 Mar 2009, 17:29
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 20:51

Nu am nevoie de diagnoza ca sa-mi dau seama ca modulul nu mai comunica cu telecomanda. Pana acum mi-a mai facut probleme, in sensul ca mi se descarca bateria de la telecomanda si pierdea legatura, insa se rezolva cu o baterie noua. Acum a fost ceva mai complicat. Imobilizatirul nu mai raspundea la semnalul telecomenzii, lucru care nu s-a mai intamplat pana acum.
Voi atasa o poza ca sa vedeti cam despre ce e vorba. E un modul de alarma separat de ECU (Selca Split 86). Tind sa cred ca a fost montat din fabrica pentru ca toate cablurile erau foarte bine integrate in manunchiul de cabluri ale masinii, singurele cabluri pe care le-am putut scoate sunt cele din imagine. Carcasa nu era prinsa in bride sau coliere din plastic, cum se mai obisnuieste pe la noi. Toate erau la locul lor, nu parea ca o treaba facuta pe genunchi.
Imagine
Releul de care vorbeam se afla in interiorul cutiei.
Oricum, problem solved. :yah L-am decuplat si acum merge fara probleme.
Seat Leon 1M ASV 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 21:37

Sa nu incurcam imobilizatorul cu releul de blocare al aprinderii ori injectiei montat odata cu diverse alarme.
immo nu are treaba cu telecomanda, bateria ori mai stiu eu ce chestii.
Este un sistem care prin inductie alimenteaza un rezonator, care la randul lui trimite prin intermediul bobinei plasate in jurul butucului de contact semnalul la procesorul ce autentifica codul lui ca fiind valid.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
robert_andre187
Subiect Autor
Mesaje: 65
Membru din: 09 Mar 2009, 17:29
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Problema imobilizator

26 Mar 2012, 23:03

Cum spui tu... Atata timp cat dracia aia imi taia alimentarea, din punctul meu de vedere era un imobilizator. Si nu e doar punctul meu de vedere. In specificatiile producatorului spune ca printre altele are si functe de immo. Modul in care functioneaza si locul in care este amplasat nu modifica functia dispozitivului. Pe langa asta ar trebui luat in considerare ca nu doar dispozitivul montat pe coloana de directie, in jurul butucului de contact, se poate numi "IMOBILIZATOR". Practic orice sistem de alarma care poate taia simultan doua din cele trei sisteme principale (aprinderea, alimentarea, demarorul) poate fi numit imobilizator. :arrow: Greseala este de partea mea ca nu am oferit suficiente detalii in descrierea problemei.
Oricum nu are rost sa intram in polemica sa vedem cine stie sa descrie mai frumos modul in care functioneaza, pentru ca, probabil, scopul acestui forum nu este de a avea discutii in contradictoriu, ci de a accesa experienta si know-how-ul celor care au avut de-a face cu diferite probleme.
Va multumesc pentru sfaturi si pareri. :hi
Seat Leon 1M ASV 1.9 TDI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator