Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Dacian
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 07 Ian 2010, 16:02
Localitate: Oradea

Altitude sensor

17 Feb 2012, 12:27

Din nou scriu pe acest forum cu o problema pe care nici cei de la reprezentanta nu stiu sa ii dea de cap . Problema e in felul urmator de un timp la pornirea masinii dimineata ramane aprins martorul si palpaie martorul bujie incandescenta.Cand acesta e pornit masina nu se mai tureaza peste 2000 rpm si emana gaze urat misrositoare care intra si in habitaclu. Dupa 2 diagnoze in decurs de 2 saptamani problema e urmatoarea: Altitude sensor error >charge pressure air sensor >value cannot be read .Nu stiu daca sa mai intalnit cineva cu problema asta dar daca stie cineva as fi bucuros sa prind o ideie despre ce ar fi vorba. Cei de la reprezentanta au spus ca au nevoie de masina vreo 2 zile sa verifice nu stiu ce si sa trimita diagnoza la bucuresti sa le trimita ei solutionare.Dupa ce sterge eroarea masina merge perfect si reapare doar la pornire cateodata
New FORD KUGA INDIVIDUAL 184 HP PLATINUM WHITE
EX Altea Freetrack4 TDICR AWD 170hp candy white
VW CC 2012 2.0TDI BLUEMOTION Technology
 
Avatar utilizator
al bundy
Mesaje: 172
Membru din: 11 Feb 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Altitude sensor

17 Feb 2012, 21:27

18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active
* Limp Mode active

Possible Causes

* Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) faulty
* Ground Spots corroded
* Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31)
* Check Ground Spots for Corrosion
* Check Boost Pressure Sensor (G31)

Special Notes

* When found in 2.0l TDI-PPD (BMN), check TSB/TPL's first.
o Possible Causes: Software Issue, High Resistance in Engine Wiring Harness, Ground Spots corroded
o Possible Solutions: Check/Update Engine Control Module Software, Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31), Check Ground Spots for Corrosion
Am gasit si eu cateva masini cu simptoma asta, doar la una s-a rezolvat prin curatarea contactelor de masa de prin compartimentul motor, si la alta, prin update de soft, apare foarte rar eroarea.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Altitude sensor

18 Feb 2012, 23:53

dacian, nu ai scris care este eroarea exacta (codul ei). din descrierea comportamentului masinii dupa eroare, nu cred ca e eroarea 18000 mentionata de al bundy. cu aia m-am luptat eu multa vreme si pana la urma i-am dat de cap singur, dar dupa perioada lunga de chin si nervi...

totusi nu strica sa verifici temeinic toate punctele de masa, sa le cureti si sa dai cu un pic de spray de contacte.
 
Avatar utilizator
Dacian
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 07 Ian 2010, 16:02
Localitate: Oradea

Re: Altitude sensor

19 Feb 2012, 18:36

Din pacate am vazut doar ce sctia pe lcdul diagnozei de la reprezentanta nu am VAG com eu .deci o problema ar fi curatarea contactelor ? pentru ca azi la pornire pe langa marorul bujie incandescenta sa aprins si martorul motor si nu se mai stinge.Voi merge maine cu ea in service si o sa o las acolo sa ii dea de cap
New FORD KUGA INDIVIDUAL 184 HP PLATINUM WHITE
EX Altea Freetrack4 TDICR AWD 170hp candy white
VW CC 2012 2.0TDI BLUEMOTION Technology
 
Avatar utilizator
Dacian
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 07 Ian 2010, 16:02
Localitate: Oradea

Re: Altitude sensor

19 Feb 2012, 18:41

Multumesc colegului al bundy pentru tips .din pacate nu am timp sa stau si sa caut pe net chestii de genul dar imediat o sa ii dau un print la postul tau si am sa il duc maine cu mine la service.Ziceau ei de ceva upgrade la soft dar dupa ce am inteles asta se face numai cu aprobarea celor de la bucuresti

Toate cele bune
New FORD KUGA INDIVIDUAL 184 HP PLATINUM WHITE
EX Altea Freetrack4 TDICR AWD 170hp candy white
VW CC 2012 2.0TDI BLUEMOTION Technology
 
Avatar utilizator
Dacian
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 07 Ian 2010, 16:02
Localitate: Oradea

Re: Altitude sensor

21 Feb 2012, 13:50

Cred ca problema sa rezolvat. Azi am primit un telefon de la service in care m-au instintat ca au descoperit problema care este in opinia lor cablajul motor. Maine vine pe comanda si il vor monta si vom vedea ce zice dupa aia
New FORD KUGA INDIVIDUAL 184 HP PLATINUM WHITE
EX Altea Freetrack4 TDICR AWD 170hp candy white
VW CC 2012 2.0TDI BLUEMOTION Technology
 
hul-hul
Mesaje: 116
Membru din: 21 Iun 2009, 07:22
Localitate: Resita

Re: Altitude sensor

01 Mar 2012, 07:10

Salut,ai rezolvat ceva?
Conform manualului martorul in formă de motor galben indică deranjamente în sistemul de control al gazelor iar cel al bujiilor aprins intermitent indică deranjamente în funcţionarea motorului
Acelaşi lucru l-am păţit şi eu la mine după care s-a aprins martorul de la filtrul de particule şi masina nu mai trăgea,nu se tura peste 2700rpm si am rezolvat-o la un service din Reşiţa cu o procedura asistată de VAG-COM,de curăţare a DPF în mers.
FREETRACK TDI 170ps AWD
CS-26-SSS

 
Avatar utilizator
Dacian
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 07 Ian 2010, 16:02
Localitate: Oradea

Re: Altitude sensor

01 Mar 2012, 16:16

Salut

Da sa rezolvat cablajul motor a fost vina asa zic cei de la service. Nu a fost scump cablajul a fost scumpa manopera circa10 ore dar acum nu da semne ca ar mai avea ceva.In felul in care conduc eu sportiv nu schimb sub 3200 rpm nu are vreme sa se infunde filtrul de particule :) la mine nu sa aprins niciodata martorul ala.Una peste alta masina merge bine acum o sa ii schimb in curand filtrul K@N in cutie cu kit typhoon am un prieten cu acelasi motor pe un passat crede-ma se simte diferenta mult.
New FORD KUGA INDIVIDUAL 184 HP PLATINUM WHITE
EX Altea Freetrack4 TDICR AWD 170hp candy white
VW CC 2012 2.0TDI BLUEMOTION Technology
 
Avatar utilizator
kmihai
Mesaje: 359
Membru din: 12 Aug 2011, 12:01
Localitate: TIMISOARA

Re: Altitude sensor

01 Mar 2012, 20:47

hul-hul scrie:
Salut,ai rezolvat ceva?
Conform manualului martorul in formă de motor galben indică deranjamente în sistemul de control al gazelor iar cel al bujiilor aprins intermitent indică deranjamente în funcţionarea motorului
Acelaşi lucru l-am păţit şi eu la mine după care s-a aprins martorul de la filtrul de particule şi masina nu mai trăgea,nu se tura peste 2700rpm si am rezolvat-o la un service din Reşiţa cu o procedura asistată de VAG-COM,de curăţare a DPF în mers.

nu vreau sa fiu eu purtatorul de vesti proaste dar acea regenerare a filtrului de particule e frectie al picior de lemn. filtrul are o viata destul de scurta in romania datorita regimului de functionare al masinilor si calitatii motorinei.teoretic acea procedura de regenerare(ardere a funinginei depuse pe fagurele de ceramica din filtru) se face si in mers,problema e ca nu sti cand incepe si cand se termina deci la drumuri scurte ai toate sansele sa il intrerupi fara sa iti dai seama.si de fapt acesta procedura consta in turarea motorului pana temperatura din filtru ajunge la o anumita termp optima pt arderea funinginei.
la drumuri scurte,regimuri d eturatie joasa si motorina proasta filtrul se duce dracu foarte repede si pretul unui filtru este piperat rau de tot...si stiu acest lucru ca m-am lovit ed problema filtrului la 307-le sw al surori mele care la peugeot cereau doar 3.6ooRon doar pe filtru.
tot timpul am "admirat" oamenii mici cu ego-uri mari...grav e cand vaca care s-a suit in copac uita de unde a plecat.
 
hul-hul
Mesaje: 116
Membru din: 21 Iun 2009, 07:22
Localitate: Resita

Re: Altitude sensor

02 Mar 2012, 05:45

Am 129000km cu masina si nu am mai păţit sa se aprindă becul de la filtru.A fost vina mea că l-am înbâcsit.Am fost plecat pâna in Viena cu remorca sa iau niste lucruri pt cineva si la aprox.50km de oras s-a aprins intermitent martorul bujiilor incandescente
şi am crezut că s-a mai dus un injector si mi-a fost teamă să opresc motorul.Aşa că maşina a stat vreo 4 ore pe loc cu motorul pornit pâna am terminat de incărcat mobila după care am plecat către casă.A mai durat vreo juma de oră pâna am ieşit pe autostradă care era foarte aglomerată vreo 40 km si acolo s-a aprins becul după care în Ungaria am intrat în ninsoare si asta a fost.Am fost tot timpul stresat că poate fii injectorul si mi-a fost frică să opresc masina.
FREETRACK TDI 170ps AWD
CS-26-SSS
 
Avatar utilizator
Dacian
Subiect Autor
Mesaje: 165
Membru din: 07 Ian 2010, 16:02
Localitate: Oradea

Re: Altitude sensor

03 Mar 2012, 12:55

Daca era injectorul se oprea singura eu asa am patit cand se arde un injector calculatorul taie automat alimentarea la pompa ca sa nu se produca daune mai mari la motor ...Ce sa zic am observat ieri ca la stop sau la semafoare in habitaclu miroase a vapori de motorina arsa de cand cu beleaua aia .. iarasi vizite pe la service :(
New FORD KUGA INDIVIDUAL 184 HP PLATINUM WHITE
EX Altea Freetrack4 TDICR AWD 170hp candy white
VW CC 2012 2.0TDI BLUEMOTION Technology
 
hul-hul
Mesaje: 116
Membru din: 21 Iun 2009, 07:22
Localitate: Resita

Re: Altitude sensor

04 Mar 2012, 11:02

La mine s-au dus două injectoare deja si ambele m-au lăsat când masina era staţionată
FREETRACK TDI 170ps AWD
CS-26-SSS

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator